1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. بازاریابی شبکه ای
  6. >
  7. من کسی رو ندارم...

من کسی رو ندارم که بیارم زیر مجموعم !

2.3/5 - (3 امتیاز)

اولین مورد اینکه هر شخص در موبایلش حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ تا مخاطب داره، پس مشکل اصلی این هست شخص نمیدونه میخواد چی کار کنه و بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) رو درک نکرده، چرا که اگه از قدرت نتورک باخبر باشه حتی اگه در محل سکونتش غریبه باشه به هر شیوه که شده ایجاد رابطه می کنه ( تکنیک های رابطه سازی را بعدا مفصل توضیح خواهیم داد).

اما نکته انجاست که شما اصلا بنا نیست که آدم داشته باشید تا تجارتتون رو بسازید . برای مثال فرض کنید که شما نمایندگی یک شرکت رو دارید و قصد دارید ۵۰ نفر رو استخدام کنید. در این شرایط توی مخاطب های گوشیتون دنبالش میگردید؟ یا توی روزنامه آگهی میدید که همه بهتون زنگ میزنن ؟

شما الان دقیقا نمایندگی یک شرکت رو دارید ، پس باید به این چشم نگاه کنید که شما صاحب یک بیزنس هستید و قراره این بیزنس رو به بقیه معرفی کنید که اونها هم شانس درآمدزایی داشته باشند، پس بنا هست که اونها همکارتون بشن.

بنابراین شما میتونید کار رو به هرکسی پیشنهاد بدین نیاز نیست حتما کسی در نزدیکیتون باشه و هر کسی که نیاز به کار داشته باشه یکی از گزینه هاش بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) هستش .

#آبجکشن

پست های مرتبط

2 دیدگاه در “من کسی رو ندارم که بیارم زیر مجموعم !”

  1. تارا علیخانی

    دروغ گفتن در هر شرایطی پسندیده نیست اما در شروع کار دوست شما دعوتت کرده هرذکار دیگه ای هم در شروع دستاوردی نداره که توقع باشه دررشرپع نتورک هم باشه گفتن راضی ام می‌تونه رضایت از ماهیت کار باشه جنبه های زیادی داره نتورک که بسیار ارزشمنده. سوم در هر کاری باید ابتدا آموزش دید بعد یکی دوسال کار کرد تا به مهارت برسی بعد میتونی روی درآمدش مانور بدی کسیکه تازه وارد نتورک شده چرا توقع درآمد هست ؟ مگه قاچاق میخواد بکنه که یک شبه میلیاردر بشه طرف درک نکرده کجا داره وارد میشه اول باید آموزش ببینه بعد کار کنه تا به مهارت برسه

  2. اگاهی

    سلام اساسی ترین مشکل این روش در پیدا کردن افراد زیر مجموعه اینه که لیدرها به افراد وارد مجموعه شده اموزش میدن هنگامی که زیر مجموعه گیری می کنند حتی حق توضیح درباره نحوه کار شرکت ندارن مرموزانه باید رفتار کنی .وهنگام زنگ به افراد حتی نزدیکان بگویی من از کار در شرکت راضیم حتی راضی نیستی باید به دروغ بگی استخدام دارن من راضیم .دروغ باید باورت بشه وبتوانی راحت دروغ بگی .من خودم تجربه کردم .وبعد دیر متوجه شدم دوستم که من را هم معرفی کرده بود ناراضی بود مقداری ضرر کردم .

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *