1. خانه
  2. >
  3. رپورتاژ آگهی
  4. >
  5. کاربرد موشن گرافیک در...

کاربرد موشن گرافیک در پست و استوری اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)

اینستاگرام یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی است که این یک موضوع غیر قابل انکار است و همه آن را می دانیم. با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه خیلی طرفدار پیدا کرده، استفاده تبلیغاتی از این بستر بازخورد بسیار بالایی داره. افراد زیادی در طول روز وقت خود را صرف گذراندن در گوشی خود می کنند حتی وقتی تو خیابون قدم میزنند، پس چه بهتره که تبلیغات شما هم توی این بازار پر رقابت باشد!  مخصوصاً شبکه اجتماعی اینستاگرام که یکی از پربازدیدترین ها و محبوب ترین شبکه های مجازی در ایران هست.

 

علاوه بر امکان پست گذاری در اینستاگرام یکی دیگر از امکانات این شبکه اجتماعی استوری های 15 ثانیه ای می باشد که با داشتن تیزر حرفه ای و مناسب، می توانید بازدهی تبلیغ رو بالاتر ببرید. هر روزه صاحبین کسب و کار وقت و هزینه زیادی صرف تبلیغات می کنند در نتیجه تنها پست و استوری های تبلیغاتی معمولی باعث پیشی گرفتن رقبا  از شما خواهد شد. زیرا که افراد مایل‌اند خیلی سریع بین ویدئوهای جذاب گشت بزنند، بهترین را انتخاب کنند سپس خودشان را سرگرم کنند. در این مقاله به بررسی موثر ترین روش تبلیغات و کاربرد موشن گرافیک در پست و استوری اینستاگرام می پردازیم.

 

کاربرد موشن گرافیک در اینستاگرام

کاربردهای موشن گرافیک در اینستاگرام بسیار گسترده است. علاوه بر طراحی استوری و پست اینستاگرام، طراحی و ساخت موشن گرافیک در اینستاگرام برای تیزرهای تبلیغاتی به یک هنر بسیار جذاب تبدیل‌شده است و هر روز تعداد بیشتری از افراد را به خود جذب می‌کند. داشتن تیزر جذاب برای تاثیرگذاری بیشتر لازمه هر کسب و کاری است. یکی از جذاب ترین راه های تبلیغاتی موشن گرافیک اینستاگرام است که می تواند ایجاد اعتماد در مشتری به وجود آورد. استوری موشن گرافیک باعث افزایش مشتری و فالوور خواهد شد. با قرار دادن موشن گرافیک در اینستاگرام باعث افزایش بازدید از پیج خواهد شد.

 

موشن گرافیک چیست ؟

موشن گرافیک بسیار به انیمیشن شبیه است با این تفاوت که انیمیشن داستانی است و به شخصیت های داستان می پردازد اما موشن گرافیک بیشتر به جنبه های سمبولیک تمرکز دارد و کاربرد آن در برند سازی و تبلیغات است و از اینمیشن در سینما و سرگمی استفاده می شود. برای ایجاد تبلیغات ، عناوین و زیرنویس برای فیلم ها ، استفاده می کنیم. در واقع موشن گرافیک ها، فیلم هایی با هدف به اشتراک گذاری اطلاعات هستند که این اطلاعات می تواند متنی، صوتی و… باشند. موشن گرافیک یکی از بهترین انواع تولید محتوا برای شبکه اجتماعی اینستاگرام است که می تواند مخاطبین زیادی را برای شما به وجود آورد.

 

در صنعت تبلیغات افراد معمولاً به دنبال انیمیشن‌هایی هستند که هزینه کمتری داشته باشد و درعین‌حال تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. اینجاست که موشن گرافیک در اینستاگرام معنا پیدا می‌کند. ما میتونیم با توجه به توضیحات و نیازتون، تیزر و موشن گرافیک تبلیغاتی جذاب و همچنین پست و استوری اینستاگرام براتون تهیه کنیم و این ویدیو رو توی صفحات خودتون یا صفحات پربازدید برای تبلیغ کسب و کار خودتون استفاده کنید.

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *