شرکت آریا پژوهش یکتا

5/5 - (1 امتیاز)

 

شرکت آریا پژوهش یکتا

شرکت آریا پژوهش یکتا ؛ در سال ۹۲ به شماره ثبت ۱۲۹۷۴ تاسیس شد. این شرکت به عنوان عضو کوچکی از هولدینگ دانش بنیان کیمیا، در ابتدا فعالیت خود را در زمینه پژوهش و تحقیقات در حوزه محصولات گیاهی ارگانیک آغاز نمود.
هولدینگ کیمیا، در راستای توسعه بازار مصرف خود و به دلیل کیفیت بالا و مبتکرانه محصولات تولیدی‌اش، تصمیم به راه اندازی شبکه ای از مشتریان راضی خود گرفت و مسئولیت این مهم؛ به عنوان تشکیل سازمان تخصصی فروش، به شرکت آریا پژوهش یکتا واگذار گردید. این شرکت با تغییر اساسنامه و طی مراحل قانونی، در سال ۹۷ موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
شرکت بازاریابی شبکه ای آریا، به پشتوانه علمی و تجربه تخصصی ۱۵ ساله مدیران خود در حیطه بازاریابی چند سطحی، با شیوه مدیریت غیر متمرکز، دموکراتیک و پاسخگو، تشکیل شوراهای سیاستگذاری، بهره گیری از خرد جمعی بازاریابان شبکه سازِ موفق و با تجربه در رده های مختلف راهبری و نیز حمایت از ایده های خلاقانه، سعی در تشکیل سازمانی مبتنی بر حاکمیت قانون و ایجاد فضایی پویا برای تک تک اعضای خود دارد.

نام مدیر عامل تاریخ صدور آدرس وب سایت

شماره مجوز

حمید نصرت آقایی ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ www.aryamlm.com ۰۴۶۶۷۲۰۳۸۱به مدت پنج سال (تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۵)
آدرس: قزوین- بلوار نخبگان – ابتدای بوستان ملی باراجین – پارک علم و فناوری استان قزوین- ساختمان فضلوی – واحد ۲۳ – آریا پژوهش یکتا        تلفن: ۰۲۸۳۳۶۵۹۸۳۵

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *