استاد کار کاسپین چیست ؟

استاد کار کاسپین تولید کننده تجهیزات صنعتی رستوران.آشپزخانه ،تالار،کترینگ ،هتل ،فست فود ،کافی شاپ می باشد .

استاد کار کاسپین دارای تیمی حرفه ای با استادان باتجربه و مجرب خود جهت مشاوره وراه اندازی آشپزخانه و رستوران ،تالار،کترینگ ،هتل ،فست فود ،کافی شاپ و… تصمیم بر این دارد که با محصولات با کیفیت خود بهترین باشد.

استادکار کاسپین با بیش از 40 سال سابقه تولید کننده و فروشنده انواع تجهیزات صنعتی آشپزخانه ،تالار،کترینگ ،هتل ،فست فود ،کافی شاپ،رستوران ،ساندویچی ،فلافلی،کبابی،کله پزی،سرو غذا است.

تمامی محصولات استادکار کاسپین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

برای استارت راه اندازی رستوران و فست فود بایددر مرحله ی اول برآورد قیمت و تعیین هدف کلی از این راه اندازی گرفته شود تا بتوان زمینه این فعالیت را در این عرصه بزری مشخص کرد لذا باید این موضوع را در نظر داشته باشد که شروع این تصمیم نیاز به برنامه ریزی و اولویت بندی مناسب دارد.

مرحله یک(انتخاب مکان مناسب برای این کار)

قبل از شروع هر کاری باید نوع کاربری مجموعه مشخص گردد که در چه زمینه ای فعالیت می کند

به عنوان مثال:فرانسوی،چینی،هندی،ایتالیایی،عربی،ایرانی و…

و متناسب با نوع غذا و کاربری مجموعه باید نام سیستم را مشخص کنید تا طبق آن منوی غذایی و تم سالن آرایی و بقیه ملزومات مشخص گردد.

انتخاب مکان مناسب جزو اصلی ترین موضوع در شروع این کار می باشد که محل مناسبی برای رفت و آمد مشتریان و محل توقف در نزدیکی آن باشد.دقت داشته باشد که متراژ باید طبق نیاز شما کافی باشد .

مرحله دوم ( دکوراسیون داخلی رستوران )

دکوراسیون و فضای داخلی رستوران یکی از عوامل مهم در جلب توجه و رضایت مشتریان می باشد و که دقت لازم در ابتدای کار برای انتخاب مکان اصل مهمی است .

ایده پردازی جهت طراحی دکوراسیون ، فضای داخلی ،آشپزخانه ، کفپوش ها ،تم سالن و نورپردازی و… بهتر است  طبق کاربری سیستم خود و به گونه ای که مخاطب را جذب نماید طراحی گردد.

مرحله سوم (خرید تجهیزات )

سرمایه برترین و عمده ترین مسئله خرید تجهیزات در بازدهی کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است .

تجهیزات در 2 بخش کلی دسته بندی می شوند :

تجهیزات داخل آشپزخانه شامل :

  • هود گا ز
  • میز کار
  • یخچال
  • فریزر و …

تجهیزات فضای رستوران:

  • میز
  • صندلی
  • دکوراسیون
  • گلدان و …

محصولات استادکار کاسپین شامل اجاق شش شعله پایه دار ، اجاق گاز چهار شعله فردار ، یخچال ایستاده ، یخچال میزکاری ، یخچال زیر کانتری ، یخچال تاپینگ است.