انهدام شرکت هرمی یونیک فاینانس در یزد

5/5 - (1 امتیاز)

رئیس کل دادگستری استان یزد از شناسایی، دستگیری و انهدام یک شرکت هرمی تحت عنوان یونیک فاینانس در یزد با 2500 نفر عضو خبر داد.

«غلامعلی دهشیری» در این رابطه گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)،  شش نفر از سرشاخه های این شبکه در استان های یزد و خراسان رضوی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این شبکه کلاهبرداری با پوشش جذب سرمایه و خرید سهام از شرکت های معروف بورس در خارج کشور، سرمایه شهروندان را دریافت و با ترغیب افراد به شبکه سازی و پرداخت پورسانت، شبکه انسانی تشکیل و شرکت هرمی یونیک فاینانس در یزد را مدیریت می کردند.

به گزارش ایسنا  و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، این مقام قضایی با اشاره به اعتراف به عضو‌گیری بیش از 2500 نفر توسط سر شبکه های دستگیر شده، اظهار کرد: مبلغی بالغ بر 155 میلیون دلار که معادل بیش از 2000 میلیارد تومان است، توسط این شبکه جذب و مقادیر قابل توجهی در قالب ارز از کشور خارج شده است.

وی گفت: افراد دستگیر شده با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می برند و  تحقیق، در این زمینه ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در پایان بر لزوم دقت نظر مردم در مواجه با شرکت‌های هرمی تأکید و خاطرنشان کرد: التزام به مبانی قانونی کشور و  مراجع مورد وثوق، مطمئن و متعهد برای سرمایه گذاری بهترین راه برای امنیت سرمایه شهروندان است، و اعتماد به سایر راه ها همچون شرکت های هرمی چیزی جز پیشمانی و  هدر رفت سرمایه به دنبال ندارد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
شرکت هرمی یونیک فایننس و سرمایه گذاری در بورس نزدک

 

منبع : ایسنا

پست های مرتبط

یک دیدگاه در “انهدام شرکت هرمی یونیک فاینانس در یزد”

  1. پایلوت فرهیختگی میلاد حبیب اللهی

    دستگیری به تنهایی کاری جلو نمیبره . کنار هر نهی از منکر نیاز به به امر به معروف است . الگوریتم های اجرایی بازاریابی شبکه ای بهینه بشود تا حد زیادی به احیای بازاریابی شبکه ای سالم خواهد پرداخت

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *