بازاریابی شبکه ای توکا

5/5 - (1 امتیاز)
بازاریابی شبکه ای توکا
بازاریابی شبکه ای توکا

شرکت توسعه کشت و صنعت آدینه در سال ۱۳۹۳ با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه اقدام به تولید نوشابه های پروبیوتیک نمود. این محصول حاصل تلاش بی وقفه و تحقیقات گسترده ی جوانان رشید این مرز و بوم بوده و لام به ذکر است که محصول مذکور دارای ثبت اختراع در داخل کشور می باشد. نوشابه های پروبیوتیک مضرات نوشابه های معمولی را در حد قابل توجهی کم کرده و علاوه بر آن مزایا و سودمندی هایی را برای مصرف کننده گان به ارمغان آورده است.

مجموعه ی پویا و خوش سابقه ی توسعه کشت و صنعت آدینه در روزهای نخستین سال ۱۳۹۶ در راستای ارتقای سطح درآمد و کیفیت زندگی هموطنان و به دنبال راه نجاتی برای کمک به کم شدن معضلات ناشی از بیکاری در مملکت همیشه سربلند مان و در جهت به روز کردن روش های فروش و استفاده از تکنولوژی در راستای رساندن محصول تولیدی خود، تصمیم به اخذ مجوزهای لازم برای ورود به بازاریابی شبکه ای نمود. و پس از یک سال در آخرین روزهای بهار موفق به ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای توکا نمود. هم اکنون این شرکت تحت قوانین واحد نظارت بر بازاریابی شبکه وزارت صنعت و معدن و تجارت مشغول به فعالیت می باشد.

بازاریابی شبکه ای توکا
مدیرعامل تاریخ صدور آدرس وب سایت شماره مجوز
ایوب آدینه وند ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ www.tocamlm.ir ۰۴۶۶۴۴۹۸۹۲به مدت پنج سال (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۷)
آدرس: کرمانشاه، بخش مرکزی، دهستان میان دربند، شهر صنعتی کرمانشاه، فاز ۳، خیابان پرفسور حسابی، خیابان ابتکار، کارخانه کشت و صنعت آدینه ، ۶۷۳۸۱۱۴۲۸۲       تلفن: ۰۸۳۳۴۲۷۲۷۷۷

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
سوءاستفاده از روابط صمیمانه در بازاریابی شبکه ای غیر اخلاقی است!

 

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *