همه چیز در مورد ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات

3.9/5 - (29 امتیاز)

مدتی است که شرکتی با نام تخفیفات یا همان ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات در حال فعالیت است و سوالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرده است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه فعالیت شرکت تخفیفات را بررسی کنیم.

تخفیفات به صورت کلی بدین شکل عمل می کند که با تعدادی فروشگاه های سطح شهر طرف قرار داد می شود و از طرفی هم به بازاریابان خود کارت تخفیفی ارایه می دهد که از این پس بازاریابان با داشتن این کارت های تخفیف می توانند از فروشگاه های طرف قرار داد خرید کنند و تا چهل درصد یا بیشتر تخفیف دریافت کنند.

خب تا اینجای داستان چیز جدیدی نبوده چرا که قبلا با سیستم های تخفیف گروهی همچون نت برگ یا تخفیفان که تقریبا به همین شکل فعالیت می کردند آشنا بوده ایم. اما چیزی که باعث ایجاد ابهامات زیادی شده است قسمت بعدی عملکرد شرکت تخفیفات است.

تخفیفات این امکان را برای بازاریابان خود بوجود آورده که بتوانند از طریق شبکه سازی جدای دریافت تخفیف، کسب درآمد هم داشته باشند. البته در این شرکت شما می توانید فقط از تخفیف های رایگان این شرکت استفاده کنید و کسب درآمد نداشته باشید که این به خود شما بستگی دارد.

پلن درآمدی تخفیفات:

در وهله اول نحوه شبکه سازی در این سیستم به صورت دودویی یا همان باینری معروف است که هر شخص فقط می تواند دو سطح یک برای خود داشته باشد که البته افرادی می توانند شبکه سازی کنند که دارای جایگاه فعال باشند. شرکت تخفیفات برای افرادی که خواهان کسب درآمد(فعال شدن جایگاه) از این سیستم هستند چهار نوع قرارداد در نظر گرفته است:

  1. قرار داد نوع اول که ۱۲۵,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۵% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد شانزده میلیون و هشتصد هزار تومان است.(در ادامه مفصل تر پورسانت ها را توضیح خواهیم داد)
  2. قرار داد نوع دوم که ۲۵۰,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۵٫۵% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد ۳۴ میلیون تومان است.
  3. قرار داد نوع سوم که ۵۰۰,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۶% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد ۷۰ میلیون تومان است.
  4. قرار داد نوع دوم که ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۶٫۵% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد ۱۹۰ میلیون تومان است.

ابتدا شما باید مشخص کنید که قصد دارید کدام نوع قرار داد را فعال کنید. برای مثال شخصی قصد دارد تا قرارداد نوع دوم را فعال کند تا بتواند به شبکه سازی بپردازد. برای فعال کردن جایگاه خود باید ۲۵۰ هزار تومان(قرار داد نوع دوم) از حجم تخفیف های دریافت شده خود را به همراه فاکتور آن ها به دفتر شرکت ارائه دهید. برای مثال شما به یکی از فروشگاه های پوشاک طرف قرار داد شرکت تخفیفات مراجعه می کنید و یک کت شلوار خریداری می کنید که قیمت آن یک میلیون تومان است و فروشگاه هم به شما ۳۰ درصد تخفیف می دهد که در واقع شما هفتصد هزار تومان پرداخت می کنید. حال مجموع تخفیف دریافتی شما ۳۰۰ هزار تومان است که می توانید ۲۵۰ هزار تومان آن را به شرکت پرداخت کنید و جایگاه خود را فعال کنید. پس از فعال شدن جایگاه امکان شبکه سازی برای شما فراهم می شود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
آیا شما هم تصور می کنید فعالیت بازاریابی شبکه ای همان فعالیت هرمی است؟

حال بسته به نوع قرار داد جایگاه شما میزان پورسانت دریافتی شما نیز متغیر است. فرض کنید که جایگاه شما از نوع سه است. حال از این پس هر شخصی که اقدام به فعال نمودن جایگاه خود در شبکه شما کند، شما ۶% درصد از هزینه پرداختی وی را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر شخصی در سطح دهم شما وارد شد و اقدام به فعال کردن جایگاه خود از نوع قرارداد سوم کرد شما ۶% از پانصد هزارتومان وی را دریافت خواهید کرد. و البته همانطور که مشاهده می کنید هر قرار داد یک سقف درآمد دارد. در واقع اگر قرارداد شما از نوع سه باشد حداکثر پورسانت دریافتی شما ۳۴ میلیون می باشد.

مجوز شرکت ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات

همانطور که بسیار واضح و مشخص است شرکت تخفیفات فعالیتش بازاریابی شبکه ایست. اینکه شرکتی فعالیتش بازاریابی شبکه ای محسوب شود یا خیر اصلا کار سختی نیست. اگر شما به افراد در ازا ارائه خدمات یا محصولات به صورت شبکه ای و چند سطحی (بیش از یک سطح) پورسانت پرداخت کنید در واقع شما یک شرکت بازاریابی شبکه ای محسوب می شوید و نیازمند اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای هستید.

متاسفانه در طی این چند ماه اخیر افراد زیادی از فعالان این شرکت صحبت هایی مبنی بر اینکه شرکت تخفیفات یک سیستم اینتر مارکت مدیری می باشد و یا اینکه تخفیفات به دلیل نداشتن یک محصول مشخص به داشتن مجوز بازاریابی شبکه ای نیازی ندارد و صحبت هایی از این دست را مطرح کرده اند.

بسیار واضح و مشخص است که این سیستم به دلیل ارائه خدمات و همچنین پرداخت پورسانت به صورت چندسطحی، فعالیتش بازاریابی شبکه ایست و استفاده از کلماتی همچون مارکت اینتر مدیاری و .. حقیقت را پنهان نمی کند.

نکته جالب این شرکت مجوز صنفی آن است :

شرکت تخفیفات که در واقع نام اصلی آن اقتصادگستران میهن مهر است با مدیریت اقای مهدی اسمعیلی در حال فعالیت است. نکته طنزآمیز این مجوز رسته آن است که همانطور که مشاهده می فرمایید در واقع فعالیت شرکت تخفیفات “فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی” می باشد.

حال سوالی که ما از این عزیزان داریم : عملکرد تخفیفات به بازاریابی شبکه ای بیشتر شبیه است یا فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی ؟

توجه داشته باشید که ما در طی این چند ماه حتی نتوانستیم با دفتر و مسئولین شرکت ارتباط برقرار کنیم، چرا که آدرس مندرج در سایت (شیراز – خیابان قصرودشت) این شرکت تغییر کرده و هیچ راه ارتباطی با شرکت موجود نبود. حتی بسیاری از بازاریابان این شرکت از دادن آدرس شرکت خودداری می کردند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
بازاریابی شبکه ای چیست؟

ایرادات اساسی شرکت تخفیفات

یکی از استراتژی هایی که توسط تیم های حاضر در این شرکت صورت می گیرد استراتژی ثبت نام چندگانه است. از آنجایی که در سیستم تخفیفات شما امکان داشتن چند حساب کاربری را خواهید داشت، از این رو شما را تشویق می کنند تا چند حساب توسط خود فعال کنید یعنی یک شخص علاوه بر فعال کردن حساب خود چند حساب دیگر هم به عنوان سازمان فروش خود فعال می کند (مالکیت همه حساب ها توسط یک شخص است) تا با این کار بتوانند پورسانت بیشتری دریافت کنند. در واقع چند حساب فعال کردن برابر است با پرداخت پول بیشتر و خسارت بیشتر…

خسارت؟؟ ما یک محصول را خریداری می کنیم و تخفیف آن هم دریافت خواهیم کرد، حال خسارت در کجاست؟؟

ایراد بعدی این شرکت و فعالانش در این است که برای فعال کردن جایگاه خود باید در ابتدا با مبالغی در حدود پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان (و بیشتر) خرید هایی انجام دهند که هیچ نیازی به آن ها ندارند و عمدتا با هدف فعال شدن جایگاه این خرید ها صورت می گیرد.

و اما ایراد اساسی این شرکت در اشباع است. توجه داشته باشید در بازاریابی شبکه ای برای تولید پورسانت باید هر ماه خرید و فروشی صورت بگیرد تا پورسانتی تولید شود و همین امر یکی از عوامل جلوگیری از اشباع است. بسیاری از بازاریابان این شرکت عدم وجود خرید و فروش ماهیانه را یکی از مهمترین برتری های تخفیفات می دانند اما این عامل باعث می شود تا پورسانت شما را وابسته به ورودی های جدید کند که قطعا باعث اشبا در آینده می شود.

مدت ها پیش فعالیت غیر قانونی این شرکت طی خبری مبنی بر عملکرد شرکت تخفیفات توسط ایران هشدار منتشر شد. بصورت کلی ایران هشدار نه این شرکت را تایید کرده و نه ان را غیرقانونی خطاب کرده بود. ایران هشدار که به عنوان یکی از رسانه های مرجع در حوزه آی تی و اطلاع رسانی می باشد همیشه موضع سخت و محکمی در قبال شرکت های غیر قانونی از خود نشان داده بود و همین عدم برخورد با این شرکت توسط ایران هشدار ما را دچار تردید ساخت. در آن زمان صحبت هایی مبنی بر اضافه شدن یک رسته جدید برای شرکت تخفیفات بود که با توجه به اعلامیه شماره ۹۰ وزارت صنعت معدن و تجارت پرونده شرکت تخفیفات رسما بسته شد. طی این اطلاعیه :

عضویت در سایر شرکت ها تحت هر عنوان که بصورت چند سطحی ( بیش از یک سطح) در قبال فروش کالا و یا خدمات (از قبیل ارائه کارت اعتباری، کوپن و یا تخفیفات) کمیسیون و پاداش پرداخت می کنند غیر قانونی  و دارای عواقب و مسئولیت های حقوقی و کیفری است.

 

پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

منبع : https://goo.gl/XYggNh

پست های مرتبط

112 دیدگاه در “همه چیز در مورد ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات”

  1. نا شناس

    منم تازه با این کار آشنا شدم توسط یک آشنا و خیلی استرس داشتم که وارد شرکت بشم یا نه ولی نظرات توجهم رو جلب کرد ولی از اونجایی که تا به چشم نبینم باور نمیکم یکم ادامه میدم اگه واقعان مشگلی دیدم سریع استفاع میدم

  2. محسن

    واقعا مسخره است شرکت هیچ کاری نمی‌کنه اعضا خودشون قرارداد می‌بندند خودشون تیم سازی می‌کنند و افراد متقاعد می‌کنند که عضویت دائم پیدا کنند و شرکت، این وسط حجم زیادی از سرمایه‌ها را تصاحب خودش می‌کنه و در صورت تعادل یه مقدار کمی از آن را به افراد برمی‌گردونه مشابه این شرکتم بسیار زیاده با پورسانت‌های ۲ برابر و حتی با امکانات بسیار بیشتر و شرکت هم از عدم آگاهی همه سو استفاده می‌کنه و افراد تا از این مسائل آشنا بشن سود خودشو کرده و با خروج افراد جدید دوباره یه عده ناآگاه جدید جذب شرکت میشن و طبق همین منوال از سال ۹۴ تا الان شرکت به بقای خودش داره ادامه میده بقایی که از ناآگاهی افراد جامعه است

  3. محمد

    من حدود ۳ماه رفتم زیر و بم شرکت رو دراوردم و با مشورت و استفاده از تجربه ی دوست و آشناها و چیزایی که از از نزدیک تجربه کردم در کمال اطمینان و با قاطعیت تمام میگم این تجارت بدرد نمیخوره و جواب نمیده،شاید برای اونی که راس سیستم جواب بده و درآمد بالایی داشته باشه اما برای کسی که تازه وارد سیستم شده یه تجارت شکست خوردست،کارت تخفیفش که عملا یه تکه آشغاله،چون فروشگاهاش اصلا تنوع ندارن و تخفیف زیادی هم نمیدن و تازه تخفیف فقط روی یکسری اجناس خاصه مثلا میگن هرجنسی تخفیف نداره و اگر این پک رو بخری تخفیف شاملش میشه،خیلی جاها هم قیمت پایه رو بردن بالا یا کیفیت رو آوردن پایین که اون تخفیف عملا بی اثر میشه، آموزش های سیستم هم ۴تا کتاب موفقیت و ثروت از نویسندگان آمریکاییه مثل رابرت کیوساکیه و هرکسی در هر موقعیت و شغل و حرفه ای میتونه اون کتابا رو بخره مطالعه کنه و درساش رو توی زندگیش بکار بگیره این کتب اصلا مال شرکت نیست که انقدر بابتش پز میدن و گوش عالم رو کر کردن که ما آموزش های انسان سازی داریم که زندگی شما رو متحول میکنه،خب اگر یک نفر قرار باشه متحول بشه میره این کتب رو مطالعه میکنه دیگه چه نیازی به این شرکت داره آخه؟
    پلن درآمدزاییش هم اصلا قرار نبست اونجوری که اینا میگن جواب بده،اون کسی که راس سیستمه،احسان قاسمی پول خوبی میگیره نه شمایی که کف سیستم هستی و حتی اگرشما یکی از اون افراد انگشت شماری باشی که موفق میشی و مثلا ۵۰ میلیون خرید کنی و از ۱۵ میلیون سهم تخفیفت بگذری و قرارداد حرفه ای ببندی و حتی اگر در طول ۱۰ سال بتونی ۲۰۴۸ نفر هم وارد سیستم کنی و جمع پورسانتی که میگیری بشه دو میلیارد و صد و پنجاه میلیون بازم با حساب تورم این اصلا پولی نیست. تازه هزینه ی ایاب و ذهاب و خورد و خوراک و هزینه های زندگی توی این ۱۰ سال رو باید یجورایی از جیب بدی و عملا داری تمام وقت و انرژیت رو میذاری روی این کار چون باید هر روز بری دفتر شرکت و نصف روزت اونجایی اون یکی نصف روز هم باید کتب مربوط به سیستم رو مالعه کنی و با بالاسری و پایین دستی هات مشورت و هماهنگی کنی و نفرات دعوت کنی و کل روزت رو ازت میگیره و اصلا تعطیلی هم نداره یعنی حتی جمعه ها عید قدیر و عید قربان و… هم بری و مسئله اصلی اینه که حتی ممکنه جواب نده و تمام وقتت رو هدر دادی نه حرفه ای یاد گرفتی نه هنری داری نه درسی خواندی و کار دولتی داری هیچی یعنی سر تمام زندگیت داری قمار خطرناکی انجام میدی که احتمال برنده شدن توش صفره.
    من وظیفه ی خودم دانستم که بهتان بگم دیگه خودتان میدانین،ولی با راهنما و مشاور و کارشناسای سیستم که صحبت میکنین حواستون باشه چون با زبان بازی و مغلطه و سفسطه گولتان میزنن خلاصه حواستون باشه خودتون و در مرحله ی بعد اون کسایی که دعوت میکنین به سیستم تا پورسانت بگیرین رو بدبخت نکنین

    1. ناشناس

      ممنون ازتوضیحات روشن وخوبتون

  4. فرشاد

    با عرض سلام و خدا قوت خدمت تمامی دوستان
    خواهش میکنم وقتی یک طرح جدید یک ایده جدید عالی رو می بینید حتی اگر از خودتون هم بهتر بود الکی و به دروغ بد نامش نکنید (البته شرکت تخفیفات با این چیزا هیچ وقت بدنام نمیشه ) آقا من چند ماه دارم توی این شرکت کار می کنم و کوچکترین کلاهبرداری ندیدم و برا همین کل خانوادم هم آوردم توی این کار و حتی الان دارم اصفهان رو استارت میزنم
    در جواب اون دوستی که گفته کار ما غیر قانونی اگر کار ما غیر قانونی بود چرا از سال ۹۴ تا الان یک بار حتی سایت شرکت فیلتر نشد و یا آفیس های شرکت چرا پلمپ نشد
    و در جواب اون دوستی که گفت چرا ورودی های ۹۴ یا ۹۵ نیستن توی تخفیفات باید بگم که دوست عزیز هر سازمان و هر شغلی که باشه یکسری هستن تا آخر ادامه میدن و یکسری هستن خسته میشن ادامه نمیدن استاد احسان قاسمی ادامه داد و خداروشکر الان داره نتیجش هم میگیره
    و اون دوستی که گفت شرکت e نماد الکترونیک نداره برو داخل سایت شرکت رو نگاه کن اون رو می بینی
    و در جواب اون دوستی که گفته توی شرکت تخفیفات میرن از شرکت های بازاریابی دیگه نفر شیفت میکنن یا نفرات شرکت های دیگه رو وسوسه می کنن باید بگم اولا از دروغی که گفتی خجالت بکش دوما برو منشور اخلاقی شرکت رو بخون ببین چی نوشته اونجا نوشته اگر کسی داخل شرکت بازاریابی کار میکنه حتی حق ندارید کوچکترین توضیحی در مورد کار بهش بدید چه برسه به دعوت کردن یا عضو گیری از اون شرکت ها

    1. Abo ali sina

      سلام داداش، روز بخیر
      داداش من تازه با این کار آشنا شدم داشتم توی گوگل در موردش تحقیق میکردم که نظر شمارو خوندم و گفتی میخوای توی اصفهان استارت بزنی، بنده هم از اصفهان هستم
      میخواستم اگه میشه راهنماییم کنید

    2. Abo ali sina

      سلام، نمیدونم پیام قبلیم به دستتون رسید یا نه، چون توی نظرات نیستش
      نظر شمارو خوندم اینکه گفته بودید میخواید توی اصفهان استارت بزنید، بنده هم از اصفهان هستم
      گفتم اگه میشه راهنمایی کنید، ممنون میشم

    3. ارکیده

      سلام و عرض ادب البته هرکسی میتونه با رشوه دادن های کلان توی اداره ها و ارگان های که بهشون سرو کار دارند روی حقه بازی هاش در پوش بزاره و از سال 94تا الان که خوبهتا 100سال دیگه هم به کلاه برداری هاش ادامه بده

    4. ناشناس

      عزیز درست می‌گی ولی یه سوال ازت دارم
      آیا اکثراً موفق می‌شن؟
      خیر در صورتی که بتونن ورودی داشته باشن
      و اگه نداشته باشن سر خوردگی بدی می‌گیرن

      در ضمن
      فکر می‌کنی اصفحان استارت نخورده
      الان کل کشور استارت خورده فقط اونا رفتن
      من از ۹۸ اونجا بودم گفتن ۱۰۰ هزار نفر عضو فعال داریم
      هنوز هم می‌گن ۱۰۰ هزار نفر عضو فعال داریم
      کارت تخفیف هم خودت می‌دونی دیگه چند تاس

      به جز از این
      این سیستم یه سری آموزش‌ها رو داره که از خودش نیست
      مثل ده نمک‌ها
      الان اون فردی که ده نمک رو ضبط کرده ازش در آمد در میاره
      یعنی تویی که از اون استفاده می‌کنی داری درآمد اون رو می‌دزدی
      حتی کوچیکترین دزدی هم دزدیه
      نمی‌تونی بگی نیست
      ثانیا
      اگر نتیجه گرفتی و تونستی ازش استفاده بکنی که خوشا به حالت به ۱۰ درصد رسیدی اگه نگرفتی از کتابایی که خوندی یه چیزی یاد بگیر تا درآمدی در بیاری
      حرف‌های بزرگ آدم رو بزدگ نمی‌کنه عملشه که این کار رو می‌کنه

    5. علی

      اقای فرشاد بداخش که جز شورای اجرایی شرکت تخفیفاتی شماها از پورسانت بگیر های شرکتی و این چرت و پرتایی که میگین درست نیست
      هر کی اومد ازش حمالی کشیدین و دیگه تموم شد رفت
      شما دو سال با خواهراتون اونجایید هنر دیگه ای جز این کار ندارید چون فقط رو طمع مردم سوار شدین از روستاهای اطراف تا مردم ساده ی عشایر کرمانشاه رو رحم نکردین وارد کردین و جایگاه که زدن دیگه اهمیتی براتون نداشتن مگه کسایی که اعتبار زیادی دارن ینی اشنای بیشتر و پول بیشتر واسه ی خودتون شرکت تخفیفات دیگع آخراشه دوساله زندگیمونو پاش گذاشتیم و تهش هیچی نشد زن و بچع هامون رو اواره ی اون دفترتون کردیم تهش شما و خواهراو لیدراتون ایفون ۱۳ و ۱۴ گرفتین مام واسه پول کرایه تاکسی باید قرض میکردیم

  5. آذر

    آقای محترم من خودم‌از سال ۹۷ در این عرصه فعالیت میکنم وخیلی ها‌مثل تو اومدن ورفتن وتوهم‌دانایی داشتن چون فنجان ذهنیشان پر از باورهای محدود کننده بود میگن یه روز که روز حسرت هستش میاد وشما الان توی حسرت وندامت هستی این کار غیرت‌میخاد نه توهم ۹۷درصد افراد جامعه هدف‌ندارن ۳درصد همیشه ثروتمند‌میشن شما جزء۹۷درصدی ها هستی‌

    1. علی

      شما هم بشین جزوه های شرکت بیز رو بخون و طوطی وار هرچی که بهتون گفتن تکرار کنید ببین اخرش چی میشه
      ما که ۲ سه سال تایم گذاشتیم به جایی نرسیدم بدتر عقب افتادیم از زندگی

    2. علی

      دوستان این کار غیر قانونیه مجوز شرکت مربوط به کاری دیگس،در ضمن تا حالا دوبار برای برخی اعضا اصلی شرکت از جمله اکرم رضا پور پرونده قضایی دتشکیل شده اکه عمرتون پولتون و وقتتون مهمه پای این شرکت حروم نکنید.من کلی تحقیق کردم متأسفانه اعضا رو شستشوی مغزی میدن و الکی عنوان میکن تعدادی از اعضا نظامی و کارمند و دکتر مهندسن در حالیکه دروغه بخدا بچارخ میشید ازتون سو استفاده میکنن ما حرفمونو‌زدیم‌ خود دانید.

  6. ایکس

    تموم شد؟
    خیلی تاثیر گذار بود?

  7. یونس

    خدا وکیلی یه کارت تخفیف رایگان داشته باشی که باعث بشه که تخفیف گرفتن برات راحت بشه و در تمام شهر ها از تمام صنف ها به هر میزانی خرید کنی و تخفیف بگیری کجاش مسئله داره؟ در مرحله بعدی همین خیر رو به ۴ نفر از اطرافیانت معرفی کنی و خودتم ۷ درصد سود ببری و یه کسب درآمد هم باشه برات کجاش مسئله داره؟؟
    ملت ما عادت دارن که همیشه در ابتدای هر چیزی کورکورانه مقاومت میکنن و در آخر هم احمقانه میپذیرن یعتی نه در ابتدا میفهمن که چرا مخالفت کردن و نه در انتها میفهمن که چرا موافقت کردن چون فکر کردن از کار توی معدن سخت تره

    1. یک قدم جلوتر

      خب چرا نمیگی برای دریافت کارت بجز پول کتاب و … باید 4500000 هزار تومان به شرکت داد تا جایگاه فعال بشه.؟؟؟
      شرکت برای تبلیغ کارش حتی ی کارمند اداره بلکه از افراد ساده لوح داره استفاده می‌کنه بدون پرداخت حقوق یا حق بیمه یا حتی هزینه تبلیغاتی.

  8. ادمین محترم نظر 8 مهر 97 بنده با نام محسن زارع رو لطفاً پاک کن باتشکر

    سلام لطفاً پیام بنده در نظرات رو پاک کنید
    تاریخ پیام 8 مهر 97
    به نام محسن زارع
    که شماره تماسم رو هم گذاشتم
    اونموقع هنوز از حقایق شرکت اطلاعی نداشتم و حمایت کردم
    ولی سال 98 و 1400 و 1401 نظرات مخالفم رو گذاشتم
    باتشکر

    1. شماره موبایل شما از کامنت مورد نظر حذف شد.

  9. احمد

    خب الان بازم راضی هستی در سال 1401؟

  10. مسعود محبی

    چنددفعه نظر گذاشتم ادمین ثبت نکرده از مرداد تا بهمن اصلا نظری رو ثبت نکرده روزی هزار نفر این سایت بازدید داره ولی ادمینش خوابه!!!
    بخاطر همینه که هرسال بیچاره آدمای بی خبر وارد این شرکت میشن و بچه های شرکت هم از بی اطلاعیشون سواستفاده میکنن تا سریع توجیهشون میکنند و به دامشون میندازند و تا چند سال بدبختا عمر و اعتبارشون بواسطه این کار هدر میره و همین چرخه هی داره تکرار میشه هیچکی از ده ها هزار ورودی های سال ۹۴ توی این شرکت نیست!!!
    سال دیگه هم هیچکی از سال ۹۵ توی این شرکت نیست همینجور هرسال ادامه این روند رو میبینید میگید نه همین مطلبو گوشه ذهنتون داشته باشید و هرسال رصد کنید خب عزیز من تابلو هست دیگه شرکت و لیدرهای بالای شرکت یه سری دروغ و کثافت کاری هایی رو از اعضا پنهان میکنند که وقتی هرکدوم از اعضا از اون باخبر بشه رها میکنه جزئیات تمام گندکاری های شرکت و مزخرف بودنشم از هرکدوم از بچه های ورودی سالهای قبل بپرسید بهتون میگن اینکه خیلی ساده و واضح و تابلو هست دیگه چرا میرید جلساتشونا شرکت میکنید و توجیه و شستشوی مغزی میشین که چشم باز میکنید میبینید چندسال گذشت و شما هم چه اشتباهی کردین! ‌

    1. کاربر گرامی نظرات شما همگی تایید شدند.

    2. سعید

      این شرکت یه کلاهبرداری بزرگه بعدا خواهیدفهمید چون باید زیرمجموعه بگیری چه فرقی داره با شرکت های هرمی بعدازمدتی اشباع میشع دیگه سودی درکارنیست فقط راس هرم پول میزنن به جیب اون بدبخت های پایین هرن هیچ جمع کنید ای بساط کلاهبرداری رو

  11. دلسوز

    فروشگاه و تخفیف گرفتن و همه بهانه هس
    از همون اول ماجرا میخواید واستون ثابت بشه به کسی که دعوت به کارت کرده کافیه بگی من اصلا بازارسازی و تخفیف و اینا نمیخوام اومدم خودم و هرکی هم دعوت میکنم میگم هرمی کار کنه خودم و هرکی دعوت میکنم فقط پولشو میدیم خودتون فاکتورسازی کنید فاکتورهای الکی مثلا خرید و تخفیف اگه واسمون جور میکنید حاضریم کار کنیم الکی هم بگین که آشنا زیاد دارم راحت میایم تیم خیلی بزرگ میشیم حاضرید اینکار رو واسمون بکنید ببینید چی میگه!!!

  12. بالاسری احسان قاسمی

    قربانیان کرمانشاه توجه کنید که ده تا از لیدرهای بالاسر احسان قاسمی که از سال 94 وارد این شرکت شدند همگی این شرکت رو رها کردند به احسان قاسمی بگید اگه راست میگه که تخفیفات خوبه جرأت داره تعدادی از همینا رو به جلسه گروهی خودش دعوت کنه اگه واقعا راست میگه پس از چی میترسه؟؟
    تعدادی از بالاسری های احسان قاسمی: کاظم پور، امید عزیزی و عباس قربانی که شیرازی هستند رضا کیانی و …هم از تهران از شهرهای دیگه مثل قزوین هم بالاسری داشته که از خود احسان قاسمی هم بپرسید میگه چون دیگه اینا رو که نمیتونه کتمان کنه!

    1. ارکیده

      خود احسان قاسمی و لیدر هاش همرفتن بیرون فقط راد مونده با سمیعی ها که اونا هم همه اش دارن روی بیمه مانور میدن در واقع هم از آخور می خورند وهم از توبره یه مشت ساده لوح بد بخت هم مثل ربات ازشون اطاعت میکن .. ان‌شاءالله که همشون رسوا بشن واین پول هارو نتونن بخورن

  13. محسن ضربه خورده ورودی سال ۹۵

    خیلی ساده هست که توی هرکاری پنهان کاری و توجیه و پیچوندن باشه معلومه کاسه ای زیر نیم کاسه هست و کسب و کاری که سالهای زیادی از اون گذشته و مدام چندسال یه بار افراد میاند و همگی اونو رها میکنند و دوباره یه سری افراد جدید ساده مشغول به کار میشن چه پیامی میتونه داشته باشه؟!
    حس طمع چشمهایتان رو در این کلاهبرداری های هرمی به روی حقایق خواهد بست و با خوش بینی و توجیه شدن جز بدبختی و بی اعتبار شدن، همچون تمامی افرادی که سال ۹۴ شروع به کار کردند و همگی بعد از چندسال اونا رها کردند!!
    سوال براتون پیش نمیاد چرا حتی یک نفر هم که سال ۹۵ یا ۹۶ که در این شرکت بوده چرا نیست؟!!!!
    دیگه کسی که این پیامو بخونه و خودشو به خواب بزنه دیگه هرچی در این شرکت بعد از چندسال که با حقایق روبرو میشه حقشه!

  14. محسن زارع

    سلام من محسن زارع از یزد نفر دوم شرکت در سال ۹۸ بودم و حتی دوسه سال قبل از احسان قاسمی هم وارد شرکت شده بودم و بارها ما نفرات بالای شرکت باهم جلسات مشترک کشوری به صورت حضوری با مهدی اسمعیلی مدیرعامل شرکت و جلسات لیدرشیپ برای تیم های مختلف از شهرهای مختلف باهم داشتیم من نماینده یزد و اون اواخر احسان قاسمی نماینده کرمانشاه و بقیه افراد از شهرهای مختلف در شرکت بودیم و اونموقع یه بالاسری به اسم امید عزیزی که نفر اول شرکت از شیرازی بود داشتیم و افشین فاتح هم که شریک مهدی اسماعیلی و بعضا به عنوان تک لگ شرکت بهش میگفتن که خیلی کم حضور داشت همین احسان قاسمی هم ده تا بالاسری داشت که اواخرش که ما از دروغ های شرکت باخبر شدیم از شرکت بیرون اومدیم تازه احسان قاسمی به یه جایگاهی رسید و نماینده کرمانشاه شد و از موقعیت واسه کسب شهرت و اعتبار واسه کلاسهای آموزشیش سواستفاده کرد و از وعده وعیدهای دروغین و خرابکاری های اسمعیلی دیگه دم نزد و موند اگرم فکر میکنید الکی میگم به احسان قاسمی بگین جرأت داره لایو بیاد بذاریم باهم تا دست شرکت رو رو کنم!! لیدرهای این شرکت در خیلی از مواقع پورسانت خیلی کمی می گرفتند که تیم هاشون میریخت یا خیلی از پورسانت ها رو خرج همایش و…میکردند خیلی واضحه اگه پورسانت بگیر بودن لیدرها مثل شرکت تلفیق و هنر که پورسانتاشونا استوری میکردند و مثل آب خوردن نیرو جذب میکردند که نزدیک به یک میلیون نفر هم عضو اون شرکت شدند و خیلی ها به درآمدهای چند میلیاردی رسیدند ولی بزرگ که شد باهاش برخورد کردند پس نتیجه اینکه تخفیفات نه پورسانت بگیری داره و نه در بین شرکتها بعد از این همه سال عددی هست که ارزش تشکیل پرونده علیهش و برخورد ؤاسش داشته باشه خودتونم دارین میبینین که بعد از این همه سال تعداد افراد فعال شرکت حداقل باید الان یک میلیون نفر باشه ولی تعدادش خیلی خنده داره! من بعد از این شرکت وارد شرکت ام وی شدم چون پورسانتش دوبرابر این شرکته ولی در کل فهمیدم هیچ کدوم از این شرکتها مجوز قانونی بابت شبکه سازیشون ندارند بخاطر همین اگه یه کم بزرگ بشن باهاشون برخورد میکنن مثل شرکتی به اسم هزارخدمات که دقیقا مثل تخفیفات بود که اونم دوبرابر پورسانت میداد و یه کم که بزرگ شد باهاش برخورد کردند هرچند سیاست کلی راجع به حتی شرکتهای قانونیشم همینه که یه کم اگه بزرگ بشن چوب لای چرخشون میکنن و نمیذارند ادامه بدند که بخاطر مسائل امنیتی که یک تجمع بزرگ میتونن برای جامعه مضر باشه که بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم که امیدوارم مطلبو گرفته باشید پس عمر و وقت و اوج انرژی و اعتبارتونا بخاطر طمع و رویافروشی که لیدرهای این شرکت یا افرادی که شما رو دعوت به کار میکنند که خودشونم بدبختها گول خوردند و همین چرخه واسه همه تکرار میشه که چندسال باید بگذره تا پی به فاجعه کار ببرید که همش شعار بود وگرنه بعد از این همه سال چرا تعداد شهرهای فعال کمه چرا حتی همون شهرهای فعالشم با بهترین مغازه ها قرارداد بسته نشده و توی عمل و ادامه کار افراد بالاسری دیگه فروشگاه و تخفیف رو میگن توش زیاد گیر نکن اصل کار شبکه سازی و درآمد تصاعدی هس که اینقدر احمقن که نمیفهمن وقتی در قرن ۲۱ توی هر شغلی اگه خدمات عالی ای ارایه ندی هرچقدرم جو بدی و مثبت اندیشی کنی و بهترین آموزش های دنیا هم ببینی و مغزتو شستشو بدی تهش دوامی نداره بخاطر همینه از سال اول تا الان تخفیفات درجا زده سال ۹۵ حدودا صد هزار نفر عضو فعال داشت که نزدیک به هزار نفر بالای شرکت از کل کشور همگی اسفند ماه بود که یک هفته جلسه آموزشی شیراز اومدیم و نشون به اون نشون که توی آپارت اگه سرچ کنید تیزر تخفیفات یه کلیپ نزدیک پنج دقیقه رو میاره و جمعیت سال ۹۵ رو واسه تهیه این کلیپ حتی ورزشگاه حافظیه و به تعداد مراکز طرف قرارداد رفتیم و تیزر تبلیغاتی تخفیفات هم پرکردیم ولی بعد از چندماه تیم ها ریخت دوباره نفرات جدید و باز صد هزار تا هر سال همین تکرار شده هی آدمها که تیم میسازند و از اتفاقات پشت پرده لیدرهای بالای شرکت و خود شرکت باخبر میشن میفهمن چه کلاه گشادی سرشون رفته چه مزخرفاتی رو باور کرده بودند و رها میکنند و هرسال همین روند ادامه داره الان که حتی خیلی بدتر شده کجا صدهزار نفر نیروی خیلی فعال داره که سال ۹۵ داشت پس رشد و تصاعد کجا رفت اگه هر نفری از اونموقع تا الان فقط و فقط دونفر توی یک سال که ۳۶۵ روز میشه فقط اضافه میکرد این صدهزار نفر سال ۹۵ به تعداد ۳۰۰ هزار نفر در سال ۹۶ میرسید و سال ۹۷ به تعداد ۶۰۰ هزار و سال ۹۸ به تعداد یک میلیون و دویست هزار نفر و سال ۹۹ به تعداد دومیلیون و چهارصد هزار نفر و سال ۱۴۰۰ به تعداد چهارمیلیون و هشتصد هزار نفر و سال ۱۴۰۱ نه میلیون و ششصد هزار و سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۲۰ میلیون نفر باید برسه حالا کو این رشد و تصاعد که ازش دم میزنن که تازه نمیگن هرسال دو نفر به مجموعه شما اضافه بشه بلکه میگن هرماه دونفر حالا یه نگاه به الان و سال ۹۵ بندازید تصاعد که نرسیده هیچ به تعداد همون صدهزار نفر سال ۹۵ رسیدن هم واسشون آرزو شده!!! فقط این وسط مدیرعامل جیبش پر از پول شده که یه عده اومدن و رفتند و هرسال یه عده آدم ساده زودباور با توجیهات و توهم فروشی های لیدرهای بالای سازمان امیدواهی به آینده دارند دیگه کسی خیلی باید نفهم باشه بعد از این همه سال این چیزها رو بدونه و به امید پولدار شدن وارد این شرکت بشه و قید فرصتهای شغلی ای که الان میتونه داشته باشه رو از دست بده و احمقانه افتخار هم بکنه من چنین موقعیتهای شغلی داشتم ولی بخاطر تصاعد در اینجا قید اونا رو زدم و بدبخت اونایی که دنبال روی همین آدما میشن و بعد از چندسال که کار رو رها میکنند میبینن چقدر اطرافیانشون که بواسطه اون عضو شرکت شدند ازش گلایه دارند پول و عمرشون رفته حق الناس اون دنیا گردنشه و موقعیتهای شغلی هم که از دست دادند از چشم اون میبینن که چرا با اطمینان از حرفایی که لیدرهاش میزدند حمایت میکرده و بدبختشون کرده و قطع رابطه هایی که بوجود میاد و کل فامیل مثل یک معتاد خراب طرد شده متوهمی که همش بهشون میگفته شماها هیچکدوم نمیفهمید آخرش متوجه میشن چه فرصتی از دست دادین و من به چه ثروتهایی میرسم و اونموقع من کارهایی میمکنم که شما قدرت تصورشم ندارین!!!
    من وجدان داشتم حقایق رو که دیدم کنار کشیدم و چندبرابر پولی هم که درآوردم خرج کردم هرچند اعتبار و آبرو و فرصتهای شغلی ای که از دست رفت دیگه برگشتنی نیست ولی با خون دل یه اشاره خیلی کوچیکی بدون قصد غرض ورزانه ای منطقی اینجا نوشتم دیگه کسی که این مطلب رو میخونه نباید دوباره بره توی دامشون بیفته و بهشون بگه به این مطالب جواب بدین واسه توجیه و فریب دادن هیچ کاری نداره شما رو میتونن گول بزنن ولی نمیگی چرا حاضر به مناظره با من نمیشن من که اسم و مشخصات و شمارمو که شرکت داره ثبت شده نفر اول یزد بودم کل کشور اونموقع منو میشناختن ولی فرار میکنند اگه دعوتت کردند یا یه مدته وارد شرکت شدی یه بهونه بیار و خودتو نجات بده اسلحه که بالای سرت نذاشتند کار کنی پس خودتو و بقیه رو توی این دام گرفتار نکن یاحق

    1. سعید

      سلام لطفا با من تماس بگیرین به راهنماییتون نیاز دارم
      09367263320

    2. در گذشته به حساب لیدر بودم

      در گذشته لیدر الان هیچ،همش الکی بود،همش توهم،همش توجیه و گزافه گویی دارن،همشون دروغ میگن،گول این شرکتارو نخورید،من توی موسسات و تلفیق و تخفیفات بودم،نمیگم پول نگرفتم،گرفتم ولی اون چیزی که میگن نیست،کلا از شرکت تخفیفات فک نکنم ۵ نفر پول خوب گرفته باشن،اونا شمارو واسه دولت و اعتبارت که بری واسشون عضو بیاری میخواد نه اینکه بخوان موفقیت کنن،بعد از مدتی که حقایق پی میبرید میفهمی که چه بلایی سر خودت و اطرافیانت اوردی،من وقتی فهمیدم چی به چیه،اومدم بیرون و ضربه روحی زیادی خوردم،ولی هیچ کدوم از حرفاشون درست نیست

    3. آواز

      تشکر بابت صحبتهای صادقانه تون.راستش منم به این جمع دعوت شدم. دوستداشتم یه کاری کنم که بتونم تو اقتصاد بد زندگی به همسرم کمک کنم.قلبا راضی نبودم که عضو شم ولی انگار مجبور بودم با گفته های شما شکم ب یقین بدل شد ودرخواستشون رو رد کردم .

  15. Amir reza

    کلا مزخرف ترین کار سودش فقط برای فروشگاه که مشتری براشان میاد
    دوم پورسانت خیلی کمش
    سوم دورغ صاحب کار خودتی
    تا اینکه فعالیت نکنی تمام کسانی که اوردی از آرشیو می کنند

  16. فاطمه

    سلام و درود .
    دوستان عزیز و گرامی من مدتی هست که دارم کار میکنم .. هیچ عیبی از شرکت ندیدم از همه نظر و همه جانب فوق العاده هست . چون شخصا خودم بدون هیچ شعاری و تعصبی نتیجه دیدم … و شما هم بهتر هست که اول یه غذا رو خودتون بخورین بعد درموردش نظر بدین . نه اینکه بدون چشیدن فضاوت کنین … قضاوت فقط کار خداست…این باعث تاسف هست که یک انسان چطور میتونه به خودش اجازه بده که مسئله ای رو قضاوت کنه… شما اگر توی این تجارت کار کرده بودید هیچ زمانی به خودتون این اجازه رو نمی دادید .. چرا که تخفیفات با افتخار یه سیستم انسان ساز هست … پاینده باشید .

    1. میلاد

      میشه بفرمایید الان ماهی چقدر پورسانت میگیرین؟؟ تونستین باهاش زندگیتونو متحول کنین؟به نسبت وقتی که براش گذاشتین سود معقولی گرفتین؟؟ یا فقط عضوی برای بالا سری ها جمع کردین. با سند و مدرک اگه جوابی دارین ارائه بدین بعد دفاع کنین.

    2. ناشناس

      سلام میشه فاطمه خانم شماره تون را بزازیذ

  17. فاطمه

    دوست عزیز همه چیز در ادامه دادن مشخص میشه تخفیفات نه شما هر کاری بخواین انجام بدین تا ادامه ندین نتیجه بهتون نمیده…. شما اگر ادامه میدادین قطعا می فهمیدین که کار به چه صورته. ?

    1. شیخ

      با سلام من قصد دارم وارد این مجموعه بشم ولی شک دارم میشه سایت شرکت برام ارسال کنی و بگید از کی شروع به فعالیت کردید ، چقدر سرمایه گذاری کردید و درآمدتان چقدر اسد ممنون

  18. فاطمه زهرا

    نام شرکت ها رابه 30006082 پیامک کنید اگه ثبت مجوز شده باشد پیامک می شود .

  19. هشدار

    اسم شرکتها را به سامانه 30006082 پیامک کنید مجوز داشته باشد برای شما ارسال می شود .

  20. 110

    سلام انسان شنا بلد نباشه خفه میشه اول اگاهی کامل پیدا کنید تحقیق کنید تا دچار این مشکلات نشید .گول حقوق انچنانی پورسانت عالی کارت تخفیف از اول نخورید .وبخواهید ازشون فیش حقوقی هر ماه اگه دارن بهتون نشون بدن .

  21. دیبا

    سلام اگه لیدرها بیماری افراد یا مشکل خانوادگی یا اقتصادی افراد بهانه قرار بدن وارد زندگی ا شخاص شوند شروع به اموزش کنن .اما هدف فقط خرید جایگاهها باشد جرم نیست ؟

  22. ناشناس

    سلام خسته نباشید .با تشکر از سایت خوبتون من پیامم را به اسم گل ثبت کردید
    من زمانی که موضوع شرکت هرمی تخفیفات کرمانشاه رابیان کردم اسامی اشخاص رابیان کردم لطفا اسم اشخاض برده شده را در پیام برایم حذف کنید .ممنون می شوم از لطفتون

  23. آرش

    بابا به خدا نمی دونم چه بدبختیه همه ی ما خرده سوادی داریم که توی همه چیز اظهار نظر میکنیم مثل همه چیز دان هیچ ندان خرده سواد سر حقیقت رو میبره و ما رو از حقیقت دور میکنه قبل از اینکه در مورد چیزی بخواهید اظهار نظر کنید اول برید خوب اونو یاد بگیرید شما بیاید یک کارت تخفیف بذارید تو کیف پولتون که پول کمتری از کارت بانکی تون بیرون بیاد کجاش بده تخفیفات بازار یابی نیست بلکه بازار سازیه وه هرکسی توضیح بیشتر خواست پیام بده

    1. گل

      سلام
      من مدتیه مربی یوگا من به عنوان مراقبه به مهسا امجدیان شرکت میهن مهر کرمانشاه اکرم رضاپور معرفی کرد.اول گفتن مراقبه رایگانه کادو شرکت به تو بعد بهم مهسا خانم پیشنهاد وعده پورسانت عالی شرکت داد یک هفته ای قسم خورد ضرر کنی پس میدم قرض کردم کلاه گشادی اکرم رضا پور سرم گذاشت با مهسا چهار ملیون زن خانه داریم از من بردن نه خبری از پورسانت بود نه کارت تخفیف .شرکت میگن اهرمی است .اما هرمی است با ترفند مختلف جیب زنان خانه دار را خالی می کنن .تخفیفات کرمانشاه چهار راه ارشاده ساختمان سفید بدون تابلو .

    2. نیل

      چطور میتونم باهاتون مشورت کنم؟

    3. سلیمی

      به ایمیل من توضیح بفرماییدکه چرابه طرفداری ازاین شرکت درمی آیید؟ چقدرتاریخ انقضادارداین شرکت؟وتوضیحاتی دراین زمینه.

      1. هادی

        تشخیص این جریان خیلی سادس دوستان؛
        تمام سایتها یا شخصی هستند یا دولتی؛ سایت لاکچری نتورکر اگه دولتی باشه که نمیاد تبلیغ منفی کنه بلکه مستقیم میره سایت تخفیفات رو فیلتر میکنه و تمام دفاتر رو در سطح کشور میبنده. اگر هم که شخصی باشه خب مشخصه که با چه نیتی داره اینکارو میکنه
        شمایی که داری این شرکت رو تخریب میکنی دوتا حالت داره: یا اینکه خودت ترسیدی که تخفیفات بیاد و جا رو برای شرکت های بازاریابی شبکه‌ای تنگ کنه و همشون مجبور باشن جارو کنن برن که خودتم یکی از همون شرکتهایی چون کار تخفیفات دقیقا مقابل کار بازاریابی هست و نتورکر ها بیشتر جذب تخفیفات میشن تا بازاریابی، و یا اینکه همون شرکتهای بازاریابی بهت سنگین پول دادن که تبلیغ سو داشته باشی.

  24. نوید

    من نمیتونم نظر خاصی بدم ولی من که از کارتشون استفاده میکنم و خیلی هم راضیم واقعا تخفیف های خیلی خوبی دارن و تا حالا شاید نزدیک ۱۰ میلیون تخفیف گرفته باشم

  25. هشدار

    من اخیرا توسط دوستی دعوت ب فعالیت در این شرکت شدم.چند جایگاه فعال کرده و در کلاسهای دو هفته ای هر روزه تحت عنوان خودسازی شرکت کردم.چنان تاپ لیدر از این دوره حرف میزد ک بشما چنان ویژنی میده ک……
    سه جلسه در روز اول صرف پخش چند کلیپ و معرفی کتابهایی شد ک من شخصا اگرچه از قبل نود درصد اونارو میدونستم اما در کل برا اونایی ک مطالب براشون جدیده واقعا مفیده.اما بیست جلسه بعد تقریبا تکرار مکررات بود.جز کلیاتی غیر مهم از شرکت اطلاعات دیگه ای ارائه نشد و جواب پرسش های من در خصوص جزئیات بیشتر رو حواله میدادن ب استپ های بالاتر.شالوده چند جلسه این میشد ک شما باید ب شرکت ایمان داشته باشید هرچند ازش فعلا ندونید.جلسه آخر ب تاپ لیدر گفتم چطور از یک فرد ک تازه اسم شرکت رو شنیده انتظار دارید اعتماد محض داشته باشه هرچند شرکت مطمئن باشه اما مسائلی ک این سالها درباره انواع شرکت های هرمی در جامعه بوده.من قضاوتی ندارم و امیدوارم فعالیت شرکت همینجور باشه ک لیدرها میگفتن.درباره شخص خودم کنار کشیدم چون از حدود بیست و چند جلسه کلاس سرجمع دو جلسه حول خود شرکت نبود و عمدتا کلیات تجارت شبکه،مزایاش،……بود.دیسیپلین شدید و این توقع ک فرد باید چشم بسته مجری حرفای لیدر مستقیمش باشه تا موفق بشه منو قانع نکرد. چیزی شبیه روابط ماد و مرید ک هر چه لیدر بگه نه چرا داره، نه چطور داره، نه چ موقع، کجا،……!!!!!
    امیدوارم اونا ک جایگاه زدن و زمان میزارن و….. واقعا موفق بشن و من از اینکه ثبات قدم نداشتم پشیمان بشم.

    1. ☆☆

      شما اگع بخوایین وارد هرکاری بشین حداقل باید چن ماهی رو صرف دیدن اموزش ها در اون زمینه بکنین
      مردم ایران بخاطر نداشتن صبر و دوست دارن ی شبه میلیاردر بشن ب این روز گرفتار شدن و وضع مملکت الان این شده

      1. فاطمه

        اگر در مورد بورس و دیگر سایت ها اینقدر تحقیق میکردن اینقدر مال از دست نمیدادن … این خیلی فوق العاده هست که احساس خطر میکنن و میخوان درمورد سیستم تخفیفات تحقیق کنند چون صد در صد جواب مثبت میگیرن.. تفاوت فقط اینجاست که کار رو باید از کار دان پرسید …

        1. سید

          آفرین.آخه ای مردم فقط به دنیا آمدن تا ضرر کنن انگار رسالتشان اینه برای کارهای مثبت گارد بگیرن و کار های منفی رو سریع انجام بدن

  26. فائزه

    نمیخوام از کار خودم دفاع کنم نه
    ولی اون افرادی که بدون هیچ اطلاعاتی میان تو کار بعد توقع دارند چندین میلیونی درامد داشته باشن تقصیر خودشونه نه لیدر ها و تاپ لیدر های این سیستم
    شما با اموزش ها پیش برین اونوقت اگه تاثیراتشو تو زندگیتون ندیدین هر چی دوست داشتین برداشت کنید

    1. سبا

      سلام من هم مدتیه لز طریق یک دوست به تخفیفات کرمانشاه معرفی شدم .اموزشها را شروع کردم به کسی که من اموزش میداد گفتم کسی ندارم از اعضا خانواده وارد کنم .وروابط اجتماعی زیادی ودوستان زیادی ندارم .اما بصورت تک نفره اموزش دادن با یک فلش, رو مغز من کار کردن قول دادن هر طور شده زیر مجموعه گرفتن کمکم کنن یک هفته ای منو پورسانت برسانن .برای خرید جایگاهها پیشنهاد فروش موبایل وطلا ووسایل منزلم را به من دادن .نه جایگاه خریدم واموزشها را دیدم .اما تا پول جایگاهها را از من گرفتن دیگه خبری ازشون نیست .با شعار خیر خود را در خیر دیگران قرار بده وارد زندگی من شدن به اعتماد دوستم .اما نه کارت تخفیفی به من دادن نه در زیر مجموعه گیری به من کمک کردن نه نزدیک یکساله هیچ خیر اقتصادی نداشتن .شش ملیون از من عطر ساعت خریدن .در حالی که در حین اموزشها بوسیله فلش خانم تاپلیدر شرکت میگه هیچ سرمایه ای نمی خواد وهر کس با هر سنی وشغلی می تونه فعالیت کنه .شش ملیون به من ضرر زدن خودشون سود بردن من ماندم با این شش ملیون ساعت وادکلن عطر چه کنم مغازه برای شرکت تخفیفات راه بندازم .خودم ایا شش ملیون خودم دستم می گیره .

      1. مهسا الفتی

        عزیزم سلام بزار یه چیزی بهت بگم سیستم تخفیفات قطعا ضعف داره ولی نقص نداره اینکه سما خودت ۱ماه بیشتر زمان نزاشتید چطور میخوای سیستم شبکه رو متوجه بشید واقعا بهتره خودتون تماس بگیرید بیاید دفتر و پیگیری بکنید

        1. ناشناس

          من 2سال بکوب زمان گذاشتم و دیگر هیچ

          1. رضا

            دوست عزیز دقت کنید ۲ فاکتور برای موفقیت لازمه یکی زمان و دیگری انرژی مثل اینکه تو زمان میزاری پول میدی مایو،عینک،کلاه و… میخرید بعد میری لبه استخر و به آب نگاه میکنی مسلمه که تو هیچ انرژی نمیزاری تو باید بپری توی آب تمام اشخاصی که دارن بدگویی تخفیفات رو می‌کنند یا قدمت کمی دارند و با خورده اطلاعات سر حقیقت رو می برند کسانی که قدمت بالایی داشتن ازشون بپرسید که بهتون حقیقت رو نمیگن این افراد به بهانه های بورس و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال از اینجا رفتند اونجا جواب نداد الان ناراحتن چون کدشون سوخته (بعد از نداشتن فعالیت به مدت طولانی حذف میشید)سعی کنید از منابع معتبر اطلاعات کسب کنید یا به زبون خودمون کار رو از کار دونش بپرس دربازاریابی شکبه ای کلای مصرفی رو باقیمت بالا و داشتن محدودیت در کلا و ارسالش و هرماه هم باید بخری بفروشی به تعدادی که اونا میگن باید عضو بیارید و دقت کنید بازاریابی شبکه ای برد و باخت داره چطور؟به این دلیل که اگر شما درآمدتون از بالا سریتون بیشتر بشه بالا سری حذف میشه دفت کنید توی بازار سازی شبکه ای mim شما کالا رو با قیمت اصلی از فروشنده دریافت می‌کنید و لازم نیست بفروشید و اجباری به تکرار خرید نیست و فقط یک بار از سهم تخفیف میگزرید دقت کنید در mim به سرمایه گذاری کلان و تحصیلات عالی نیاز نیست شما بری یه مغازه بزنی که دکانش مال خودت باشه باید کم کمش ۲میلیارد سرمایه داشته باشی شما فکرکنید که یه صاحب یک شرکت هستید دو نفر پیش شما می آیند و یکیش مثلا پسر خالس که لیسانس داره و دیگری فرد با داشتن مدرک فوق لیسانس میاد شما بخطر رودروایسی که با فامیل داری اون بد بخت رو رد میکنی دوران مدرک گرایی تمام شد اگر تجربه نداشته باشید هیچی
            در خصوص عزیزانی که گفتن آموزش ها مال خودشون نیست شرکت mim کتاب هم از خودش داره اون کتاب های بیرون رو که میگید هر کسی می تونه تهیه کنه درست یه سوال آیا تا به حال ازشون استفاده کردید؟ آیا مطالعه کردید به درکش رسیدید؟ کار پیامبر چه بود می آمد کتاب قرآن رو به درک عمیقش نیرسون زود قضاوت نکنید قبول داشته باشید اگر شما در خانواده تون بخاید دست به کار بزنید میگن نکن ما برا خودت میگیم اونا میدونن که من دارم پیشرفت میکنم می‌ترسند همون افراد اگه بمیریم اگه اون روز هوا بارونی باشه نمیان آلبرت کامو میگه: به نظرات دیگران توجه نکنید اگر خوب بود خودشان تغییر می کردند هر چیز خوبی دشمن زیاد داره تخفیفات هم بهمن نحو بنظرتون ادیسون دست از تلاش برمی‌داشت دیگه برق اختراع نمی شد نه!!!!! یکی دیگه اختراع می‌کرد شما نباشید یکی دیگه موفق میشه بخدا بیرون هیچ خبری نیست به غیر از خوردن و خوابیدن با حقوق بخور نمیر دیگه حتی کارمند ها هم نمی تونن یه ماشین خوب سوار شن یا با هزار قرض و قوله یه پراید یا پرو نو یا یه ماشین دست دوم بیدار شید خوابیدن در جاهلیت مثل سمی هستش که ذره ذره دار وارد بدنتان میشه ((((درد انضباط سخته ولی درد پشیمانی کشنده)))) اینو من نمی گم همون به قول خودتون خارجی مهم افراد نیستن مهم کلمات که دارن مارو راهنمایی میکنن
            حرف آخر :؛؛
            آدم هارو ملاک قرار نده سیستم رو ملاک قرار بده
            موفق باشید

    2. سعید

      سلام من کسی هستم نی وارد شرکت شدم به لیدرم گفتم کسی ندارم زیر مجموعه ام باشه بعد از جایگاه خریدن ازمن بعد بهم گفتن تجارت خا نوادگیه .افراد خانواده ات بیار زیر مجموعه ات کنیم .چرا از اول توضیح نمیدن حین اموزش تجارت خا نوادگی وگرنه موفق نمیشی تا فرد تکلیف خودش بدونه بعداز جیبت خالی کردن با دو فلش دکتر ازمندیان ودکتر حلت وقدرت اب وعده پورسانت عالی بعد جایگاه ازت می خرن .می رن پشت سرهم نگاه نمی کنن

      1. ☆☆

        ببینین هیچ کار خوب و بدی نداریم اون فردی که داره کار میکنه خوب و بد داره، وگرنه چطور تو همین کار خیلیا موفق شدن و بعضیام هم موفق نشدن؟ پس بستگی به اون فردی داره که کار میکنن وگرنه هیچ کاری تو دنیا بد نیستش
        خوش باشین

  27. عباس

    سلام پیرو نظر دوستان بایدبگم گواهی قرارداده شده در بالا علاوه بر واردبودن ایراداتی که عنوان شدمورد دیگری هم داره واون هم رسته ی مجوز شرکته که مربوط به خدمات رایانه و ماشینهای اداریه با توجه به تموم این ایرادات شرکت اومده یه پروانه شرکتهای خلاق برای کلاه شرعی بافتن به منظورجذب افرادجدید گذاشته که پروانه شرکتهای خلاق برای شرکت اقتادگستران میهن مهر در سایت شرکتهای خلاق حوزه فعالیت این شرکت رو، کسب وکارهای دیجیتال وفضای مجازی نوشته و لذاباتوجه به اینکه دوپروانه یکی برای مجوز شرکت و دیگری پروانه شرکتهای خلاق حوزه فعالیت شرکت تخفیفات رومتفاوت عنوان می کنند(خدمات رایانه وماشینهای اداری -کسب وکارهای دیجیتال وفضای مجازی) شما می توانیدمتوجه زیرآبی رفتن شرکت یعنی درحرف استارت آپ بودن امادرعمل هرمی بودن فعالیت ها بشید.

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *