شرکت سخت کوشان اریس

2.3/5 - (3 امتیاز)

هلدینگ اریس

هلدینگ اریس درسال۲۰۰۴ میلادی (۱۳۸۳شمسی) فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبتی و شوینده بافرمولاسیون گیاهی و آبرسان در ایران آغاز نموده است. در حال حاضر هلدینگ اریس با سابقه تولید ۱۵ ساله در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی بر پایه آب و گیاه و با حداقل استفاده از ترکیبات الکلی در ترکیبات آنها که در نتیجه باعث شده محصولات تولید شده به هیچ عنوان ضرری برای پوست و مو نداشته باشند، توانسته محصولات خاص و متفاوت خود را تولید و در بازار توزیع کند، به گونه ای که تا کنون ۲۸ برند ایرانی محصولات خود را در کارخانجات عظیم هلدینگ اریس تولید می کنند.

هلدینگ اریس محصولات خود را با فرمولاسیون فوق العاده و غالبا انحصاری که با کمک و همکاری متخصصین بین اللملی و معتبر روز دنیا ترکیب شده اند و با استفاده از مواد اولیه تهیه شده توسط معتبر ترین کمپانی های آسیا، اروپا و آمریکایی و بوسیله ماشین آلات پیشرفته و حرفه ای و با کیفیتی بسیار بالا تولید می کند. با توجه به استاندارد های رعایت شده موجود در کارخانه و ظرفیت دستگاه ها و سالن های تولید این مجموعه، می توان گفت هلدینگ اریس یکی از پر قدرت ترین مجموعه های تولیدی آرایشی بهداشتی ایران محسوب می شود که توان و ظرفیت بسیار بالایی برای تولید دارد. هلدینگ اریس با داشتن بیش از ۲۰۰ پروانه ساخت محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی یکی از معتبر ترین و عظیم ترین کارخانجات ایران و جزء پنج برند برتر تولید کننده کشور عزیزمان است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
آیا شرکت ها به اشباع بازاریاب رسیده اند؟

 

سخت کوشان اریس

شرکت سخت کوشان اریس با کادر مدیریتی بسیار مجرب با یک دهه سابقه کاری در زمینه فروش مستقیم، اقدام به توزیع فروش محصولات آرایشی بهداشتی منحصر به فرد خود با برند بنوید کرده است.این محصولات کاملا گیاهی هستند و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت از بهترین و اورگانیک ترین سازنده های برتر دنیا وارد شده و در کارخانه اریس تولید می شوند.

شیوه ای که شرکت سخت کوشان اریس برای توزیع محصولات خود در نظر گرفته است فروش مستقیم می باشد. چرا که با این روش می تواند محصولاتی با کیفیتی بسیار بالا را با قیمت تمام شده پایین تری نسبت به بازار در اختیار مصرف کننده نهایی قرار دهد و از طرفی می تواند بستری برای کسب درآمد اقشار مختلف جامعه بدون محدودیت و تنها مطابق با نیاز و توانایی هر فرد ایجاد کند.

رضایتمندی مشتریان بواسطه ارائه محصولات با کیفیت و خاص، به عنوان یک برند محبوب و مطرح شدن نام آن در کنار رقبای مطرح دنیا با کمک و همکاری مشاوران فروش توانمند و حرفه ای و داشتن مجموعه ای عظیم از مشاوران فروش موفق و شاد در اقسا نقاط دنیا که به رویاها و اهداف خود رسیده اند از چشم اندازهای اصلی شرکت است.

سخت کوشان اریس
مدیرعامل تاریخ صدور آدرس وب سایت شماره مجوز
مسعود رویایی ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ www.arismarketing.ir ۰۴۶۶۷۲۵۰۶۷ به مدت پنج سال تا تاریخ (۱۴۰۳/۰۳/۱۸)
آدرس: تهران-آرژانتین-ساعی-خیابان شهید خالد اسلامبولی-خیابان هفتم-پلاک۳۴-طبقه سوم-کدپستی:۱۵۱۳۷۱۳۹۱۶       تلفن: ۰۲۱-۸۸۱۰۴۵۰۰
کالاهای شرکت

شامپو حاوی روغن آرگان ( ۳۰۰ میل ) -شامپو بابونه موهای چرب(۳۰۰ میل) – شامپو بدن (۳۰۰ میل )- شامپو پروتئین موهای خشک (۳۰۰ میل) – شامپو ضدشوره (۳۰۰ میل ) -شامپو آلوورا موهای نرمال (۳۰۰ میل ) – شامپو نرم کننده مو ( ۳۰۰ میل )- شامپو مخصوص موهای رنگ شده (۳۰۰میل)- روغن آرگان (۲۵ میل )- مام رول ضد تعریق مردانه (۵۰میل )- مام رول ضد تعریق زنانه (۵۰میل)-اسپری کراتینه دوفاز انار (۲۵۰میل )- اسپری کراتینه دوفاز آرگان (۲۵۰ میل ) -با نام تجاری بنوید “benvid”

 

شرکت سخت کوشان اریس

پست های مرتبط

یک دیدگاه در “شرکت سخت کوشان اریس”

  1. یاسین

    دیدگاهی ندارم ،،جناب رویایی ،،به آقای هاشمی وبقیه ی تیمشون آقایان غیاثیان وعلیخانی بفرمایید چارتا شامپو ارزش فحش ناموس دادن به مردمو نداره ،،،،اول برن لیدراشون که بیشتر شبیه شرخر هستند تا نتورکر را آموزش بدن چطور محصولات که امانته تحویل مردم بدن بعد بیان ادعا از شرافت در نتورک بگن ،،،،شخصا برا محصول افرا مجموعه م سعی کردم جواب بگیرم متاسفانه جز فحش وتهدید چیزی نشنیدم ،،،این یعنی ضربه زدن به اریس ،،،،از ماگذشت واز مراجع قانونی پیگیری میکنم ،،،،ولی این شرافت نتورک نیست ،،،،،

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *