همه چیز در مورد ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات

3.9/5 - (30 امتیاز)

مدتی است که شرکتی با نام تخفیفات یا همان ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات در حال فعالیت است و سوالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرده است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه فعالیت شرکت تخفیفات را بررسی کنیم.

تخفیفات به صورت کلی بدین شکل عمل می کند که با تعدادی فروشگاه های سطح شهر طرف قرار داد می شود و از طرفی هم به بازاریابان خود کارت تخفیفی ارایه می دهد که از این پس بازاریابان با داشتن این کارت های تخفیف می توانند از فروشگاه های طرف قرار داد خرید کنند و تا چهل درصد یا بیشتر تخفیف دریافت کنند.

خب تا اینجای داستان چیز جدیدی نبوده چرا که قبلا با سیستم های تخفیف گروهی همچون نت برگ یا تخفیفان که تقریبا به همین شکل فعالیت می کردند آشنا بوده ایم. اما چیزی که باعث ایجاد ابهامات زیادی شده است قسمت بعدی عملکرد شرکت تخفیفات است.

تخفیفات این امکان را برای بازاریابان خود بوجود آورده که بتوانند از طریق شبکه سازی جدای دریافت تخفیف، کسب درآمد هم داشته باشند. البته در این شرکت شما می توانید فقط از تخفیف های رایگان این شرکت استفاده کنید و کسب درآمد نداشته باشید که این به خود شما بستگی دارد.

پلن درآمدی تخفیفات:

در وهله اول نحوه شبکه سازی در این سیستم به صورت دودویی یا همان باینری معروف است که هر شخص فقط می تواند دو سطح یک برای خود داشته باشد که البته افرادی می توانند شبکه سازی کنند که دارای جایگاه فعال باشند. شرکت تخفیفات برای افرادی که خواهان کسب درآمد(فعال شدن جایگاه) از این سیستم هستند چهار نوع قرارداد در نظر گرفته است:

  1. قرار داد نوع اول که ۱۲۵,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۵% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد شانزده میلیون و هشتصد هزار تومان است.(در ادامه مفصل تر پورسانت ها را توضیح خواهیم داد)
  2. قرار داد نوع دوم که ۲۵۰,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۵٫۵% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد ۳۴ میلیون تومان است.
  3. قرار داد نوع سوم که ۵۰۰,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۶% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد ۷۰ میلیون تومان است.
  4. قرار داد نوع دوم که ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان است و در نتیجه این قرار داد شما ۶٫۵% از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد ۱۹۰ میلیون تومان است.

ابتدا شما باید مشخص کنید که قصد دارید کدام نوع قرار داد را فعال کنید. برای مثال شخصی قصد دارد تا قرارداد نوع دوم را فعال کند تا بتواند به شبکه سازی بپردازد. برای فعال کردن جایگاه خود باید ۲۵۰ هزار تومان(قرار داد نوع دوم) از حجم تخفیف های دریافت شده خود را به همراه فاکتور آن ها به دفتر شرکت ارائه دهید. برای مثال شما به یکی از فروشگاه های پوشاک طرف قرار داد شرکت تخفیفات مراجعه می کنید و یک کت شلوار خریداری می کنید که قیمت آن یک میلیون تومان است و فروشگاه هم به شما ۳۰ درصد تخفیف می دهد که در واقع شما هفتصد هزار تومان پرداخت می کنید. حال مجموع تخفیف دریافتی شما ۳۰۰ هزار تومان است که می توانید ۲۵۰ هزار تومان آن را به شرکت پرداخت کنید و جایگاه خود را فعال کنید. پس از فعال شدن جایگاه امکان شبکه سازی برای شما فراهم می شود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا

حال بسته به نوع قرار داد جایگاه شما میزان پورسانت دریافتی شما نیز متغیر است. فرض کنید که جایگاه شما از نوع سه است. حال از این پس هر شخصی که اقدام به فعال نمودن جایگاه خود در شبکه شما کند، شما ۶% درصد از هزینه پرداختی وی را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر شخصی در سطح دهم شما وارد شد و اقدام به فعال کردن جایگاه خود از نوع قرارداد سوم کرد شما ۶% از پانصد هزارتومان وی را دریافت خواهید کرد. و البته همانطور که مشاهده می کنید هر قرار داد یک سقف درآمد دارد. در واقع اگر قرارداد شما از نوع سه باشد حداکثر پورسانت دریافتی شما ۳۴ میلیون می باشد.

مجوز شرکت ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات

همانطور که بسیار واضح و مشخص است شرکت تخفیفات فعالیتش بازاریابی شبکه ایست. اینکه شرکتی فعالیتش بازاریابی شبکه ای محسوب شود یا خیر اصلا کار سختی نیست. اگر شما به افراد در ازا ارائه خدمات یا محصولات به صورت شبکه ای و چند سطحی (بیش از یک سطح) پورسانت پرداخت کنید در واقع شما یک شرکت بازاریابی شبکه ای محسوب می شوید و نیازمند اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای هستید.

متاسفانه در طی این چند ماه اخیر افراد زیادی از فعالان این شرکت صحبت هایی مبنی بر اینکه شرکت تخفیفات یک سیستم اینتر مارکت مدیری می باشد و یا اینکه تخفیفات به دلیل نداشتن یک محصول مشخص به داشتن مجوز بازاریابی شبکه ای نیازی ندارد و صحبت هایی از این دست را مطرح کرده اند.

بسیار واضح و مشخص است که این سیستم به دلیل ارائه خدمات و همچنین پرداخت پورسانت به صورت چندسطحی، فعالیتش بازاریابی شبکه ایست و استفاده از کلماتی همچون مارکت اینتر مدیاری و .. حقیقت را پنهان نمی کند.

نکته جالب این شرکت مجوز صنفی آن است :

شرکت تخفیفات که در واقع نام اصلی آن اقتصادگستران میهن مهر است با مدیریت اقای مهدی اسمعیلی در حال فعالیت است. نکته طنزآمیز این مجوز رسته آن است که همانطور که مشاهده می فرمایید در واقع فعالیت شرکت تخفیفات “فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی” می باشد.

حال سوالی که ما از این عزیزان داریم : عملکرد تخفیفات به بازاریابی شبکه ای بیشتر شبیه است یا فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی ؟

توجه داشته باشید که ما در طی این چند ماه حتی نتوانستیم با دفتر و مسئولین شرکت ارتباط برقرار کنیم، چرا که آدرس مندرج در سایت (شیراز – خیابان قصرودشت) این شرکت تغییر کرده و هیچ راه ارتباطی با شرکت موجود نبود. حتی بسیاری از بازاریابان این شرکت از دادن آدرس شرکت خودداری می کردند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
بازاریابی شبکه ای چیست؟

ایرادات اساسی شرکت تخفیفات

یکی از استراتژی هایی که توسط تیم های حاضر در این شرکت صورت می گیرد استراتژی ثبت نام چندگانه است. از آنجایی که در سیستم تخفیفات شما امکان داشتن چند حساب کاربری را خواهید داشت، از این رو شما را تشویق می کنند تا چند حساب توسط خود فعال کنید یعنی یک شخص علاوه بر فعال کردن حساب خود چند حساب دیگر هم به عنوان سازمان فروش خود فعال می کند (مالکیت همه حساب ها توسط یک شخص است) تا با این کار بتوانند پورسانت بیشتری دریافت کنند. در واقع چند حساب فعال کردن برابر است با پرداخت پول بیشتر و خسارت بیشتر…

خسارت؟؟ ما یک محصول را خریداری می کنیم و تخفیف آن هم دریافت خواهیم کرد، حال خسارت در کجاست؟؟

ایراد بعدی این شرکت و فعالانش در این است که برای فعال کردن جایگاه خود باید در ابتدا با مبالغی در حدود پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان (و بیشتر) خرید هایی انجام دهند که هیچ نیازی به آن ها ندارند و عمدتا با هدف فعال شدن جایگاه این خرید ها صورت می گیرد.

و اما ایراد اساسی این شرکت در اشباع است. توجه داشته باشید در بازاریابی شبکه ای برای تولید پورسانت باید هر ماه خرید و فروشی صورت بگیرد تا پورسانتی تولید شود و همین امر یکی از عوامل جلوگیری از اشباع است. بسیاری از بازاریابان این شرکت عدم وجود خرید و فروش ماهیانه را یکی از مهمترین برتری های تخفیفات می دانند اما این عامل باعث می شود تا پورسانت شما را وابسته به ورودی های جدید کند که قطعا باعث اشبا در آینده می شود.

مدت ها پیش فعالیت غیر قانونی این شرکت طی خبری مبنی بر عملکرد شرکت تخفیفات توسط ایران هشدار منتشر شد. بصورت کلی ایران هشدار نه این شرکت را تایید کرده و نه ان را غیرقانونی خطاب کرده بود. ایران هشدار که به عنوان یکی از رسانه های مرجع در حوزه آی تی و اطلاع رسانی می باشد همیشه موضع سخت و محکمی در قبال شرکت های غیر قانونی از خود نشان داده بود و همین عدم برخورد با این شرکت توسط ایران هشدار ما را دچار تردید ساخت. در آن زمان صحبت هایی مبنی بر اضافه شدن یک رسته جدید برای شرکت تخفیفات بود که با توجه به اعلامیه شماره ۹۰ وزارت صنعت معدن و تجارت پرونده شرکت تخفیفات رسما بسته شد. طی این اطلاعیه :

عضویت در سایر شرکت ها تحت هر عنوان که بصورت چند سطحی ( بیش از یک سطح) در قبال فروش کالا و یا خدمات (از قبیل ارائه کارت اعتباری، کوپن و یا تخفیفات) کمیسیون و پاداش پرداخت می کنند غیر قانونی  و دارای عواقب و مسئولیت های حقوقی و کیفری است.

 

پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

منبع : https://goo.gl/XYggNh

پست های مرتبط

115 دیدگاه در “همه چیز در مورد ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات”

  1. بنیانی فر

    پروانه ی کسب شرکت که صادر شده علاوه بر این ایرادکه مربوط به چیزدیگریه یعنی ماشینهای اداری یکساله تاریخش گذشته وبعد هم پروانه برای شخص حقوقی صادر شده یعنی اگرمشکلی هم پیش بیادکسی به شخص حقیقی یعنی مهدی اسماعیلی وشارلاتان های امثالش نمی تونه اتهامی بزنه و پولشوپس بگیره حواسمون جمع باشه قبل از ورودبه هرشغلی گول خوش رنگ ولعاب بودنشونخوریم

  2. فروغ ایزدی

    چون نظرات خوندم رفتم مجوزمهدی اسماعیلی را دیدم و متوجه شدم علاوه برتموم شدن تاریخ مجوزش که اون هم برای بازاریابی نیس اسم شعبه های فعال شرکت این آقا اقتصادگستران مهرمیهن هست اما مجوز ایشون در سایت برای شرکت اقتصادگستران میهن مهرصادرشده یعنی علنا بدزد در رو تشریف دارن ایشون

  3. مهر

    سلام خدمت همه عزیزان ، من ی پیشنهاد دارم ب اون دوست عزیز ک میگه این شرکت خوبه ، ما هم منکرش نمیشیم ، هیچ کس از پول بدش نمیاد ، ولی چون ما قبلا سرمون کلاه رفته بهمون حق بدین ک دیگه اطمینان نکنیم ، و اما پیشنهاد ::: اغا شما بیا پول بریز و از حساب من خرید کن و تخفیف بگیر ، وقتی همه چی رو روال بود و با علم و منطق ، عقل جور در امد من 2 برابر اون مبلغی ک شما هزینه کردی من ب شما بر میگردونم اون تخفیف هم واسه خودت ، از این بهتر میشه ،

  4. ssq

    شرکت مجوزنداره حتی مجوز قرار داده شده در سایت هم تاریخ انقضاش یک سال پیش تموم شده تا کی قراره اسباب پولسازی دیگران باشید اندکی تفکر

  5. soudabeh

    عزیزانی که اومدن میگن همه چیزدر شرکت تخفیفات گل وبلبله چندتانکته هست که ممنونم اگرجوابی دارن پاسخگوباشن نکته اول چرارئوس شرکت یعنی مهدی اسماعیلی واحسان قاسمی ازخودشون پیج معتبری ندارن که اسمشون در اون درج شده باشه؟ پیجی هم که دراینستا دارن همیشه خصوصیه وبعضاحذف ونصب مجدد یاتغییر آیدی میدن در اینستاگرام نکته ی دوم اینه که با یه مثال توضیح میدم خدمتتون درفیلم مختارنامه جناب مختاردرقسمت های پایانی سریال آماده ی نبردبا آل زبیر شدکه یکی از دوستانش گفت چرا به مقاومت و ماندن درقصرادامه ندیم؟ایشون اشاره ای کرد که محتوای کلی اش این بودوقتی مقاومت فایده داشت که من به کذاب وبی انصاف متهم نشده بودم سوال اینجاس که به فرض عملکرد قانونی شرکت اقتصادگستران مهرمیهن حالا که در مظنه ی اتهام هستن چرا با شفاف سازی از جمله عدم پنهان کاری وپاسخگوبودن نسبت به تمامی مردم و ارگانها از خودشون رد اتهام نمی کنن سوال سومم برمی گرده به خط آخرمقاله ی مندرج در سایت و اون اینه که در سایت ایران هشداردرج شده :عضویت در سایر شرکت ها تحت هر عنوان که بصورت چند سطحی ( بیش از یک سطح) در قبال فروش کالا و یا خدمات (از قبیل ارائه کارت اعتباری، کوپن و یا تخفیفات) کمیسیون و پاداش پرداخت می کنند غیر قانونی و دارای عواقب و مسئولیت های حقوقی و کیفری است.طبق تصریح قانون درنوشته ی مذکورعنوان مجوزتخفیفات هرچیزی که باشه عملا دارن خلاف قانون رو مرتکب می شن اما تموم کسانی که عضو شرکت شدن باچرب زبانی اعضای ذی نفع شرکت متوجه این مسئله نشدن .دودسته افراد در این شرکت مشغولن اول افراد ذی نفع که حقیقت رومیدونن و به هرقیمتی نفعشون رو ترجیح میدن دوم افراد ناآگاه که به دنبال تغییر واقعی وبهتر شدن زندگی شونن خطاب به دسته ی دوم میگم که یک سامانه پیامکی به شماره ی 30006082 هست که شما اسم شرکت رو می زنید تخفیفات یا اقتصادگستران مهرمیهن و یا هرشرکت دیگری که عملا داره بازاریابی می کنه و این سامانه اگر شرکت مذکور مجوز یاجوازنداشته باشه فورا جوابش بهتون میده

  6. ناشناس

    از نظر بنده هم کلاهبرداریه

  7. ثنا ایزدی

    به نظر من هم کلاهبرداریه ،و خیلی مشکوک ،بازار یاب ها کسانی هستند که شست‌وشوی مغزی شدند ،همه شون با یه سری جملات قشنگ فریب خوردند.

  8. Soodeh

    ماکه با صدتا ده تا لول قبل خودمون هم دائم جلسه داریم.درصمن تخفیفاش همه واقعیه و جنساش همه نیاز مردمه.من همین رفتم روسری خریدم و ۳۵ درصد تخفیف گرفتم.با این سایتهای فیک و دروغینتون فقط خودتون رو بدنام می کنید نه شرکت تخفیفات رو.سالم تر از این شرکت در حیطه نت ورک در ایران وجود نداره‌

    1. Amir reza

      همه قیمت ها نجومی هستن بعد اسم از تخفیف میاری با ۳۵ درصد تخفیف دردی دعوا نمیکنه

  9. فاطمه

    عزیزان این مطالب برا چندسال پیشه الان حتی پلن درامد زاییم فرق کرده پیس این خودش نشون میده که کاملااااا قانونی هست که هنوز داره فعالیت میکنه پر قدرت تر از قبل و با شرایط عالی تر برخلاف بقیه شرکت ها که بعد از یه مدت گندشون بالا میاد

  10. آرمانم آزادی

    با سلام،نه من تو این شرکت هستم و نه میخوام ازش دفاع کنم،ولی میدونین چیه همه مردم ایران لیاقت موفقبت و رسیدن به رویاهاشونو ندارن فقط کسایی که جرات دارن جنم دارن،و قوانین رو اجرا میکنن و دنبال چیز مفتی نیستن،و دنباال یه شبه میلیاردرشدن نیستن،این ملت حقشونو هرچی سرشون بیاد حقشونه امسال سازمان بورس و شرکتهای دیگه پولشونو بخوره حقشونه دولت پولشونو بخوره،چرا چون تو هر چیزی دانش ندارن وارد میشن چرا چون صبر ندارن چرا چون نمیخوان اول آموزش ببینن بعد نتیجه پس در کل خلایق هر چه لایق زندگی قانون لیاقتها و باورهاست تمام.

  11. حسن

    واقعا کلاهبرداریه یکی از اعضاش یه خانوم هست که تو پرند هست دو میلیون من رو به بهانه دوتا تابلو کاشی برداشت و گوشیشو خاموش کرد شرکت هم هیچ پاسخی نداد دوستان مواظب باشید بخدا

  12. سینا

    سلام قصدغرض ورزی ندارم اماطبق تجربه خودم وتحقیق ها هایی که صورت دادم میگم هرکاری که هممون انجام میدیم خوبی وبدی باهم داره نکته مثبت تخفیفات آموزش های خیلی خوبشونه که البته برخلاف چیزی که لیدرهاشون میگن خاص ومنحصرنیست بلکه بیشتراز بازاریابی وگلدکویست که سران شرکت عضوش هستن اقتباس شده،نکاتی هم که منفی هستن اینکه مجوزندارن،افراد رو به عنوان پله برای رسیدن به هدفهاشون استفاده می کنند شما امکان نداره در تخفیفات موفق باشی مگراینکه بله مطلق باشی نسبت به دستورهای بعضانامتعارفشون مثل به زوردعوت مکرربه عمل اوردن از آشنایان،مثل بستن چشم به روی بی بند وباری های جنسی کسانی که خودشون علیه سلام جلوه دادن،مثل له کردن شخصیتتون توسط رئوس(این برای اینه که تشخیص بدن شمابچه پرروهستی یانه)،مثل چاپلوسی کردن وبلدبودن شگردهای شیادی.میگن نه درصدبه دولت مالیات میدن در حالی که هیچ مدرکی نیست که اینوتاییدکنه وکلی دروغ سریالی شما در ابتدااین دروغا رونادیده می گیرید چون پول دادید خریدکردیدبدون تخفیف(هرچندمیگن تخفیف داره)وبایدبراتون بصرفه ،چون ذهن ادم به امید زنده اس ومیگه خب این همه نشد شاید این یه باربشه،این که ادم امیدوارباشه خوبه اماامییدبه کاری که از پایه شیادیه واین امید باشیادی تزریق میشه امیدپوچیه.به امیدتصمیم گیری درست هممون در تمامی مراحل

  13. فاطمه زهرا

    من چند وقت پیش پرسیدم اگه کسی اطلاعاتی داره بگه
    ما تازه وارد شده بودیم.. خیلی بی نظمن.. خیلی هم مخفی کار
    تازگی ها از چند جا پرس و جو کردیم فهمیدم که شرعی نیس کارشون

    مجوز هم از وزارت صنعت معدن ندارن.. دروغ میگن

    ای نماد هم که چیزی نیس،همه فروشگاه های اینترنتی میگیرن.. اره قبول دارم محصولی که خریدی برات میفرستن ولی کیفیت محصول تضمین شده نیس

    همش میگن پرستیژ کاری تون رو حفظ کنید.. ولی همین هم فقط َشعاره

    اگه تو دیر بدی تو جلسات میگن بی احترامی شد به ما
    ولی اگه خودشون یادشان رفت یا دیر اومدن،میگن عزیزم این یه کار گروهیه از این چیزا پیش میاد

    به نظرم وقت گذاشتن هم براش حیفه.. بیخود ۲ماه سه ماه از عمرمان تلف شد
    هیچ چی هم بهمون ندادن

    هیچ کی رو نمی شناسم که از این حقوق نجومی که در موردش حرف میزنن گرفته باشه.. همه میدونن بعضیا هستن که همچین پولهایی گرفتن

    میخوان بهت ثابت کنن یه اسکرین از واریزی های بانک برات ارسال میکنن

    بعد میگن نترس بیا،اگه دوست نداشتین میری دیگه ولی ما مطمئنیم دوست داری و بعدا تشکر میکنی
    همسرم انقد گیر داد که بالاخره دفترکاری اش رو براش فرستادن.. دیدیم یه چیزایی که نگفته بودن تو اون سایت هس

    مثلا همین مطلب که تو سایت نوشتید ۴ مدل میشه اونجا عضو شد و پورسانت باهاش فرق میکنه،ما اول ازشون پرسیدیم گفتن نه فقط یه مدل داره که همون ۵۰۰ تومن اولی هست و بعدش ۷ درصد ….

    ولی وقتی رفتیم دفتر کاری دیدم همین ۴ حالت توش هس

    خلاصه اینکه نمیشه بهشون اعتماد کرد.. چون خیلی چیزارو نمیگن و بعدا که فهمیدی میگن اون موقع وقتش نبود بفهمی ولی همین نگفتیم.. نمیدونم این چه جور کار گروهی ای هست که بعضی از اعضا نسبت به بعضی دیگه ارجحیت دارن

    1. Arman

      سلام متاسفانه بعضی ها ضعف خودشون میندازن گردن سیستم.
      شماکه میگی دروغه یا جواب نمیده برا ما چرا جواب میده
      پنیر مفت روی تله موشه شما جراُت گرفتن پورسانت از سیستم رو نداره میای میگی دروغه بگو من ضعیف بودم
      چرا برا این همه افراد جواب میده برا شما نمیده مشکل از تخفیفات نیست بلکه شما مشکل داری

      1. فاطمه زهرا

        برا شما جواب داده؟
        شما ساکن کدوم شهر هستید؟ والا به ما گفتن اگه ۱۵ نفر تو شهر عضو شدن میایم و با فروشگاه ها قرار داد میبندیم
        کلی تلاش کردیم و شدیم ۲۱ نفر ولی خبری از فروشگاه نبود.‌ میگفتن ۲۱ نفر کمه
        باید ۵۰ نفر بشید.. درواقع بیگاری میکشیدن
        خوش به حالت.. برو حال کن با پورسانت که گرفتی

        مگه ما اون بالایی ها رو می بینیم که جرئت گرفتن یا نگرفتنش رو داشته باشیم
        فقط میتونی با دو تا قبل خودت حرف بزنی
        بقیه رو میگن ما خودمون میگیم بهشون

      2. mitra

        شمایی که دارین همچین نظری در مورد تخفیفات میزنید معلومه اطلاعاتتون در مورد شرکت و تیم احسان قاسمی ایلخانی کامل نیست،راس های تخفیفات اگه دفتر کارشون رو به شما نشان بدن قطعا از سیستم خارج میشین

    2. ☆☆

      ببینین بله ک میشع از ۴ روش عضو بشی ولی در حال حاضر و طبق استراتژیع جدید فعلا از طریق همون ۵٠٠ هزار تومن میتونین واردش بشید، اگه از روش اول ک فک کنم ۱۲۵/٠٠٠ تومن بود وارد بشین درآمدتون هم کمتره برای خودتون اومدن و روش سوم یعنی همون ۵٠٠/٠٠٠ هزار تومن رو انتخاب کردند، سقف درآمدیش هم از ی محورت میشه ۷٠میلیون تومن

  14. زهرا

    سلام من که 6 ماه خرید کردم برای کارت هم ثبت‌نام کردم هزینه ها را پرداخت کردم کلی هزینه بی خود کردم فقط شعار هست هر وقت هم برای کارت تماس می گیرم امروز و فردا می کنند لااقل به شعارهای خود پایبند باشید و دروغ نگویید دیگران را نردبان خود قرار ندهید از اول راستش را بگویید کسی خواست کار می کند هر کس هم نخواست کار نمی کند ی کمی انصاف داشته باشید واقعیات را بگویید با سپاس

    1. ناشناس

      این اراجیف چیه اینجا نوشتین
      من که کارتم رو گرفتم کلی هم از تخفیفاتش استفاده کردم

      1. فاطمه زهرا

        باز اونی که اراجیف نوشته جرئت داشته اسمش رو نوشته.. شما که ناشناسی
        اگه جرئت داشتی جواب بده

  15. F

    میری داخل فقط باید پول خرج کنی واقعیت رو بگید.
    عضو گیری تا عمر داری
    نفر جذب کن وگرنه پولی در کار نیست
    خیلی داستان داره…. از چی بگم
    واقعیت میگم
    حرفاشون روی ذهن آدما تاثیر میزاره
    روانشناسی
    من پشیمونم این همه وقت گذاشتم …
    خدا ببخش کسای رو دعوت کردم ضرر کردن.

    1. زهرا

      من که نوشتم ایمیل هم دادم حذف شد واقعیات اون نیست که شما می گویید

      1. Arman

        اره چرا حذف نشه همین مدیر سایت داره از شهرت تخفیفات استفاده میکنه برای تبلیغ سایتش روزانه به خاطر تخفیفات هزاران بازدید میخوره
        آقای ادمین حقیقت تلخه

    2. زهرا

      با حرف شما موافق هستم منم خیلی ضرر کردم ولی کسی را معرفی نکردم

  16. حامد

    سلام دوستان ابر باشگاه کلاهبرداری تخفیفات اسم زیبنده ی این شرکته این ها با فروشگاه ها تبانی کردن نمونه اخیرش عسلیه که 25درصدشکره ومی فروشنش ده کیلو یک میلیون وخرده ای در حالی که قیمت واقعیش صد هزارتومنم نیست اونوقت همین پک رومیگن می تونیدبفروشید وپانصد تخفیف داره در حالی که سود توجیب گربه نره(فروشگاه طرف قرارداد)وشرکت(رئوس هرم)میره.افرادراس هرم باعناوین لیدر وتاپ لیدر حق بلاک کردن جایگاهتونو دارن وشما باید همش بگی هدف هدف وچشماتونو روی واقعیت ببندید چون میل اون هاست. پروژه عظیم بست لند هم میگن اگرشما تاآخربهمن 1399هزارتا اسم بنویسیدکه هرکدوم سی وچندمیلیونه پلن درآمدزایی می ره روی 17درصد بهمنم قرار بود بره روی هشت ،نه و ده درصد باتوجه به سابقه حضورکه نرفت به شدت کلاهبرداری شون با برنامه پیش میره هزارتا سی ودومیلیون میشه سی ودومیلیارد تومن که باهاش چهاردهنه دکون نمیشه وسط تجریش بازکردچطورمیشه با این پول بزرگ ترین شهربازی خاورمیانه کلید بخوره؟؟التماس تفکر از دوستان عزیزی که با هزارامید وارد این وادی شدن ،جلوی ضرر رو هر وقت بگیرید فایده است.گول وعده های یه من صدغاز رانخورید همش توجیه می کنند خرابکاری در اهداف رو که تاکتیک کوتاه مدت اینه مثلا اینکه سود نداره خرید فلان کالا اما راه در جهان یکیه و اون راه راستیه که از مسیر این شرکت نمی گذره جون فساد در سرتاسر اون ریشه دوانده

    1. سمانه

      آره کلاهبرداریه راست می گی قرار بود بابت ثبت نام افراد دربست لند هم وام بدن که ندادن وافراد تازه حضور ده درصد باشه که نشد رفتاراشونم که کاملامنطبق با اصول حرفه ای کلاهبرداریه

  17. کامران

    بنظرم قانونی باشه وکسی ضررنکنه ، اینجا سود کالاها جیب یه فروشنده یا دلال نمیره بلکه تقسیم میشه بین اعضا ، و این چیزبدی نیست وهمه بهره میبرند

  18. S

    سلام کلاه برداری لطفا وارد نشوید مثل من ضرر نکنید

    1. Negin

      چجوری کلاه برداریه؟

      1. reza.moavy

        وقت همه ی عزیزان بخیر.سیستم MIM که در ایران ۱۷ سال هست مشغول به فعالیته و اولین استارت آپ هست و تنها شرکت دارنده کارت دیجیتال و واسطه گری جهان که ثبت اختراع داره تا به امروز یک روز درش بسته نبوده.این سیستم نه نیاز به پولی داره که بترسید بت باد بره نه سوادی و نه وقت زیادی.تنها شرکت بازارساز ایران همین تخفیفات هست که از فروشنده نهایی حمایت میکنه و هیچ واسطه ای رو حذف نمیکنه.در واقع ضد بازاریابی شبکه که مستقیم از شرکت میگیره و میفروشه که اون هم شغل محترمی هست.
        دوستانی که میگن ضرره یا اراجیف دیگه همون بازاریاب های تازه واردی هستن که حتی نمیدونن فعالیت شرکت براساس کاهش هزینه ی خانوار و حمایت از بازار سنتی هست.

      2. فاطمه زهرا

        بگید چطوری کلاهبرداری؟
        ما تازه آشنا شدیم وای مدرک نداریم که اثبات کنه کارشون کلاه برداری هس که نریم

        نت رو پر کردن از مدرک و مجوز برای کارشون
        میگی مجوز بازاریابی ندارید،میگن ما بازارسازی میکنیم نیازی به مجوز بازاریابی نیست
        ولی خیلی مرموز هستن آدم شک میکنه

    2. tmt

      تو هیچ یا نیومدی توی این سیستم یا نمی دونی این چیه هیچ ضرری این سیستم نداره از صد تا بازاریابی بهتره بعد میای می گی بد هست برو راجب به بازار یابی بدون بعد بیا بگو بد هست

  19. کریم

    یه شرکت شبکه ای با قدمت ۱۶ سال بهم نشون بده که مدیرعاملش ۳۰ سال لیدر بوده باشه
    “این فقط اصلی ها هستند که میمانند”

    1. ما نفهمیدیم شما اخرش کریمی، محمدی یا یونس؟

  20. محمد

    اگر نمیتوانید ساختمان خودتون رو بلند بسازید، لطفاً ساختمان های دیگر رو تخریب نکنید که ساختمان خودتون بلندتر از همه باشه تخریب آسانه ساختن سخته

  21. یونس

    شرکت تخفیفات از سال ۸۳ فعالیت میکنه و اگه ریگی به کفشش بود ۱۶ سال دوام نمی آورد تخفیفات دنبال بزن در رو نیست میخاست اینکارو کنه که دو ستل بعد از تاسیس جمع میکرد میرفت. اون شرکت هایی هم که اسم بردی در همین چند ستل اخیر تاسیس شدن که قدمتشون از تعداد انگشت های یه انگشت هم کمتره. در راس تخفیفات یه انسان خیر خواه و کار بلد قرار داره که ۳۰ ساله در این حوزه فعالیت میکنه و فرزند شهیده و خانمش هم همینطور؛ دارای تاییدیه از شورای نگهبان، قوه قضاییه، وزارت صمت و ۴ تا از مراجع عالیقدر تقلید هست که تنها شرکتیه که از مراجع تقلید حکم داره

    1. mitra

      شما که میگین مجوز از صنعت و معدن داره حتما تشریف ببرین صنعت و معدن کرمانشاه و برین داخل سایت تخفیفات متوجه میشین که هیج گونه مجوزی مبنی بر شبکه سازی نداره ،اگه تا الان هم جم نشده چون نسبت به قدمتش بزرگ نشده اصلا به چشم نمیاد،و هر چقد ورودی داره به همون اندازه خروجی داره

  22. امیری

    شعبه یزد جمع نشد جابجا شد لطفاً با آگاهی صحبت کنید

  23. امیری

    من واقعا موندم چرا وقتی یه موج مثبت میاد تو جامعه همه در برابرش گارد میگیرن و مانع پیشرفتش میشن ولی برعکس یه چیز منفی رو دامن میزنن و بزرگش میکنن
    تویی که اینو نوشتی حداقل یه بار پرزنت میشدی بعد این اراجیف رو تحویل مردم میدادی اولا که قرارداد شرکت ۷ درصد سود مشارکته نه ۶/۵ بعدشم سقف درآمدی ۲۱۰ هستش که البته بیشتر هم میتونه باشه طبق شرایطی
    همه اینا به کنار شما بخای وارد همچین شرکت هایی بشی باید اول ببینی اون خدمت یا کالایی که بهت عرضه میشه آیا نیاز زندگیته یا نه اگه نیازه میتونی توی بازار با همون قیمت یا پایینتر گیرش بیاری یا نه؟ تلفیق یه گلیم که ارزشش ۵۰۰ هزار بود بهت میفروخت ۵ میلیون عملا اخاذی بود ولی این چی؟ مگه غیر از اینه که یکبار برای همیشه از ۱۵۰۰ سهم تخفیفی که شرکت برات گرفته میگذری ولی تا آخر عمر میتونی از خدماتش استفاده کنی؟ که حداقل در سال میتونه برای یه خانواده معمولی فقط ۱۰ میلیون تخفیف بگیره

    1. احمد

      گارد میگیریم چون راضی نیستیم تو و امثال تو جیبت پر بشه بدون هیچ سرمایه ای الدنگ

      1. رضا

        راست میگن که حسود هرگز نیاسود.

  24. ناشناس

    من خودم عضو شرکت تخفیفات بودم ولی جز ضرر مالی که نصیب خودم و خانواده ام شد چیزی نداشت الان هم که معلوم نیست چه گندی بالا آوردند که شعبه یزد جمع شده

    1. ali

      بی لیاقتی خودتونو پای شرکت نزارید این یه تجارته مثل همه تجاوزهای دیگه یه فرش فروش ورشکسته میشه یکی میلیاردر لابد مشکل در اصل فرش فروشیه

  25. امیرحسین

    با سلام و درود
    من بیش از ۴ سال تو شرکتهای مختلف بازاریابی شبکه ای بودم و الان بیش از ۲ ساله که تو شرکت تخفیفات فعالیت میکنم و میتونم قاطعانه بگم در حال حاضر تنها سیستم شبکه ای که میتونه به اقتصاد کشور کمک قابل توجهی بکنه همین تخفیاته افرادی که بدون اطلاع دقیق و تفکر عمیق اقدام به ارائه گزارشات کذب میکنن یا غرضهای شخصی دارن یا منافع اونا در معرض اسیبه تفاوت این شرکت با شرکتهای تخفیفی دیگه اینه که اومده تو تخفیفات دریافتی مشترکین باشگاه رو شریک خود کرده اگر اینکار بازاریابی شبکه ای هست پس چرا مجوز بازاریابی شبکه ای نگرفته ؟ لطفا بدون اگاهی مطلبی رو منتشر نکنیم

  26. Amir hi

    من مدتی عضو #تخفیفات شعبه اراک بودم…ادعا میکنن بازاریابی شبکه ای نیستیم چون مجوز این کار را ندارن…ماهیت شرکت کاملا کلاهبرداری و دروغ هست .تنها چیزی که اونجا به آدم یاد میدن اینه که دروغ های بزرگ بگی و انقد تکرارشون کنی برای دیگران که خودتم باور کنی..لطفا برای وقت و سرمایه ی خودتون ارزش قائل بشین و گول این گشنه ها را نخورین…اجناسی هم که تخفیف میدن کاملا تخفیفش کاذب و دروغ هست.

  27. حمید فراغتی اصفهانی

    سلام و درود
    لطفا از پیج ما با اکانت MONIRFATHI2 دیدن فرمائید.
    فروشگاه ماهور
    فراغتی
    ۰۹۱۳۸۱۵۷۹۱۳
    تولید و فروش صنایع دستی

  28. زهرا

    سلام بنده هم چندین سال هست که با این شرکت اشنام وبا تحقیق متوجه شدم کار این شرکت هم عقلایی ومنطقی است هم به اقتصاد مملکت کمک کرده ومیکند وهم شرعی است،ومتاسفانه با اطلاعات ونوشته های مغرضانه بعضی مسئولین وحمایتشون، ازشرکتهای متغلب متاسفانه مجوز دار هست ارز از کشور خارج کرده ولوازم غیر ضروری بنجل وارد میکنند هم اشنام،وبه جرات میگم تنها شرکتیه که داره در راستای منافع کشور ومردم حرکت میکنه وحمایت هم نمیشه! مردم هوشمندندو واقعیات رو در عملکرد شرکتها میبینند ومیفهمند

  29. محسن زارع

    بجای این همه زمان گذاشتن واسه شایعه پراکنی های موقت، برید تودتون رو اصلاح کنید چندساله محکم و خداروشکر هرسال با تعداد خیلی بیشتر با نامه های حمایت دولت و دادگستری و بنیادشید داریم این طرح همسو با افتصادمقاومتی رهبری را پیش میبریم

    1. حنیف

      بنیاد شهید چرا؟

    2. محسن زارع

      بنده بعد از سه سال نظر خود را پس میگیرم شرکت مجوزهایی که گرفته همگی برای تخفیف از فروشگاههای طرف قرارداد و پرداخت پورسانت فقط به سطح اول هست و گول الفاظ قشنگ امثال پاداش و هدیه و هبه و اینکه به زودی آیین نامه و مجوزات رسمی و کمیته مجزا و…برای این شرکتها بوجود میاد را نخورید این حرفها و وعده وعیدها را حتی قبل از من هم یعنی از سال 94 شرکت میداده و هیچگونه مجوز شبکه سازی نداره و عمر خودتونم تباه نکنید و گول حرفهای حتی افرادی که بهشون اعتماد دارید هم نخورید که اونها هم خودشون اغفال شدند و چند سال بعد متوجه میشن خودشونا با یه یه سری خوش بینی ها و توجیه های الکی گول میزدن!

  30. احمدرضا

    سلام من یکی از بازارسازان این شرکت هستم و آدرس دفتر این شرکت در شهر اراک ؛خیابان آیت‌الله غفاری سر کوچه هاجر می‌باشد.درصورت تمایل میتوانید به دفتر مراجعه کنید و اطلاعات کافی را دریافت کنید

    1. mitra

      دخل سایت تخفیفات درج شده بصورت نکته ی بسیار مهم که تخفیفات توی هیچ شهری شعبه نداره چطور شما ادعای اینو دارین که تخفیفات توی شهر اراک شعبه داره

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *