1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. بازاریابی شبکه ای
  6. >
  7. دسیسه های هرمی
  8. >
  9. سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی...

سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر فیلتر شد!

5/5 - (1 امتیاز)
به نقل از ایران هشدار : تلفیق هنر فیلتر شد
در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضای بازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.
بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

بروز رسانی خبر در 1399/03/12 :

منتقدان فعالیت این شرکت بازاریابی و امثال آن عقیده دارند که نوع فعالیت این شرکت ها در حوزه هنر که اقدام به سفارش دهی کالای ارزان قیمت و بی کیفیت به تولیدکنندگان آثارهنری می کنند، در ادامه می تواند در خراب کردن اعتبار صنایع دستی و تولیدات هنری داخلی موثر باشد.

منتقدان همچنین بر این باور هستند که این شرکت و نمونه های مشابه فعالان عرصه هنر را ملزم می کنند که با قیمت بسیار ناچیز برای آنها آثار هنری بی کیفیت تولید کنند، اما در ادامه این آثار را با قیمت بالا در کشور و خارج از کشور به عنوان صنایع دستی ایرانی به فروش می رسانند که این رویه از سویی باعث اشباع بازار و از سویی موجب کاهش اعتبار تولیدات هنری داخلی می شود.

توضیحات معاون دادستان کل کشور در مورد شرکت در سال گذشته
در همین رابطه اوایل ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ خبرگزاری «ایرنا» طی خبری نوشت: پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه‌ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد.
معاون دادستان كل كشور در امور فضاي مجازي چهارشنبه شب با اعلام اين مطلب در كانال شخصي خود در ايتا نوشت: مرتضوي مدير اين شركت با مراجعه به معاونت فضاي مجازي دادستاني كل كشور ادعاهايي را در خصوص نحوه كار خود مطرح كرده و اعلام داشت كه حاضر است با پذيرش شرايط قانوني مجوز بازاريابي شبكه اي را دريافت كند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا

«جوادجاويدنيا» در پاسخ به اين ادعاها بيان داشت: بررسي تخصصي لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت اين ادعا و انجام تغييرات لازم در راهبرد بازاريابي و ارائه تضمين هاي لازم همانند ساير شركت هاي فعال در اين زمينه، حمايت لازم در جهت صدور مجوز اين شركت به عمل خواهد آمد.

وي افزود: اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فيلترينگ رفع نخواهد شد و پرونده مي بايست روند قانوني خود را دنبال كند.

معاون دادستان كل كشور به اعضاي اين شركت اعم از توليدكنندگان و بازاريابان توصيه كرد تا تعيين تكليف نهايي شركت و مشخص شدن وضعيت از ادامه فعاليت خودداري كنند.

وي اضافه كرد: تلاش خواهد شد هر چه سريعتر اين موضوع تعيين تكليف شود.

جزئیات کار شرکت و خسارت های مرتبط در حوزه هنر
همچنین در این باره سایت «بولتن نیوز»، در تاریخ 8 خرداد سال جاری نوشت: تلفیق هنر با فعالیت غیرمجاز و فریب بسیاری از افراد و خانواده‌ها برای حضور در مثلث فعالیت هرمی خود، رفته‌رفته در حال تبدیل‌شدن به یک تهدید جدی برای امنیت ملی بود که برخی از رسانه‌های مردمی در تلاش برای هشدار دادن به مقامات و مسئولان نظارتی برآمدند و این مقامات هشیار نیز برای حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی، باقدرت به میدان آمده و برخوردهای جدی را آغاز نمودند.

برای آگاهی مخاطبان از تلاش‌های این گروه از مدیران پول‌پرست برای ماندن در قدرت و ثروت، علاوه بر گزارش «لابی پول‌های کثیف نیروهای انقلابی را حذف می‌کند» توجه شما را به شکایت شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند از وزارت صمت برای «ابطال بند 7 ماده 1، بند 1 ماده 10 و بند 4 ماده 9 آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای مصوب» جلب می‌کنیم:

بر اساس کلاسه پرونده: هـ ع/9702516 در تاریخ 30/09/98 شاکی دادخواستی به طرفیت وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواسته ابطال بندها و مواد فوق‌الذکر از آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای مصوب 1/12/95 به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده که با درایت هیئت تخصصی اداری و امور عمومی دیوان عدالت اداری شکایت رد می‌گردد.

خطر بزرگ ادامه فعالیت تلفیق هنر برای صنایع‌دستی کشور
میثم رودبارانی – کارشناس صنایع‌دستی درباره خطرهای فعالیت شرکت تلفیق هنر در حوزه صنایع‌دستی می‌گوید: به دلیل علاقه وافر به صنایع‌دستی ایران و پیگیری مسائل پیرامون آن، شاهد خسارت‌هایی بوده‌ام که شرکت تلفیق هنر به اقتصاد صنایع‌دستی وارد کرده است. به چند دلیل که در ادامه اشاره مختصری به آن‌ها خواهم کرد، نسبت به فعالیت‌های این شرکت بدبین هستم و آن را به زیان بازار صنایع‌دستی می‌دانم.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر

شرکت تلفیق هنر به تولیدکنندگان سفارش‌هایی با شمار بالا می‌دهد و ازآنجاکه می‌خواهد کالا را تا چهار یا پنج برابر قیمت نسبت به قیمت خریداری‌شده از کارگاه بفروشد، تلاش می‌کند ارزان‌ترین کیفیت را بخرد تا برای افزایش قیمت دست بازتری داشته باشد.

سفارش انبوه و ارزان شرکت تلفیق، سایر محصولات را از خط تولید کارگاه‌های همکار با آن شرکت، خارج کرده است؛ که بسیاری از آن تولیدات آثاری بسیار باکیفیت بوده‌اند. سفارش شرکت تلفیق هم دارد با ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین شکل خود تولید می‌شود. تولیدکننده برای باقی ماندن در رقابت، از ارزش کالای خود و سود حاصله کاسته است؛ و بازار از انبوه کالای بی‌کیفیت در حال پر شدن است. کوتاه‌سخن اینکه شرکت تلفیق مشتری خوبی نبوده و تولید را به سمت بدی هدایت کرده است!

شیوه فروش شرکت تلفیق هنر، موجب شده صنایع‌دستی از هویت خود به‌عنوان کالایی هنری و فرهنگی تهی شود و وِجهه آن لطمه بیند. عده‌ای اندک آن را دستاویزی برای سودجویی خود قرار داده‌اند و زیرشاخه‌های بسیاری از خرید چند برابر قیمت کالای بی‌کیفیت خود ناخشنود هستند. چرخه فروش ناعادلانه شرکت تلفیق هنر، تبعات اجتماعی نامطلوبی برای صنایع‌دستی داشته است که از آن جمله بی‌علاقگی و حتی تنفر اقشار زیان‌دیده نسبت به صنایع‌دستی است؛ که این احساس نسبت به یک تولید ملی، می‌تواند در آینده نه‌چندان دور تبعات بسیار بدی برای محصولات صنایع‌دستی ببار آورد.

صنایع‌دستی کالایی مصرفی نیست، پایدار می‌ماند و لازم نیست مرتباً تجدید شود؛ بنابراین نیاز بازار به صنایع‌دستی مقدار محدودی است. سفارش تولید و پخش شرکت تلفیق هنر بسیار بیشتر از نیاز واقعی بازار بوده است و از آن بدتر اینکه با کالای بی‌کیفیت هم اشباع‌شده است؛ بنابراین در صورت ادامه فعالیت شرکت مذکور، بازار سال‌های آینده نیز کششی برای کالای صنایع‌دستی ندارد و شاهد رکود و زیان کارگاه‌های تولیدی خواهیم بود.

منبع » تابناک

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

پست های مرتبط

141 دیدگاه در “سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر فیلتر شد!”

  1. یه تازه وارد

    بسم الله در اینکه تلفیق و هنر مجوز فعالیت نداره و باید اقدام کند حرفی نیست ،ولی بیایید از حق نگذریم! خیلی از کارگاه های خاک گرفته دوباره رونق پیداکردن، چندین هزار نفر هنرمندان که بیکار بودن و شرمنده جلو زن و بچه هایشان، دوباره مشغول به کار شدند و صنایع دستی که گردشگران داخلی حتی ساختشان بود بخرند و شاید نگاه هم نمی کردن (حتی خودم زورم میومد پول بالاش بدم )وارد خانه ای چند صد هزار نفرشده،اینها رو که نمیشه انکار کرد انشاالله مسئولین محترم هم با در نظر گرفتن این همه نکات مثبت (کار آفرین و درآمد زا که به خارج از کشور هم ورود پیدا کرده و ارز آوری میکند)مجوز خواهند داد تا ذهن نتوان بین و بد خواهان هم بسته‌ شود به امید آن روز

  2. محمد

    دوست عزیز اول اطلاعات درست کسب کن بعد شروع به نشر اکاذیب کن
    اینکه سایت فیلتر شده حقیقت داره اما واقعیت چیز دیگه ای است و شما با علم بر اینکه میدونین دارین تشویش اذهان میکنین
    از لحاظ شرعی هم درست نیست این کارتون
    دوستانی که مایل به کسب اطلاعات درست هستند از منبع درست اطلاعات کسب کنن

  3. رویا

    سلام ، نمی دونم چرا وقتی یه شرکتی اینقدر خوب کار میکنه متاسفانه اینقدر سنگ جلوی راهش میندازن .. شرکتی که باعث شده ارزی از کشور بیرون نره ، صنایع دستی ، دست هنرمندای خودمون رو بخریم نه اجناس بنجول چینی … واسه خیلی از این جوونا که با مدارک بالا یا حتی بدون تحصیلات که بیکار بودن کار درست کرده ..اخه بدی این کجاست …ماها چون همیشه چشم دیدن پیشرفت دیگری رو نداشتیم اینقدر عقب مانده بودیم و جهان سوم یکی هم که میاد کار کنه فقط سنگ میندازیم جلو پاش …چرا تا وقتی که این کارگاههای کوچک یکی پشت سر اون یکی تعطیل میشدن کسی صداش در نمی یومد که اونا هم خانواده دارن نباید بذاریم هنرمندمون خونه نشین بشه حالا که یه شیر پاک خورده پیدا شده به کمک هموطناش داره نون میرسونه به هنرمند مملکتش همه دایه مهربانتر از مادر شدن … متاسفم واسه همچین ادمایی

  4. سربندی

    این شرکت(تلفیق وهنر) یکی از بهترین شرکتهایی حال حاضر هست که تونسته درب کارگاه های صنایع دستیمونو که طرف قرارداد با شرکت هستن رو به بازکنه وکارگاه های صنایع دستی به صورت دو تا سه شیفت فعال کنه وفروش صنایع دستی رو به بالا ترین حد ممکن برسونه ازطرفی ایجاد اشتغال کرده برای کسایی که دوست دارن کار پاروقت داشته باشن وبه درامدهای بالا دست پیدا کنن
    این کسایی که از شرکت بدگویی می کنن کسایی هستن که درشرکتهای دیگه کار میکنن وشرکت تلفیق رو بزرگترین رقیب میبینن که طی فعالیت اندکش همه رو پشت سرش گذاشته واحساس خطرکردن

    1. Khoshnood

      سلام ، نمی دونم چرا وقتی یه شرکتی اینقدر خوب کار میکنه متاسفانه اینقدر سنگ جلوی راهش میندازن .. شرکتی که باعث شده ارزی از کشور بیرون نره ، صنایع دستی ، دست هنرمندای خودمون رو بخریم نه اجناس بنجول چینی … واسه خیلی از این جوونا که با مدارک بالا یا حتی بدون تحصیلات که بیکار بودن کار درست کرده ..اخه بدی این کجاست …ماها چون همیشه چشم دیدن پیشرفت دیگری رو نداشتیم اینقدر عقب مانده بودیم و جهان سوم یکی هم که میاد کار کنه فقط سنگ میندازیم جلو پاش …چرا تا وقتی که این کارگاههای کوچک یکی پشت سر اون یکی تعطیل میشدن کسی صداش در نمی یومد که اونا هم خانواده دارن نباید بذاریم هنرمندمون خونه نشین بشه حالا که یه شیر پاک خورده پیدا شده به کمک هموطناش داره نون میرسونه به هنرمند مملکتش همه دایه مهربانتر از مادر شدن … متاسفم واسه همچین ادمایی

    2. JOKER ?

      لعنت بر پدر اونیکه بدون آگاهی از شرکت تلفیق هنر بد گویی میکنه.واقعا به خاطر همینه که کشورمون هیچ رشدی نمیکنه هر کی پامیشه بدون هیچ گونه اطلاعاتی یه مشت چرت و پرت میگه و فک میکنه خیلی داناست
      اصلا نادان ترین افراد کسانی هستند که بدون اطلاعات حرف می زنن
      تصاعد رو تصاعد میزنیم.همه رو میگیریم.
      زیرا ما بر این باوریم که…..
      #خداوند نگهدار همه ی تلفیقی هاست

  5. عباس

    تلفیق وهنر شیادیه گول نخورید البته تمام شرکتهای اینچنینی وهرمی شیادی وکلاهبرداریه نواظب اندک اندوخته خود باشید شیادان در این اوضاع بی مولی وبیکاری ونداری دتدان تیز کردند تا مردم بیجاره را تطمیع کنند وبچاپند وبرن اونور اب

  6. ناشناس

    کرج خیابان رستاخیز کافی شاپ ونیز سر خیابان ۱۲ گوهردشت پاتوق تلفیق هنر هستش ۱۱۰ بیا دستگیرشون کن اگه راست میگی

    1. عباس

      سلام تمام این شرکتها هرمی حقه بازی وشیادی هست
      الان که اوضاع کشور از لحاظ فقر وبیکاری وبی پولی جوانان به هم ریخته عده ای کلاش از اب گل الود ماهی میگیرند وبا با تاسیس شرکتهای هرنی از بدبختی وبی پولی یه عده ادم ساده لوح پول خوبی به جیب میزنند جالبه اول طرف را سرکیسه میکنند ویه سری جنس بنجل را به چندین برابر قیمت میفروشند وسودکلانی به حیب میزنند واز ان سود باد اورده مبلغی به اعضا وزیر مجموعه پرداخت میکنند وقتی که تعداد به چند میلیون نفر رسید از همه ابتدا پول میگیرند ودیگه جنسی بنجلی هم به انها نمیدهند این چند میلیون در انتظار رسیدن جنس میمانند ودر این مدت سرشاخه های شیاد همه را حمع میکنند ومیرن اونور اب وبه ریش این چند میلیون میخندن این نهایت کاره

    2. ارزو

      شرکت تلفیق هنر بی نظیر هست

  7. سید مهدی حسینی

    سلام…میخوای در رابطه با تلفیق بدونی؟ بعد از تمام حاشیه ها و سنگ اندازی های که در رابطه با شرکت معظم تلفیق مینا و خاتم هوشمند انجام شد…پرونده شرکت زیر نظر دادستان کل کشور مورد برسی قرار گرفت. و بعد از مراحل برسی درست بودن کاراین شرکت، مورد تایید از هر لحاظ قرار گرفت…و سایت ما از فیلتر در امد و به تک تک ارگان ها نامه زده شد که به هیچ عنوان حق جلو گیری از فعایت این شرکت را ندارن…پس خواهش ایقدر دنبال حاشیه نباشین. کار ما…راه ما…سعادت و خوشبختی برای کشور و اقتصاد کشوراست و مهم تر از همه ایجاد اشتغال برای جوانا کشور…

    1. عباس

      این کار انجام شده تا زمانی که پروانه کسب بگیرند این شرکت درهیچ جایی ثبت نشده کافیه اسم شرکت تلفیق هنر را به 30006082پیامک کنی اونوقت معلوم میشه شیادی یا نه ؟

  8. سید مهدی حسینی

    سلام…در حال حاظر تو شرکت تلفیق هنر مشغول به فعالیت هستم و حاظر اعلام بکنم که این شرکت بهترین شرکت بین تمام شرکتهای حال حاظر هست…اقای من: قطعا ما میتوانیم صنایع دستی ایران را جایگزین نفت کنیم…آن روز دور نیست!

  9. ایرانی

    عزیزای من همه چی چارچوب و قاعده داره ، بحث بیخود و تومار نوشتن های یه سری جو گیر و تازه وارد رو واقعا نمیفهمم چرا، خودم هم مدافع شرکت خاصی نیسم .
    آقا وقتی به صورت رسمی میشه وضعیت فعالیت یه شرکتی رو استعلام گرفت ، و لیست تموم شرکت ها با جزئیات شون ثبت شده ، و میری میبینی اسم یه شرکتی مثل همین تلفیق اونجا نیست، دیگه کل کل و جدل و دفاع و توجیهات مزخرف تون برا چیه آخه؟؟ اصلا خودتون چطور پیش خودتون قانع میشید با این حرفا و تفکرات؟؟ یعنی چقدر باید یه نفر مغزش ترکیده باشه که خودشو هم بخواد دور بزنه و به خودشم دروغ بگه…
    واااقعا طبق چه منطق و اصولی میاید این واکنش ها رو نشون میدین؟؟ آخه چقدر یه آدم میتونه احمق باشه؟

    تموم بدبختی ما توی این مملکت برا وجود همچین احمق هایی هستش ، که همیشه هم دهنشون وازه ، تو همه ی مسائل، که در حال کارشناسی و تحلیل هستن ، که متاسفانه اکثریت جمعیت رو هم همینا تشکیل میدن…

    باشد که رستگار شویم…

    1. ناشناس

      داداش گلم انشالا شمایی که در شرکت هایی که به اصطلاح قانونی هستند فعالیت میکنی که مخالفه تلفیق هستی یا جزو کسایی هستی که سال های اولیه وارد شرکت های مجاز شدی که یا پول خوبی درمیاری یا هنوز منتظری که پول خوبی دربیاری. که اگه پول خوبی دربیاری اصن زمانی برای نوشتن و کامنت گذاشتن اینجا نداری و به نظرم یا جزو نوپایان نتورک به اصطلاح قانونی هستی یا امیدواران . که در هر دو صورت پیشنهاد میکنم خودتو زودتر بکش بیرون از این شرکت های ام ال ام چون نهایتا مجبوری با سر به زیری بیای بیرون و پیشنهاد میکنم درباره شرکت هایی که افراد سر به زیری که شرکت های شما سر به زیرشون کرده بود رو سربلند کرده نظری ندین چون این افراد براشون فیلترو مجوز و این داستان ها مهم نیست . مهم آبروی رفتشونه مهم درآمد مجموعشونه مهم حس خوبشونه نه پورسانت رسوندن به دولتو و ….

  10. مهدی

    والا دوستان مجوز و قانونی بودن یا نبودن به کنار ، راجع به حلال و حرامش فکر کنیم،
    نمیدونم چرا عده ی خیلی کمی به حلال و حرامش فکر میکنند.

  11. مریم

    بیشتر از شش ماهه من و ده نفر دیگه از دوستام خرید زدیم همه دو امتیازی حتی محصول هم ندادن بهمون…کاش یه ارگانی جلو اینا رو بگیره کلاه بردارن واقعا مرتضوی ادم کثیفیه دست کثیفشو رو هنر اصیل ایرانی گذاشته

  12. احسان

    بر پدر اون افرادی که باعث میشن ذهن افراد خراب بشه لعنت. #نه_به_دست_فروشی

    بهترین شرکت حال حاضر در کشورمون ایران #تلفیق هنر

    1. سارا

      ما براین باوریم خدا نگهدار همه تلفیقی ها هست

  13. رضا

    کی گفته تو تلفیق یکبار خرید هستش دست اول ۴۴۰کم میکنند محصول می‌دهند دست هفتم هم همین طور یعنی هر هفت دست محصولات این شرکت صفر تا صدش مال ایرانه مس ماله ایرانه نه فلان کرم که مواد اولیه اش از سؤیس هستش و اما در مورد شرعی بودن برید خوب هر کسی مرجعش فرق داره یک خبر دیگه اینکه شرکت ای نماد گرفته بزنید استعلام آنلاین ای نماد میاد براتون

  14. سمیه شیراوندی

    خداروشکر ک. وارد تلفیق نشدم کاری ب این ندارم کلا برداریه یا نه ولی خیلی راحت مغزتونو شستشو میدن مخصوصا نوجوانان

    1. مهسا

      شما فقط میخواین از منطقه امن خودتون بیرون نیاین من دختر۱۷ ساله بدون داشتن آزادی و محدودیت زیاد و بدون داشتن هیچ پولی تونستم با فروختن گوشواره خودم ثبت بزنم و الآن خداروشکر میکنم چون تونستم بهتراز اون گوشواره رو بخرم و همچنین آزادی خودمو بدست بیارم آره دقیقا مخ مارو شست و شو دادن چون مغز ما تو این جامعه آلوده کرم خورده بود

      1. جبات

        بهت تبریک میگم شیر زن 🙂

      2. Rahil

        موفق باشی عزیزم
        خدانگهدار تلفیقی هااااا❤❤❤❤

  15. احسان

    به کوری چشم دشمنان شرکت معظم تلفیق هنر ، سایت شرکت کاملا باز است و هیچ گونه مشکلی ندارد. لعنت به افرادی که با فرافکنی دروغ هایی در رابطه با این شرکت قصد تخریب ذهن افراد رو دارند.

    1. Rahil

      درود??????? درود ????
      خدا نگهدار همه ی تلفیقی ها❤❤

  16. ناشناس

    ما هم ۱۰ ماه این کار را کردیم(متاسفانه)، ورودی گرفتیم، جلسه می گذاشتیم و.. . فقط یک پورسانت. فقط عده ی خیلی کمی به سود می رسن اون هم با چرب زبانی ، حرف های دروغ و وعده های واهی. شما می مانید و شرمندگی برای زیر مجموعه، در شهر کرمان هم که کافه تلفیق دارن و مردم را شستشوی مغزی میدن

    1. سارا

      تنها ادمایی تو تلفیق به سود و پورسانت میرسن که باورشون قوی باش نه ضعیفها

  17. آريا

    اون کسایی که سنگ تلفیق رو به سینه میزنن بدونن یه روزی سرشون به سنگ میخوره که خیلی دیره اگه کسی ریگی به کفشش نباشه چرا باید بگه اول به نزدیکانتون بگید وشطرنج پونصدهزارتومنی رو ١۶۵٠٠٠٠تومن بفروشه اونم کاری که ازلحاظ کیفیت توپایین ترین سطح قرار دار بعد هم وقتی به قیمتش اعتراض میکنی جواب شرکت اینه که شما جایگاه خریدی من خودم زخم خورده این شرکت کثیف هستم که اگه توسط بهترین دوستم به من پیشنهاد نمیشد عمرا وارد میشدم لطفا گول حرفهاشون نخورید اونا خودشون توباتلاق گیرکردن وفقط میخوان خودشون روبالابکشن

  18. رضا

    سلام..دوستان من ۶سال تو mlm کار کردم الانم تو تلفیق مشغول کار هستم تنها تجربم اینه که روی هیچ شرکتی تعصب نداشته باشید که باعث میشه تنها چیزی که از دست بدید زمان باشه تعصب داشتن فقط باعث میشه تو کورس رقابت زمانتو از دست بدی و نتیجه ای هم برات حاصل نشه امیدوارم هر جا هستید موفق باشید اما اگه تو یه بازه زمانی ۶ماه تا۱سال نتیجه ای نگرفتی بدون هیچ تعصبی هر جا هستی بیا بیرون…..هر جا هستین موفق باشید.

    1. سارا

      ممنون از گوشزدتون

    2. عرفان صادق

      بهترین حرفی ک از ی لیدر واقعی شنیدم دمت گرم چون من 3سال دویدم الکی اخرشم کشک تو بیز و باورس و اویژه کاش اونموقع این مطلب شما رو میخوندم دمتون گرم

  19. a

    من برج ده سال ۹۷ سه امتیازی خریدم یک نفر هم به مجموعه اضافه کردم اونم سه امتیازی خرید و لی تا الآن که ۶ ماه میگذره خبری از هیچی نیست. ضمنا بعدا فهمیدم هرمی هستش و اصلا شبکه ای نیست و کاملا مشکل داره.
    لطفا گووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول نخورین

    1. ناشناس

      دوست عزیز تو هرمی ک محصول عرضه نمیشه

      1. سارا

        مرتضوی شریف ترین مرد یه که تو عمرم دیدم روسیاهی برای همه بجا موند رفع فیلتر شدیم درگاه هم چند روز دیگه بالا میاد ….چرا من خرید پنج زدم تو دوهفته؟؟؟؟؟؟

        1. عباس

          جالبه شیادترین ادمی که مدرک جعلی از حسین ظللی خریده اونم از اکسفورد ودر این اوضاع بل بشو بیکاری وفقر وبی پولی شروع کرده عده ای را سرکیسه کنه ودرنهایت فقط تعداد اعضا سه چهار میلیون شد پول همه را میگیره ومیره اونور اب این ور ابی ها هم تا انقلاب مهدی منتظر رسیدن جنس میمونن جمع کنن خودتون رو گول این شیادها را نخورید

    2. فاضل

      معنیه هرمیو برام شرح بده

    3. جبات

      داداچ تو اصن مفهوم تعادل رو نفهمیدی ک یه نفر آوردی و تموم؟

    4. Rahil

      خودت کار نکردی بخدا من ۴ ماهه کار کردم تعادل ۳۰ رو زدم

  20. مجتبي

    سلام یک جورایی خبری که دارن میدن راسته ببینین دوستان من تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ وارد مجموعه شدم اون وقتا هنوز پلن یورویی نشده بود من سه تا کالا به مبلغ ۱۶۵۰۰۰۰ تومان خریداری کردم ولی تا الان که تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ هنوز کالام رو دریافت نکردم خودتون قضاوت کنین ببینین اینا راست میگین یا دوروغ

  21. محمد

    دوستان واقعا خجالت اوره ک دارید راجب اینجور چیزا فکر میکنید شماها چیکار دارید ک فیلتر شده یا پلمپ شده یا… اینجور کارا واسه فتنه هاس ک میخواد روی افتش یا ریزش مجموعش بهونه بتراشه.ما ک داریم پولمونو میگیریم کاریم نداریم ک چی شده ب شرکت اونو خود مدیر عامل باید حل کنه نه منو تو ک هیچی راجبش نمیدونیم فقط وایستادید ببینید تلفیق و هنر چی میکنه راجبش چرت بگید میدونید چرا چون تو شرکتتون دارید غاز میچرونید و شاهد ریزش مجموعتونید کار دیگه ای ندارید ک .(همیشه پشت سر ادمای موفق حرف زیاد بوده)

  22. امیر آتیش

    من هنوز وارد مجموعه تلفیق نشدم تازه کار بهم معرفی شده دوستانم وارد شدن هنوز هیچکدام تعادل نزدن ولی محصولشون رسیده و فکر میکنم کسایی که به سرعت حتی یک نفر یا یک امتیاز وارد زیر مجموعه خودشون بکنن بلافاصله برای دلگرمی بیشتر محصول رو بدستشان میرسونن و کسایی که نتونن کسی رو به مجموعه خودشون اضافه کنن شرکت این رو مد نظر قرار میده که این شخص فقط برای خرید محصول یا بر حسب رو دربایستی وارد مجموعه شده و مطمئنا فعالیتی نخواهد داشت بنابراین محصول رو در اولویت برای فرستادن قرار نمیدهد، اما در مورد فعالیت و درآمد زایی که گفته شده شرعا جایز نیست و چون یه عده با خرید و عدم برقراری تعادل و نگرفتن پورسانت ضرر میکنند باید بگویم چه کسی میتونه صد در صد در کاری تضمین کنه که تمام مشتریها یا تمام نمایندگی های شرکتش یا تمام بازاریابهای کارخانه اش یا تمام مصرف کننده های اجناسش سود میکنن ، آیا اجناسی که فروشگاه ها میخرند و تاریخ انقضاش میرسه و مجبورا دور بریزن باعث ضرر فروشگاه نمیشه، اینم یک نوع از درآمد زاییه حالا شما میخوای قبول کن میخوای قبول نکن، باز هم میگم من خودم وارد این سیستم نشدم ولی با هیچ کاری که توش درآمد زایی باشه مخالف نیستم

    1. hamid

      با هیچ کاری …پس شما اهمیتی هم به حلال و حرام نمیدی فقط پول باشه باقیش مهم نیست

      1. جبات

        شما برو شرایط حلال و حروم بودن یه تجارتو بخون بعد بیا جا نماز آب بکش

  23. Hadi

    اونایی که پشت سر تلفیق حرف میزنن جاشون دقیقا همون پشت سر تلفیقه!
    بازگشت همه به سوی ماست…
    خداوند نگهدار تلفیقی ها هست!

  24. A.m.i.n.

    سلام خدمت تمامی دوستان .شرکت معظم تلفیق هنر با در نظر داشتن فروش محصولات صنایع دستی کشورمون باز هم تاکید میکنم کشورمون و با راه اندازی صد ها کارگاه های صنایع دستی و با به کار گرفتن هزاران نیروی هنرمند داره محصولاتی که واقعا ارزشش فروش داره رو با در نظر گرفتن شغل و جذب بازاریابانی متعهد توانسته پول خودمون رو داخل کشور خودمون و با فروش اجناس به خارج از کشور ارز را وارد کشور میکند.
    از دوستانی که فقط و فقط میخوان برای این شرکت بد بزنم و افکار منفی وارد کنن خواهشا سرتون به کار خودتون باشه .من خودم ۹۷.۱۱.۱۴ خرید زدم و۱۱.۲۵ محصولم رو تحویل گرفتم و ازش لذت میبرم .خواهشا اگه کاری از دست تون بر نمیاد و عرضه کاری ندارید منفی هم نزنید .خواستن توانستن است .

    1. hamid

      همون قندان ۱میلیونی رو حتما گرفتی و ازش لذت میبری ابوالفضل نگهدارتون باشه

      1. سارا

        تو برو پد روزانتو بفروش….

    2. hamid

      ابوالفضل نگهدارتون باشه…دنیای تلفیق و هنر …شرکتی که نرمه شیشه نداشته باشه یکسره اخبار بد ازش بیرون نمیاد…من نمیدونم اینا مجوز ندارن چرا اینقدر قد قد میکنن…مجوز رسمی یعنی وزرات صنعت و معدن…برید تو سایت ایران اصناف یا ایران هشدار…بعد دنیای تلفیق و هنرتون و اونجا زیارت کنید …نبینم روزی رو که حرفی برای گفتن نداشته باشید…یه زمانی کسایی که مثل شما تو ابر تجارت کهکشان فعالیت داشتن و مثل شما قدقد میکردن کجا رفتن ….اونا هم همین چرندیات و می گفتن…یهو همه چی تموم شد …

      1. s

        با افتخار یک تلفیقیم
        و الحمدالله هیچ کدوم این مشکلاتی که گفتین تو تیم منو بالاسریام اتفاق نیفتاده و بیشتر شبیه جوکه برام .
        در ضمن شمایی که میگی سره دوستاتون کلاه میذارید باید بگم ما سره کسی کلاه نمیذاریم اگه به کار دعوتشون میکنیم میخوایم اونام مثل ما به درآمد برسن و میرسن
        تا کور شود هر آنکه نتواند دید…

  25. امیر

    سلام دوستان به لطف خدا تلفیق داره کار میکنه و کسی هم جلوش رو نگرفته لطفا دوستانی که در مورد تلفیق بدگویی میکنید خواهش میکنم فکر کنید یکم و ببینید که بیشترین فروش صنایع دستی را تلفیق داره این شرکت از همه نظر عالیه

  26. m.m

    شرکت فقط شرکت باورس و تیم معراج
    خواهشا شعار ندید عملکرد صحبت خواهد کرد
    اولین پورسانت بگیر نتورک ایران
    تاپ لیدر پژمان نوجوان هس
    هروقت تونستید رد بشین بیاین صحبت کنیم
    تلفیقی های لاشخور

  27. رزا

    فروش صنایع دستی جرم نیست ولی این شرکت به معنی واقعی کلمه کلاه برداره، صنایع دستی رو به چند برابر قیمت از طریق سایت به خلق الله میندازن، (قبلا به ریال الان به بهانه پلن یورو به یورو، یعنی شمای ایرانی باید محصول صنایع دستی کشور خودتو به قیمت بالاتر بخری) بعدم میگن تا چهل روز کاری محصول براتون ارسال میشه، حالا ۴۰ روز میشه ۶۰ روز میشه ۱۰۰ روز خبری از ارسال محصول نیس…یا باید خودتون برین دم در شرکت یا اینکه خیلی شانس بیارید بالا سری تون بره، بعد یه محصول دیگه که ارزش ریالیش کمتر از اون چیزی هست که سفارش دادید میدن دست تون و بسلامت…تو جلسات هفتگی و همایش و…و… مخ تون رو شست و شو میدن که همین بلا رو سر خانواده و فک و فامیل و دوست و آشنا در بیارید تا پول دار شید…برای افراد معتقد هم بگم که از نظر شرعی، حتی اگر پولی از این طریق گیرتون بیاد(که اصولا تو ساختار هرمی و نت وورک، ۷۰ درصد افراد به اون نمیرسن) مصداق اکل مال بالباطل هست و اشکال داره.

    1. یاشار شرکت معظم تلفیق هنر

      اینارو نگین چی میخواین بگین???

      1. رزا

        اینارو میگم تا ی آدمی مثل شما صرفا بخاطر رسیدن به سود بیشتر خودش سر n نفر رو کلاه نذاره .
        هر کس علاقه مند به کمک به صنعتگر ایرانی و هنر ایرانی هست میتونه با یک سوم پولی که به تلفیق میده صنایع دستی بسیار ارزشمند تری رو از هنرمندان باعزت کشورمون بخره.
        شماها حرص کالای ایرانی و هنرمند ایرانی رو نمیزنید شما فقط بفکر رسیدن به همون آمال و آرزوهای دور و درازی هستید که بالاسری هاتون مجبورتون میکنن هرروز بهش فکرکنید و حرف بزنید راجع بهش، و اینکه تو این مسیر چه بلایی سر بقیه میارید براتون اهمیتی نداره. آخر سر هم همه چیز رو میذارید پای بی عرضگی زیر مجموعه تون چون نمیتونه مثل شما شیاد باشه و انقدر وجدان داره که تفاوت مال حلال و حروم رو بفهمه و چوب حراج به آبروی خودش پیش دوست و آشنا نزنه.
        شما اگر بحق بودی نیازی نداشتی از افرادی شروع کنی که بهت اعتماد دارن و بخاطر اعتماد و حسابی که از قبل روت باز کردن خرید زدنن.

    2. هادی تلفیق هنر

      پس جنسای چرت و پرت شرکت شما که ارزش نگاه کردن هم ندارد چی؟ آیا سوخت پورسانت هاتون پول حرام نیست که شرکتتون داره میخوره؟ آیا جنسایی که از خرید اجباری ماهانه میمونه رو دستتون شرکت جوابگو هست؟ آیا محصولاتتون توان رقابت با خارج رو داره؟ آیا توان صادرات دارید؟ آیا ایمان نمی آوردید؟
      خداروشکر تلفیق انقدر رشد کرده که محصولاتش دیر میرسه نشونه رشد خیلی سریعشه و قیمت جنسا هم تو بازار قیمت کنید خیلی گرونتر از سایته!
      در نهایت بازگشت همه به سوی ماست ! توبه کنید!

      1. Eli.sh

        با افتخار یک تلفیقی هستم و هم محصولم یک ماه بعد رسید هم تمامی پاداش هایی که بهم تعلق گرفته به موقع به حسابم واریز شده،لطفا یکم با خودتون فکر کنید اگر تلفیق غیر قانونی باشه چرا دو سال مشغول فعالیته؟چرا روز به روز نه تنها ایرانی ها بلکه کشور های دیگه هم دارن تلفیقی میشن؟!کل حکومت و دولت خبر ندارن تلفیق مشغول کاره و فقط شما خیلی خوب در جریان هستید؟با همایش روز جمعه که در تالار اندیشه روبروی وزارت صنایع و معادن با وجود مهمان هایی مثل رئیس اتحادیه صنایع دستی کل کشور که علنا گفتن قیمت گذاری های محصولات توسط ما انجام میشه و هرکسی که از تلفیق هنر شاکیست ما جوابگو هستیم و نماینده ای از وزارت اطلاعات در این همایش حضور داشتند و تعدادی نیروی انتظامی چطور میتونید بگید این شرکت کارش کلاه برداری و غیر قانونی هست؟واقعا عقل شما اینو میگه با وجود این همه ؟!!!!!

        1. نتوورکر سابق

          دوست محترم شاندیز مشهد نمونه بارز بی در و پیکر بودن کشور ماست . چتونه شماها چرا دست از رویاهای نتوورکی بی پایه و اساس نمیکشید ؟ چرا اینقدر خود زنی داریم ما ایرانیها ؟ چرا به جنبه خسارت رسیدن به کشور نگاه نمیکنید به این سیستم ؟ منفعت طلبی تا کجا ؟؟؟؟

  28. حسام

    دوستان اگه کسی جایگاه تلفیق هنر خاست بخره یه سری به سایت دیوار بزنه ! الان همشون دارن اکانتاشون رو واگذار میکنن . حتی با یک دهم قیمت هم میشه خرید … ولی خب انصافا خرید یه همچین جایگاهی از یه شرکت که مجوز قانونی مملکت رو نداره کاریه که فقط از یه آدم ساده بر میاد …
    در ضمن قانون فصل الخطاب برای همه است و شرکتی که نمیتونه به قانون احترام بزاره شک نکنین که نمیتونه احترام و شخصیت کارمنداش رو هم حفظ کنه …
    این شعار های احترام به تولید ایرانی و پیشرفت مملکت و … رو هم فقط واسه گول زدن و تحریک عرق ملی من و شماست .
    موفق باشید .

    1. Amir

      شما چرت و پرت میگی آقا شما میتونی با کشک ساییدن پول دربیاری من با این کار پول در میارم و سروتمند میشم

      1. ناشناس

        ثروتمند…

      2. حسام

        سلام ، راستی ثروتمند شدی یا نه ؟ هر یه ماه ازت خبر میگیرم اگه با این کارای در پیتی به ثروت رسیدی دمت گرم واقعا …

      3. h-k

        دوستان همین که ما تلفیقی های با ایمان، با قدرت پیش میریم یعنی تلفیق پیروز و قدرتمنداست،به زودی بر همگان ‌ثابت خواهد شد تلفیق و هنر گام در راه جهانی نهاده است وصنایع دستی سرزمین عزیزمان را با کمک هموطنانمان در سرتاسر دنیا به فروش خواهیم رساند،وصنایع دستی را جایگزین صادرات خام فروشی(نفت)خواهیم کرد،مخالفان ما سکوی پرتاب ماهستند خیلی دوستشان داریم و برای همه آرزوی موفقیت میکنیم،موفق و پیروز باشید(هستیم بر آن عهد که بستیم، تا باد چنین بادا)

  29. Saeed

    شماهاید که نمیزارید ایران پیشرفت کنه.دوسدارید مردم تو فقر و بدبختی زندگی کنن.کجای دنیا فروش صنایع دستی جرمه؟کجای دنیا کارافرینی برای ۳۵هزار نفر مستقیم جرمه؟کجای دنیا کار افرینی برای ۳۵۰هزار نفر غیر مستقیم جرمه؟
    شرکت پابرجا و مستحکم تر از قبله،محصولات ارسال میشه،پورسانت ها هفته به هفته ارسال میشه و جای هیچ نگرانی نیست.

  30. نسیم

    من تو تاریخ۹۷/۹/۹ثبت و خرید زدم نه جنسمو فرستادن نه ایمیلمو جواب دادن نه جواب تلفن میدن پولمو خوردن رفت متاسفم برای خودم

    1. محمد رضا

      شما پورسانت نگرفتید که جای محصولاتو پر کنه؟

      1. جعفر

        میگه نه جنسمو فرستاندند نه ایمیلم رو جواب دادند نه تلفن جواب میدن. تو میگی پورسانت نگرفتی!؟؟؟

        1. Amir

          تو کی هستی مسخره که جواب میدی نه اون شخص اشتباه میکنه سایت های تقلبی هم وجود داره به خاتر فریش زیاد کلی دشمن داره. بدون اطلاع صحبت نکنید

    2. مینا

      والا منم برج ۹ ثبت و خرید زدم و ۱۷ روز بعد کالام رسید با تیپاکس
      ولی دایرکتهام الان ۵ ماهه کالاشون نرسیده واقعا ناراحتم براشون

      همش میگن این هفته اون هفته هیچ دلیا قانع کننده ای هم ندارن.با خودم گفتم تا کالای دایرکتهام نرسیده با بالادستی در ارتباطم به محض اینکه رسید که امیدوارم برسه دیگه هیچ رابطه ای باهاشون ندارم.واقعا متاسفم برای خودم که فکر کردم یه شرکت خوب پیدا شده و واقعا داره کار میکنه نگو دزدن مثل بقیه

      1. محمد نظری

        فقط شرکت ایتراست که هیچ ریسک و خطر نداره و بهترین خدمات رو عرضه مردم ایران می‌کنه
        برای اطلاعات بیشتر با شماره۰۹۳۸۷۲۳۷۱۱۵ تماس بگیرید

      2. علی

        درود
        بنده برج ۱۲ خرید زدم و دیروز هم اجناس من هم دایرکتهام همه با هم به دستمون رسید، خداروشکر
        تقاضا زیاده و شرکت هم تازه تاسیس، کمی باید صبور بود.
        من‌الله توفیق

      3. رزا

        کاملا میدونن که برای چه کسی باید زودتر محصول بفرستن تا شروع به عضوگیری کنه و چه کسی پتانسیل بازاریابی نداره و اهمیتی نداره محصولش کی بدستش برسه یا ی چیز دیگه تحویل بگیره. بالاسری ها این اطلاعات رو دراختیار شرکت قرار میدن یا پیگیر ارسال محصول برای عضو خاصی از زیرمجموعه میشن.

      4. ناشناس

        البته که اینا هم مثل بقیه شرکتا دزدن وبا شست وشوی مغزی کارشون رو جلو میبرن،اون بالا دستیه ما که بار خودش رو بست وانگار نه انگار ،فقط پول ریخته میشه به حسابش،خودش رو گشیده کنار بسکه پورسانتای این واونو ریختن به حسابش،البته این پولا خوردن نداره،ان شاءالله که پول دوا ودرمونشون بشه،یک مشت کلاهبردار دور هم جمع شدن ،چند تا از آشناهامون هم به واسطه ی ما معرفی شدن وثبت زدن دریغ از رسیدن کالاها،حالا اونا کالاهاشون رو از ما میخوان،تو چه دردسری افتادیم به خاطر دروغگویی وپست فطرتیه بعضی ها،حالا بشینید دفاع کنید وچرت بگید،یه روزی گریبان شما رو هم میگیره

    3. Neda

      خیلی جالب بود نظر دوستان
      همه این برفرض درست
      تویی ک میگی قیمتا زیاد آیا با همون قیمت کم میرفتی صنایع دستی مملکت خودت رو بخری؟! پس جفنگ نبافین به هم
      من افتخار میکنم ک اومدم تو این شرکت و تا الان سومین پورسانتم رو در چهل روز گرفتم کالا هم قبل از چهل روز دست دوستان رسیده
      ماهستیم بر آن عهدی ک بستیم

      1. A. Z

        این دروغه کاملا دروغه همش هرچی نوشتین دروغه چرت و پرته مسخره شما اومدین تلفیق هنر کار کنید یا نه تا حالا در موردش شنیدین؟ فقط نظر میدین و حرف میزنید اول امتحان کنید و جوجرو آخر پاییز میشمارن
        ??

    4. جبات

      امکان نداره همچین چیزی
      شما کد کاربری و رمز عبورتونو دارین؟؟؟
      یه سریا پول میگیرن و ثبت نمیزنن
      اونی ک شما رو معرفی کرده باید جوابگو باشه
      اون لیدر کیه ک شما رو پرزنت کرده ؟
      اون پرزنتور میتونه با شرکت ارتباط برقرار کنه

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *