1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. بازاریابی شبکه ای
  6. >
  7. شرایط قرارگرفتن کالا در...

شرایط قرارگرفتن کالا در سبد بازاریابی شبکه ای

به این مطلب امتیاز دهید

دراجرای تبصره ذیل بند (۱) ماده (۱۰) آیین نامه، شرکت موظف است ظرف مدت هفت روز کاری قبل از درج مشخصات کالاها بر روی وب‌سایت خود، مدارک آن را به شرح زیر به این دبیرخانه ارسال نماید بدیهی است درصورت اعلام نقص مدارک توسط این دبیرخانه، بارگذاری و فروش محصولات بر روی سایت مجاز نمی باشد.-کاتالوگ محصولات مصرفی مطابق تعریف (۷) ماده (۱) آیین نامه.- پروانه بهره برداری.- حسب مورد مجوزهای بهداشتی و استاندارد جهت کالاهای مشمول.-گواهینامه ثبت علامت تجاری.- جدول برآورد هزینه کالاهای تولیدی خود مطابق فرم الگو.-تعهد مبنی بر پذیرش تبعات ناشی از عدم رعایت ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای تولیدی.- ارائه محدوده قیمتی کالاهای مشابه در بازار. (حداقل دو پیش فاکتور واحدهای تولیدی مختلف)
دراجرای تبصره ذیل بند (۱) ماده (۱۰) آیین نامه، شرکت موظف است ظرف مدت هفت روز کاری قبل از درج مشخصات کالاها بر روی وب‌سایت خود، مدارک آن را به شرح زیر به این دبیرخانه ارسال نماید. بدیهی است درصورت اعلام نقص مدارک توسط این دبیرخانه، بارگذاری و فروش محصولات بر روی سایت مجاز نمی باشد.-کاتالوگ محصولات مصرفی مطابق تعریف (۷) ماده (۱) آیین نامه.- پروانه بهره برداری.- حسب مورد مجوزهای بهداشتی و استاندارد جهت کالاهای مشمول.-گواهینامه ثبت علامت تجاری.- جدول برآورد هزینه کالاهای تولیدی خود مطابق فرم الگو.-تعهد مبنی بر پذیرش تبعات ناشی از عدم رعایت ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای تولیدی.- ارائه محدوده قیمتی کالاهای مشابه در بازار. (حداقل دو پیش فاکتور واحدهای تولیدی مختلف)
دراجرای تبصره ذیل بند (۱) ماده (۱۰) آیین نامه، شرکت موظف است ظرف مدت هفت روز کاری قبل از درج مشخصات کالاها بر روی وب‌سایت خود، مدارک آن را به شرح زیر به این دبیرخانه ارسال نماید. بدیهی است درصورت اعلام نقص مدارک توسط این دبیرخانه، بارگذاری و فروش محصولات بر روی سایت مجاز نمی باشد.
-کاتالوگ محصولات مصرفی مطابق تعریف (۷) ماده (۱) آیین نامه.
– پروانه بهره برداری.
– حسب مورد مجوزهای بهداشتی و استاندارد جهت کالاهای مشمول.
-گواهینامه ثبت علامت تجاری.
– جدول برآورد هزینه کالاهای تولیدی خود مطابق فرم الگو.
-تعهد مبنی بر پذیرش تبعات ناشی از عدم رعایت ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای تولیدی.
– ارائه محدوده قیمتی کالاهای مشابه در بازار. (حداقل دو پیش فاکتور واحدهای تولیدی مختلف)

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *