1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. کلاهبرداری پانزی به سبک...

کلاهبرداری پانزی به سبک شرکت آنتریوس!

5/5 - (1 امتیاز)

شرکت آنتریوس به آدرس وب سایت http://anterius.net در ژانویه 2020 با ادعای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده است. براساس بررسی های صورت گرفته این شرکت در کشور انگلستان به ثبت رسیده و لستر ریچ به عنوان مؤسس و مدیرعامل آن معرفی شده است در حالی که سوابق و اطلاعاتی از وی موجود نمی باشد.
در  طرح درآمدزایی شرکت در یک بازه 50 روزه، 4 درصد سود روزانه پرداخت می شود و اصل سرمایه در هر زمان قابل برداشت خواهد بود اما کاربران در قبال برداشت زود هنگام می بایست 10 درصد کارمزد پرداخت کنند. همچنین به منظور تشویق عضوگیری تا دو سطح پاداش 1 تا 5 درصدی در ازای زیرمجموعه گیری تعیین شده است.
اطلاعات دامنه سایت شرکت نشان می دهد سرور سایت در کشور بلیز قرار گرفته است. هویت مالکین سایت در دسترس نبوده و مدت زمان کوتاهی از ثبت شرکت می گذرد. همچنین کاربران کشورهای برزیل، بنگلادش و هند بیشترین میزان بازدید از سایت را داشته اند.

عملکرد شرکت آنتریوس از جمله پرداخت سود غیرمتعارف 200 درصد در بازه زمانی 50 روز، فقدان شفافیت در خصوص مالکان سایت و نحوه فعالیت آن و همچنین پرداخت پورسانت در ازاء جذب زیرمجموعه حاکی از پانزی بودن طرح این شرکت است بنابراین لازم است کاربران به منظور حفظ سرمایه خود از فعالیت در این شرکت خودداری نمایند.

منبع: ایران هشدار

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *