شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!

4/5 - (3 امتیاز)

مجوز تلفیق هنر : شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم ) توسط مراجع و ارگان های مربوطه پلمپ شد.

به نقل از ایران هشدار شرکت بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم هوشمند ) که مغایر با آیین نامه موضوع ماده ۸۷ قانون نظام صنفی و بدون کسب پروانه مبادرت به عضوگیری و پرداخت پورسانت چندسطحی می نمود توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمپ گردید.

 

بروز رسانی خبر ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ :

در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضایبازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.

 

بروز رسانی خبر ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ :

جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور از فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر خبر داد.

جواد جاویدنیا با اعلام این خبر که پایگاه اینترنتی شرکتتلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد بیان داشت:  مدیر این شرکت با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور ادعاهایی را در خصوص نحوه کار خود مطرح کرده است و اعلام داشته حاضر است با پذیرش شرایط قانونی مجوز بازاریابی شبکه ای را دریافت کند.

جاویدنیا در خصوص درخواست مدیر این شرکت گفت:  بررسی تخصصی لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت این ادعا و انجام تغییرات لازم در پلن بازاریابی و ارائه تضمین های لازم همانند سایر شرکت های فعال در این زمینه، حمایت لازم در جهت صدور مجوز این شرکت به عمل خواهد آمد. اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فیلترینگ رفع نخواهد شد و پرونده می بایست روند قانونی خود را دنبال کند.

وی بیان داشت: به اعضای این شرکت اعم از تولیدکنندگان و بازاریابان اعلام شده است تا تعیین تکلیف نهایی شرکت و مشخص شدن وضعیت از ادامه فعالیت خودداری کنند. تلاش خواهد شد هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. البته مسئولیت فعالیت بدون مجوز بر عهده مدیران شرکت و لیدرهای اصلی آن خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
همه چیز در مورد سیستم آی نو تی ( inoti )

جاوید نیا تاکید کرد: البته مدیران شرکت در صورتی که موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای نشوند، خواهند توانست با تغییر پلن خود به حالت تک سطحی و بدون پرداخت سود به سایر بازاریابان سطوح قبل، پس از اخذ جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

معاون دادستان کل کشور افزود: به دنبال فعالیت شدید شرکتهای هرمی شورای عالی امنیت ملی مصوب کرد نمونه های داخلی شرکت های بازاریابی شبکه ای با نظارت های لازم شکل بگیرد.لذا هر گونه فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای بدون مجوز کمیته نظارت ممنوع است و با عاملان آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

خبرگزاری برنا

 

بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

تلفیق و هنر ی که بیخیال مکیدن خون مردم نمیشود
این بار در شبکه خبر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

مجوز تلفیق هنر

 

تلفیق هنر
مجوز تلفیق هنر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

 

بروز رسانی خبر در ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ( مجوز تلفیق و هنر ) :

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مینا و خاتم هوشمند اواسط سال ۹۵ با مجوز بازاریابی شبکه‌ای یکی از صنوف سازمان صنایع دستی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در بین عموم مردم جامعه با نام شرکت تلفیق هنر شناخته می‌شود.

سایت شرکت تلفیق هنر هدف از تاسیس این شرکت را ایجاد اشتغال مستقل برای بازاریابان، افزایش میزان صادرات و فروش صنایع دستی کشور، افزایش تولید صنایع دستی، آشنایی خانواده‌‌ها با صنایع دستی و بومی ایران و حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی کارگاه‌های طرف قرارداد با شرکت معرفی کرده است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر فیلتر شد!

شرکت تلفیق هنر برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود سبک بازاریابی شبکه‌ای و هرمی را انتخاب کرده است، بدون اینکه مجوزی از کمیته بازاریابی شبکه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

در اساس نامه این شرکت آمده است که افرادی که قصد سرمایه گذاری در شرکت تلفیق هنر را دارند باید یک بار یکی از محصولات صنایع دستی تولیدی این شرکت را خریداری کنند و برای اینکه به سود دست پیدا کند دو نفر را به عنوان بازو‌های خود به خرید محصولات ترغیب و معرفی کنند. زمانی که یک نفر توانست ۱۰ کالا را بفروشد می‌تواند پاداشی را به عنوان سود از طرف شرکت دریافت کند.

به مرور زمان تعداد سرمایه‌گذران شرکت به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرد، اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد قادر به ترغیب ۱۰ نفر دیگر برای خرید محصولات شرکت نمی‌شدند عملا به سودی دست پیدا نمی‌کردند.

با تبلیغات انجام شده از سوی شرکت دفاتر آن در سراسر کشور راه اندازی شد و فعالیت‌های این شرکت بدون اینکه از مراجع ذی‌ربط مجوز‌های لازم را دریافت کند، گسترش بیشتری پیدا کرد.

این شرکت ادعا می‌کند با حدود ۳۰۰ کارگاه تولید صنایع دستی در شهر‌های مانند اصفهان قرارداد بسته است و موجب اشتغال صد‌ها نفر شده است.

عدم انطباق مجوز شرکت با نوع فعالیت آن موجب شد سایت شرکت تلفیق هنر از سوی دادستانی کل کشور فیلتر و فعالیت شرکت متوقف شود.

اخیرا شنیده شده است که فعالیت شرکت تلفیق هنر در برخی شهرستان‌ها مجدد آغاز شده است.

براساس پیگیری‌ها خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد به این شرکت ۶ ماه فرصت داده شده است تا بتواند فعالیت‌های خود را قانونی و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز بازاریابی شبکه‌ای دریافت کند.

اگر این شرکت بعد از گذشت ۶ ماه بتواند مجوز لازم را دریافت کند می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد در غیر این صورت ادامه کار آن غیر قانونی است.

 

بروز رسانی خبر در 31 تیر 1399 :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی، با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت هرمی غیرقانونی است، اظهار کرد: شرکت‌هایی که با پوشش ظاهری بازاریابی شبکه‌ای، مبادرت به فعالیت‌های هرمی می‌کنند، غیرقانونی هستند.

وی افزود: در این خصوص اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در این رابطه، اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند، معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: این شرکت بدون مجوز، فعالیت غیرقانونی هم انجام می‌داد و با اغفال جوانان ۲۰ تا ۳۰ساله در مراکز غیررسمی مانند کافی‌شاپ‌ها اقدام به عضوگیری می‌کرد.

پست های مرتبط

302 دیدگاه در “شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!”

  1. ما در عمل به دنیا ثابت می کنیم هنر نزد ایرانیان ست وبس نه باشعار روزی که هر خارجی یک محصول صنایع دستی ایران توخونش باشه?

    سلام دوستان من خودم تلفیقیم افتخار می کنم دعوت شدم به این شرکت کاملا قانونیه از همه مهم تر جنسش صدرصد ایرانیه نه وارداتی بترسین از روزی که چین محصول شرکتتون رو نده خخخخ ما که هستیم برسر عهدی که بستیم شما هم ویزیتوری کنین در جواب این دوستمون که انقدر توپش پره بگم برو پخش مواد غذایی ویزیتوری کن از همون اول ماهی یه تومان بت میدن تا به خاطر فروش چهارتا شامپو و لوازم ارایشی دست به تخریب تلفیق میزنی هرچند این کارا جلو مارو ن میگیره

  2. سعید

    سلام
    پلیس فتا یه سامانه داره به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲ که اگه اسم شرکت بازاریابی رو بهش پیامک کنید، بهتون سریع پیامک میده که پروانه کسب داره یا نه؟
    .
    .
    .
    ما هم پیامک زدیم، ولی…
    (خودتونم امتحان کنید.)

    1. Omid mousavi

      د اخه اوسکول چرا اطلاعات غلط میدی به مردم….این سامانه برا سایت ایران هشداره که اصلا معلوم نیس توسط چه مافیایی داره ساپورت میشه و چشاش داره از دیدن موفقیت ها و سرعت تلفیق و هنر کور میشه…مجوز ما از دیوان عدالته و این سامانه فقط اونایی رو میگه مجوز دارن که از وزارت صنعت معدن تجارت مجوزشونو گرفتن

      1. the Networker

        ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا

        سردار ” مسعود منفرد” در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی افسران پی جوی مبارزه با جعل و کلاهبرداری:

        به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی مدعی قانونی بودن فعالیت خود با عنوان بازاریابی هستند، اعتماد نکنند بلکه حتماً از طریق سایت های ایران هشدار و سایت مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از قانونی بودن آن اطلاع حاصل نمایند.

        http://luxurynetworker.ir/?p=1546

  3. برای قربانی تلفیق

    برو اتحادیه صنایع دستی شکایت کن. آقای عبدالهی رئیس اتحادیه است آدم خیلی خوبیه .اینم شماره اتحادیه ۰۲۱۷۷۶۱۹۳۲۲

  4. قربانی تلفیق

    خدا لعنت کنه تلفیق همرو که پولمون رو گرفت ولی محصولی دستمون نیومد کسی میتونه کمکم کنه بهم بگه چطوری شکایت کنم از اینا خواهش میکنم بیاین متحد شیم به خاک بمالیم اینارو با پول مردم دارن کیف میکنن میدونی اگه پول ۱۰۰نفر دو ماه تو بانک بمونه چه سودی میره تو جیبشون؟؟؟؟

    1. ننگ بر تلفیق

      برو اتحادیه صنایع دستی شکایت کن. از طریق وزارت صنعت معدن هم میتونی شکایت کنی

    2. چنگیز

      دوست عزیز کی خریدتون رو زده بودین؟ تو سایت تیکت زدین؟ کدوم شهر هستین؟

    3. صادق

      تو اگر واقعا تلفیقی بودی تلفیق رو ستایش میکردی نه اینکه اونو لعن کنی

  5. حامد

    سلام.برین تو پیج اینستا. talfighehoonar@ دست این شرکت و با مدارک رو کرده.واقعا که خودشو پشت صنایع دستی قائم کرده .تو این اوضاع اقتصادی داره از عشق مردم به صنایع دستی سواستفاده میکنه

    1. سامیار راد

      یذره عاقلانه فکر کنیم
      اصلا بگیم پلن mlm امروز کشور عزیزمون اوکیه که نیست
      مگه نباید محصولش ایرانی باشه؟هست؟اگه هست اونم ۱۰۰ % و یک نفر میتونه بهم ثابت کنه یاعلی ؛همین الان تعادلمو ول میکنم میام ولی اگه نتونه ثابت کنه…بماند

      اصل تلفیق هنر اخ پیف بد
      شما که بهترین نتورکر های جهانید حجم فروش روزی ۴ میلیارد رقم کمی نیستا
      اصلا اینم به کنار
      تو رو خدای محمد یکی از دست های خارجی شرکت هاتونو معرفی کنید(منکر این نیستید نتورکی ماندگاره که جهانی بشه)
      اینم به کنار
      کدوم شرکتی تو دنیا ضرر و زیان کف مجموعشو تضمین کرده؟
      اینم به کنار
      کدوم شرکتی گفته بعد از دوسال کل پولت +۱۰% بیشتر بهت برمیگردونم و جنس رو پس میگیرم اگر درآمد زایی نداشت برات(میدونم دوسال دیگه هیچی نیست تو این تورم ولی :هیچ شرکتی اینقدر به خودش اطمینان نداره که تضمین تا این حد بده)
      اینم به کنار
      اومدیم نتورک که پول دربیاریم ،بیاید در مورد درآمدمون صحبت کنیم…آخ آخ یادم نبود اکانت مثل ناموسهmlm کاراس ؛یا اینکه پشه پشتک میزنه جرات نداری اکانت باز کنی.
      اینم به کنار
      پلن باینری تلفیق هنر پلنیه که نمیشه باگ بهش گرفت
      میدونی ینی چی؟
      ۱٫٫٫٫ینی اگه بخوام جنس مازاد خارج از شبکه بفروشم کاری نداره با ۴۰ % سود خرده فروشی دوست داشتم میفروشم دوست نداشتم نمیفروشم(خرید اجباری وجود نداره)
      درضمن قانون فروش به بیرون از مجموعه رعایت شده
      ۲٫٫٫زمانی از من خرید دوباره میخواد که رو اکانت باشم و پورسانت بگیرم و زمان خرج کردن بن کالا رو هم باز بر عهده شعور خود بازاریاب گذاشته…(یعنی خرید اجباری نداره)
      در ضمن قانون خرید بدنه مجموعه رعایت میشه
      ۳٫٫٫٫زمانی منه بازاریاب برای شرکت سود اصلی رو دارم که سقف درآمدی رو رد کنم و تازه اون موقع فلش میخوره به حساب شرکت …
      (Mlm کار ها درجریان باشن اگر میخوان پلنشون رو بررسی کنن از پایین به بالا محاسبه کنن…ببینن ایا ۶۰٫ % به ۴۰ % رعایت شده…یا با یه بازی سر ماه فروش هاشون رو صفر میکنن و ۸۵% به ۲۵ % ازشون فلش میگیرن..)
      ۴٫٫٫یذره اخبار بخونید بد نیست:طبق مصوبه مجلس اتحادیه گردشگری و صنایع دستی باید به وزارتخانه تاسیس شود و به علت بند سوم ماده ۸۷ قانون نظام صنفی تلفیق باید از صنف مرتبط خودش مجوز بگیره…علت تاخیر در اخذ مجوز به این خاطره(جریانش خیلی مفصله که در این پیام نمیگنجه،اگر سوال بیشتری بود @samyr94
      آی دی تلگراممه پیام بدید در خدمت هستم)
      ۵٫٫٫حرف برای گفتن زیاده فقط همین بس که خداوند نگهدار همه ی تلفیقی هاست
      تهران ایران جهان تا ابد
      بیاد کسی که روزی ایمان ما رو دلیل قانونی شدن نتورک دونست و امروز نیست که ببینه استخر نشینان این صنعت رو هم با استخر های مالی و پلنی به گند و کثافت کشیدن…ا.ف

  6. مسعود

    سلام دوستان تمامی طرحها در نتورک منتهی به شکست است . چون هرکدام به نوعی موارد درست بازایابی شبکه ای را رعایت نمیکنند. آدرس زیر وب سایت وزارت اطلاعات میباشد که به تفصیل این نوع بازاریابی را بررسی کرده است .بهتره کامل بخونید
    http://www.vaja.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&CategoryID=ce184501-734e-4e46-ac7a-d013757757b1&WebPartID=8cebf06f-026d-4d53-b2a8-69388e9ca7c4&ID=a54d38e4-813e-4ca9-ba55-25722049ea0d

  7. شهاب

    سلام.من خودم تولیدکننده صنایع دستی هستم.مینا کاری و قلمزنی.
    تواین هفته که گذشته حدود ۱۰ نفر اومدن برای قیمت گرفتن محصولاتی که از تلفیق هنر گرفتن.
    یه عنوان مثال گلدان ۲۵ سانتی که من دارم با سود خوب میفروشم ۱۲۰۰۰۰ تومن اونجا طرف خریده ۵۰۰۰۰۰ تومن.خب اگه کیفیتش بالاتر از کار من بود ناراحت نمیشدم ولی وقتی میبینم کارش مثل کار منه ویا حتی پایین تر خیلی ناراحت میشم که چرا مردم دانا و فهیم ما اینگونه عمل میکنن.

  8. حسن پنبه ریز

    سلام خدمت همه عزیزان.
    بیشتر مطالب رو خوندم . بنده حدود ۱۳ سال پیش نت ورک کار کردم اما چون شرکتی خارجی بود و مالیات پرداخت نمیکرد و ارز خارج میشد کلا جمع شدن. اما تین به این دلیل نبست که کار نت ورک بد باشه. خیلی از شرکتها دارن کار میکنن و مطمئنا هیچ شغلی مثل نت ورک درامد نداره. تو این سالها دنبال یک نت ورک خوب بودم و کارهای زیادس بهم پیشنهاد شد تا اینکه یکی از دوستان کار در شرکت پنبه ریز رو معرفی کرد. خیلی سوال پرسیدم و زمان زیادی طول کشید که وارد بشم. به نظر بنده تا موقعی که جنس و خرید و فروش نباشه درامد اشکال داره و همچنین محصولات با کیفیت که به شخصه تحقیق کردم و دیدم. بهترین راه برای تحقیق قانونی بودن شرکتها پلیس فتا ، سایت ایران هشدار ،شورای نگهبان و یا ساده ترین راه پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲ هست که کاملا جواب خودتون رو میگیرید.
    اینکه مجوز ندارن اما دارن کار میکنن شرکت هایی مثل گلد کوئست . مای سون دایمونز . گلد ماین هم مجوز نداشتن اما کار میکردن. شرکتهای دارای مجوز در شهرهای کوچک دفتر دارن و حتی شما با تماس با ۱۱۰ منطفه هم میتونید بفهمید قانونی هستن یا نه. بهر حال به نظر بنده تا موقعی که خرید و فروش محصول نباشه مطمئنا یکجایی به شکست میخوره.

    پلن درامدی شرکت پنبه ریز به ۱ میلیارد رسیده و مطمئنا نبتید انتظار داشته باشم خیلی زود به درآمد برسم. اگر زود رسیدم مطمئنا یک جای کار میلنگه

    نت ورک به اندازه زمان و انرژی که میزارید به شما پورسانت میده.

    انشالله همه عریزان تو نت ورک موفق باشن و به آزادی مالی و زمانی که میخوان در این کار برسن.

    اگر اطلاعات بیشتری در مورد پنبه ریز نیازه خوش حال میشم راهنمایی کنم. ۰۹۱۱۲۴۵۹۷۵۱

    1. سادات

      سلام وقت بخیر این سامانه پیامکی مربوط به وزارت صنعت ومعدن که همه شرکت های مصرفی زیر نظرش هستند میشه نه شرکت غیر مصرفی تلفیق وهنر که مجوز صنعت ومعدن نداره مشخصه که تولیستشون نیس
      شرکت تلفیق مجوز دیوان عدالت کار میکنه
      @sadat6288

  9. Hojjat

    من ادعای نتورک ندارم قبلا تو بادران ثبت زدم شروع کردم به کار کردن خرید اجباری هست در قالب اینکه خرید بزنی هم میتونی کار کنی عدالت صفر چون که زیر مجموعه تو مث سگ سگ دو میزنن تا تو سود برداری حتی اگه تو لیدرضعیفم باشی
    ضرری نکردم یبار خرید زدم اما فعالیت نکردم که بگم اله و بله قصدم توپیدن نیس
    یکی دوروزی هم هست وارد تلفیق شدم از اینجان راضی نیستم کسی که ادعای نتورک رو داره باید در مقابل سوالات و ابجکشن ها رفع ابهام کنه وگرنه نتورکش به درد عمش میخوره
    خلاصه بگم من اطلاعاتی ندارم که بگم صنایع دستی حمایت از تولید ایرانیه و این حرفا و حتی از منبع کالا خبری ندارم هرکی پایه هست بریم تا در مورد هر شرکتی که نفی میکنه اطلاعات جمع کنیم بعد تو سطح رسانه ها پخش کنیم تا مردم دچار انحراف و شایعه نشن
    تلفیق هم شرکت بااحترامه بادران هم قابل احترامه همچنین بقیه شرکت ها فقط با ایمان کار کنید فکر توپیدن نباشین اصول تجارت رقابت و دوستیه نه خراب کردن شرکت که در اخلاق هم برگزیده نیست نسنجیده حرف نزنیم یاحق

  10. بچه محل سه گنبدان.

    دو سه تا از آشناهای … مجبورم کردن گلدون بخرم ۱۶۰۰ . هی گفتم بکشین بیرون از من، هرمیه! کلاهبرداریه
    … تو هرچی نتورک متورکه.
    فقط دوس دارم یکی دوباره از این …… بهم معرفی کنه، تا مرده زندشو بیارم جلو چشاش.

  11. پویا

    سلام دوستان. من خودم تلفیق کار میکنم. منطقی صحبت کنیم. شامپو تخم مرغی مارو اونور مرز میخرن یا صنایع دستیمونو؟
    من نمیگم بادران، بیز، و… غیر قانونی هستن یا تلفیق, فقط روش پورسانت دهی و کارکردشون فرق داره. احساساتی عمل نکنیم نه تلفیق برای بابامه نه بادران اما عقل سلیم میگه که تلفیق منفعتش بیشتره. بیز پرزنت شدم، گفتم خب اوکی یه قیمتی بگیرم از محصولات و تحقیق کنم احتمالا میام. دیدم چایی کیسه ای سایت بیز زده ۷۵۰۰ بیرون تو مغازه ها بهترین چایی کیسه ۳۵۰۰بود!!
    اما تو تلفیق محصولات یونیک داریم دوستان مهر استاد کار و شرکت پای کار خورده، ضمانت داره که اگر محصول ناقصی داشت برگشت بخوره. محصول داره به بیشتر ۱۵ کشور دنیا صادر میشه الکی نیست.
    نه من و نه بچه هایی که وارد کار شدیم ضرری نکردیم و داریم هفته به هفته پورسانت میگیریم.
    فقط یکبار خرید میکنیم و از هنر دستی که میخریم لذت میبریم.
    شرکت ضمانت اجرایی داره، سایت درگاه بانکی داره و نشان الکترونیک، و مجوز و هزاران دلیل که الان تلفیق بهترین شغل ایرانه!!
    کسانی هم که میان جبهه میگیرین یا از شرکت های دیگه ضربه خوردن که دارم تو پرزنتام میبینم و پای حرفاشون میشینم یا خود شرکت های دیگن.
    دیر یا زود شرکت های دیگه باید بفکر تغییر باشن برای رقابت و بهتر شدن وگرنه چیزی جز یه اسم ازشون باقی نمی مونه.
    بازم میگم هیچ شرکت بازار یابی شبکه ای غیر قانونی نیست فقط روش کارکردشون و پورسانت دهیشون فرق داره دوستان.
    خوشحال میشم باهاتون صحبت کنم و اگه سوالی داشتین درخدمتتون باشم . آیدی تلگرام:poya95seyfori

  12. 1234

    دوستان گول این شرکت و دم و دستگاه شون رو نخورید . حروم زاده ای به تمام معنا هستند . همه جوره دارن از ملت سواستفاده می کنن تا جیب خودشون رو پر کنند . نهایت تا اخر این ماه صبر میکنم تا ببینم به تعهد خودشون عمل می کنند یا نه . وگرنه اشی براشون پختم یک وجب روش روغن داشته باشه . همه اونایی که مثل من در قبال عدم تهد این شرکت به وظایف خود متضرر شدند میخوام که از حق خودشون نگذرند و نذارند بقیه مردم هم به ادام این کلاه بردا بیفتن

    1. راشدین

      باید یک خانه مجازی سایتی چیزی داشته باشیم برای برخورد با این بچه زرنگ های ژیگول
      و مچل های پایین دست زود گول خور در هوس مایه داری زود

  13. کاپیتان دیوید

    دوستان سلام ۱۱ روز تو تلفیق فعالیت کردم وبراحتی بالای ۲ میلیون تومان پورسانت گرفتم که هفته اول فقط ۸۰۰ هزار بود آی دی تلگرام من جهت هر گونه راهنمایی Capitandavid88

  14. حاج محمد

    سلام
    من هم دیروز توسط لیدر تلفیق هنر پرزنت شدم
    خودم قبلا حدود ۱۲ یا ۱۳ سال پیش گلدماین کار کردم و از نتورک سر درمیارم و جیز جدیدی برام نیست
    از اول جلسه تا نزدیک به آخر جلسه نظر من در مورد نتورک منفی بود و فقط به احترام اون کس که منا دعوت کرده بود نظرم را بهش نگفته بودم و میخواستم آخرش بگم که نمیخوام و تمام
    ولی وقت اثبات واریزی ها را دیدم و مقدار پورسانتهایی که به حساب لیدر واریز شده بود منا ترغیب کرد که در موردش فکر کنم
    حتی اکانت کاربری و پرینت حسابش را هم نشون داد
    تو ۵ ماه ۴۷ میلیون تومن پورسانت گرفته بود که مبلغ بالایی هست و باعث شده از اون موقع تو فکر برم

    تو ۱۳ سال میش که گلدماین کار کردم ۵ . ۶ نفر عضو کردم و بعد مراجع حرام اعلام کردن و تمام شد و از اونجا کمی نظرم به نتورک منفی شد و تا الان هر پیشنهادی شده بود رد کرده بودم
    ولی الان باز ترغیب شدم که استارت بزنم ولی باز دودل هستم و فعلا در حال تحقیق هستم
    هر چند پولم هم کمه و پرداخت ۱۶۰۰ برام مقدور نیست

  15. بهروز طالبی

    سلام به همه دوستان پرانرژی ، از گفه های شما عزیزان اینطور استنباط میشه ک همه تون دارید بازاریابی شبکه ای کار می کنید پس معتقد به نتورک هستید تا اینجا ۵۰% موضوع حله، اما ممکنه یکی پنبه ریز رو بپسنده یکی بیز رو و دیگری بادران و تلفیق و هنر رو و یا شاید هم کیونت رو، مهم اینه به نظر هم احترام بذاریم و همانطور ک در جلسات آموزشی یاد می گیریم رفتار کنیم و مسائل و برخورد با متخلفین رو بذاریم به عهده مراجعی ک مسئول رسیدگی به این امور هستند، توی نتورک یکی میاد بخاطر محصولاتش یکی بخاطر قدرت شرکت یا پلن درآمدیش و… ولی اگه همه مون بتونیم نتورک رو درست کار کنیم مطمئن باشیم ک موفق خواهیم شد و بجای تخریب شرکتها و شخصیتهای همدیگه به هم احترام بذاریم و اگه سوء رفتاری از من و امثال من می بینید به پای یک شرکت یا همهء کسانی ک در اون شرکت کار میکنن نذارید، لطفا مثل مشاغل سنتی ک هر کس سرش به کار خودشه شما دوستان عزیز که در شرکتهای بازاریابی با محصولات مختلف هستید سرتون تو کار خودتون باشه و البته هر نتورکی رو تشویق و حمایت کنید تا روحیهء تیمی و اخلاق حرفه ای کار بالاتر بره، از اینکه با حوصله متانت مطالب منو خوندید صمیمانه آرزوی موفقیت دارم برای همهء عزیزان

  16. ایرانی

    باسلام خدمت همه دوستان
    به من شرکت تلفیق هنر پیشنهاد شده. . چند تا سوال دارم. من از سایت پلیس فتا که مرجع تایید فعالیت بازاریابی شبکه ای در ایران هست استعلام گرفتم (ارسال پیام کوتاه با متن “نام شرکت” به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲) و پلیس فتا در جواب گفته که شرکت تلفیق هنر تاکنون پروانه کسب بازاریابی شبکه ای دریافت نکرده و از فعالیت بازاریابی شبکه ای درشرکت مورداستعلام تا زمان اخذ پروانه کسب خودداری فرمایید. درجواب گفتن ما حکم دادستانی داریم. ببینید ما در ایران زندگی میکنیم و درحال حاضر فعالیت در بازاریابی شبکه ای با تایید پلیس فتا (که متولی جرایم رایانه ای می باشد) هست. پس اگر این شرکت انقدر قدرتمند هست پس چرا تاحالا نتونسته مجوز و پروانه کسب بگیره؟؟!
    بمن جواب دادن چون مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت از مدیرمسئولان بیز، پنبه ریز و .. هستند هیچوقت به آن تایید نمیدهند که برای من قابل باور نیست و بافرض اینکه این موضوع هم حقیقت داشته باشد درحال حاضر فعالیت بازاریابی شبکه ای در شرکت غیرمجاز مطابق قانون جرایم رایانه ای تخلف هست و علاوه بر خسارت مالی (پرداخت دوبرابر درآمد کسب شده به خزانه دولت،) از یک الی ۳ سال زندانی دارد. اگر کسی از تلفیق هنر هست که میتونه اطلاعات دقیقی بمن بده و ابهامات بنده رو حل کنه ممنون میشم.

    1. Mr. Mirzaei

      عرض ادب و احت ام خدمت تمامی هم وطنانم…
      چند مورد رو باید بیان کنم!
      ایا تلفیق هنر قانونی هست؟
      _لطفا به دایرکت بنده مراجعه کنید تا تمامی حکم ها رو براتون ارسال کنم که کار بصورت کاملا قانونی هست همچنین به دلیل شروع کار از تاریخ یکم فروردین ۹۷ در حال گرفتن تاییدیه قطعی از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد(حکم فعلی موقت)
      ایا قیمت ها گران هست؟
      _تمامی قیمت ها تحت نظارت اصناف هستند و کاملا باکیفیت و تضمین شده و کار دست که در صورت سفارش و یا خرید اینو متوجه میشید و اگر هم بخواید من در خدمتتون هستم برای تایید مباحثم
      _ایا فقط خریو انجام میشه و فروشی صورت نمیگیره؟
      _تمامی محصولات صددرصد ایرانی و کار دست هستند و شرکت ما ازهموطنان هنرمندمون خرید انجام میده و به اعضای شرکت میفروشه بنابراین خرید و فروش صورت میگیره نه اینکه دپو بشه
      _ایا امکان لغو خرید و برگشت پول امکان پذیر هست؟
      _بله امکان لغو موجود هست
      چرا میتوان همزمان در دیگر نتورک ها فعالیت داشت؟
      _این شرکت نتورکر های خودش رو زندانی نمیدونی و حق انتخاب داده تا بتونن با تحقیق کامل کارشون رو انجام بدن تا بتونن بهترین تصمیم رو بگیرن
      _ایا نوع پورسانت دهی قانونی است؟
      بله پلن و محاسبه پرداخت۸درصد پورسانت هست که به اعضای تعادل ۵_۵ یعنی فروش ریالی ۵میلیون تومان ۴۰۰هزار تومان پورسانت پرداخت خواهد شد
      ایا سقف درامدی وجود دارد؟
      بله قطعا همینطور هست چون فروش ما محدود به قیمت میباشد و در صورت عدم سقف درامدی پلن معکوس خواهد بود.
      ایا در صورت عدم فعالیت تمام زحمات ما صفر میشود؟
      خیر به هیچ عنوان پلن شما صفر نخواهد شد و بصورت ۹۹ساله سیو خواهد ماند.
      ایا شرکت و افراد و لیدر ها پشتیوانه ما خواهند بود؟ قطعا تمامی افراد وابسته هستند و طبق سیاست های شرکت ۱۰۰_۱=۰میباشد،این سیاست جهت ارتقاع سطح کمک بسزایی خواهد کرد

      قطعا اگر شرکتی کار خلاف و یا غیر قانونی انجام دهد در مدت زمان کوتاهی در این سطح نخواهد بود و اجازه فعالیت داده نمیشد، بنابراین از لحاظ قانونی، شرعی، عرفی مورد تایید میباشد و تمامی مجوز های قطعی(۹۹ساله)در دست اقدام میباشد.
      پاسخگوی تمامی سوالات شما هستم.
      با احترام به تمامی نتورکرهای دیگر
      خواهشمندم به جای تخریب کمک هم باشید
      استارت شرکت تلفیق هنر از تاریخ یکم فروردین ماه ۹۷ خورده شد و در این مدت زمان کم پیشرفت بسیار خوبی داشته که این به خودی خود نشانگر درست و صحیح بودن شرکت میباشد.
      از طرفی با توجه به ارز اوری و کمک بسیار بزرگ به اقتصاد کشور باید بجای صحبت های ضد و نقیض کمک و همراه هم باشیم.

      با احترام کامل به تمامی شرکت های دیگر
      به امید روزهای خوب.
      میرزایی
      جهت ارائه توضیحات کامل و بیشتر از طریق تلگرام، اینستاگرام، ایمیل در خدمت شما هستم.
      ایمیل:
      Khadamatonlin24@gmail.com
      اینستاگرام:
      omid_wolf70
      تلگرام:
      Omid_wolf70

      ارزوی موفقیت روزافزون

  17. همشهری

    چیزی که من متوجه شدم اینه که همه اونایی که میرن سراغ اینکار وقت خالی زیاد دارن ، به من هم پیشنهاد شد تلفیق هنر ولی فک نمیکنم که در مرامم باشه بخاطر پول درآوردن از هر راهی دوستان و یا خانواده خودمو درگیر این داستانها کنم.
    چیزی که مسلمه سود برای تولید کننده واقعی و کار دست هنرمندان مملکت نیست سود برای بانیان این مجموعه هاست،مثال ساده و واضحش هم برای بافندگان فرش دستباف ایرانی هست که همیشه با فقر و مشکل مالی روبرو هستند،پس لطفا شعار حمایت از کالای ایرانی و صنایع دستی نزنید

  18. عزیزم میشه اسم مشخصاتت و اکانتت رو بفرستی همه مطمئن بشن تو تلفیق بودی !
    همیشه با سند و مدرک حرف بزن تا بقیه بهت شک نکنن
    حرفات دروغی بیش نیست

  19. سلام
    دوستان فعالیتی ک موجب میشه جوون ایرانی شاغل بشه حرام ک نیست ثواب هم هست.
    خیلی از کارگاهای صنایع دستی تو اصفهان در استانه ورشکستگی بودن و خدا رو شکر الان با قرار دادی ک با تلفیق بستن همگی شروع به فعالیت کردن و چقدر اشتغال ایجاد شده
    تموم شرکت های نتورک خوبن
    ولی باید دید در ازای وقتی ک میزاری کدوم بهت بیشتر پورسانت میده
    من یکی دوتا از شرکت ها رو ورود کردم پول هم گرفتم
    ولی اونقدری نبود که خرج ماهیانه مو بده
    یه عیبی ک بقیه شرکت های نتورک داشت اینه ک هیچوقت میزان در امدشون رو بهت نشون نمیدن ک باعث بی اعتمادی شخص دعوت شده میشه
    چون اونقدری ک حرف از در امد میزنن ومیگن خوب پول در میاریم با واقعیت متفاوته
    من چند بار تناقض گویی رو تو حرفاشون دیدم
    یکی از مهم ترین حسن های تلفیق اینه ک همه نشون میدن میزان در امدشون رو
    و من عاشق این صداقت شدم.
    و یکی دیگه از حسن هاش اینه ک بالادستیت نمیتونه حذفت کنه
    و از مجوز این شرکت بگم ک من واسم مهم نبود
    چون دیدم سکه ثامن با مجوز اتحادیه طلا و جواهر و مجوز صنعت معدن چجوری صد ها میلیارد پول مردمو خوردن رفت
    خودتونو با مجوز شرکت منفی نکنین
    به زودی مجوز خواهد گرفت نه از صنعت و معدن از وزارت صنایع دستی و گردشگری
    مملکت ما خیلی نیاز به صنایع دستی و جهانی شدن داره
    به امید فردایی روشن تر
    یا علی

  20. علیرضا

    سلام خدمت دوستان
    دوستانی که از لحاظ شرعی این نوع بازاریابی واسشون مهمه شرعا حرام است .
    والسلام

  21. k2

    سلام دوست عزیز
    شرکتهای که محصولاتشون لوازم مصرفی هستش قابلیت اینکار رو ندارن که یکبار خیرد بشن.
    همینطور نمیتونن کالا خودشون رو صادر کنند چون کشورهای دیگه محصولات بهتر ارائه میدن.
    ولی صنایع دستی برای کشور خودمونه و بیرون از مرزهای ایران هم طلبه خودشو داره-درصورتی که شرکتهای دیگه ادعا میکنن که محصول برای خودشونه در صورتی که دارن از بیرون وارد میکنند.
    در ضمن شرکت تلفیق الان رفع پلمپ شده و داره کارشو با قوای بیشتر انجام میده.
    جهت اطلاعات بیشتر با آیدی زیر در تلگرام تماس بگیرید.
    kamrankhodabadneh@
    یاعلی

  22. Networker

    شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند از هیچ وزارت خانه ای مجوزفعالیت بازار یابی شبکه ای نداره حتی وزارت صنعت معدن و تجارت ب خاطر محصول غیر مصرفی و پلن باینری و سودی ک بالاترین سود نسبت ب تمام شرکت های دیگر ب بازاریابهای شرکت در حال واریز است ب خاطره همین موضوع اگه وزارت صنعت معدنو تجارت بخواد ب شرکت تلفیق هنر با پلن باینری و محصولات غیر مصرفی بده, تمام شرکتهای مجوز دار شاکی میشن ک چرا به اون شرکتها با وزارت صنعت و معدن و تجارت درگیر بشن پس ب همین خاطر با حکمی ک دیوان عدالت اداری ب شرکت تلفیق هنر داده شده ما از زیر نظر وزارت صنعت و معدن خارج بشیم و دیکر هیچ ربطی به وزرات صنعت و معدن و تجارت نداشته باشیم پس انقد دنبال مجوز تلفیق هنر از وزارت صنعت و معدن و تجارت نباشید اگر شرکت تلفیق هنر بدون مجوز بود ک یک روز هم نمیتونست فعالیت بازاریابی داشته باشه چه برسه ب چندین ماه فعالیت و شکستن رکورد فروش صنایع دستی کشور در ماه به چهل میلیارد تومان و صادرات ب چندین کشور دنیا و ارزاوری فوق العاده برای اقتصاد کشور و حمایت از کالای ایرانی و هنرمندان عزیزی که جان دوباره گرفتن و بجای یک شیفت کار در روز سه شیفته در حال فعالیت و تولید صنایع دستی هستن این افتخار هر ایرانی ب فرهنگ و تمدن کشور عزیزمان ایران.که به جای فروش محصولات درجه سه کشورهایی همچون بلاروس و لهستانو غیره… و اجبار خرید این دسته از کالا ها و انبار کردن در خانه ها برای فروش با قیمت ها گزاف به مردم عزیزمان و خروج ارز از کشور.. ما با فروش بهترین کالای یونیک و منحصر به فرد تماما ایرانی که تمام دنیا خواهان این کالای زیبا هستن باعث ارزاوری به کشور وخارج شدن از اقتصاد نفتی خواهد شد..
    و در اخر در رابطه با اون دوست عزیز ک میگه جلسات در خفا انجام میشه این همه سمینار که از طرف شرکت تلفیق در سالن ها اجرا میشه و همایش برج ازادی رو ندیده؟ کمی تحقیق کنید بعد دهن وا کنید دوستان
    خدا نگه دار همه تلفیقی هاست
    اینجا تلفیق هنر است اسمانش رنگ دیگری دارد
    (پاینده سازمان قدرتمند و جهانی امپایر تیم)

  23. علی

    اولا شما اول قیمت گلدونو بگیر ببینید شما داری ضرر میکنی یا شرکت؟
    من ی گلدون خریدم تو شیراز ۱۸۹۰هزار ولی خودم خریدم ۱۶۵۰

  24. saiad

    دقیقا همینه شک نکن .
    دلم بحال اون بنده خداهای میسوزه که معتاد این کار شدن و دارن کورکورانه حمایت میکنن

  25. saiad

    عزیزم چرا چزت میگی اخه دورغ تا کی و کجا مقام معظم رهبری تمامی این شرکت های شبکه ای که زیر مجموعه باید نیرو بگیره وتیم بسازه که دقیقا تلفیقم اینجوری حرام میدونه مرج تقلید بنده ایشون هستند .
    اگه چه البته تلفیقی ها میگن اینا بی سواد هستن

  26. saiad

    سلام دوستان .
    به خداوندی خدا از ازاین شرکت تلفیق هنر دورغ گو وکافر ندیدم من خووم ۶ ماه اونجا کار کردم ی جواری باید برده فکری لیدرت باشی یعنی اگه گفت بابابات قطع ارتباط کنی باید کنی میگن ما خواهر برداریم همه باهم اره جون عمت دقیقا داره وجود خدا رو منکر میشن میگن هرچی که خودت بخوای بش میری هیچ کسم نمیتونه جلوت رو بگیر یعنی خدا اینجا هیچ کارست.
    البته اینم بگم برای لیدرهاش وسرشاخه هش خوب پولی درمیاد.
    و دوم اینکه اینجا باید حتما زیر شاخه بیاری تا وقتی نداری بدرد نمیخوری هرکاریم که زیر شاخه با بالای ها سود بده هرمی خودمون رو گول نزنیم دو دوتا میشه ۴ تا .
    و در اخر اینایم که طرفداری دارن میکنن من خودم بدتر از اینا سینه چاک بودم یعنی خیلی شکیل معتاد این کار میشی و فکر میکنی همه بد تورو میخوان و ففط لیدر غریبه به فکر منه عجب .
    در کل بگم میخوایدم برید برید از کسی بپرسید که امده بیرون دلیلشم بپرسید خیلی بهتر تا کسی که توش داره کار میکنه

  27. مسیح

    با سلام
    به نام خالق باورهای پاک
    دوستان تمامی موسسات بازاریابی که از سال نود به قبل تاسیس شدن کاملا غیر قانونی بوده و هر کدام هم در طول مدت کاریش خود چندین بار پلمپ و فک پلمپ شده اند.
    ما درصددیم طبق مذاکرات با دیوان عالی کشور و سازمان میراث فرهنگی مجوز رسمی گرفته و در همین امر به ما مجوز فعالیت تا تاریخ معلوم شده را داده اند
    شرکت تلفیق هنر
    با توجه طبق بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای که فرمودند اشتغال و حمایت از تولید ملی امری واجب است این شرکت با به راه انداختن اکثر کارگاه های صنایع دستی و برگرداندن چرخ این اقتصاد و با اشتغال زایی بسیار در صدد است که نحوه درست بازایابی شبکه ای را که در انبوهی از اشتباهات در اساس نامه های شرکت های مختلف بوجود آمده گسترش دهد تا این شرکت زبان زد و باعث پیشرفت واقعی شود.
    تخریب کردن هر یک از شرکت های بازاریابی امری غیر اخلاقی است و شرافت یک سازمان و نتوکرانش به پایبند بودن به همین قوانین است
    این شرکت با صرفه جویی در هزینه ها با یک بار خرید آن هم خرید محصولاتی که تماما ایرانی هستند در صدد است تولید ملی را بالا برده و هم چنین درصدد است که صادرات جهانی را آغاز کند.
    شرکت تلفیق با توجه به میزان سرمایه ای که برای خرید دریافت میکند و با توجه به عضو.گیری اصولی وو تعیین سقف درامدی در صدد است که با تعیین سقف بتواند از پس پرداخت پورسانت ها برآمده و باعث شود بیشترین مزایا شامل حال بازاریابی و نتورکران عزیز بشود.
    از این رو هرگونه خبر ناشی از این که این شرکت فعالیت غیر قانونی دارد را تکذیب کرده و انشالله خبر های خوبی در راه است
    ما ایرانی هستیم و باید از تولید ملی حمایت کنیم
    شرافتمند باشید و استوار
    اینجا تلفیق و هنر است
    اسمانش رنگی دیگر دارد

    دوستدار شما مسیح

  28. اسلامی

    باسلام.تلفیق شایدشاید الان برا بعضیا سود داشته باشه اما نهایتا سرانجامش مثل کوئست میشه، به مرور چون خرید ماهانه ندارند و یکبارخریدند میزان خریدهایی که انجام میشه از پورسانتهایی که شرکت باید بده کمتر میشه و این طور میشه که شرکت زمین میخوره و بخوراش فرارمیکنن و کف هرما بدبخت میشن،اگر اینا واقعا قانونی بودن از وزارت صنعت و معدن مجوز بازاریابی شبکه ای میگرفتند نه نمیدونم اتحادیه کجا…آخه اگه بازاریابی شبکه ای باشه که زیر دست وزارته و باید اونجا پروانه و مجوز داشته باشن،گول زرق وبرق نخورید درسته شاید ۱۶۰۰برا شما پولی نباشه اما یه روزی تو تیم شما ۱۰۰تا از نزدیکاتون ۱۶۰۰خرید میکنن و همونموقع شرکت رو کلا جمع میکنن،اونوقت شما میمونید و صدنفر که کلاه سرشون رفته و باید پاسخگو باشید،تو این مملکت جاهای مجوزدار هم با ترس کار میکنند دیگه اینجا که مجوز هم ندتره که هیچ

  29. علی

    سلام این شماره بنده هست ، در خدمتتونم 09388488748
    اطلاعاتی در رابطه با شرکت تلفیق هنر خواستید ، میتونم کمکتون کنم

    1. لهراسب

      با سلام. تلفیق هنر به من دیروز در کافه ای معرفی شد اگر شرکت قانونی هست چرا مثلا مثل بادران Office جهت معارفه وجود نداره و جلسات معارفه در کافه{مثلا در خفا} انجام میشه؟!

  30. منتظر

    @MONTAZAR31369 ایمیل بفریت تو ضیحات رو میدم بهتوت

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *