1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. بازاریابی شبکه ای
  6. >
  7. دسیسه های هرمی
  8. >
  9. سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی...

سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر فیلتر شد!

5/5 - (1 امتیاز)
به نقل از ایران هشدار : تلفیق هنر فیلتر شد
در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضای بازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.
بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

بروز رسانی خبر در 1399/03/12 :

منتقدان فعالیت این شرکت بازاریابی و امثال آن عقیده دارند که نوع فعالیت این شرکت ها در حوزه هنر که اقدام به سفارش دهی کالای ارزان قیمت و بی کیفیت به تولیدکنندگان آثارهنری می کنند، در ادامه می تواند در خراب کردن اعتبار صنایع دستی و تولیدات هنری داخلی موثر باشد.

منتقدان همچنین بر این باور هستند که این شرکت و نمونه های مشابه فعالان عرصه هنر را ملزم می کنند که با قیمت بسیار ناچیز برای آنها آثار هنری بی کیفیت تولید کنند، اما در ادامه این آثار را با قیمت بالا در کشور و خارج از کشور به عنوان صنایع دستی ایرانی به فروش می رسانند که این رویه از سویی باعث اشباع بازار و از سویی موجب کاهش اعتبار تولیدات هنری داخلی می شود.

توضیحات معاون دادستان کل کشور در مورد شرکت در سال گذشته
در همین رابطه اوایل ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ خبرگزاری «ایرنا» طی خبری نوشت: پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه‌ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد.
معاون دادستان كل كشور در امور فضاي مجازي چهارشنبه شب با اعلام اين مطلب در كانال شخصي خود در ايتا نوشت: مرتضوي مدير اين شركت با مراجعه به معاونت فضاي مجازي دادستاني كل كشور ادعاهايي را در خصوص نحوه كار خود مطرح كرده و اعلام داشت كه حاضر است با پذيرش شرايط قانوني مجوز بازاريابي شبكه اي را دريافت كند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!

«جوادجاويدنيا» در پاسخ به اين ادعاها بيان داشت: بررسي تخصصي لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت اين ادعا و انجام تغييرات لازم در راهبرد بازاريابي و ارائه تضمين هاي لازم همانند ساير شركت هاي فعال در اين زمينه، حمايت لازم در جهت صدور مجوز اين شركت به عمل خواهد آمد.

وي افزود: اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فيلترينگ رفع نخواهد شد و پرونده مي بايست روند قانوني خود را دنبال كند.

معاون دادستان كل كشور به اعضاي اين شركت اعم از توليدكنندگان و بازاريابان توصيه كرد تا تعيين تكليف نهايي شركت و مشخص شدن وضعيت از ادامه فعاليت خودداري كنند.

وي اضافه كرد: تلاش خواهد شد هر چه سريعتر اين موضوع تعيين تكليف شود.

جزئیات کار شرکت و خسارت های مرتبط در حوزه هنر
همچنین در این باره سایت «بولتن نیوز»، در تاریخ 8 خرداد سال جاری نوشت: تلفیق هنر با فعالیت غیرمجاز و فریب بسیاری از افراد و خانواده‌ها برای حضور در مثلث فعالیت هرمی خود، رفته‌رفته در حال تبدیل‌شدن به یک تهدید جدی برای امنیت ملی بود که برخی از رسانه‌های مردمی در تلاش برای هشدار دادن به مقامات و مسئولان نظارتی برآمدند و این مقامات هشیار نیز برای حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی، باقدرت به میدان آمده و برخوردهای جدی را آغاز نمودند.

برای آگاهی مخاطبان از تلاش‌های این گروه از مدیران پول‌پرست برای ماندن در قدرت و ثروت، علاوه بر گزارش «لابی پول‌های کثیف نیروهای انقلابی را حذف می‌کند» توجه شما را به شکایت شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند از وزارت صمت برای «ابطال بند 7 ماده 1، بند 1 ماده 10 و بند 4 ماده 9 آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای مصوب» جلب می‌کنیم:

بر اساس کلاسه پرونده: هـ ع/9702516 در تاریخ 30/09/98 شاکی دادخواستی به طرفیت وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواسته ابطال بندها و مواد فوق‌الذکر از آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای مصوب 1/12/95 به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده که با درایت هیئت تخصصی اداری و امور عمومی دیوان عدالت اداری شکایت رد می‌گردد.

خطر بزرگ ادامه فعالیت تلفیق هنر برای صنایع‌دستی کشور
میثم رودبارانی – کارشناس صنایع‌دستی درباره خطرهای فعالیت شرکت تلفیق هنر در حوزه صنایع‌دستی می‌گوید: به دلیل علاقه وافر به صنایع‌دستی ایران و پیگیری مسائل پیرامون آن، شاهد خسارت‌هایی بوده‌ام که شرکت تلفیق هنر به اقتصاد صنایع‌دستی وارد کرده است. به چند دلیل که در ادامه اشاره مختصری به آن‌ها خواهم کرد، نسبت به فعالیت‌های این شرکت بدبین هستم و آن را به زیان بازار صنایع‌دستی می‌دانم.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا

شرکت تلفیق هنر به تولیدکنندگان سفارش‌هایی با شمار بالا می‌دهد و ازآنجاکه می‌خواهد کالا را تا چهار یا پنج برابر قیمت نسبت به قیمت خریداری‌شده از کارگاه بفروشد، تلاش می‌کند ارزان‌ترین کیفیت را بخرد تا برای افزایش قیمت دست بازتری داشته باشد.

سفارش انبوه و ارزان شرکت تلفیق، سایر محصولات را از خط تولید کارگاه‌های همکار با آن شرکت، خارج کرده است؛ که بسیاری از آن تولیدات آثاری بسیار باکیفیت بوده‌اند. سفارش شرکت تلفیق هم دارد با ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین شکل خود تولید می‌شود. تولیدکننده برای باقی ماندن در رقابت، از ارزش کالای خود و سود حاصله کاسته است؛ و بازار از انبوه کالای بی‌کیفیت در حال پر شدن است. کوتاه‌سخن اینکه شرکت تلفیق مشتری خوبی نبوده و تولید را به سمت بدی هدایت کرده است!

شیوه فروش شرکت تلفیق هنر، موجب شده صنایع‌دستی از هویت خود به‌عنوان کالایی هنری و فرهنگی تهی شود و وِجهه آن لطمه بیند. عده‌ای اندک آن را دستاویزی برای سودجویی خود قرار داده‌اند و زیرشاخه‌های بسیاری از خرید چند برابر قیمت کالای بی‌کیفیت خود ناخشنود هستند. چرخه فروش ناعادلانه شرکت تلفیق هنر، تبعات اجتماعی نامطلوبی برای صنایع‌دستی داشته است که از آن جمله بی‌علاقگی و حتی تنفر اقشار زیان‌دیده نسبت به صنایع‌دستی است؛ که این احساس نسبت به یک تولید ملی، می‌تواند در آینده نه‌چندان دور تبعات بسیار بدی برای محصولات صنایع‌دستی ببار آورد.

صنایع‌دستی کالایی مصرفی نیست، پایدار می‌ماند و لازم نیست مرتباً تجدید شود؛ بنابراین نیاز بازار به صنایع‌دستی مقدار محدودی است. سفارش تولید و پخش شرکت تلفیق هنر بسیار بیشتر از نیاز واقعی بازار بوده است و از آن بدتر اینکه با کالای بی‌کیفیت هم اشباع‌شده است؛ بنابراین در صورت ادامه فعالیت شرکت مذکور، بازار سال‌های آینده نیز کششی برای کالای صنایع‌دستی ندارد و شاهد رکود و زیان کارگاه‌های تولیدی خواهیم بود.

منبع » تابناک

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

پست های مرتبط

141 دیدگاه در “سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر فیلتر شد!”

  1. ملکی

    به دلیل مجوزه که کارای صدورش در حال انجامه مجوز برای شرکتهای صادر شده بود ک‌پلن mlm استفاده میکردن ولی با توجه به اینکه پلن شرکت binary است یخورده به مشکل خوردن این دلیل اول بعد تمام شرکتهای بازاریابی قابل احترامان و باید باشن تا تلفیقم باشه ولی شرکتهای دیگه امکان خروج از مرزهارو‌ ندارن با وجود اینکه کیفیت محصولات مناسب است اما اگه خودتون هم فکر کنید اگه ارسال شه امریکا یا کشورهای دیگه فروش نمیره اما صنایع دستی که ریشه در فرهنگ ما داره و خیلی از کشورها خواستارشن در کشورهایی مثل امریکا چک لهستان و … زیرمجموعه منتقل شده و دارای پلن یورویی میباشد و اگر با خودتون فکر کنید میبینید که کار نوعی ارزش به دلیل ارزآوری که میشود

  2. ایرانی

    گلدکوئستیهای دهه 80 هم از این حرفها زیاد میگفتند که ما تا دو سال دیگه تمام ایران رو فتح می کنیم اما سال 1389 تمام راهروهای دادگاه جرائم اینترنتی واقع در خیابان مطهری رو فتح کردند و با خفت به زندان منتقل شدند و یه سریهاشون هم از ترس هنوز دارن کابوس می بینند . آقایون لیدرهای معظم از خواب بیدار شوید .

  3. ف نوری

    من یک ایرانی هستم و به قول دکتر روشن سر محترم تو کف مجموعه تلفیق هنر خرید انجام دادم با افتخار چون عاشق صنایع دستی هستم و اکنون درامد خوبی هم ازین سیستم دارم ، ی سوال از ایشون میپرسم قیمت و کیفیت محصولات تلفیق توسط چه کسی غیر از جناب عبدالهی رئیس،سازمان صنایع دستی و اشیا قیمتی تعین میشه ؟جناب روشن سر بزرگوار یچیزایی خوندی ولی اشتباه داری میزنی عزیز ، بزودی زود روسیاهی براتون میمونه

    1. ایرانی

      تو عاشق صنایع دستی نیستی فقط خودت رو به خواب زدی و تا چند وقت دیگه تو دادسرا از این خواب بیدارت می کنند چرا یه نفر هم داره روشنگری می کنه بهتون برمی خوره , اگه می تونی علمی و منطقی جواب ایشون رو بده .

      1. ناشناس

        من خرید نکردم ولی کیفیتش رو نایید میکنم چیزی که من دیدم والا از بازار خم ارزونتر دست یکی از دوستام رسیده بود
        بابیه موقعی که بیلیارد رو حروم میدونستن الآن چی یکم فکر کنید
        کیه که نخاد بولین یا بیلیارد یا حتی شطرنج بازی کنه الان ماشاا… هر کدوم فدراسیون دارن برا خودشون

  4. مجتبی

    آقای دکتر اول مبلغ خرید و مقدار پورسانت رو بدون و بعد نظر بده.
    این نشونه اینه رو باد معده حرف میزنی وگرنه حرف منطقی قابل شنیدنه.
    نکته دوم اینکه آداب صحبت رو بیاموزید و بی اخترامی نکنید ک لیاقت بی احترامی رو داشته باشید.
    اندکی تامل….

    1. ناشناس

      من خرید نکردم ولی کیفیتش رو نایید میکنم چیزی که من دیدم والا از بازار خم ارزونتر دست یکی از دوستام رسیده بود
      بابیه موقعی که بیلیارد رو حروم میدونستن الآن چی یکم فکر کنید
      کیه که نخاد بولین یا بیلیارد یا حتی شطرنج بازی کنه الان ماشاا… هر کدوم فدراسیون دارن برا خودشون

  5. ناشناس

    خودتون رو واسه تلفیق رقیب ندونین، شرکت های mlm که ۲زار نمی ارزن
    مقایسه بین پراید و بنز خنده داره????
    تلفیق با قدرت ادامه میده????

  6. محمد

    خب چرا دوباره سایتتون رو فیلتر کردن الان سه چهار روزه فیلترین

    1. امیر

      به ادمهای بزرگ سنگ میزنند این قانون زندگیه

  7. بهنام

    خدانگهدارهمه تلفیقی ها.میبینم که رقیبامون بدجورآتیش گرفتن

    1. محمد

      یه دلیلی داره که بازم هم فیلتر شدین اون از پارسال اینم از امسال

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *