معرفی و بیوگرافی اریک ووری

4.5/5 - (2 امتیاز)

اریک وور

اریک وور بیش از ۲۵ سال است که سمَت رهبری در حرفه‌ی بازاریابی شبکه ای را بر عهده دارد. او در مدت فعالیت حرفه‌ای اش در بازاریابی شبکه ای:

بیش از ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته

مجموعه‌ای با ۵۰۰،۰۰۰ زیرشاخه در بیش از ۶۰ کشور دنیا ساخته

در مقام رئیس یک شرکت فروش مستقیم با سرمایه‌ی ۲۰۰ میلیون دلار فعالیت کرده

شرکت  TPN (The Peoples Network)  را شریکی تأسیس کرده و ریاست آن را بر عهده داشته

در مقام مشاورِ بازاریابی با درآمد سالانه‌ی هفت رقمی به صنعت فروش مستقیم مشورت داده است.

در طی این مسیر، اریک با عزم جدّی به یک مربی تمام‌عیار تبدیل شده و گردهمایی‌های زنده‌ای برای بیش از ۲۵۰،۰۰۰ نفر در سرتاسر جهان برگزار کرده و به آنها هم یاد داده که چطور در بازاریابی شبکه‌ایْ حرفه‌ای شوند. او با آنتونی رابینز، مرحوم جیم ران، برایان ترِیسی، دِنیس وِیتلی، مرحوم استفان کاوی، تام پیترز، لس براون، مرحوم اُگ ماندینو، دِیوید بَچ، رابرت کیوساکی، هاروِی مَک‌کِی، آرت ویلیامز، کِن بلانچارد، تام رَث، دَنی‌یل پینک، مارک ویکتور هَنسِن، جک کانفیلد، جفری گیتامر، گِری وِینِرچانک، تام هاپکینز، و خیلی‌های دیگر اجرای مشترک روی صحنه داشته است.

 

اریک در سال ۲۰۰۹ وبگاه  NetworkMarketingPro.com  را راه‌اندازی کرد. این وبگاه با داشتن مخاطبانی از ۱۳۷ کشور جهان، پربیننده‌ترین سایت آموزشی در بازاریابی شبکه ای بوده است. این وبگاه از زمان شروع به کار صدها ویدئوی آموزشی رایگان شامل ده‌ها مصاحبه با برجسته‌ترین و موفق‌ترین بازاریابان شبکه‌ای دنیا و تأثیرگذارترین گردهمایی‌های آموزشی در حرفه‌ی بازاریابی شبکه ای در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داده است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
مستند ظهور کارآفرینان اریک ووری

او در پایان هر ویدئویی حرف‌های زیر را می‌زند. این صحبت‌ها دیگر به نشان تجاری اریک تبدیل شده‌اند:

«خانم‌ها و آقایان، آرزوی من برای شما این است که تصمیم بگیرید در بازاریابی شبکه‌ایْ حرفه‌ای شوید، که حرفه‌ای تمام‌عیار شوید، چون واقعیت انکارنشدنی این است که ما راه بهتری پیشِ رو داریم. برویم به دنیا بگوییم.»

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *