1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. بازاریابی شبکه ای
  6. >
  7. دسیسه های هرمی
  8. >
  9. سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی...

سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر فیلتر شد!

5/5 - (1 امتیاز)
به نقل از ایران هشدار : تلفیق هنر فیلتر شد
در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضای بازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.
بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

بروز رسانی خبر در 1399/03/12 :

منتقدان فعالیت این شرکت بازاریابی و امثال آن عقیده دارند که نوع فعالیت این شرکت ها در حوزه هنر که اقدام به سفارش دهی کالای ارزان قیمت و بی کیفیت به تولیدکنندگان آثارهنری می کنند، در ادامه می تواند در خراب کردن اعتبار صنایع دستی و تولیدات هنری داخلی موثر باشد.

منتقدان همچنین بر این باور هستند که این شرکت و نمونه های مشابه فعالان عرصه هنر را ملزم می کنند که با قیمت بسیار ناچیز برای آنها آثار هنری بی کیفیت تولید کنند، اما در ادامه این آثار را با قیمت بالا در کشور و خارج از کشور به عنوان صنایع دستی ایرانی به فروش می رسانند که این رویه از سویی باعث اشباع بازار و از سویی موجب کاهش اعتبار تولیدات هنری داخلی می شود.

توضیحات معاون دادستان کل کشور در مورد شرکت در سال گذشته
در همین رابطه اوایل ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ خبرگزاری «ایرنا» طی خبری نوشت: پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه‌ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد.
معاون دادستان كل كشور در امور فضاي مجازي چهارشنبه شب با اعلام اين مطلب در كانال شخصي خود در ايتا نوشت: مرتضوي مدير اين شركت با مراجعه به معاونت فضاي مجازي دادستاني كل كشور ادعاهايي را در خصوص نحوه كار خود مطرح كرده و اعلام داشت كه حاضر است با پذيرش شرايط قانوني مجوز بازاريابي شبكه اي را دريافت كند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار

«جوادجاويدنيا» در پاسخ به اين ادعاها بيان داشت: بررسي تخصصي لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت اين ادعا و انجام تغييرات لازم در راهبرد بازاريابي و ارائه تضمين هاي لازم همانند ساير شركت هاي فعال در اين زمينه، حمايت لازم در جهت صدور مجوز اين شركت به عمل خواهد آمد.

وي افزود: اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فيلترينگ رفع نخواهد شد و پرونده مي بايست روند قانوني خود را دنبال كند.

معاون دادستان كل كشور به اعضاي اين شركت اعم از توليدكنندگان و بازاريابان توصيه كرد تا تعيين تكليف نهايي شركت و مشخص شدن وضعيت از ادامه فعاليت خودداري كنند.

وي اضافه كرد: تلاش خواهد شد هر چه سريعتر اين موضوع تعيين تكليف شود.

جزئیات کار شرکت و خسارت های مرتبط در حوزه هنر
همچنین در این باره سایت «بولتن نیوز»، در تاریخ 8 خرداد سال جاری نوشت: تلفیق هنر با فعالیت غیرمجاز و فریب بسیاری از افراد و خانواده‌ها برای حضور در مثلث فعالیت هرمی خود، رفته‌رفته در حال تبدیل‌شدن به یک تهدید جدی برای امنیت ملی بود که برخی از رسانه‌های مردمی در تلاش برای هشدار دادن به مقامات و مسئولان نظارتی برآمدند و این مقامات هشیار نیز برای حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی، باقدرت به میدان آمده و برخوردهای جدی را آغاز نمودند.

برای آگاهی مخاطبان از تلاش‌های این گروه از مدیران پول‌پرست برای ماندن در قدرت و ثروت، علاوه بر گزارش «لابی پول‌های کثیف نیروهای انقلابی را حذف می‌کند» توجه شما را به شکایت شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند از وزارت صمت برای «ابطال بند 7 ماده 1، بند 1 ماده 10 و بند 4 ماده 9 آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای مصوب» جلب می‌کنیم:

بر اساس کلاسه پرونده: هـ ع/9702516 در تاریخ 30/09/98 شاکی دادخواستی به طرفیت وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواسته ابطال بندها و مواد فوق‌الذکر از آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای مصوب 1/12/95 به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده که با درایت هیئت تخصصی اداری و امور عمومی دیوان عدالت اداری شکایت رد می‌گردد.

خطر بزرگ ادامه فعالیت تلفیق هنر برای صنایع‌دستی کشور
میثم رودبارانی – کارشناس صنایع‌دستی درباره خطرهای فعالیت شرکت تلفیق هنر در حوزه صنایع‌دستی می‌گوید: به دلیل علاقه وافر به صنایع‌دستی ایران و پیگیری مسائل پیرامون آن، شاهد خسارت‌هایی بوده‌ام که شرکت تلفیق هنر به اقتصاد صنایع‌دستی وارد کرده است. به چند دلیل که در ادامه اشاره مختصری به آن‌ها خواهم کرد، نسبت به فعالیت‌های این شرکت بدبین هستم و آن را به زیان بازار صنایع‌دستی می‌دانم.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر

شرکت تلفیق هنر به تولیدکنندگان سفارش‌هایی با شمار بالا می‌دهد و ازآنجاکه می‌خواهد کالا را تا چهار یا پنج برابر قیمت نسبت به قیمت خریداری‌شده از کارگاه بفروشد، تلاش می‌کند ارزان‌ترین کیفیت را بخرد تا برای افزایش قیمت دست بازتری داشته باشد.

سفارش انبوه و ارزان شرکت تلفیق، سایر محصولات را از خط تولید کارگاه‌های همکار با آن شرکت، خارج کرده است؛ که بسیاری از آن تولیدات آثاری بسیار باکیفیت بوده‌اند. سفارش شرکت تلفیق هم دارد با ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین شکل خود تولید می‌شود. تولیدکننده برای باقی ماندن در رقابت، از ارزش کالای خود و سود حاصله کاسته است؛ و بازار از انبوه کالای بی‌کیفیت در حال پر شدن است. کوتاه‌سخن اینکه شرکت تلفیق مشتری خوبی نبوده و تولید را به سمت بدی هدایت کرده است!

شیوه فروش شرکت تلفیق هنر، موجب شده صنایع‌دستی از هویت خود به‌عنوان کالایی هنری و فرهنگی تهی شود و وِجهه آن لطمه بیند. عده‌ای اندک آن را دستاویزی برای سودجویی خود قرار داده‌اند و زیرشاخه‌های بسیاری از خرید چند برابر قیمت کالای بی‌کیفیت خود ناخشنود هستند. چرخه فروش ناعادلانه شرکت تلفیق هنر، تبعات اجتماعی نامطلوبی برای صنایع‌دستی داشته است که از آن جمله بی‌علاقگی و حتی تنفر اقشار زیان‌دیده نسبت به صنایع‌دستی است؛ که این احساس نسبت به یک تولید ملی، می‌تواند در آینده نه‌چندان دور تبعات بسیار بدی برای محصولات صنایع‌دستی ببار آورد.

صنایع‌دستی کالایی مصرفی نیست، پایدار می‌ماند و لازم نیست مرتباً تجدید شود؛ بنابراین نیاز بازار به صنایع‌دستی مقدار محدودی است. سفارش تولید و پخش شرکت تلفیق هنر بسیار بیشتر از نیاز واقعی بازار بوده است و از آن بدتر اینکه با کالای بی‌کیفیت هم اشباع‌شده است؛ بنابراین در صورت ادامه فعالیت شرکت مذکور، بازار سال‌های آینده نیز کششی برای کالای صنایع‌دستی ندارد و شاهد رکود و زیان کارگاه‌های تولیدی خواهیم بود.

منبع » تابناک

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

پست های مرتبط

141 دیدگاه در “سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر فیلتر شد!”

  1. نسیم

    من تو تاریخ۹۷/۹/۹ثبت و خرید زدم نه جنسمو فرستادن نه ایمیلمو جواب دادن نه جواب تلفن میدن پولمو خوردن رفت

    1. سمانه

      پس چرا محصولای تیم ما همه دو هفته ای داره میرسه ؟؟؟ بره مشکلی پیش نیومده ؟؟ درضمن مگه شما لیدر و بالاسری ندارین ؟؟ یکی از وظایف اونا رسیدگی و پیگیری اینچیزاست …

      1. رضا

        تلفیق و هنر یکی از بهترین شرکت های نتتورکیه تویی که توی یه شرکت دیگه هستی و میبینی زیرمجموعه هات داره میاد تلفیق زورت گرفته بیین ما رشد میکنیم جوری که تو خوابم نبینی با افتخار تلفیقی ام 1399/3/6

  2. فاطمه افضل

    تلفیق اگر مجوز داشت عالی میشد… دوستانی که دوست دارند باینری کار کنن و با مجوز تماس بگیرند ۰۹۱۹۹۶۳۸۹۳۸

    1. Amir

      آهای پنبه ریزی میخوای بقیه دستمال بفروشن من که این کارو دیست ندارم تازه شما نامردا حد اقل باید دو میلیون تومان خرید کنید تازه هر ماه

  3. رضا

    سلام من حدود ۳ هفته ای میشه اومدم تو این تلفیق گور به گور شده همه خانواده م هم اومدن ۱۲ نفر بقیه خانوا ده م یه ۴ ماهی میشه که اومدن به زور اونا من اومدم میدونستم به خدا اخر عاقبت نداره با حرف های دروغی که میگن سر ادم رو کلاه میزارن من تو ۲ شغل بیرون خودم خیلی موفقم ولی امیدهای پوچ به خانواده م دادن من هر طور شده خانواده م رو نجات میدم ولی به خدا قسم دست از سرشون برنمیدارم ولی جان مادرتون شما که نیومدید به قول خودشون تو سازمان نیاید همش دروغه هم ml,m هم این باینری

    1. Amir

      تو مسخه منم اگه بشینم یه جا این جوری کار کنم همینه من تلفیقی هستم پرزنت میکنم تو چی میگی هر کسی خودش تجربه میکنه من که تجربم خوب بود و هست و به همین شکل میمونه. ?

  4. حسین

    متاسفم برای افرادی که در مورد شرکت. هرمی و غیر هرمی اطلاعات ندارن و چرتو پرت تحویل میدن به مردم ِدوست عزیز من تلفیق هنر یک بار خرید نیست هر ۶ پورسانت نصف پورسنات ۷ برداشته میشه که بن کالا نامیده میشه .و میشه ازش محصول خرید میشه
    .ببین اقای فلان در مورد نتورک نظرنده تو اندازه یک گوسفند اندازه نتورک چیزی نمیدونی

    1. ناشناس

      سلام. بله از هر ۶ میلیون پورسانت ۴۰۰ تومنش کم میشه که بهمون بن کالا میدن. این بهتره یا اینکه هر ماه دست کم دست کم ۵۰۰ تومن خرید کنی؟
      همیشه خدارا شکر میکنم و از لیدرم ممنونم که تلفیق رو بهم معرفی کرد و منو نجات داد

  5. ناشناس

    با افتخار یک تلفیقی هستم

  6. حمزه

    ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

  7. رامین

    جمع کنید بابا این دفتر دستکتون رو تلفیق تلفیق میکنید این شرکت هرمی ومحصولش هم هیچ ارزشی نداره بیخودی سر دوست و اشناهاتونو به خاطر این شرکت کلاه نزارید چون اخرش اگه یه کم وجدان داشته باشید خیلی پشیمون میشید.

    1. امیر

      باافتخاااااااار تلفیقیم
      قطعا آینده از ما سخن خواهند گفت
      ❤خدانگهداره هممممممه تلفیقی ها هست❤

    2. دانیال غیور

      شما اگه مشکلی داری میتونی بیای تو تلگرام بنده تمام مجوز هاشو براتون ارسال میکنم ویا هرکس دیگه۰۹۱۳۵۴۲۸۸۷۹وقتی ازیه چیزی کامل ودقیق اطلاع ندارید الکی نظرندین لطفا

    3. سمانه

      تلفیق هیچ ضرری نداره ، توو تیم ما بودن کسایی ک مخصولشونو تونستن بالاتر از قیمت خریدشون بفروشن ، علاوه بر اینکه پولشون برگشته ی سودیم اینجا کردن ،،، از mlm با اون قیمت کذایی محصولاشون خیلی بهتره???

  8. Z.hosseini

    با افتخارمیگم ک یک تلفیقی هستم و زمزمه های علیه شرکت خودمو میشنوم و خوشحالم ک ما اونقدر درگیر رشد و تصاعد و پیشرفت هستیم چ با سایت فیلتر شده چ غیر فیلتر،ولی همکارانی ک نت کار میکنن در شرکت های MLM دارند علیه شرکت ما فقط فقط حرف میزنن ،این یعنی چی:
    یعنی اینکه ما وقت برا خراب کردن شرکت دیگه ایی نداریم و داریم واقعا نتورک کار میکنیم ولی اونا ک دارن میگن تلفیق بده من واقعا نمیفهمم اگر نتورک کار میکنی نباید اونقدر وقت داشته باشی ک اینارو بگی پس اونا ادای نتورکرها رو در میارن نتورک کار نمیکنن.

    1. سمانه

      پس چرا محصولای تیم ما همه دو هفته ای داره میرسه ؟؟؟ بره مشکلی پیش نیومده ؟؟ درضمن مگه شما لیدر و بالاسری ندارین ؟؟ یکی از وظایف اونا رسیدگی و پیگیری اینچیزاست …

  9. تلفیق اصالت نتورک

    با افتخار تلفیقییییییم به کوری چشم سایت ایران هشدار…

  10. یک ایران دوست

    انشاالله
    این شرکت توسط ایرانیان وطن دوست به موفقیت برسد واهدافی که پشت این فعالیت است به حقیقت بپوندد.صنایع دستی شناسنامه ایران است باید حفظ شود .دو هدف اصلی که جلو گیری از خام فروشی مس واشتغال کارگران صنایع دستی ساز است به نظر میرسد دو دلیل منتقی باشد .تبریک به آنانی که قلبشان برای ایران وایرانی میطپد.

  11. مرتضی

    با افتخار یک تلفیقی ام

  12. KaRMa

    یکی از افتخارات شرکت شرکت تلفیق اینه که منفی شرکت های MLM رو نمیکنه
    چون به کار خودش اعتقاد داره و تا الان هم ترکونده
    پلنگ برای اثبات خودش نمیاد با کسی مسابقه دو بزاره
    این همه منفی و بد گفتن از شرکت تلفیق نشونه ی موفقیت اونه
    طبقه گفته ی بزرگان هر کار و شغلی در ابتدا مورد تمسخر قرار میگیره در مرحله ی بعد مورد مخالفت و در مرحله ی آخر مورد تایید
    اون زمان که همه تاییدش کنن خیلی نزدیکه
    اینو میشه از پیوستن لیدرهای شرکتهای MLM به شرکت تلفیق فهمید
    شرکت اگه مجوز نداشت تا الان دووم نمیاورد و قوه قضاییه هم دنبال دردسر نیست که مثلا شاکی زیاد بشه بعد برسی کنه که اصلا عاقلانه هم نیست
    کما اینکه خیلی شرکتها حتی با یک شکایت مورد پیگیری قرار گرفتن
    دوستان اینقد با بد گفتن شرکت تلفیق به طبل رسوایی خودتون نکوبید

  13. حسام

    و چقدر متاسفم برای انسانی که رفیق و دوستش رو با کلی دروغ و دغل وادار میکنه تا پول و سرمایش رو بیاره و یه ظرف مسی خاتم کاری شده بلا استفاده (غیر مصرفی)با چند برابر قیمت بخره اونم واسه شرکتی که اصلا هیچ قانونی رو رعایت نکرده !!
    یه کم عاقل باشیم بالاخره ما همه ایرانی هستیم و باید به قانون این مملکت احترام بزاریم …
    شرکتی که قانون مملکت رو زیر پا گذاشته نمیتونه احیا کننده فرهنگ و تاریخ این مملکت باشه…

  14. نتورکر تلفیق

    آقا دموت گرم ..
    تا میتونید منفی بزنید … آفرین …. حله
    تو منفی بزن من رشد میکنم …
    ممنونم از هرکی منفی میزنه .. چرا؟ چون با منفی زدنت داری من و تایید میکنی
    با افتخار تلفیقی ام

  15. قاسم

    با افتخار من یک تلفیقی هستم

  16. تلفیقی

    لعنت خدا به بد خواهانه پیشرفت صنایع داخلی
    به امید خدا هستیم تا آخرین نفس برای احیای صنایع دستی ایران چون خدا با تلفیقی هاست

  17. حمید رضا

    دوستان سلام مجدد
    به اسرار دوستان به سامانه ایران هشدار پیغام دادم ودر جواب تلفیق هنر گفت تا کنون پروانه کسب بازاریابی شبکه ای دریافت نکرده ! خوب قبول چون اصلا پلنش و محصولش فرق میکنه که کاری ندارم
    اما اسم شرکت های بیز بادران پنبه ریز رو هم فرستادم و پیغامی که فرستاد خیلی جالب بود
    اعطای مجوز به شرکت های بازاریابی شبکه ای به معنی تایید نحوه فعالیت آنها نمی باشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یعنی چی الان؟ یعنی پروانه میدن بعد خوده وزارت تاییدشون نمیکنه!!!!!!!!!
    با افتخار از وزارتی پروانه نگرفتیم که خودشم عملکرد و مجوز خودشو قبول نداره.
    یکم فکر هم چیز بدی نیست
    با افتخار تلفیقی هستم

    1. the Networker

      دوست عزیز سامانه پیامکی۳۰۰۰۶۰۸۲ متعلق به کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی به آدرس easnaf.ir هست و ارتباطی به وبسایت ایران هشدار نداره.

      1. حمید رضا

        مرسی دوست عزیز حق با شماست من اشتباه تایپ کردم
        ولی باز با این حال چیزی عوض نشده
        کمیته نظارت هم نحوه فعالیت شرکت هایی که مجوز دارن رو تایید نمیکنه
        و این به تنهایی بزرگترین ضعف تو ساختاره
        وقتی مجوزی داده میشه دیگه عدم تایید واقعا بی معنیه
        شرکتها دارن اجازه(مجوز) برای کاری میگیرن و براش دارن هزینه ای به وزارت پرداخت میکنن که قانونی کار کنن (به قول خیلی از دوستان) ولی بازم که تایید نشدست!

  18. حسن

    دوست عزیزی که در طبقه پایین تصویر در حال صحبت کردن خودش اذعان میکنه شرکت‌هایی که از چند شرکت محصول جمع می کنند و یک سایت باز می کنند و محصول شون رو ۱ پلن براش تعریف می کنند اینها نتورک مارکتینگ نیستند پس بیز بادران پنبه ریز که خود شما مجوز بهش دادین این ها چی هستند شما حتی شرکت هایی که خودتون قبول دارین را هم قبول نداریددد!!!! واقعا هر کسی که یکمی سواد داشته باشه فیلم شما را ببینه پی به دروغ بر گزافه گویی های شما می بره.چرا متاسفانه به امثال شماها که جز برای مملکت ضرر دارید مجوز داده میشه؟ الهی ریشه خائنان به مملکت به حق امام زمان خشک بشه.

    1. رضل

      هموطنان عزیز خودتونو مسخره و قربانی یک عده سود جونکنید همه اینا کشکه درواقع سود واقعی تو جیب یه عده معدود میره برید دنبال کار زندگیتون عقلتونو به کار بگیرید این نه پولش حلاله نه راهش درسته و نه سودی براتون خواهد داشت فقط دارید وقتتوتنو هدر میدین و اسیب به دوست و فامیل میزنید و اخرش جز حسرت و افسردگیو جیب خالی چیزدیگه ای گیرتون نمیاد. یاعلی

  19. محمد

    دوستان شرکت های MLM که منافع کقثیفتون در خطره.کسانی که با واردات اجناس بی کیفیت از کشورهای درجه چندم ارز خارج میکنید و اجناس رو تا ۳ برابر هر ماه به زور به خورد مردم میدین؛ شما که با سو استفاده از مناصب دولتی به اسم نتورک مارکتینگ برای خودتون لابی باز کردین و رانت خواری میکنید، شمایی که حق و ناحق جلوه میدین که از خطرناک ترین و منفور ترین انسانها هستید، برای منافعتون برای جایگاهی که به ناحق بدست اوردین ستمگرانه تلاش نکنید. اگر دین ندارید اگر به فکر تولید کننده ملی و صنایع دستی ساخت کشور خودتون نیستید اگر ارز آوری براتون مهم نیست ،شمایی که خودتون هم دادستانید هم وکیل مدافع هم قاضی کمی جوانمرد باشید.دوست عزیزی که میفرمایی اگر پورسانت نبود ما اون قندان را نمیخریدیم بله اگر پورسانت نبود هم کسی از بیز و بادران و پنبه ریز چای خارجیو ساعت خارجی و محصولات آشغال مصرفی رو به ۳ برابر قیمت نمیخرید.برای تک تک گزافه گویی های شما جواب هست.تلفیق اگر کسی محصول خرید و نتونست پورسانت بگیره محصول رو بعد از ۲ سال با ۱۰ درصد سود از خریدار پس میگیره کدوم شرکت MLM شما پس میگیره؟ناجوانمرد نباشید

  20. متین

    پنیر مفتی فقط تو تله موش پیدا میشه .انقدر سنگ این شرکتارو به سینتون نزنید تهش هیچی نیست اون پولی که بخواد با کلاه گذاشتن سره آشناو رفیق در بیاد هیچ لذتی نداره همون در نیاد بهتره.

  21. ارسلان

    الان چی شد ?? فیلتر یا نه سایت بازمیشه?

    1. حمید رضا

      در چند روز آینده باز میشه

  22. حمید رضا

    با عرض سلام خدمت تمامی هم میهنان عزیزم
    چرا همه دارید در مورد تلفیق صحبت میکنید و چرا انقدر براتون مهمه؟
    چرا این همه نتورک که تو ایرانه رو نمیبینید و فقط دارید تلفیق رو میبینید؟
    چرا انقدر ازش میترسید؟
    من حتی شنیدم گلد کوئست هم هنوز داره فعالیت میکنه!! چرا راجبش حرف نمیزنید؟
    به قول جو فابرگاس : چون باینری قدرتمنده
    بهتون حق میدم که احساس ترس کنید ولی به جای اینکه انقدر تمرکز بزارید رو تخریب یه شرکت ( که تا حالا هم موفق نبودید) تمرکز رو کاره خدتون رو بیشتر کنید
    تو این ۷ سال که کار کردید چقدر ارز آوری داشتید؟ ببخشید یادم نبود که محصولاتتون خارجیه و فقط دارید ارز خارج میکنید
    جالبه سایت به قول شما فیلتر شده اما همچنان درگاه خرید فعاله!!! ممکنه یه نفر مجوز فیلتر شدنو به اشتراک بزاره؟
    براتون آرزوی موفقیت از راه درست تو کاره خدتون دارم
    بلاخره یه جا این حرفهارو تمام میکنید
    ما هم هستیم سره عهدی که بستیم
    زنده باد جمهوری اسلامی ایران

  23. رضایی

    تا کشور شوید هر آنکه نتوان دید اون مقام قضایی نامشخص که این دستور رو صادر کرده شک نکن خودش در شرکت های دیگه منفعتی داره چون نتوانستن تعطیلی شرکت های خودشون رو ببینن این کار رو کردن آخه کسی نیست بگه بنده خدا حداقل بدت از تلفیق میاد از کشورت که دیگه بدت نمیاد? چقدر ارز آوری برای ایران داشته تلفیق بیسواد برو بپرس فقط از ۱ نفر ۳۴ میلیارد فروشش بوده از پارسال تا امسال مابقی بماند خودتون و اون مقام قضایی کذایی هم میدونید که الان که هیچ صدسال آیندتونم تو خواب هم جهانی شدن رو نخواهید دید در صورتی که تلفیق به ۱۲۰ کشور صادرات داره و مابقی شرکت ها چیزی جز یک سری وارد کننده جنس بنجول از کشورهای دیگه نیستن کدوم محصول شما داخلی آخه مگه میشه با محصول کشور دیگه جهانی شد انگار دوست دارین خونه مردم پر از این محصولات باشه چقدر خریییییییید بعد میگن محصولات مصرفی _ رسما ازتون دعوت میکنم به شرکت معظم تلفیق بپیوندید چون این حرکات رقبا نشان از قدرت ما و ضعف بقیه شرکت هاست اگر ما هم مثل مابقی بودیم کاری باهامون نداشتن

    1. سمانه

      با سلام چرا انقققدر قیمتا با سایت های دیگه فرق داره تقریبا سه برابر مگه نه اینکه شرکت بی واسطه عمل میکنه پس باید قیمتش ارزونتر باشه یا حداقل گرون تر نباشه اگه قندون فیروزه کاری یا تابلو رو بزنید قیمتش خییلی متفاوت کار دست که فرقی نداره

  24. mohammad

    سلام چرا همش منفی شرکتو می زنین ترس از این دارین که مجموعه زیر مجموعه هاتون ریزش داشته باشن یا خودتون می دونید محصولات تلفیق وهنر هم صادراتیه هم ساخته خوده کشورمونه نمیان همین ترکیه که شامپو ربع مارو بخرن که محصولات صنایع دسته کشورمونه اینقدر تو حاشیه نباشین

    1. زهرا

      شرکتایی مثل بیز و بادران و پنبه ریز و…. به ظاهر مجوز دارن اما از همه کلاهبردارترن.چقدر ضرر کردیم توی بادران و بیز و… من ک خودم پنجاه میلیون ضرر کردم.کالای مصرفیشون بخوره توی سرشون بدبختای ترسو.اومدم تلفیق کار کردم و درامدم عالی شده.ما کار می کنیم و هیچ ترسی نداریم.چون ریگی توی کفشمون نیست اما یه عده توی راهمون سنگ میندازن.بدبخت چشاتو باز کن توی کدوم شرکت کار می کنی، ما داریم صادرات می کنیم.ما ک مشکلمون رفع میشه و رو سیاهی ب زغال می مونه.

  25. حمید

    شما که با سوادی تلفیق هیچ ربطی به ام ال ام نداره که بخواد از وزارت صمت مجوز بگیره. نه پلنش و نه محصولش.

    1. the Networker

      شاید زیرمجموعه هاتونو اینجوری بتونید فالو کنید ولی مقام قضایی و کمیته نظارتو نمیشه فالو کرد ، به همین دلیل هم سایت فیلتره هم نماد الکترونیکتون از آذر ۹۷ به اینور دیگه تمدید نشده.

  26. حمید

    سلام لطف میکنید بگید طبق دستور کدوم مقام قضایی این اتفاق افتاده ؟ متاسفانه جواب این سوال رو کسی نمیدونه. خبر رو کامل بدید همه دسترسی به منابع خبری دارن و میتونن تحقیق کنن.

  27. حسین

    من یکی از افرادی هستم که حدود ۳ سال تو شرکتهای MLM کار کردم و بخوبی تلفیق هنر رو میشناسم، اون بیسوادهایی که بخاطر منافع خودشون میگن تلفیق هنر غیر قانونی و شبه هرمیه بدونن، خیلی زود حقیقت روشن میشه و مردم حق رو از باطل تشخیص میدن…

    اندکی صبر سحر نزدیک است…√

  28. حسین

    اون بیسوادهایی که بخاطر منافع خودشون میگن تلفیق هنر غیر قانونی و شبه هرمیه بدونن، خیلی زود دستتون رو میشه و رسوا میشید.(ماه همیشه پشت ابر نمیمونه)
    اندکی صبر سحر نزدیک است…

    1. the Networker

      شما که با سوادی لیست شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای :

      http://www.easnaf.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx#1

      1. ناشناس

        اون کسی که رئیسه کمیته نظارته و مجوز صادر میکنه سیده شهره موسوی رئیس بادرانه منم جاش بودم همش چوب لای چرخ شرکت قدرتمندی مث تلفیق هنر میکردم
        وقتی اینهمه دارید برضدش تبلیغ میکنید پس معلومه قدرتش داره چشم هاتونو کور میکنه

        1. the Networker

          دوست گرامی لطفا قبل از ارسال نظر کمی تحقیق کنید.
          ماده ۱۵ از آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی:
          ماده ١۵ – به منظور نظارت بر عمکلرد شرکت ھای بازاریابی شبکه ای و فروشگاه ھای مجازی از حیث مقررات قانون نظام صنفی، حسب مورد کمیته ای مرکب از نمایندگان مرکز اصناف و بازرگان ایران(به عنوان رییس )، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارتخانه ھای اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، نیروی انتظامی، اتاق اصناف ایران و اتحادیه صنفی مربوط می شود

        2. ناشناس

          ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی
          ما بدون مجوز و با سایت فیلتر هم کار میکنیم،شرکتم بسته بشه باز کار میکنیم،زندانم بریم کار میکنیم،بمیریم هم کار میکنیم.
          میدونین چرا؟چون کاری که انجام میدیم هیچ جاش اشتباه نیست چون داریم کمک به اقتصاد کشورمون میکنیم

          1. م.ا

            حرفتون کاملا درست
            اما شرکتی که نتونسته جنس سفارشی بازاریاب خودش رو تحویل بده ایا سرانجامی داره؟؟؟
            اینم یه نوع کلاهبرداریه که جنسی که خودش خواسته غالب خریدارای خودش کرده

  29. ناشناس

    هه
    واقعا که
    حالا که برای یکبار مردم فرصت پول در آوردن داشتن همون پول رو هم داشتن همون فرقت رو هم ازشون گرفتید

    1. م.ا

      سلام
      من هم یک تلفیقی هستم و با عشق کارمو شروع کردم اما الان ناراحتم از مجموعه ای که واقعا نتونسته به انتظارات ساده من پاسخ بده
      اجناس رو انتخاب کردم با تاخیر ۳ ماهه به دستم رسید و با چیزی که سفارش دادم و از فروشگاه خرید کردم کاملا متفاوت بوده و در اعتراض من به اینکه من این اجناس رو نمیخوام گفتن فرقی نداره و واقعا جنس و کیفیتش عالیه
      و این از نقاط ضعف یه شرکته… که حتی نتونسته اجناس سفارش داده بازاریاب خودش رو تامین کنه
      برای دیر تحویل دادن محصول گفتن چون کار دست هست طول میکشه الان هم برای فرستادن اجناس مغایر با اجناس سفارش شده میگه این اجناس کیفیتشون عالیه
      من واقعا ناراحتم از شرکتی که ادعای بهترین ها رو داره نتونسته حداقل ها رو رعایت کنه

  30. امیر

    ای بابا اینا که گفتن مجوز دارند و مشکلات شرکتشون حل شده که

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *