1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. کتاب های صوتی رایگان
  6. >
  7. کتاب صوتی چهار رنگ...

کتاب صوتی چهار رنگ شخصیتی تام شرایتر

5/5 - (1 امتیاز)

کتاب صوتی چهار رنگ
اثری ویژه از تام شرایدر ( ال بزرگ )

این کتاب برای بازاریابانی است که به دنبال ایجاد تفاهم و ارتباط موثرتر با مشتریان احتمالی شان هستند.
یک راه ساده و سریع که نه تنها به شما یاد می دهد که چگونه تاثیرگزارتر با مشتریان احتمالی خود صحبت کنید، بلکه به شما می گوید که چه چیزهایی به مشتری های احتمالی تان نگویید تا جلوی خرابکاری را بگیرد.

وقتی بتوانید حرف خود را به مشتری احتمالی درست انتقال دهید تقریبا کار تمام است. اما چه اتفاقی می افتد که بعضی از مشتری ها، که تعدادشان هم کم نیست، به پیشنهاد ما پاسخ منفی می دهند ؟
ما از محصول خوب، فرصت درآمدزایی عالی، آزادی مالی و زمانی صحبت می کنیم و با اینکه مشتری آرزوی داشتن همه آنها را دارد اما پیشنهاد ما را رد می کند !!! چرا ؟

راه حل اینست که زبان شخصیت ها را یاد بگیرید. وقتی زبان این افراد را یاد بگیرید می توانید دعوت و معرفی مثل آب خوردن داشته باشید. چون دیگر می دانید که با هر تیپی باید چطور صحبت کرد تا تحث تاثیر قرار گیرد.

 

 

دانلود کتاب صوتی چهار رنگ شخصیتی تام شرایتر:

 قسمت اول

 قسمت دوم

 قسمت سوم

 قسمت چهارم

 قسمت پنجم

 قسمت ششم

 قسمت هفتم

 قسمت هشتم

 قسمت نهم

 قسمت دهم

پست های مرتبط

7 دیدگاه در “کتاب صوتی چهار رنگ شخصیتی تام شرایتر”

  1. پوده

    عالی بود.?
    فقط اگربرای بازخوانی کتاب نیاز به نیرو داشنین صدای خوبی برای اجرای کتاب دارم?✋

  2. شهناز

    عالی بود.

  3. مرکز پخش رنگ خدیو با مدیریت علی خدیو فعالیت خود را از سال 1378 در استان البرز و حومه آغاز نموده و پس از گذراندن دو دهه فعالیت مستمر، تلاش های شبانه روزی و بی وقفه و با اثبات شایستگی خود در زمینه کیفیت ، قیمت و توزیع، هم اکنون توانسته به عنوان یکی از فعالان بزرگ و معتبر این عرصه باشد. پخش خدیو با کنترل به نحوه تهیه ، توزیع کالا و نظارت دقیق مدیریت و پرسنل مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری چندین شرکت بزرگ و عاملیت توزیع برندهای معتبر گردیده است که در این راستا با استعانت به لطف پروردگار و پشتوانه اعتماد شما مشتریان عزیز شعبه جدیدی در سال 1397 در استان تهران تاسیس نمود. سبد محصولات پخش خدیو بیش از 5000 نوع کالا از قبیل رنگهای صنعتی ، ساختمانی ، دکوراتیو ، پودری و … می باشد . این مجموعه امیدوار است با اهـداف بلند مدت و نگاه به آینده و همراهی شـما بزرگواران همچنان خدمتگذارتان باشد.

    جدیدترین لیست قیمت محصولات خدیو

    http://khadivcenter.ir/#brands

    1. رضا

      بسیار عالی

  4. حوا

    خیلی عالی بود
    خدا قوت

  5. تمیمی

    سلام مرسی بابت فایل صوتی این کتاب ??‍♀️?

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *