1. خانه
  2. >
  3. بلاگ
  4. >
  5. بازاریابی شبکه ای
  6. >
  7. دسیسه های هرمی
  8. >
  9. دستگیری سرشبکه‌های شرکت هرمی...

دستگیری سرشبکه‌های شرکت هرمی یونیک فاینانس!

5/5 - (2 امتیاز)
در ادامه روند برخورد با شرکت های هرمی برخی از اعضا و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس که ۲ هزار و ۱۰۰ زیرمجموعه داشتند،  با نفوذ و اقدامات پیچیده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان شمالی دستگیر شدند.
این افراد در طول مدت فعالیت خود موفق شده بودند ۱۳ میلیون دلار از زیرمجموعه ها جذب سرمایه نموده و ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار نیز سود کسب کنند.
شرکت هرمی یونیک فاینانس که از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز نموده با ادعای خرید و فروش سهام شرکت های مطرحی همچون Apple، Alphabet و Facebook در بازارهای جهانی همانند بورس اوراق بهادار نیویورک، لندن، تورنتو، استرالیا و غیره سرمایه گذاران زیادی را در داخل کشور فریب داده است. در پلن درآمدزایی شرکت  اعضاء به منظور کسب درآمد تشویق به  جذب افراد دیگر و توسعه زنجیره انسانی خود شده اند.
سرشاخه های این شرکت با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در حال عضوگیری بوده و متأسفانه وعده های اغواگرایانه آن در پرداخت پورسانت های بالا منجر شده بسیاری از سرمایه گذاران با راه اندازی کانال های تلگرامی و تولید محتواهای انگیزشی اقدام به جذب افراد جدید نمایند؛ غافل از آنکه پشت پرده تمامی ادعاهای مطرح شده فریبی بزرگ بوده و حاصلی جز از دست رفتن سرمایه به دنبال نخواهد داشت.
منبع : ایران هشدار

پست های مرتبط

یک دیدگاه در “دستگیری سرشبکه‌های شرکت هرمی یونیک فاینانس!”

  1. فهیمه

    چرا انقدر دروغ به خورد مردم میدین
    تا کی کلاه برداری
    شرکت کاملا درست و کاملا شفاف داره کار میکنه بیشتراز این خودتون رو به گند نزنید

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *