شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!

4/5 - (3 امتیاز)

مجوز تلفیق هنر : شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم ) توسط مراجع و ارگان های مربوطه پلمپ شد.

به نقل از ایران هشدار شرکت بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم هوشمند ) که مغایر با آیین نامه موضوع ماده ۸۷ قانون نظام صنفی و بدون کسب پروانه مبادرت به عضوگیری و پرداخت پورسانت چندسطحی می نمود توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمپ گردید.

 

بروز رسانی خبر ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ :

در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضایبازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.

 

بروز رسانی خبر ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ :

جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور از فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر خبر داد.

جواد جاویدنیا با اعلام این خبر که پایگاه اینترنتی شرکتتلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد بیان داشت:  مدیر این شرکت با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور ادعاهایی را در خصوص نحوه کار خود مطرح کرده است و اعلام داشته حاضر است با پذیرش شرایط قانونی مجوز بازاریابی شبکه ای را دریافت کند.

جاویدنیا در خصوص درخواست مدیر این شرکت گفت:  بررسی تخصصی لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت این ادعا و انجام تغییرات لازم در پلن بازاریابی و ارائه تضمین های لازم همانند سایر شرکت های فعال در این زمینه، حمایت لازم در جهت صدور مجوز این شرکت به عمل خواهد آمد. اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فیلترینگ رفع نخواهد شد و پرونده می بایست روند قانونی خود را دنبال کند.

وی بیان داشت: به اعضای این شرکت اعم از تولیدکنندگان و بازاریابان اعلام شده است تا تعیین تکلیف نهایی شرکت و مشخص شدن وضعیت از ادامه فعالیت خودداری کنند. تلاش خواهد شد هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. البته مسئولیت فعالیت بدون مجوز بر عهده مدیران شرکت و لیدرهای اصلی آن خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا

جاوید نیا تاکید کرد: البته مدیران شرکت در صورتی که موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای نشوند، خواهند توانست با تغییر پلن خود به حالت تک سطحی و بدون پرداخت سود به سایر بازاریابان سطوح قبل، پس از اخذ جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

معاون دادستان کل کشور افزود: به دنبال فعالیت شدید شرکتهای هرمی شورای عالی امنیت ملی مصوب کرد نمونه های داخلی شرکت های بازاریابی شبکه ای با نظارت های لازم شکل بگیرد.لذا هر گونه فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای بدون مجوز کمیته نظارت ممنوع است و با عاملان آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

خبرگزاری برنا

 

بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

تلفیق و هنر ی که بیخیال مکیدن خون مردم نمیشود
این بار در شبکه خبر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

مجوز تلفیق هنر

 

تلفیق هنر
مجوز تلفیق هنر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

 

بروز رسانی خبر در ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ( مجوز تلفیق و هنر ) :

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مینا و خاتم هوشمند اواسط سال ۹۵ با مجوز بازاریابی شبکه‌ای یکی از صنوف سازمان صنایع دستی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در بین عموم مردم جامعه با نام شرکت تلفیق هنر شناخته می‌شود.

سایت شرکت تلفیق هنر هدف از تاسیس این شرکت را ایجاد اشتغال مستقل برای بازاریابان، افزایش میزان صادرات و فروش صنایع دستی کشور، افزایش تولید صنایع دستی، آشنایی خانواده‌‌ها با صنایع دستی و بومی ایران و حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی کارگاه‌های طرف قرارداد با شرکت معرفی کرده است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار

شرکت تلفیق هنر برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود سبک بازاریابی شبکه‌ای و هرمی را انتخاب کرده است، بدون اینکه مجوزی از کمیته بازاریابی شبکه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

در اساس نامه این شرکت آمده است که افرادی که قصد سرمایه گذاری در شرکت تلفیق هنر را دارند باید یک بار یکی از محصولات صنایع دستی تولیدی این شرکت را خریداری کنند و برای اینکه به سود دست پیدا کند دو نفر را به عنوان بازو‌های خود به خرید محصولات ترغیب و معرفی کنند. زمانی که یک نفر توانست ۱۰ کالا را بفروشد می‌تواند پاداشی را به عنوان سود از طرف شرکت دریافت کند.

به مرور زمان تعداد سرمایه‌گذران شرکت به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرد، اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد قادر به ترغیب ۱۰ نفر دیگر برای خرید محصولات شرکت نمی‌شدند عملا به سودی دست پیدا نمی‌کردند.

با تبلیغات انجام شده از سوی شرکت دفاتر آن در سراسر کشور راه اندازی شد و فعالیت‌های این شرکت بدون اینکه از مراجع ذی‌ربط مجوز‌های لازم را دریافت کند، گسترش بیشتری پیدا کرد.

این شرکت ادعا می‌کند با حدود ۳۰۰ کارگاه تولید صنایع دستی در شهر‌های مانند اصفهان قرارداد بسته است و موجب اشتغال صد‌ها نفر شده است.

عدم انطباق مجوز شرکت با نوع فعالیت آن موجب شد سایت شرکت تلفیق هنر از سوی دادستانی کل کشور فیلتر و فعالیت شرکت متوقف شود.

اخیرا شنیده شده است که فعالیت شرکت تلفیق هنر در برخی شهرستان‌ها مجدد آغاز شده است.

براساس پیگیری‌ها خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد به این شرکت ۶ ماه فرصت داده شده است تا بتواند فعالیت‌های خود را قانونی و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز بازاریابی شبکه‌ای دریافت کند.

اگر این شرکت بعد از گذشت ۶ ماه بتواند مجوز لازم را دریافت کند می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد در غیر این صورت ادامه کار آن غیر قانونی است.

 

بروز رسانی خبر در 31 تیر 1399 :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی، با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت هرمی غیرقانونی است، اظهار کرد: شرکت‌هایی که با پوشش ظاهری بازاریابی شبکه‌ای، مبادرت به فعالیت‌های هرمی می‌کنند، غیرقانونی هستند.

وی افزود: در این خصوص اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در این رابطه، اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند، معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: این شرکت بدون مجوز، فعالیت غیرقانونی هم انجام می‌داد و با اغفال جوانان ۲۰ تا ۳۰ساله در مراکز غیررسمی مانند کافی‌شاپ‌ها اقدام به عضوگیری می‌کرد.

پست های مرتبط

302 دیدگاه در “شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!”

  1. kk

    من اسفند ۹۷ از سایت تلفیق خرید داشتم الان شش ماه گذشته هنوز محصولم نیومده ….

  2. Ali

    الان ۵ ماهه تو شرکتم ۱۰۰۰ تومن درامد نداشتم

    1. ناشناس

      خیلی بی عرضه ای
      روز پنجم بعد از خرید اولین پورسانت رو گرفتم

  3. معین

    با سلام مخالفان تلفیق ظاهرا دو گروه هستند
    اول کسانی که کلا نتورک را قبول ندارند وظاهرا اطلاعی هم در مورد نتورک ندارند و فقط می دانند که باید مخالف باشند
    دوم کسانی نتورکر هستند و اطلاعات نتورکی دارند منتها ازروی غرض مخالف نتورک هستند اخه برادری که این همه وقت میزاری برای تخریب تلفیق نصف این وقتت را بزار برای فروش چند تا شامپو وکرم و محصولات دیگه ات ورشد کن با تخریب تلفیق سازمانت رشد نمی کنه و خودت هم میدونی قدرت تلفیق بالاست و ترس داری سازمانت بریزه و جذب نلفیق بشه
    بازگشت همه بسوی تلفیق خواهد بود چون نتورک واقعی و حمایت واقعی از هنرمندان کشور را داره فروش چند تا شامپو وصابون وکرم کجای اشتغال این مملکت را رونق میده؟

    1. مجتبی

      سلام، متاسفانه مشکلی که اکثر مردم دارن و البته شما هم از این مشکل مستثنا نیستی اینکه تعصب تون در مورد شرکتی که فعالیت میکنین غیر قابل کنترل شده، بنده نت کار کردم و دقیقا میدونم چرا باید با برخی شرکت های شبکه مخالفت کرد، در مورد شرکت های محصول محور لازم به گفتن نیست که چه ضرر هایی زدن، اما در مورد شرکت تلفیق هنر نداشتن مجوز و غیره برای مخالفت بهانست و کافی نیست، اما اگر تعصب رو کنار بزارین و منطقی تر به موضوع نگاه کنین متوجه خیلی سواستفاده هایی که از بازاریابان خودشون میکنن میشید، مثالش هم میشه از پلنش گفت، اگر دوست داشتی در مورد شرکت تلفیق دفاع کنی اینستا در خدمتم: m_haghighi1991

  4. ناشناس

    گووول این شرکتهارو نخورین …فقط یه عده سود میبرن …شما همه وقتتو میزاری تا یه مجموعه ۲۰۰ نفری درس کنی اگه چند نفرشون منصرف شدن حالا به هر دلایلی این هرم ریزش میکنه و به همین اسونی سرت بی کلاه میمونه ..یعنی هر چی زحمت کشیدی رفت ..بعدشم تعادل ۵ ب۵ خیلی سخته

  5. ناشناس

    چرا پملب نمیکنین این شرکتا رو

  6. ناشناس

    تلفیق مینا و خاتم هوشمند کاملا شرکت هرمی است و موقع پرزنت شدن به جز دروغ هیچ چیز نگفتن………اول به من میگه جنس ارزون تر از بازاره بعد رده بالایش اومده میگه نه هم قیمته بازاره خودم رفتم پرسیدم از مغازه دار فهمیدم دو برابر قیمت بازار دارن میندازن به ملت ……. بدبخت اونایی که در لایه های پایینی هرم هستند که اگر نتونن به کسه دیگه ای بندازن (عضو بگیرن) ضرر کردن ……. این پول ها خوردن نداره حتی اگه پول بدست بیاری به قیمت از دست دادن پوله دیگرانه چون به مصرف کننده نمیفروشید دارین به خودتون یعنی سرمایه گذار دیگه میفروشید نه مصرف کننده (دارین به همدیگه میفروشین)…. اگه عضو گیری نکنه هیچ درامدی نداره شرکت .
    هرچه زودتر فرار کنید و اطلاع رسانی کنید شاید تونستید کسی رو که هنوز تو چاه نیوفتده رو نجات بدین !
    (تعصب نداشته باشین …به پوله بالا دستی ها نگاه نکنیین به فکر بنده خداهایی باشین که شما میخوایین بیارین تو شما میخواین زیر مجموعش کنیین!)

    1. milad

      نمیدونم نت کار میکنین یا ولی همه اجناسی که داخل شرکت های بازار یابی شبکه ای هس نمونه ی همون داخل بازار بیرون با کیفیت بهتری و قیمت ارزون تری عرضه میشه من به نو به خودم به خودم نمیبینم که برم شامپوی شصت تومنی و کرم چهل تومنی که هیچ کار بردی هم نداره بفروشم صنایع دستی بعنوان یک یادگاری از شرکته که قرار نیس اونو بفروشیم و همه نتورکر هایی که دارن تو بازار یابی شبکه ای کار میکنن هم میدوند که ام ال ام پلن دیر بازده ای هست تا باینر پس الان تلفیق هم از لحاظ محصول هم از لحاظ پلن و هم از لحاظ اموزشات بدلیل باینر بودن و قدرت تیمی که فروش صنایع دستی را چندین هزار برابر کرده و حتی به کشور های دیگه صادر و ارز وارد کشور میکنه پس سه مزیت یک شرکت خوب و ایده ال را داره خواهش میکنم بجای کوبیدن شرکت های دیگه سعی کنید در شرکتی که کار میکنید همون شرکت را بالا ببرین و اگر واقعا چیزی برای بالا بردن شرکتتون ندارین جای تاسف داره که چطوری وارد شرکت شدین بدون اینکه مشورت کنید و بدون اینکه اطلاعات بدست بیارین

  7. هانیه

    من سه ماهه که اومدم تو تلفیق خیلی راضیم اصلنم غیر قانونی نیست

    1. مسعود

      از نظر من اینها همه یک مشت دروغگو ولی شرف هستن که با حرفهای قشنگ سر آدم رو کلاه میذارن. این شرکت خیلی کثیفه تا میتوانید فرار کنید از چنگشون.

      1. ناشناس

        من که۹ماه اومدم به شدت هم راضی ام

    2. mohsen

      فقط بلدن بگم نمیشه
      خدا بخواد میشه

    3. مجتبی

      چون راضی هستین میگین غیر قانونی نیست، راجع به پلنش بیشتر تفکر کنین

  8. ناشناس

    شما یا دورغ گوی خوبی نیستی که میگی ظرف مسی خریدم یا فیروزه نمیدونی چیه دوست عزیز به فیروزه ای که روی مس کار شده اشاره کن که شاید به دلم بشینی گلم.

  9. شاهین

    سلام
    دوستانی که در مورد بازاریابی شبکه ایی اطلاعات کامل رو میخوان میتونن با بنده تماس بگیرن. انتخاب شرکت و پلن ۰۹۳۳۳۹۸۳۳۳۲

  10. goli

    میخواین ببینین قانونیه یا نه؟ برید به سایت معتبر کشوری که زیر نظر دیوان عدالته کشوره و معتبره. سایت ilence.ir

  11. fatemeh

    خیلی جالبه همین سایت سرورش امنیت نداره و به محض وارد شدن مینویسه امن نیست. بعدش راجب قانونی بودن و نبودن بقیه چیزا اظهار نظر میکنه هه. به جای اینکه از سایت ناامنی مث این سایت کسب اطلاعات کنین از سایتی ک قانونیه و زیر نظر دیوان کشوره ئنبال قانونی بودن شرکت ها از جمله تلفیق هنر باشید. سایت ilence.ir.

  12. تلفیقی

    تلفیق برای من حکم دفاع از مرز و بوم رو داره زمانی جنگ شد و جوانها جونشو رو کف دست گرفتن و از کشور دفاع کردن الان ما یه میلیون رو کف دست میگیریم و از اقتصاد کشورمون دفاع میکنم برای من به شخصه پول اولیه و پورسانت مهم نبوده فقط و فقط کار افرینی و اقتصاد کشورم چون با استاد کارهای اصفهان صحبت کردیم که مطمئن بشم
    حتما کا راصفهانه. استاد کار گفت اینارو اقای مرتضوی نقدا از ما میخره و حتی چک هم نمیده
    زمانی خواهر رسید بجای صنعت ملی نفت گفته خواهد شد صنعت ملی تلفیق

  13. majidsalar

    سلام دوستان.من چند سال پیش کوست کار کردم .اصلا هم تعصب نسبت به هیچ سیستمی ندارم و فقط تجربیاتم را برای دوستان گلم میم. باران و بی هم پرزنت شدم ولی اصلا از پلنگ خوشم نیومن .چرا؟؟؟ چون سخته و محصولات مصرفی بدردنخور و اکثرا چینی هستش که اسم تولید داخل یدک میکشد .ایرانی که باشه نمونه تو بازار با کیفیت بهتر و ارزونتره پیشه خرید .پس محصول در این شرکت چرت و بهانه ای بیش نیست و انگیزه فقط پلن شرکتشان که باید مورد توجه قرار بگیرد. .بعد از کوست تنها شرکتی که قدرتمند به نظر میاد شرکت تلفیق هستش ولی منظورم این نیست که چشم بسته کسی بره خرید کنه.فقط هدفم شرکتی مجوز دار تک سطحی به هیچ عنوان درآمد زایی بالایی ندارن چون درصد سود پایین و قدرت تصاعد ضعیفی دارن.بحرحال اگه واقعا شرکت تلفیق بتونه مجوز بگیر که بعید مدیونم بتونه قطعا شرکت پرسود و موفقی خواهد بود.امیدوارم تو هر سیستمی هستین موفق باشی. یا علی

  14. سجاد

    سجاد
    نتورک جسارت میخواه اگه منتظر این هستین که یروزی همچی اوکی بشه حرکت کنی خیال باطلی
    دنبال مجوزین مگه کمپانی کوئیست مجوز داره که از سال ۷۹ تو ایران داره فعالیت میکنه هنوز افراد زیادی هستن که تو ای کمپانی دارن به درامد میرسن
    ی واقعیت وجود داره که نتورک تو ایران شکل گرفته و تحت هیچ شرایطی از بین نمیره
    حالا میتونیم وایسیم به بدبختیامون فکر کنیم میتونیم حرکت کنیم جسارت تغییر داشته باشیم
    یا علی خدا نگهدار همه تلفیقی هاست

  15. صابر

    تلفیق هنر مجوزشو در سایت میفروشه هر خانه ای دارا هست از مجوز تلفیق هنر وقتی مجوز از ذهن یک صنعت گر و از دست رنج یک صنعت گر تراشیده بشه من قبولش دارم .برا من مجوز یعنی سنگ کوبی مینا کاری قلم زنی …. نه مهر یک ارگان که با دستای یک کارمند معمولی زده بشه نه از نتورک چیزی میدونه ونه از کارکردش دوستان خواهشن یکم اگاهانه به قضیه نگاه کنیم

  16. محمد نجفی

    یجوری تو نظرات نوشتن گول نخورید انگار مردم تو این شرکت میلیاردی دارن خرید میکنن
    مرد حسابی آخه ۱ میلیون ۲ میلیون این حرفارو داره؟
    هرچی پول بدی به همون اندازه ام محصول میگیری
    اگه انقد کوچیکی که تو وضعییت الان مملکت ۱میلیون سرمایه گذاری بدبختت میکنه بزار برو …
    من ۵ماهه تو شرکت تلفیق هنربه عنوان شغل سوم فعالییت دارم تا الان ۲/۲۰۰ پورسانتشم گرفتم
    میلیارد میلیارد اختلاص میشه هیشکی صداش در نمیاد
    حالا یه شرکت داره محصول ایرانی میفروشه پورسانتم میده به بازاریاباش شد غیر قانونی؟!
    التماس تفکر??
    محمد نجفی غریبدوست
    ۹۸/۲/۲۵

    1. ناشناس

      شاید اون یکی دو ملیون کل سرمایه یه نفر باشه چی میگی شما

      1. ناشناس

        وای بر ما که ۲میلیون کل سرمایه مون باشه?⤵

  17. حسام

    جالب بود واقعا … یک ماهه که همش تحت فشار بودم از طرف یکی از دوستان واسه ورود به این تلفیق و هنر ، قرار بود آخر ماه که حقوق میگیرم جایگاه ثبت کنم ، الان از وقتی فیلتر شده سایتشون دیگه خبری از این رفیق ما هم نیست …
    خدایا شکرت که نزاشتی پول زحمت کشیم به فنا بره …

    1. ناشناس

      اصلا ربطی نداره جناب دلش نخواسته شمارو پیگیری چون احساس کرده به درد اینکار نمییخورید. مگه نتورک کار کردن الکیه .

      1. ناشناس

        شما فک کنم نتورک نمیدونی چیه… اینایی ک تو ایرانن همشون چتورکن… فقط از کوئست اسکی میرن ۲ روز بعدا جمع میکنن. ۱۵ سال پیش کار میکردم. فک نکنم سنت قد بده… خلاصه ک بچسبین به ی کار درست… فکرای ی شبه دارا شدنو بریزید بیرون… اهسته و پیوسته… موفق باشین

    2. محسن

      داداش گلم،من یساله فعالیت دارم ۹۸ میلیون گرفتم، الان هم که به مدد جسودان سایت فیلتر شده بازهم داریم کار میکنیم و در حال بزرگ تر شدن هست خانواده معظم تلفیق
      تا که کور شود هرآنکه نتواند دید.

      1. حسام

        اگه واقعا کسی حاضره پولش رو واسه شرکتی که هم سایتش فیلتره و هم هیچ مجوزی از هیچ نهادی نداره و هر لحظه هم ممکنه صاحبان اصلیش رو ببرن پایه محاکمه و بعدشم آب خنک خوری ، سرمایه گذاری کنه دیگه پس حرفی نمیشه بهش زد …
        سکوت در مقابل یه همچین آدمایی بهترین کار ممکنه …
        #التماس-تفکر

        1. ناشناس

          دوست عزیز من نتوک کار نکردم ولی محصولش رو ۱۱۰۰خریدم دارم حالشو میبرم شما مواظب سرمایت باش دوست عزیز

    3. ناشناس

      هر کسی را بهر کاری ساختن هگه که نباید پول درارن لیاقت … کنگره

    4. ناشناس

      دوست عزیز وقتی سایت رفع فیلتر بشه با خودت میگی خدایا چیکار کردم که نزاشتی تو تلفیق خرید بزنم?

      1. حسام

        فعلا که همه دارن اکانتاشون رو تو سایت دیوار به یک دهم خریدی که زدن با هم محصولش میفروشن . نتیجه کارهای بدون فکر و آرزوی یک شبه پولدار شدن میشه همین دیگه …

    5. A

      فیلترینگ به زودی بر داشته میشه و به زودی موفقیت نتورکر های تلفیق دلیل حسرت خوردن شما میشن

  18. بهنام پناهی

    سلام میگم این سایت ایران هشدار زیره نظر کدوم ارگان کار میکنه؟
    اگه زیره نظره ارگانی کار میکنه چرا به اسم مجید منفرد هستش؟
    و چرا خودش ای نمادش ثبت نشده و از ای نماد غیر قانونی استفاده کرده؟
    وجود میخوام این پست رو داخل همین صفحه قرار ندی آفتابرو از طریق شبکه اجتماعی میگیرم روی ایران هشدار قبلا هم آدرس دادم هم شماره تماس و هم گفتم که میتونی کجا منو زیارت کنی.

    1. the Networker

      ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا
      http://luxurynetworker.ir/?p=1546

      سردار منفرد با بیان اینکه برخی جوانان جویای کار و دارای تحصیلات دانشگاهی با تبلیغات وسوسه انگیز و واهی در دام دسیسه های هرمی قرار می گیرند، توصیه کرد: از شهروندان درخواست داریم به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی مدعی قانونی بودن فعالیت خود با عنوان بازاریابی و … هستند، اعتماد نکنند بلکه حتماً از طریق سایت های ایران هشدار و سایت مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت به آدرس: http://www.Easnaf.ir مراجعه و از قانونی بودن آن اطلاع حاصل نمایند.

  19. رضا

    بازاریابی شبکه ای قانونی تو ایران خنده دار ترین حرفیه که تا حالا شنیدم. آخه قانون ایران خودش چی هست که باز بخواد با مجوز دادن به شرکت نتورکی اونو معتبرش کنه؟!! هر شرکتی میدونه که اگه اجناس به قیمت درست و توسط نتورک بفروشه حتما موفق میشه. یعنی من بسینم تو خونم و اجناس خرید روزانه م رو با همون قیمت سوپری سفارش بدم مثل اسنپ مارکت. البته بعلاوه مزایای نتورکی.
    خوب چرا هیچ شرکتی این کار رو نمیکنه تا همه مردم رو جذب کنه و مولتی میلیاردر بشه؟ جوابش ساده است: چون دولت نمیزاره. آخر کلام اینکه خانمها و آقایون دوستای گلم تا وقتی تو ایران زندگی میکنین بندازین دور این مسخره بازیا رو. هر کی هم خواست زنگ بزنه ۹۱۵۶۱۲۱۴۳۳ تابهش بگم تو نیوشانیک و ابر تجارت چه بلایی سر من و دوستام اومد…

  20. علی

    خیلی خودتون رو غرق یه آینده روشن و رسیدن یه شبه به میلیاردها تومن و زندگی لاکچری کردین
    اونقدر که کور شدین
    همتون یک روزی پشیمون میشید که دیگه دیره و امثال مرتضوی ها جیبتونو خالی کردن و رفتن
    همه اینها مثل گلد کوئستن
    اولش شیرینه
    خواب و رویای زندگی لاکچری
    و تهش سیاهی
    اگر بنا بود با این روش ها داخل ایران کسی به جایی برسه الان همه قشر کم در آمد میلیاردر بودن
    اما نه عزیزان دل اینجا مملکتیست که رئیس وروساش فقط قصدشون خالی کردن جیب شماست
    خنده م گرفت از داستان های فانتزیتون سر جیب پر یک نفر دیگه

    راستی یه بنده خدایی گفته بود گرفتن نماد الکترونیک آسونه اونقدری که حتی بقال سر کوچه شونم می تونه بگیره
    اگر انقدر آسونه پس چرا سایت تلفیق نماد نداره؟؟؟
    داشتن روزنامه رسمی و کد ثبتی و حتی شناسه ملی هم دلیل بر قانونی بودن نیست اداره ثبت شرکت ها فارغ از نوع فعالیت و قانونی بودن اون اقدام به ثبت انواع و اقسام شرکت ها می کنه
    چون اصولاً تا جرمی اتفاق نیفته و شاکی ای وجود نداشته باشه لزومی نداره جلوی درآمد این شرکت گرفته بشه
    یک رای از دیوان عدالت اداری هم دلیل بر قانونی بودن نیست
    این رای قابل تجدیدنظرخواهی ، فرجام خواهی و …. است پس الکی گول نخورید

    منطق تو سر آدمی که می خواد خودش بره ته چاه وجود نداره
    این دردو این فقدان رو باید بچشید تا بفهمید شبکه هرمی چاهی ست بی انتها

  21. باران

    لطفا اگه کسی سوالی راجب تلفیق داره یا میخواد وارد بشه با من تماس بگیره کل مدارک رو براتون با سند ارسال میکنم….۰۹۹۰۵۶۳۰۰۱۵خانم باران
    فوق لیساتس مدیریت بازرگاتی
    مشاورو دیر فروش تلفیق هنر

    1. ناشناس

      تو هم یکی از همین مفت خورایی
      هر کی میخواد یه مفت خور بشناسه ایناهاش?

  22. سرباز گمنام

    با سلام
    برای اطلاع از قانونی بودن شرکت دو تا راه داره:
    ۱٫ اسم شرکت رو پیامک بدید به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲
    ۲٫به سایت http://easnaf.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx مراجعه کنید
    بعدم قوانین و مقررات داخل سایت رو مطالعه کنید
    که تلفیق و هنر نه مجوز داره ونه قوانین رو رعایت میکنه مثل هرمی بودن که هست و تو قانون گفته هرمی نباشید
    اقای مرتضوی داخل سایت ایران هشدار در سال ۹۵ گفته تا ما تمام مجوزهای مربوطه را دریافت نکنیم اقدام به عضو گیری نمیکنیم ولی عکس حرف خودشون دارن عمل میکنند…
    تلفیق و هنر فروش اینترنتی هم میخواد انجام بده که حتی مجوز فروش اینترنتی هم نداره، به قول یکی از بچه ها اینماد رو هم سوپر مارکت سر کوچه ما داره ولی به شرکت تلفیق و هنر ندادن چرا؟؟؟
    برای بدست اوردن پول به هر کاری دست نزنید، دو نفر دیگر رو بدبخت نکنید که خودتون به پول برسید.

  23. پیام یک تلفیقی

    مشاهده میشه یه عده خیلی دوست دارن تلفیق رو به زمین بزنند ولی مثل اینکه هیچ کاری جز اینکه بیان و اینجا منفی بنویسند از دستشون بر نمیاد. خب اگه تلفیق غیر قانونیه با این حجم از رقبا و این حجم از افرادی که دوست ندارن تلفیق باشه که تا الان باید هزاران بار به مراجع قانونی و پلیس فتا و … شکایت میکردند که سایت تلفیق بسته بشه پس چرا نتونستن اینکارو کنند. زده شده دفتر شرکت پلمپ شده. پس اون دفتری که تو خیابون سهروردی هست و همیشه دربش بازه و پاسخگو هستند چیه؟ آدرس دفتر با آدرس سایت یکسانه، چطور میگید محصولات کار دست نیست ، مگه از محصول خریداری کردین که این حرفو میزنین قطعا خود شخص خرید نکرده وگرنه هرگز این دروغ رو به راحتی نمیگفت. تلفیق بیشتر از صدها همایش و سمینار در جای جای کشور برگزار میکنه. در سالن همایش امام علی همین چند روز گذشته همایش بزرگی برگزار کرده ،چطور یه شرکت اگه قانونی نباشه میتونه به این راحتی کارش رو انجام بده. هر کسی شک داره بره آدرس دفتر شرکت ، چطور ممکنه تلفیق و هنر جزو سیصد برند شایسته ی ایران در سال ۹۶ باشه و اونوقت محصولاتش تقلبی باشه، چطور ممکنه آقای مرتضوی کلاهبردار باشه وقتی جزو کارآفرینان برتر سال ۹۶ شده، تمام کلیپ ها در آپارات موجود هست. شرکت تلفیق و هنر با مجوز بازاریابی شبکه ای از اتحادیه فروش صنایع دستی کار خودش رو شروع کرد و در ادامه با رای از دیوان عدالت و تا به این لخظه هم فعاله و هیچ تاخیری در واریز پورسانت ها نداشته و تمام محصولات هم تا پایان سال به دست افراد خواهد رسید. یه عده انقدر وقتشون رو دارند برای منفی دادن به تلفیق دارن هدر میدهند که از نتورک خودشون هم عقب افتادن. واقعا خرید صنایع دستی غیر قانونیه؟؟؟؟ شرکت هزینه ی تبلیغات رو به بازاریاب میده آیا غیر قانونیه، شرکت های بزرگ شبکه ای به روش باینری در تمام دنیا پلن درآمدزایی شبیه تلفیق دارند. متاسفانه در کشور ما اگر کاری هم بخواهد درست انجام بشود یک عده به دلیل متضرر شدن منافع شخصیشون به جان تلفیق افتادند. دوستان شما در ایران زندگی میکنید و مطمئن باشید که وزارت اطلاعات و پلیس فتا و سازمان رسیدگی به جرائم الکترونیکی اگر تا به این لحظه تخلفی از شرکت تلفیق و هنر دیده بودند پلمپ کرده بودند. توجه کنید شرکت تلفیق و هنر تا پایان اسفند پلن جهانی و یورویی خود را رونمایی خواهد کرد. به نظر شما اگر شرکت تلفیق پشتوانه ی حمایتی نداشته باشد چطور میتواند پلن یورونی در سطح جهان داشته باشد پس حتما این شرکت بسیار قوی و با پشتوانه فعالیت دارد. تعداد زیادی از افراد چه هنرمندان چه بازاریابان به واسطه ی تلفیق به درآمد رسیده اند. لطفا انقدر کارشکنی نکنید. خرید صنایع دستی هیچ انسانی را بدبخت نمیکند.بازاریابی شبکه ای تلفیق شاید نجات بخش ایران باشد. ایرانی که سال آینده از فروش نفت هم تا حد بالایی محروم خواهد شد.

    1. پاییز

      از کی تاحالا دیوان عدالت اداری مجوز صادر میکنه؟ شما سری ب سایت هدانا بزن… اصلا زنگ بزن دفتر مراجع تقلید و سوال کن… چون شرع وظیفه ی شورای نگهبان نیست اینو دارم میگم.. اونا حلال و حرومشو با دلیل منطقی بهت میگن…. متاسفانه ما هیچی از قانون نمیدونیم و متاسفانه اونقدر قوانین سست عمل میکنن ک آخر سر گند هرچیزی درمیاد.. اون از موسسه ثامن..ک مجوز داشت از بانک مرکزی اخرش بانک مرکزی گفت از ما مجوزی نداشته. همین کله گنده ها هم دستی تو این شرکت ها دارن.نمونش موسسه ثامن …. مطمئن باش تا حالام چون شکایتی نشده سراغش نرفتن وگرنه پلمپ میشه… ی چیزی ک جای تعجبه دوستان عزیزی ک در این شرکت ها فعالیت میکنن ارکی ی چیزی میگه و خودشونم اصلا نمیدونن چی میگن. یکی میگه مالیات میده یکی میگه چون صنایع دستیه اصلا مالیات نمیده… ? ? ? ? خلاصه دوستان شده ۱ سال تحقیق کنید و وارد بشید بهتره تا ندونسته…. موفق باشید

      1. ناشناس

        بنده خدا شما فرق بین دیوان عدالت اداری و شورای نگهبانو نمیدونی ‌.
        بعد میای نظر هم میدی؟؟؟
        خدایا خودت ظهور کن

        1. ناشناس

          یه بار دیگه متنشو بخون اشتباه فهمیدی

  24. مهران

    قیمت هایی که این سایت تلفیق هنر داره با قیمت داخل بازار کاملا یکسان هستش اینو خودم رفتم دیدم و اینم بدونید که قیمت اجناس رو شرکت تعیین نمیکنه بلکه تعاونی برای شرکت تعیین می کنه.

  25. حمید رضا

    با سلام خدمت تک تک دوستان
    نظر همه دوستان محترم و تمامشونو خوندم
    فقط یکم فکر کنیم تا با هم نتیجه بگیریم
    در درجه اول همه دارن یه شرکتو میکوبن! چرا؟
    چون شرکت خودشونو قبول دارن فقط؟
    بحث مجوز خیلی به چشم میخوره که اصلا مهم نیست چون وقتی اینجا انقدر دارن تلفیق و تخریب میکنن پس تو وزارت خونه مشخصه چه خبره. اگر مجوزی در کار نباشه مطمعنا تا حالا سایت بسته شده بود.
    ولی دیشب آقای نصراللهی خبر از یورویی شدن دادن که این خودش یه دست آورد خیلی بزرگه.
    بحث قیمت شد که واقعا میشه با ۵۰ یا حتی ۲۰۰ تومن چیزی خرید ؟ که ما میگیم اصلا حرف شما درست قیمتش ۵۰ تومنه من دارم میخرم ۱میلیون تومن! ولی توجه کنید با خرید من دارم یک جایگاه برای کسب و کاره خودم میخرم. شما تو کدوم شهر از ایران یا حتی کدوم روستا با ۱ تومن اصلا نه با ۵ تئمن میتونید مالک یک فضایی برای کسب و کار بشید؟؟؟!
    بحثی که خیلی مهمه و برای منی که از نتورک همیشه فراری بودم و برام دروغی بیش نبود جالب شد و تونست منو جذب کنه همین جهانی شدنش بود
    دوستانه من خوب توجه کنید تا تک تک ما با هم اتهاد نداشته باشیم نمیتونیم کشورمونو آباد کنیم. وقتی کالا و بستری آماده شده تا ما بتونیم با کمک هم اقتصاد کشورمون رو زیرو رو کنیم چرا نکنیم. وقتی میتونیم خودمون با اتهاد در کنار هم جهانی بشیم و ارز آوری داشته باشیم.
    من به تک تکتون افتخار میکنم و برام محترمید.
    این دل نوشته های برادر کوچک شماست و نظر همتون برام ارزشمند و محترمه.
    به امید روزی که ایرانمون آباد و سربلند باشه.
    دوست دار شما حمید رضا

  26. سامان جنتی

    متاسفانه تعداد زیادی از پیام های بالا کاملا مغرضانه نوشته شده به طور مثال دوستی گفتند که قیمت گلدان پنجاه هزار تومانی را یک و ششصد میفروشند، خیلی دوست دارم بدونم آیا صنایع دستی که مس و فیروزه با هنر دست کار شده را اصلا میتوان پنجاه هزار تومن فروخت وقتی قیمت فیروزه هایی که روی گلدان است حداقل چند صد هزار تومن هست. اگر کالایی را با قیمت بسیار پایین خریداری کردید یقین بدانید کار دست و اصل نمیباشد جهت اطلاع از قیمت ها به سایت های فروش معتبر هچون دیجی کالا مراجعه فرمایید آنوقت خواهید دید که تلفیق نه تنها گرانفروشی نمیکند بله قیمت منصفانه ای دارد در ضمن خریا به شما جایگاه فروش میدهد تا بتوانید نه تنها پول محصول خود را درآورید بلکه با تلاش و پشتکار بتوانید به درآمدهای مرکب و خوب برسید، در ضمن پس از ثبت جایگاه تمامی محصولات برای خرید شخصی بازاریاب با چهل درصد تخفیف ارائه میگردد. در ضمن شرکت معتبر می باشد آندسته از افرادی که اعتبار شرکت را زیر سوال میبرند واقعا از روی ناآگاهی و شاید مقرضانه اینکار را انجام میدند .شرکت معتبر بوده و دوشعبه در تهران و اصفهان دارد دارای کد ثبت معتبر و شناسه ملی معتبر و فعالی میباشد جهت استعلام به سایت قوه ی قضاییه مراجعه فرمایید شماره ثبت شرکت ۴۹۸۶۳۴ می باشد .ادرس سایت جهت استعلام ilenc.ir می باشد. علاوه براین طبق حکم از دیوان عدالت اداری نیز مجوز ادامه فعالیت را دارا می باشد ،پورسانت به موقع هر دوشنبه صبح واریز میگردد حتی یک روز هم تاخیر ندارد، امتیازها در پلن ذخیره میگردد، اجناس اصل و کار دست میابشد ، بنده پس از دریافت محصول به شخصی که در این زمینه کار کرده بود محصول فیروزه کوب خود را نشان دادم و ایشان تاییدیه اصل بودن کالا را دادند
    افرادی که علاقه مند به کسب درآمد دوم یا حتی اول را دارند در حال حاضر بهتر است در این شرکت استارت بزند .

  27. صادق

    سلام بر دوستان نتورکر ایران
    دوستان لطفا برای رفع ابهام به منظور غیرقانونی بودن شرکت تلفیق هنر نامه دیوان عدالت اداری را با سرچ در گوگل پیدا کنید و به یک وکیل نشان دهید تا وکیل توضیحات لازم را به شما بدهد.
    این راحت ترین راه برای اطمینان برای ورود به این سیستم است.
    با تشکر

  28. تازه تلفیقی

    من همین دیروز ثبت کردم و کلی انرژی مثبت دارم با توجه به اینکه عاشق هنر هستم و صنایع دستی برام بسیار با ارزشه. خوشحالم که به تلفیق پیوستم. به قول دوستمون به همه دنیا ثابت میکنیم که هنر نزد ایرانیان است و بس !

    1. Mohamad.reza

      Damet garmm
      Engaresht khibe
      Beghole lideram
      Khone makheiliii bozorge

  29. چنگیز

    دوست عزیز، با خیال راحت ثبتت رو بزن، ما به راحتی میگیم ۵ به ۵، ۴۰۰…
    اگه سوالی داشتی این شماره منه، تو واتس اپ بهم پیغام بده. با کمال میل پاسخ میدم، چون از وظایفمونه. سوالیتو بدون جواب نذار.
    +۹۸۹۱۲۱۲۱۶۰۱۸

  30. محمدي

    سلام دوستای عزیزم من امروز میخوام تو شرکت ثبت بزنم اما یکم سر در گم هستم و مطمئن نیستم اگر تو این مجموعه هستید و واقعا سود دیدید ممنون میشم اگر اطلاع بدین

    1. محسن

      دادش جون مادرت تلفیق نرو
      بیا بادارن خیلی خوبه زیاد پول میده
      یا برو نیوشا
      اما تفلیق نرو چون تاحالا هیچ کی پورسان نگرفته
      من خیلی وقته بادران هستم تا الان ۸۰۰ ملیون گرفتم .بیا بادران خیلی بهتره ومجوز هم دادن بهش
      اما به تلفیق که ندادن
      انشالله تلفیق جم بشه ماهم راحت بشیم اینقد به همه توضیح دادیم بده بده بده
      جواز نداره

      1. سمانه

        عجب??? مشخصه خیلی بهت فشار اومده هااا??? کی گفته تا حالا کسی پورسانت نگرفته ؟؟ بالاسری من با ۴ماه فعالیت ۷تومن گرفته ،،، بچه های تیم ما همه پورسانت گرفتن ،، پورسانت +۳۰ میلیونم داریم داداش … آبو بریز اونجایی ک داره میسوزه??? پلن ما باینریه ، صفری نداره ، سوختی نداره ، سیو مانی داره ، دو لاین داره ،،،، محصولای بچه ها همه دو هفته ای داره میرسه ،، هفته ب هفته پورسانت میدن ،،، چیو داری با چی مقایسه میکنی ؟ پسر داییم بادران بود ، ی سره محصولاش رو دوشش بود ک بفروشه ،، اخرشم هیچی نداشت براش

        1. رضا

          هرکس میخواد از میخواد بیاد تو تلفیق و اطلاعات کسب کنه ۰۹۳۹۵۲۴۰۵۷ با این شماره تماس بگیره تا بهش ثابت کنم شرکت مجوز داره یا نداره پورسانتاش چطوریه چه ارگان هایی پشت شرکت هستند بعد اگه دوست داشت و خواست به آرزوهاش برسه میره تلفیق چیزی هم دست نمیده زنگ بزنه بعد تازه میفهمه چرا اینقدر بقیه دارن چوب لاچرخ تلفیق میزارند

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *