شرکت هرمی یونیک فایننس و سرمایه گذاری در بورس نزدک

به این مطلب امتیاز دهید

حدود دو دهه پیش، شرکت های هرمی در کشور ما برای اولین بار مطرح شدند. در آن زمان مردم اطلاعی از نحوه فعالیت این شرکت ها نداشتند و به همین دلیل، این شرکت ها تنها با وعده کسب درآمد هنگفت در ظرف مدت زمانی کوتاه و البته بدون هیچ کار و زحمتی، افراد زیادی را فریب دادند و از آن طریق توانستند سرمایه هنگفتی از کشور را به تاراج برند. اما در حال حاضر، پس از گذشت چندین سال و کسب تجربیات تلخ و همگام با اطلاع رسانی در این رابطه، شیوه های فریبکارانه و وعده های پوچ گذشته برای جذب کردن و فریب دادن مردم برای مشارکت در این طرح های هرمی، کافی نیست و کلاهبرداران و ذی نفعان این شرکت ها، می بایست برای جذب افراد و متقاعد کردن آنها برای سرمایه گذاری، متمرکز تر عمل کرده و شیوه های جدیدی که جذاب و فریبنده باشد، پیدا کنند. یکی از شیوه های نوین جذب افراد، ادعای تاسیس شرکتی خارجی با مشارکت در سود سهام شرکت های مطرح دنیا ( یونیک فاینانس یا یونیک فایننس ) می باشد.
اخیرا شرکتی هرمی با پوشش سرمایه گذاری در بورس نزدک (NASDAQ ) آمریکا به نام “unique finance” ( یونیک فاینانس یا یونیک فایننس ) مشغول فعالیت و عضوگیری می باشد.
این مجموعه، نام شرکتی منحل شده در زوریخ سوئیس را انتخاب کرده و از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. در واقع یونیک فایننس صرفا نامی جعلی برای این گروه کلاهبرداری جذب سرمایه به شیوه هرمی است که خود را شرکتی قانونی و مشغول فعالیت در بورس نزدک آمریکا که به خرید و فروش سهام شرکت های مطرحی چون Apple ، Alphabet، Face book می پردازد، معرفی کرده، و شعار خود را ارتقای سطح زندگی و درآمد مردم، معرفی می کند. این شرکت، اطلاعات معاملات بورس که همگی ساختگی و از اطلاعات لحظه ای بورس که در اختیار عموم قرار دارد را استخراج کرده و خود را فعال در حوزه سرمایه گذاری در این سازمان معرفی می کند. در صورتی که ماهیت واقعی این شرکت، هرمی است و در سیستم آن، ۱۰۰۰۰ نفر سرمایه خود را از دست می دهند تا اینکه یک نفر واقعا به درآمد وعده داده شده در شرکت، دست یابد. شرکت با این شیوه جدید و با استفاده از نام شرکت های مطرحی چون Apple، Face book، Microsoft، و Yahoo به فریب مردم پرداخته و از طریق آن کلاهبرداری می کند.
این شرکت هرمی در تبلیغات، خود را یک کمپانی سرمایه گذاری و یا شرکت مدیریت مالی و crowd funding واقع در شهر زوریخ سوئیس معرفی می کند. بر طبق ادعای شرکت تیم کاری آن متشکل از یک گروه معامله گر که همگی تحصیل کرده و با تجربه کاری در بازارهای مالی و معامله و ساخت کسب و کار هستند. از ادعا های دیگر شرکت این است که توانسته با ثبت نرم افزارهای انحصاری خود در زمینه تجارت الکترونیک با ارزش چند میلیون دلاری، بر امنیت و اعتبار خود بیافزاید. همچنین شرکت ادعا می کند که بیش از ۱۸۰۰ نفر trader در بیش از ۳۰ کشور دنیا دارد که بر طبق مستندات مشخص شده همه این موارد کذب بوده و هیچ فعالیت مولد اقتصادی یا سرمایه گذاری در فعالیت این شرکت مطرح نیست.

در سایت این شرکت، ادعا شده است که در بازارهای جهانی حضور دارند، اسامی بازار های معرفی شده توسط شرکت به شرح زیر است:

• بورس اوراق بهادار نیویورک  (شامل بورس نیویورک و بورس نزدک)
• بورس اوراق بهادار لندن
• بورس اوراق بهادار فرانکفورت
• بورس اوراق بهادار لوگزامبورک
• بورس اوراق بهادار تورنتو
• بورس اوراق بهادار استرالیا

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
انهدام شرکت هرمی یونیک فاینانس در یزد

البته همه این موارد کذب بوده و کار شرکت صرفا جذب سرمایه به صورت هرمی است و شرکت با دریافت سرمایه از افراد جدید الورود، به پرداخت سود اندکی به افراد بالای هرم می پردازد.
اسناد زیر نشان می دهد که این شرکت وجهه قانونی ندارد و خود را به دروغ شرکتی قانونی جلوه می دهد:

یونیک فاینانس ( یونیک فایننس ) در لیست اخطار سازمان نظارت بر موسسات مالی سوئیس  قرار دارد.

شرکت هرمی یونیک فایننس و سرمایه گذاری در بورس نزدک

یونیک فاینانس ( یونیک فایننس ) در لیست هشدار کنسول امنیت بین الملل  قرار دارد.

شرکت هرمی یونیک فایننس و سرمایه گذاری در بورس نزدک

مدیران شرکت unique finance

در سایت شرکت افراد زیر به عنوان مدیران این شرکت معرفی شده اند:
Harry Oliver
Hua chung
Danial Hartmann
Robert Erickson
Collen c.Davis
Harley Warren
اما تاپ لیدر ها و اشخاصی که این سیستم را در ایران راهبری می کنند، افرادی با نام های “ن ت” و “م  د” هستند که اغلب پایه کار و معرفی خود را پرزنت در لابی هتل ها قرار داده اند.

سرویس هایی که شرکت ادعا می کند، ارائه می دهد:

• Trading cource
• Portfolio management
• Ongoing review services
• Online trading platform
شیوه کار و پلن درآمدزایی unique finance

لیدرها و سرشاخه های این شرکت هرمی، با ظاهری لاکچری که به نوعی نمایانگر فرد موجه، تحصیلکرده و مطلع از کارگذاری ها و موفق در سرمایه گذاری در شرکت های خارجی است، در هتل های معروف و لاکچری افراد را دعوت به کار می نمایند و کار را طوری جلوه می دهند که گویی هیچ گونه ضرری در آن وجود ندارد و چون این کار وابسته به خرید سهام شرکت های مطرحی است که هر روز موفق تر و پیشرفته تر از پیش هستند، اطمینان فرد قربانی را جلب می کنند. حال آنکه تقریبا همه این معرف ها می دانند که شرکت، یک شرکت کلاهبرداری است. امابرای دستیابی به سود، اقدام به معرفی آشنایان خود به کار می نمایند.
هر فرد برای عضویت در این شرکت در ابتدا می بایست حداقل مبلغ ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری نماید و سپس می تواند به فعالیت و عضوگیری بپردازد. هر فرد پس از عضویت می تواند تنها سه نفر زیر مجموعه مستقیم داشته باشد و در صورتی که در هر سه زیر شاخه ی معرف مبلغ ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری صورت گیرد، معرف مبلغ ۱۰۰۰ دلار به عنوان جایزه دریافت می نماید. اما اگر تعادل ۵۰۰۰ دلار در حتی یکی از این سه زیر شاخه برقرار نشود، هیچ جایزه ای دریافت نمی کند و تنها برای سرمایه گذاری که انجام داده، و به ازای هر نفر عضو جدید، ماهیانه ۳ دلار کمیسیون دریافت می کند.
مشاهده می شود که لزوم برقراری تعادل ۵۰۰۰ دلاری در شاخه های سه گانه برای کسب پورسانت ۱۰۰۰ دلاری، عملا عضوگیری و فریب افراد را به دنبال خواهد داشت چرا که فرد سرمایه گذار، عملا از طریق عضوگیری به پورسانت قابل توجه دست می یابد و در غیر این صورت سرمایه گذاری عملا بی معنا است. به همین دلیل افرادی که در این شرکت هرمی سرمایه گذاری می کنند، اغلب با راه اندازی کانال های تلگرامی فعالیت و تولید محتوای انگیزشی و آموزشی، سعی در جذب افراد جدید الورود داشته و به همین واسطه به ازای هر ۱۰۰۰۰ نفر سرمایه گذار، یک نفر به درآمد مطلوب می رسد. با توجه به توضیحات داده شده می توان گفت ریسک سرمایه گذاری در این شرکت بالای ۹۸ درصد می باشد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
دستگیری سرشبکه‌های شرکت هرمی یونیک فاینانس!

یونیک فاینانس ( یونیک فایننس ) چگونه پرداخت سود ثابت در بازار سهام را توجیه می کند؟

افرادی که حداقل اطلاعاتی در مورد بازار سهام داشته باشند، می دانند که امکان ندارد با سرمایه گذاری در این بازار، به سود ثابتی رسید. همچنین ماهیت سرمایه گذاری در بازار سهام با تلفیق سود و زیان تعریف می شود و هیچ گاه نمی توان مبلغ ثابتی را به عنوان سود برای سرمایه گذاری در این حوزه تعریف کرد. اما شرکت برای توجیه این امر ادعا می کند که تنها ۳% از سود سرمایه گذاری خود را به افراد سرمایه گذار پرداخت می کند و با توجه به اینکه ۳% از سود سرمایه گذاری در سهام شرکت هایی چون اپل و مایکروسافت بسیار ناچیز است و سود ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی روزانه، شرکت می تواند سود ناچیزی را به صورت ثابت پرداخت کند. چرا که حتی اگر یک روز سود نکند، با توجه به سود کلانی که در هر روز به دست می آورد، می تواند کمیسیون ثابتی را برای سرمایه گذاران در نظر گیرد حال آنکه تمام این ادعاها کذب محض بوده و در این شرکت هرمی، سرمایه گذاری نه در Nasdaq و نه هیچ بازار دیگری وجود ندارد و شرکت صرفا از طریق سرمایه گذاری افراد جدید الورود، سود ناچیزی را به افراد فعال و بالای هرم پرداخت می کند ومابقی افراد همه دچار زیان و خسران می شوند.

ریشه یابی علل گرایش مردم به این شرکت هرمی

ریشه گرایش مردم به این شرکت های هرمی که هر روز با نام و شیوه جدیدی اقدام به جذب سرمایه و کلاهبرداری می نمایند را می توان در چند مورد خلاصه کرد:
اول اینکه با توجه به شرایط نا مساعد اقتصادی در کشور، افرادی که سرمایه های خرد و اندکی دارند، قادر به سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی مطمئنی نیستند و با شنیدن نام شرکت های مطرحی چون اپل و شرکت های خارجی که در بستر اقتصاد پیشرفته تر آمریکا و اروپا فعالیت می کنند، به گمان اینکه سرمایه گذاری مطمئن و سود دهی انجام می دهند، به این شرکت ها اعتماد می کنند که در نهایت منجر به خروج مبالغ کلان ارز از کشور بدون ورود هیچ سرمایه ای به کشور، می شوند.
مورد دیگر اینکه به دلیل ظاهر بین بودن و فرهنگ برند گرایی که در بین جوانان بسیار رایج است، برخی جوانان با مشاهده کالاهای لوکس و لاکچری که در اختیار لیدرها و افرادی که در حال پرزنت آنها هستند، قرار دارد، گمان می کنند که با عضویت در این شرکت ها می توانند به آن موارد دست یابند. ضمن اینکه شرکت یونیک فایننس با به یدک کشیدن نام شرکت هایی چون اپل و مایکروسافت که حتی کالاهای آنها در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد، به فریب افراد می پردازند.
در نهایت می توان نتیجه گرفت که خلا قانونی در برخورد سریع و به جا با این شرکت های هرمی و همچنین عدم فرهنگ سازی در بین افراد جامعه و نبود فعالیت های اقتصادی مولد با سرمایه های اندک، موجب پیدایش و رشد اینگونه شرکت ها شده است. امید است با افزایش آگاهی به مردم و تقویت بنگاه های کوچک و زود بازده توسط دولت محترم، بتوان جلوی پیدایش و فعالیت اینگونه شرکت ها را که با خروج ارز، موجب زیان های جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور می شوند، گرفت.

اعتبار شرکت یونیک فایننس

 

 

شرکت یونیک فاینانس غیرقانونی و دروغگو است

منبع : ایران هشدار

پست های مرتبط

5 دیدگاه در “شرکت هرمی یونیک فایننس و سرمایه گذاری در بورس نزدک”

  1. رضا

    سلام استاد بورس و شرکت های مالی
    بنده ۳ ساله تو این سیستم حساب دارم هیچ نفری رو ورود نکردم و هر هفته دارم سود دریافت میکنم
    اگر هرمی بود که دیگه به من سود نمیداد
    در ضمن من بعد از ۲ سال اتمام قرار دادم پولم رو دریافت کردم بعدا که ایمانم کامل شد مجددا سرمایه گذاری کردم
    برو آفا از خدا بترس برای این تخریب ها

    1. Mohadeseh

      سلام میشه بفرمایید چجوری بعد اتمام قرارداد پولتونو گرفتین؟؟ منو همسرم نزدیک دوساله حساب داریم هرماه سود رو میبینیم ولی هیچ پولی بدستمون نرسیده. این شماره منه لطفا اگه میتونید با من تماس بگیرید به راهنماییتون احتیاج دارم. ۰۹۱۹۴۶۲۸۱۰۸

  2. محمد

    لطفا فقط یک مورد و فقط یک مورد رو بیارید که پولشو خوردن یا ندادن …مملکت رو که نابود کردین همه جوونا بیکار بدبخت و الاف و معتاد شدن … ی شرکت هرمی یکسال نهایتا دوسال نه نهایتش سه سال بتونه دووم بیاره …مگه مریضین چهار نفر که خرج زندگی ندارن بدن نمیذارین بییان تو این کار … من خودم یساله تو این کارم …سودمو سر ماه میگیرم و وقتی که ازم میگیره کمتر از رفتن تا عابر بانکه

  3. امیر

    من خودم شش ماه ک تو این بازار بورس سود خوبی کردم و همه ای گفته های شما کذب دروغه نمیدونم چه منفعتی برای شما داره و چه دلیلی ولی من شخصی هستم ک فقط ی سرمایه گذارم و تا الان سود خوبیم دریافت کردم اصلانم در مورد شبکه با من صحبت نکردن

  4. س س

    سلام.احسنت به شما که دلسوز ایران و ایرانی هستید. به به به این همه توضیح و محاسبات دقیقی که انجام داده اید. مطمئن هستم اگر شما بجای تدبر و تفکر در مورد این ۱۰۰۰ دلاری ها وقت و دانش و علم اون را صرف جلوگیری از خروج میلیارد دلاری های اختلاسی میکردید به مراتب خدمت بیشتری به ایران و ایرانی میکنید .پس لطفا بیخیال این مبالغ ناچیز مردم دارای سرمایه های بقول خودتون خرد و اندک بشید و طرحی برای جلوگیری از اختلاسهای میلیاردی و نجومی پی در پی دزدان کلان و سرمایه های کلانی که از حقوق ملت غارت و به یغمای و تاراج میره بکنید .متشکر از زحمات شما که برای جلوگیری از اختلاسها میکنید.

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *