شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!

4/5 - (3 امتیاز)

مجوز تلفیق هنر : شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم ) توسط مراجع و ارگان های مربوطه پلمپ شد.

به نقل از ایران هشدار شرکت بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم هوشمند ) که مغایر با آیین نامه موضوع ماده ۸۷ قانون نظام صنفی و بدون کسب پروانه مبادرت به عضوگیری و پرداخت پورسانت چندسطحی می نمود توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمپ گردید.

 

بروز رسانی خبر ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ :

در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضایبازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.

 

بروز رسانی خبر ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ :

جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور از فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر خبر داد.

جواد جاویدنیا با اعلام این خبر که پایگاه اینترنتی شرکتتلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد بیان داشت:  مدیر این شرکت با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور ادعاهایی را در خصوص نحوه کار خود مطرح کرده است و اعلام داشته حاضر است با پذیرش شرایط قانونی مجوز بازاریابی شبکه ای را دریافت کند.

جاویدنیا در خصوص درخواست مدیر این شرکت گفت:  بررسی تخصصی لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت این ادعا و انجام تغییرات لازم در پلن بازاریابی و ارائه تضمین های لازم همانند سایر شرکت های فعال در این زمینه، حمایت لازم در جهت صدور مجوز این شرکت به عمل خواهد آمد. اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فیلترینگ رفع نخواهد شد و پرونده می بایست روند قانونی خود را دنبال کند.

وی بیان داشت: به اعضای این شرکت اعم از تولیدکنندگان و بازاریابان اعلام شده است تا تعیین تکلیف نهایی شرکت و مشخص شدن وضعیت از ادامه فعالیت خودداری کنند. تلاش خواهد شد هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. البته مسئولیت فعالیت بدون مجوز بر عهده مدیران شرکت و لیدرهای اصلی آن خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار

جاوید نیا تاکید کرد: البته مدیران شرکت در صورتی که موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای نشوند، خواهند توانست با تغییر پلن خود به حالت تک سطحی و بدون پرداخت سود به سایر بازاریابان سطوح قبل، پس از اخذ جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

معاون دادستان کل کشور افزود: به دنبال فعالیت شدید شرکتهای هرمی شورای عالی امنیت ملی مصوب کرد نمونه های داخلی شرکت های بازاریابی شبکه ای با نظارت های لازم شکل بگیرد.لذا هر گونه فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای بدون مجوز کمیته نظارت ممنوع است و با عاملان آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

خبرگزاری برنا

 

بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

تلفیق و هنر ی که بیخیال مکیدن خون مردم نمیشود
این بار در شبکه خبر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

مجوز تلفیق هنر

 

تلفیق هنر
مجوز تلفیق هنر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

 

بروز رسانی خبر در ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ( مجوز تلفیق و هنر ) :

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مینا و خاتم هوشمند اواسط سال ۹۵ با مجوز بازاریابی شبکه‌ای یکی از صنوف سازمان صنایع دستی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در بین عموم مردم جامعه با نام شرکت تلفیق هنر شناخته می‌شود.

سایت شرکت تلفیق هنر هدف از تاسیس این شرکت را ایجاد اشتغال مستقل برای بازاریابان، افزایش میزان صادرات و فروش صنایع دستی کشور، افزایش تولید صنایع دستی، آشنایی خانواده‌‌ها با صنایع دستی و بومی ایران و حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی کارگاه‌های طرف قرارداد با شرکت معرفی کرده است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
بازاریابی شبکه ای چیست؟

شرکت تلفیق هنر برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود سبک بازاریابی شبکه‌ای و هرمی را انتخاب کرده است، بدون اینکه مجوزی از کمیته بازاریابی شبکه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

در اساس نامه این شرکت آمده است که افرادی که قصد سرمایه گذاری در شرکت تلفیق هنر را دارند باید یک بار یکی از محصولات صنایع دستی تولیدی این شرکت را خریداری کنند و برای اینکه به سود دست پیدا کند دو نفر را به عنوان بازو‌های خود به خرید محصولات ترغیب و معرفی کنند. زمانی که یک نفر توانست ۱۰ کالا را بفروشد می‌تواند پاداشی را به عنوان سود از طرف شرکت دریافت کند.

به مرور زمان تعداد سرمایه‌گذران شرکت به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرد، اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد قادر به ترغیب ۱۰ نفر دیگر برای خرید محصولات شرکت نمی‌شدند عملا به سودی دست پیدا نمی‌کردند.

با تبلیغات انجام شده از سوی شرکت دفاتر آن در سراسر کشور راه اندازی شد و فعالیت‌های این شرکت بدون اینکه از مراجع ذی‌ربط مجوز‌های لازم را دریافت کند، گسترش بیشتری پیدا کرد.

این شرکت ادعا می‌کند با حدود ۳۰۰ کارگاه تولید صنایع دستی در شهر‌های مانند اصفهان قرارداد بسته است و موجب اشتغال صد‌ها نفر شده است.

عدم انطباق مجوز شرکت با نوع فعالیت آن موجب شد سایت شرکت تلفیق هنر از سوی دادستانی کل کشور فیلتر و فعالیت شرکت متوقف شود.

اخیرا شنیده شده است که فعالیت شرکت تلفیق هنر در برخی شهرستان‌ها مجدد آغاز شده است.

براساس پیگیری‌ها خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد به این شرکت ۶ ماه فرصت داده شده است تا بتواند فعالیت‌های خود را قانونی و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز بازاریابی شبکه‌ای دریافت کند.

اگر این شرکت بعد از گذشت ۶ ماه بتواند مجوز لازم را دریافت کند می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد در غیر این صورت ادامه کار آن غیر قانونی است.

 

بروز رسانی خبر در 31 تیر 1399 :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی، با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت هرمی غیرقانونی است، اظهار کرد: شرکت‌هایی که با پوشش ظاهری بازاریابی شبکه‌ای، مبادرت به فعالیت‌های هرمی می‌کنند، غیرقانونی هستند.

وی افزود: در این خصوص اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در این رابطه، اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند، معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: این شرکت بدون مجوز، فعالیت غیرقانونی هم انجام می‌داد و با اغفال جوانان ۲۰ تا ۳۰ساله در مراکز غیررسمی مانند کافی‌شاپ‌ها اقدام به عضوگیری می‌کرد.

پست های مرتبط

302 دیدگاه در “شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!”

  1. شاهین۰۲۱

    با سللم خدمت همه ی دوستان .
    ببینید این تخریب و دوست و دشمنی رو بهتره کنار بذاریم و با دید باز وارد این بحث بشیم.
    اولا که مدیر عامل شرکت تلفیق با قدرت داره کار میکنه و چندین نفر رو مشغول کار کرده و چندین کارگاه صنایع دستی راه انداخته و خیلیا رو نون خور کرده.
    از طرفی هم با فروش این محصولات به توریست های خارجی و ایجاد شعبه های خارج از کشور داره ارز وارد کشور میکنه و رکورد فروش رو هم جلوی تمام شرکت هایی که به صورت بازاریابی شبکه ای کار میکنن(چه mlm چه باینری) زده .
    یکم تفکر و تحقیق معتبر کنید مطمئن میشید ولی اینو یادتون باشه هرچی دیر تر ورود بزنید دیرتر به خواسته هاتون میرسید
    من خودم وارد این بازار شدم با ۵ تا از دوستام هممون الان پورسانت بگیریم درضمن من ۱۷ روزه که وارد این تجارت شدم و تا الان دومین پورسانتمو گرفتم
    سعی میکنم چیزیو که دارم میبینم و لمس میکنم باور کنم تا یه مشت چرندیاتی که معلوم نیست از کجا سرچشمه میگیره
    با افتخار تلفیقی ام?

    1. رامین

      نونی که با کلاهبرداری و دغلکاری بدست بیاد از گلو اون شخص پایین نمیره و یجا کار دستش میده حاجی

      1. فاطمه

        والا این دوره باید با کلاهبرداری نون دراورد نکه خیلی ملت ما حروم خور و دزد نیستن هه

      2. ناشناس

        منم تلفیقی ام ولی بخدا انقد پورسانتش برکت داره که بقیه کارهایی که من کردم از کارگری و مسافرکشی و روز مزد کار کردن و خیلی کارای دیگه انقد برکت نداشتن

    2. رضا

      مدیر عامل شرکت تلفیق هنر ،در کارش مهارت خاصی داره ،مثلا یکی از کارها این هست که دنبال تاپ لیدر های شرکت های دیگه رو، شیفت کنه تو شرکت خودش،و به اسم باینری افراد فریب میده که کالا های گرون خودش بفروشه اگه به یک شرکت مجوز باینری دادند باید به همه مجوز بدن، خون شرکت تلفیق هنر، با شرکتهای بازاریابی شبکه ای دیگه چه فرقی داره که به شما مجوز باینری بدن؟؟

  2. سیده زهرا موسوی

    فعالیت شرکت تلفیق غیرقانونیه. از صدجا پرسیدم. دارن کلاهبرداری میکنن از مردم. اونایی دارید باهاش همکارب میکنید منتظر اون روز باشید که بالایی هاتون پولارو بردارن و برن و شما میمونید و جوابگوی کسایی که زیر شاختون بودن.شک نکنید

    1. اكبر

      من از صد جا نپرسيدم خود محصول رو ديدم قيمتش در حد بازار هست محصولش كار دسته تابلوهاش اسم هنرمند حك شده كارگاههاش در اصفهان مشغول فعاليت هستند دفترش پلمپ نيست محصول بموقع ميرسه پورسانت هم بموقع واريز ميكنه علاوه بر خريد امكان فروش هم داره ضمانت اجرايي فعلا از سهام شركت ملي صنايع مس ايران خريداري كرده

  3. روزبه11

    بفرمایید تو این سایت هم اسمی از شرکت تلفیق به عنوان شرکتی که مجوز فعالیت بصورت نت ورک داره نیست
    http://easnaf.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx

  4. مهدی

    سلام دوستان.من خودم فریب خوردم و 1600000پول بی زبونو دادم به این شرکت و همش دوندگی میکنم برای بدست آوردن پولم.شکایت کردم و منتظرم ببینم نتیجه ش چی مشه. هرکسی از دوستان هم ضرر کرده و ناراضیه میتونه به اتحادیه صنایع دستی تهران زنگ بزنه کمکش میکنن. اینم شماره: 02177619322 حتما زنگ بزنید. اتحادیه غیرقانونی میدونه کار این شرکتو.مثل من اشتباه نکنید و گول حرف هیچکسو نخورید

    1. srb

      سلام دوست عزیز منم منم 1600 خرید کردم و حدو 40 روزه که کار میکنم ولی 2800000 هزار پورسانت گرفتم تو هم تصمیم بگیر اراده کن کار کن دیگه مگه با 1600 میتونی جای دیگری کسب و کاری راه بندازی . بعد مگر اون موسساتی که مجوز داده بودن پول مردم بیچاره را نخوردند

    2. صادق

      سلام داداش مهدی کار نکردن و بی اعتمادی دیگران به خودتو گردن شرکت ننداز

    3. با افتخار فراوان یک تلفیقی

      دوست من درگیر یه جریان شد و مجبور شد لغو همکاری رو زد و پولش سه روز بعد کاملا برگشت به حساب ملتش ( هرچند که مجدد ثبت کرد)
      تمام اسکرین شاتای میز کارشم دارم که لغو زده
      اسکرین بازگشت پولشم برام فرستاد که نشون افرادی مثه امثال شما بدم
      حاضرم قسم بخورم شما اصن کار نکردی داخل تلفیق
      حتی شکایت هم نکردی
      چون من از طریق دوستان اطلاعاتیم قبل از شروع بکارم در مورد تلفیق تحقیق کردم
      جوابی که دوستم داد این بود که شرکت مشکلی نداره و تا الان حتی یدونه شکایت هم از تلفیق نشده
      بخدا زشته
      ایرانی شرافت داره
      با در‌وغ و شایعه سازی رقیبتو خراب نکن
      مرد باش بجای تخریب رقیبت از شرکتی که خودت داری کار میکنی حرف بزن

  5. محمود

    گلدونی که 50هزار تومان پولشه یک میلیون شیش صد هزار تومان میفروشه از احمق بودن جوونا سو استفاده میکنن

    1. ایمان

      سلام
      دوستان عزیز. بنده نتورکر نیستم.در اصفهان زندگی میکنم.در مورد مینا شناخت کامل دارم.فیروزه کوبی نیز به همین شکل.قیمتی که تلفیق توی سایتش گذاشته خیلی هم پرت نیست. هر چند کیفیت خیلی مهم.و یه بشقاب مینا از صد هزارتومان تا یک میلیون فلورانس قیمت داره.اما اونی که من میبینم قیمت تک فروشیش نزدیک به قیمت فروشگاه هاست.

  6. صنایع دستی اسداله رحیمی

    سلام من تولید کننده صنایع دستی در سنندج هستم در مدت کوتاهی که با انها کار میکنم باعث رونق در کار من و چند تولید کننده دیگر شده . همان گونه که ما اثارصنایع دستی قدیمی را با ارزش م
    میدانیم ایندگان نیز باید کارهای دوران مارا با ارزش بدانند . آرزوی من تداوم تلفیق هنر وموفقیت همه تلفیقیهاست

    1. جچ

      اول از همه خدا قوت به شما و همکارانتون که محصولی رو تولید میکنید که در خور ایرانیه و میشه باهاش به بازار های جهانی راه پیدا کرد . همون طور که تلفیق هنر این مهم رو انجام داده

  7. نتورکر

    سلام خیلی جالبه تنها نت ورک ایران که پتانسیل جهانی شدن داره وایراد های. بقیه رو گرفته وارتقا پیدا کرده رو دنبال ایجاد مشکل هستن براش ولی خیلی از شرکت های غیر استاندارد ام آل ام. و اینوست دارن هرجور دلشون ميخواد کار میکنن خیلی جالبه

  8. زنده باد ایران

    سلام
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم / کجا این سرانجام بد داشتیم
    متأسفانه تو ایران معنای گفتگو تغییر کرده و به مشاجره و تحمیل نظر خودم به طرف مقابل تبدیل شده . بنده همکار شماها هستم و مهم نیست تو کدوم شرکتم البته تو شرکت های همکار هم دوستانی دارم .بزارید مردم کارشون و بکنن .مجوز داشتن یا نداشتن دلیلی بر پاک بودن یا نبودن نیست .اگه کاری غیر قانونی باشه بالاخره جلوشو میگیرن .ما نه دادستانیم نه پلیس فتا نه …. هر شرکتی که به ایران و ایرانی خدمت میکنه خوبه .هر شرکتی هم غیر از این عمل میکنه خوب نیست در این بین هم مجوز داشتن یا نداشتن توفیقی نمیکنه. به امید ایرانی سربلند

  9. محمد حسن صنعتی

    سلام.من نمیدونم اینجور جریانات کی تو مملکت به اصطلاح قانونمند و قانونمدار ما میخاد تموم بشه..خوب هرکسی یجور حرف میزنه..اونا که مجوز از وزاذت صنعت دارن میگن این قانونی نیست چون باید از ما مجوز بگیره..واین شرکت تلفیقم میگه ما از وزارت خودمون مجوز داریم ضمن اینکه از اتحادیه لوازم و اشیا قدیمی و صنایع دستی تهران که خودش زیر نظر وزارت صنعت و معدنه مجوز داریم.خیلی جالبه که خود وزارت صنعت هنوز نمیدونه که خودش مجوز به اتحادیه تهران داده…وگذشته از همه ی اینا و جالبتر اینه که چرا مسوولین ی فکری نمیکنن…اگر این شرکت تلفیق قانونیه خوب پس کارشو بکنه…و اگر هم غیر قانونیه خوب پلمپش کنن تموم بشه،و مردم هم خیالشون راحت بشه،ودیگر اینکه اگر غیر قانونیه چرا بعد از پلمپ شدن دوباره شروع بکار کرده.حالا یعده نادون هم میگن اطلاعات و نمیدونم ناجا و اماکن و غیره و ذلک منتظرن اینا زیاد بشن بعد همه رو یجا بگیرن…واقعا خنده دار نیست و نباید به حرفهای بعضیا خندید…بگذریم…
    در مجموع من فکر میکنم که این حرفها کار مافیای نتورکه که نمیخان این شرکت باشه و میخان که فقط خودشون باشن ….والله اعلم…

  10. سما

    با این همه اختلاف نظر ما که آخر نفهمیدیم کی درست میگه کی اشتباه.
    که بتونیم درست تصمیم بگیریم چه کنیم.

    1. مریم

      شماها که تحقیقات کردید بالاخره بگید خوبه یا نه اگر خوبه استارت بزنیم

      1. عرفان

        بله،خوبه، اگه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با آیدی تلگرام
        TalfighPromanager@
        با بنده در تماس باشید

      2. Zahra

        من خانم هستم سوالی دارین در خدمتم تلگرامzali22556

  11. محمد

    نتورک ایران تابعی از وضعیت و فرهنگ کنونی مردم ایران است . جدای اینکه شرکتی قانونی باشی یا نه و اصلا قانون گذار کیست و کدام قانون و کالا ها و کیفیت و قیمت در نتورک ایران بجزر بسته بودن محیط فرهنگی و کاری جامعه ما افراد جدیدی انچنان به شبکه های نتورکی وارد نمیشوند و به نوعی اشباع میرسیم و نوعی محدودیت در انتخاب طنوع باید وجود داشته باشد و افراد بین شرکت های حتی داخلی و خارجی انتخاب کنند . ما بیشتر از بحث شرکتها بحث در مورد فرهنگ هرمی در ادم ها رو داریم دروغ جو دادن فالو کردن یا همون ماله کشیدن روی گند ها و دوندگی ها و اختلافات و روابط غلط مالی بزرگ نمایی لیدر ها و …. مواردی از این قبیل در کنار به تصاعد نرسیدن و دوام آوردن در مسیری غلط اطلاف زمان و از دست دادن فرصت ها برای افراد تمرکز بر تفریح بجای کار از حالت درست و لذت بخش بودن نتورک در ایران کاسته است . در نظر بنده نتورک ایران تا زمان ارمانی شدن و لذت بخش شدن فاصله زیادی دارد و تغییرات اساسی در قوانین شرکت ها محصولات نگرش های افراد و حتی ساختار سیاسی و اجتماعی را لازم دارد . در حال حاظر چاشنی فرصت طلبی و فریبکاری و مافیایی بودن و پارتی بازی و…. به مشام میرسد

    1. شهپر توکلی نژاد

      با سلام و خدا قوت اولا من خودم بشخصه اینهمه کالا ی خودم و سازمانم‌ هر چی محصول گرفتیم یا مهر صاحب اثر داشته یا شناسنامه داره فقط دوسه تا محصولش را نپسندیدم منصف باشیم دوما ما هر شش استپ مبلغی سیو میکنیم و روی هم جمع میشه از اکانت خودم بازم در اصل خرید میزنم و محصول بر میدارم پس یکبار خرید نیست سوما قیمت کالا به چهار بخش باید تقسیم کرد برای بقای شرکت یکبار مزد هنرمند ، یک بخش پورسانتها ، یک بخش هزینه های جاری شرکت حقوق پرسنل ، آب ، برق ووو یک بخش هم سود خوده مدیر عامل و شرکت است
      هنر ایران به جایی رسیده بود که هنر مند می‌ساخت مدتها معطل میشد تا بفروشد اما تلفیق حمایت کرد و سفارش کار داد قطعا اون هنرمند باید برای ساخت و زمان تعهد تحویل باید هنرجویان را فراخوان کنند اینجوری بازهم کارآفرینی میشه و هنر جویان اساتید فردا میشوند برای اون هنرمند هم عالیه ارزوتر اما در جریان افتادن بعداز این باید خدمتتان عرض کنم تلفیق شش‌هزار اندی کارگاه در جای جای ایران خودش بانی بوده و متعلق به شرکت است مازاد هم از دیگر هنرمندان نقد میخرد بعد از آن ما بخش خرده فروشی با تخفیف چهل درصد هم داشتیم و هر شخصی توان فروش داشت میتونست بخره در جا چهل در صد ارزونتر ودر نهایت تلفیق یک شرکت نوپا ولی هدفمند است که دقیقا مثل شرکتهای دیگر حق آزمون و خطا را دارد در کل مجال ندادید مهم این بود که مرتب در حال رفع و رجوع کاستی‌ها بودیم اما من حیث المجموع تلفیق از همه شرکتهایی که یا تجربه کردم یا شنیدم یا محصول خریدم ازشون یه سر گردن بلندتره

  12. مهدی

    کلا بازاریاب شبکه ای چیز مزخرفی هست باید جنسی رو که نمی خوای بخری دیگران رو هم مجاب کنی بخرند اون هم مثل تلفیق هنر با چند برابر قیمت یک کار تخمی محض

    1. سجاد

      چ جالب
      تلفیق که مزخرفه رو بیخیال.
      نتورکی که رابرت کیوساکی ، بیل گیتس ، برایان تریسی و…. تایید میکنن رو تو میگی مزخرفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
      مرسی عزیزم

  13. Ghabe.shisheye2013@gmail.com

    سلام و درود به همه دوستان نتورکر و غیر نتورکر.
    این مباحث بوده و خواهد بود،و اینکه بنپه تلفیق هنری نیستم..
    ولی بنده حقیر تجربه چندین ساله نتورک مارکتینگ رو بشخصه دیدم و تا همیشه نتورکر خواهیم ماند..
    این یک سری داستانهایی هست که بعصجضی از دوستان mlm ی ها پیاده میکنن..و شنونده باید عاقل بود..
    من به اینکه محصول تلفیق چقد گرون هست کاری ندارم..خود شخص باید به این موضوع پی ببرد..
    و وقتی خود شخص خودش رو به این موضوع واسه خودش بسته،چ میشه کرد..
    بیاییم با دید کامل و بصیرت ببشتر شرکتهارو بسنجیم و آگاهانه تصمیم بگیریم..هرچند که تلفیق کار کردن خیلی بهتر از شرکتهای mlm ایی هست که جنس بی کیفیت به خورد ملت عزیرمون میدن..
    خلاصه میشه بهتر کارکرد و بهتر انتخاب کرد..
    سوالی ام بود درخدمتم.
    ghabeshisheye2013@gmail.com
    یاعلی

  14. ایرانی

    اجناس این شرکت تولید ایران نیس.فقط کپی صنایع دستی ایرانی هست.و کارهای فیروزه کوب ان چاپ با دستگاه های چینی هست.والبته جنس مس نیست.یچیزی شبیه پلاستیکه ک لعاب بهش زدن شبیه مس.من چندتا از کارهارو از نزدیک دیدم و لمس کردم و چون قبلا شناخت روی صنایع دستی اصفهان داشتم متوجه کپی شدن اونها شدم.جنس مس سنگینتر از اینهاست.والبته اگر میخواست تمام کارهای صنایع دستی و بدون چاپ بزنه باید کلی کارخانه تولید و کارگر صنایع دستی استخدام میکرد ک اینطور نیست.وفقط یک کارخونه و چندنفر و چندیدن دستگاه این همه کار و تولید میکنه.اینها کپی و چاپ صنایع دستی ایران هست متاسفانه.

    1. سعید

      من هم با نظر دوستمون موافقم . مس واقعا سنگین تر از این حرف است ولی این ظرف ۵۴۰هزار تومانی اگر به من رایگان هم بدن قبول نمیکنم . بنده در شهر اصفهان چندین سال زندگی کردم و صنایع دستی را از نزدیک دیدم . بعید میدونم یک شهر با این عظمت در ساخت صنایع دستی اینقدر مبتدی و زشت و گران یک محصول رو ارائه بده . وقتی مردم دوست دارن خودشون، رفیق یا فامیلشونو گول بزنن ما چیکاره ایم ولی از نظر اخلاقی کار درستی نیست

    2. علی

      باشه استاد…
      تو کدوم استخری شما؟

    3. تلفیق مجتبی

      ناااااموسا اینو دیگ کجا دلم بزارم.اصلا دیدید محصولو از نزدیک؟نزنین توروخدا این حرفارو زشته.خوبه منم بگم بجا کرم ماستو کشک میریزن میدن به مردم

  15. زهرا

    من بادرانی هستم دوستان و بسیار عالی دارم کار میکنم و با برنامه.نتورک واقعا یه شغل عااالیه.یکی از دوستان تلفیق هنر بنده رو پرزنت کردن و برای من خیلی جالب بود اینکه باینری هستش خیلی خوبه.فقط یه نکته ای که هست در ایران اگه عضو یه شرکت بازاریابی باشی نمیتونی عضو یه شرکت بازاریابی دیگه بشی اما تلفیق هنر میگه میشه اینجاست که باید تامل کرد درباره قانونی بودن یا نبودن این شرکت

    1. بدون نتورک

      سلام میشه مستند این قانون را بفرمایید؟؟؟

    2. نرگس

      ن والا تاجایی ک ب ماگفتن حتی اجازه بدگویی و تخریب شرکت های دیگه رونداریم چ برسه وارد کردن کسایی ک مشغول کارتوشرکته دیگه هستن

    3. رضانیک

      کجای قانون میگه نمیشه عضو دو شرکت بود؟ماده و بند از قانون نظام صنفی
      اگر خواستی مطمئن بشی قانونیه @samyr94 تلگرام پیام بده روشنت کنم

    4. با افتخار یک تلفیقی

      بله درسته
      توی شرکت هایی که زیر نظر وزارت صنعت و معدن هستند فقط داخل یکیشون میشه کار کرد
      یعنی از بین بیز و بادران و نیوشا و تکسو و … فقط یکی رو میشه عضو شد چون همگی زیر نظر وزارت صنعت و معدن هستند و مجبور به پرداخت مالیات اند و همچنین این شرکت ها اجازه ی پورسانت دهی بیش از ۴۰ درصد داخل پلن رو ندارند..
      ولی از این افراد هرکی بخواد بیاد تلفیق مشکلی نداره چرا که تلفیق چون محصولاتش صنایع دستیه و مالیات نداره زیر نظر وزارت صنایع و گردشگریه و میتونه بالای ۴۰ درصد پورسانت داخل پلن بده که ۶۲ درصد داره داخل کل پلن سود میده… پس اشکالی نداره کسی از سایر شرکت ها توی تلفیق هم کار کنه…
      همین طور بیمه
      دوست بنده بازاریاب بیمس ولی توی تلفیق هم مشغوله و خداروشکر درامد تلفیقشم عااالیه

  16. سعید

    ای کاش همه ی عزیزان قبل از اینکه وارد تلفیق بشن این کامنت رو بخونن، شاید در تصمیم خود تجدید نظر کنند…
    من کاری با مجوز این مجموعه ندارم…
    اما یک اشکال مبنایی دارم، خواهش می کنم از شمابعد از خواندن کامنت یک سری به این سایت (isfahanhonar.com) بزنید! قیمت ها را ببینید…یا نه اگر خیلی حوصله دارید یه سر برید نمایشگاه صنایع دستی تهران…
    جنسی که تلفیق از شما میخواهد ۵۴۰ هزار تومان بخیرید، قیمت واقعی آن در اصفهان و در این فروشگاه اینترنتی که با ۷۰۰۰ تومن کالا را برای شما ارسال می کند زیر ۱۰۰ هزار تومن است، یعنی ۵ برابر گرانتر می خرید ؛ و همچنین کالایی که تلفیق حدودا ۱۶۰۰۰۰۰ هزار تومان به شما می فروشد زیر ۴۰۰ هزار تومن قیمت دارد و این یعنی ۱۲۰۰۰۰۰ هزار تومن گرانتر کالا را می خرید.
    تلفیق بر مبنای کلاهی که سر شما و زیر مجموعه شما که خواهر یا برادر یا دوست شماست، هم برای خودش درآمدزایی می کند و هم مبلغی از آن دزدی را به شما پس می دهد.
    مثلا: شما کالایی را به قیمت ۱۶۰۰ می خرید که قیمت واقعی آن ۴۰۰ تومن است، بعد دونفر که از نزدیکان شماست را با بی انصافی و بی معرفتی تشویق میکنید به اینکه آن کالا را ۱۲۰۰ هزار تومان گرانتر بخرند، این یعنی ۲۴۰۰ تومن سود برای شرکت بابت آوردن ۲ عضو زیر مجموعه، حال شرکت از این کلاهی که سر خریدار بیچاره گذاشته مبلغی را به عنوان پورسانت به شما و همینطور به بالای دستی شما می دهد و شما خوشحال از اینکه درآمدزایی کردید؟!!!
    آیا این کار درسته؟آیا این پول حلاله؟؟
    متعجبم از تلفیق که ادعای حمایت از کالای ایرانی دارد…
    تلفیق زمانی می تواند ادعای حمایت کند که خودش تولید کننده باشد تا قیمت تمام شده کالا پایین بیاید و با قیمت پایین به فروش برساند که هم توانسته باشد اشتغال زایی کند و هم اینقدر با مکر و حیله، گران فروشی نکند.
    خیلی از شرکت های دنیا بازاریابی شبکه ای می کنند، اما آن شرکت ها مثلا خودشان لوازم آرایشی تولید میکنند و…
    من یقین دارم این جریان زمین خواهد خورد…
    چرا که بالاخره یک روز خریدار می فهمد که باید سر دوست و فامیل خود کلاه بگذارد تا خودش و بالادستیش سود کنند.
    و این دور از شرف و انسانیت است…
    { اگر واقعا به دنبال پول حلال هستیم و همینطور خیلی دغدغه حمایت از کالاهای سنتی رو داریم پاشیم بریم اصفهان عمده خرید کنیم و بیایم با سود عادلانه نه ۴۰۰ درصد گرانتر از قیمت اصلیش به مردم بفروشیم}

    1. محدثه

      سلام
      کاش یکم انصاف داشتید
      فکر میکنم هدف شما فقط تبلیغ سایتتون بوده و هیچ کس باور نمیکنه صنایع دستی ایرانی با این قیمت ها مثلا یک ساعت خاتم یا قیمت 50 هزار تومان اصلا منطقی نیست..
      پیشنهاد میکنم به سایت دیجیکالا برید و قیمت ها رو اونجا ببینید اونجاست که میبینید قیمت ها این همه که شما گفتید تفاوت ندارد…

      1. حمید

        آخی اینوکه دیگه بچه هم متوجه میشه قیمتای کالاهاچندین برابره. کسی که خوابه میشه بیدارش کردولی کسی که خودشوبه خواب زده نمیشه بیدارش کرد. بزارید چندوقته دیگه …شاهنامه آخرش خوشه

    2. رضا

      اولا : به من اگه کالای 10000 تومنی رو صد هزار تومن هم بده بازم میخرم چون من 1650000 اولش دادم در عرض 4 ماه 30 میلیون در آوردم به این میگن تجارت
      دوما : قیمت صنایع دستی با توجه به سازنده آن یا به عبارتی هنرمند اون فرق داره اگه یه سری به خیابان ویلا بزنی همه چی دستت میاد
      دوستان لطفا تحقیق کنید و بدون اطلاع صحبتی نکنید —- از کار خودتون تعریف کنید نه اینکه شرکت های دیگر را تضعیف کنید و این نشان دهنده ضعف شرکت های خودتونه

      1. بهزاد

        اقا تکلیف ماروروشن کنید.
        من الان پریزنت شدم ولی بااین حرفایی ک شمادارید میگید الان سردوراهیم
        خدایش بنظرم هم مخالفا وهم موافق های تلفیق حرفشون حقه موندم چیکارکنم
        لطفاراهنمایم کنید

    3. nasrin

      سلام وقتتون بخیر. من شطرنجی که توی تلفیق دیدم ۱/۶۵۰/۰۰۰ زده بود همون شطرنج را توی تهران قیمتش ۲/۷۵۰/۰۰۰ فروش زده بودن. نفهمیدم گرونه، ارزونه. نمیدونم والله.

    4. سارا

      دوست عزیز اینهمه تایپ کردی دو تا خط مطالعه کن که دیگرانو گمراه نکنی و اطلاعات نادرست ندی. اونم با اینهمه اعتماد بنفس..!!! شرکت تلفیق هنر دارای تاییدیه قیمت از اتحادیه اصناف هستش. شما نیا تو تلفیق که کلاه سرت بره.

      1. بهار

        من این تاییدیه رو دیدم ولی برام جالب بود که چرا اتحایه اصناف یه منشی نداشته که تایپش کنه، نشستن با خودکار نوشتن و مهرش کردن؟؟؟؟!!!!!

      2. سحر

        من تاییدیه ای از اصناف ندیدم دوست عزیز لطفا ثابت کنید

    5. فهیمه

      یه سوال، محصولاتی که میگین تلفیق داره به پنج برابر قیمت میفروشه، گرون تر بودنش بحث تفاوت قیمت به خاطر استادکار نیست؟
      چون صنایع دستی بسته به اینکه قلم کدوم استادکار باشه تفاوت قیمت زیادی دارن

    6. سمانه

      آخه من که یک خانوم خونه دارم میفمم که یک دیس کریستال ایرانی رو نمیدن ۵۰ تومن چطور صنایع دستی ۷۰ تومن وای مسلا شما نتورکرید???

    7. با افتخار یک تلفیقی

      مگه صنایع دستی که تو قیمت کردی زیر ۱۰۰ هزار تومن همونیه که توی تلفیق هس؟ قطعا اونی که تو زیر ۱۰۰ تومن دیدی مقدار مس و اندازش کمتر بوده وگرنه تلفیق الان تاییدیه قیمت از اتحادیه صنایع دستی نداشت…
      تمامی محصولات تلفیق دارای تاییده ی اتحادیه ی صنایع دستی با مهر و امضای رییس اتحادیس..
      یه سری به میدون امام که بزنین میفهمین خیلییی جاها گرون تر از تلفیق هم میدن

  17. فرهاد

    اگر پلمپ شده و بعد رفع پلمپ شده دو حالت وجود داره:
    1. مشکل قانونی وجود داشته که رفع شده و رفع پلمپ شده
    2. از ابتدا مشکل قانونی نبوده و با تلاش مزبوحانه به اصطلاح نتورک های دیگه پلمپ شده که با بررسی توسط مراجع قانونی رفع پلمپ شده
    به اصلاح نتورکهای دیگه مطمأنا به قدرت تلفیق ایمان آوردند که دست به چنین پرونده سازی هایی برای تلفیق می زنند و همین باعث میشه که من بیشتر به تلفیق ایمان بیارم
    صادرات محصول ناب ایرانی و ارز آوری برای کشور به هیچ عنوان غیر قانونی اعلام نخواهد شد

  18. نتورکر

    سلام بر همه دوستان گرامی
    من نمیدونم واقعا کی میشه که دیگه مردم ما هر چیزی رو براحتی باور نکنن و قبل نکنن و از اون مهم تر هر چیزی رو منتشر نکنن. قبل مطالعه کنن بررسی کنن مطمئن بشن و بعد شروع کنن به منتشر کردن. واقعیت این هستش که نتورک اصلا بد نیست فقط بعضیا بد انجامش میدن. اگر قدرت اهرم این صنعت و درکش کنید هیچ وقت با هیچ خبری با هیچ منفی دست از کار نمیکشید. امیدوارم یک روزی همه مردم ما متوجه بشن این هم یک کسب و کار موفقه.
    موفق باشید

  19. حمید شمس

    تلفیق هنر عشقه ، صد بار هم که مافیای نتورک چوب لای چرخش کنند و به هر بهانه ای پلمپش کنند، باز هم ادامه میدم . حیف اون چند ماهی که توی شرکت های مولتی لول مارکتینگ فعالیت بیهوده کردم . اکنون یک دهم اون فعالیت را در تلفیق هنر انجام دادم و پورسانت چند برابر گرفتم . هر کی میخواد کار نکنه ولی من تا تهش هستم .

  20. حسین

    بهتره آدمهای بیسواد، دهانشون رو ببندن
    قانونی ترین نتوورک ایران (تلفیق هنر)
    قبل از اینکه حرفی بزنید تحقیق کنید!

    1. مهدی بهادری

      داداش شما برو با تلفیق پولدار شو هه

      1. به کوری چشم مخالفان تلفیق

        حاضرم باهات کل بندازم سر اندازه وردو تایمی گه میزاری با ورود و تایم خودم بر سر درامدامون تا ببینم اینجور ژست گرفتی چقدر در اوردی تویه این شرکت هاییی که اسم نتورک رو به لجن کشیدن

      2. علی

        مهدی بهادری تو چقدر در میاری؟روزی۱میلیون تومن برات قابل هضم هست؟
        من دارم در میارم…نوش جونم
        تو هم برو بگیر فقط دستت جیز نشه
        چون استخر نشینان بالاسرش نشستن?

  21. داود

    سلام خدمت همه دوستان
    من کاری به تلفیق و بادران و بیز و… ندارم
    برین مطالعه کنید راجع به نتورک صحیح ازنظر بزرگ های نتورک دنیا
    و اگرتیم و یا شرکتی بادیدگاه فقط شبکه بخواد کارکنه وبرپایه فروش نباش نگرش یک نگرش هرمی هست و نه بازاریابی شبکه ای سالم
    منم سر جلسات تلفیق بودم وهم بیز و بادران و…
    ولی تو تلفیق میگن فقط 1بار بخر و بذار گوشه خونه و برو ادم بیار
    اینم که شد همون هرمی ها که?

    1. مریم

      دقیقا! و فقط کافیه دوستان یه تماس با مراجع مربوطه بگیرن تا متوجه بشن هر شرکتی که موردنظرشونه قانونیه یا غیرقانونی! خیلی ساده ست

    2. فرهاد

      سلام نه بزرگوار توی تلفیق هم شما با بن هایی که از شرکت میگیری ملزم به خرید مجدد هستید ولی با تخفیفات خیلی خیلی خوب

    3. خودم

      این صحبت شما زمانی صدق میکنه که محصولی نباشه یا سود فقط به سرشاخه برسه
      دقت کنید که خیلی از استاد کارهای هنر دست از این کار سود میبرند و در اصل ما اجناس اونها و جنس های دپو شده رو خرید میکنیم

  22. ویکتور

    سلام. خیلی جالبه که 15میلیون جایزه گذاشته برای کسانی که یه دونه ایراد از شرکت یا پلن شرکت در بیاره. البته این پلمپ هم مثل جاهای اتفاق میوفته و یکی از دلایلش جابجایی دفتر شرکته. خدانگهدار همه ی تلفیقی هاست

  23. مهرسام

    با توجه به توضیحاتی که این قسمت در مورد طیف تیم ها و شرکت های بازاریابی هرمی و بازاریابی شبکه ای خوندم باید بگم .شرکت تلفیق هنر جزو قابل قبول هاست .یعنی کاملا طیف سالمی نداره و هرمی هم نیست ..اما تیم های آن هرمی هستند.و هرمی کارن…با دیدگاه هرمی افراد را جذب میکنند…

  24. علی

    تلفیق عالیه و هرکسی حرفی غیر از این بزنه حرف مفته
    کافیه وقت بذارید و جدی بگیرید .

  25. یک تلفیقی

    .
    همه اش حرفه مفته ….
    با توکل به خدا داریم ادامه میدیم و هر روز بیشتر بیشتر به کاری که میکنیم افتخار میکنیم و از لحاظ کار در مدت کوتاهی شرکت تلفیق به بهترین شکل ممکن در سطح خیلی بالا کار افرینی داشت
    اگه شرکتهای دیگه شایعه سازی نکنن که البته اصلا هم مهم نیستن
    ما با قدرت ادامه میدیم….

    1. سلام گلم. من تازه وارد شدم. میشه یکم توضین بدیو

    2. محمد

      یه مصاحبه از شبکه ی ۱ صدا و سیما پخش شد در مورد بازاریابی شبکه ای و قوانینش .اسم برنامه اشعه ایکس هستش توصیه میکنم تمام دوستانی که نتورکر هستن این برنامرو سرچ کنن و. ببینن که اطلاعاتشون تکمییل بشه
      به امید روزی که ایران پر از نتورکرایی باشه که به همدیگه کمک کنن که تو راه درست کار کنن

  26. بهنام .م

    اگه غیر قانونی بوده و پلمپ شده چرا الان باز شده؟
    پس قانونی شده که باز شده؟
    یا از اولش هم قانونی دال بر غیر قانونی بودنش نبوده؟
    راستی دوستان خداییش خرید صنایع دستی غیرقانونیه؟

    1. منصور

      محض اطلاع میگم.. بازاریابی شبکه ای که سازمان جهانی نظارت بر فروش مستقیم تایید میکنه، لاید از این قوانین پیروی کنه: 1- کالا داشته باشه 2_ کالا مصرفی باشه .3_ از نظام مالیاتی تبعیت کنه. 4_ در عضو گیری محدودیت نداشته باشه… یعنی باینری نباشه. هرچندتا دست مستقیم که بخوای، بتونی بگیری .. از قانون کمپرس تبعیت کنه. و قوانین دیگه…. مسلما طولی نمی کشه که میریزن و همرو می گیرن. عین کوئست و پالینور و … اشتباه کردن، یک امر انسانیه ولی تکرار اشتباه ، انسانی نیست. اگر پایدار بود، ما ام میرفتیم اونجا . چون من نتورک رو خوب بلدم. توی همه نتورکها هم پول دراوردم. الانم 258 نفر تیم دارم توی نتورک قانونی. ولی هرچی زحمت بکشی و تیم بستزی، آخرش همش بر باد میره. همیشه یادتون باشه که نتورک ، یه روز و دو روز نیست… نتورک آخرین و همیشگی ترین شغل شما باید بشه.

      1. نتورکر بادرانی

        عالی بود…نتورک یعنی خرید و فروش ولی تلفیق اینو نداره و فقط خریده

        1. محسن

          تا من يادمه خريد از كمپانيه نه اينكه از بازارياب خريد كردن اونم ي سري محصول كه گرون تره از همه جا است
          درضمن دقيقا تلفيق خريد و فروشه اما خريد از كمپاني نه از بازارياب بدبخت

        2. بانو

          اره چایی بگیری دستت …به همه التماس کنی بخرن??

          1. یک بادرانی وحشی

            تو التماس نمیکنی که بیان کوزه بخرن?…خخخخخخخخخ…

          2. ناشناس

            خخخخخخ خدایی ملتو اسکل کردناا

            کی میاد پولشو بده کوزه بخره اونم ۱۶۰۰ !!

            بعد نگه داری خونه بگی اوه یس من از کشورم حمایت کردم 😐

            والا ملت دیوانه ان خداشاهده

      2. علی

        سلام
        لطفا منبعی که در رابطه با قوانین سازمان نظارت بر فروش مستقیم باشه رو ارائه کنید. چون به مصداق چندین و چند شرکت بین المللی میتونم بهتون ثابت کنم که بند دومی که نوشتید (محصول مصرفی) در بسیاری از شرکت های معتبر وجود نداره و یک بار خرید هستند. یا بابت یک بار خریدشون سالانه هزینه تمدید خدمات می گیرن.
        هر شرکتی توی ایران در خطر کامل هست
        من توی ابر تجارت کار کردم که در عین قانونی بودن بستنش
        توی پنبه ریز هم کار کردم که درسته نبستنش ولی با تغییر های پی در پی در پلنش میزان سود دهی رو به قدری کشیدن پایین و در عین حال با گذاشتن پلن بریک به شکلی پورسانت رو میشکنن که همون میبستنش بهتر بود!!!
        یعنی عملا توی ایران چسزی به عنوان امنیت تجاری کشک و پشمه! حالا میخواد مجوز داشته باشی یا نه. من تلفیق فقط پرنت شدم و هنوز شروع نکردم ولی به قطقیت میشه گفت که امنیت بالایی نداره ولی چیزی هم برای از دست دادن نداره و در کنارش یه سری مزیت خوب نسبت به ام ال ام داره
        1- بریک نداره
        2- خرید اجباری هر ماهه نداری
        3- درگیری برای فروش محصولاتی با چند برابر قیمت نداری
        4- خریدهای اجباری و فالو های خرید هر ماهه نداره
        5- دست پتانسیلت برات سیو می مونه هر ماه صفر نمی شه
        6- حد اکثر پورسانت پنبه ریز توی پلن جدیدش توی جایگاه یاقوت داده میشد که تقریبا 4 درصد کل فروش مجموعه بود واینجا بریا سه خرید 15 درصد میده!!!
        7- کار کردن با دو یا چهار نفر دایرکت به مراتب راحت تر از کار کردن با 7-8 نفر آدم توی پلن ام ال ام هست
        8- محصولاتش به خاطر صنایع دستی بودن ماهیتا معاف از مالیات هست
        9- اشتغال زایی تولیدی خوبی نسبت به بقیه شرکت ها داره که یا محصولاتشون وارداتیه و یا حد اکثر مواد اولیه اش وارداتیه و توی ایران پر میشن
        مجموعا به نظر من از پنبه ریز که من توش کار میکردم بهتره! تنها چیزی که کمتر داره امنیت و پایداریش هست که در اون زمینه هم پبه ریز با تغییر پلن هاش ثابت کرد که اون هم امنیتی نداره!!!

  27. یک نتورکر

    متاسفانه در مملکتی زندگی میکنیم که سالم ترین تجارت ها رو هم به لجن میکشن .
    اینجا ایرانه که حتی تجارتی که در کل دنیا برد_برد محسوب میشه اینجا برد_باخته
    همکاران محترم که در نتورک کار میکنید”سعی کنید بجایه تخریب تلفیق” ساختمون کج وخراب خودتونو درست کنید.
    متاسفانه در ایران حتی توی نتورک هم کلی آدم کثیف وجود داره.
    اگه خیلی دنبال خبر رسانی هستی الان که دفتر تلفیق باز شده هم بزار.
    وگر نه با این سرعت رشدی که تلفیق داره شرکت های mlm خودشون در دفترشونو میبندن دیگه نیاز به پلمپ نیست.

  28. حالم عالیه

    سلام دوستان
    هرکی میخاد هرچی بگه.همه ما داریم کارمیکنیم خیلی هم خوب هستش پورسانتهای بهتر ازپلن ام ال ام هم داره.عالی هستش شما هم عالی باشی

    1. عالی

      میشه توضیح بدین ام ال ام چیه!!؟؟؟
      که شما رد میکنین!!!؟؟؟؟

      1. شایان

        ام ال ام پلنی هست برای شرکتی که محصولات کیفیت فوق العاده دارندو افراد خودشون دوست دارند و واقعا نیاز دارند که از اون محصولات استفاده کنند ، هرچند که قیمت هم بالا تر با شه اما کیفیت به قدری عالیه که نیازی نیست منت عمو یا خاله رو کشید که ازت جنس بخرن . در ضمن پلن های شرکت های بازاریابی ام ال ام نیست و یونی لوله . تحقیق کنید متوجه می شود . اما شرکت تلفیق از یه باگ در قانون اساسی استفاده ی هوشمندانه کرد و این طرح درآمد زایی رو ارائه کرد تا امثال من که یه عمر تو بیز جون کندم تو اولین پورسانتم ، ثمره 9 ماه تلاشم تو بیز رو اینجا بگیرم . و پیشنهاد می کنم تا دیر نشده از این موج عقب نمونید

        1. بابات

          بیا و دیگه جایی نتورک مارکتینگ رو تعریف نکن. اگر نتورک ایرانید مجوز کو؟ اگر نتورک جهانید کدوم سایت معرفیتون کرده

  29. یک تلفیقی

    دوباره باز شده دفتر تلفیق…
    اگه به پلمپ بخواد باشه دفترهای شرکتهای بیز و پنبه ریز و بادران و تکسو هم تا حالا چند بار به داستان پلمپ و اماکن برخورد کردن ولی بازم کارشونو ادامه میدن…
    سفره خونه سر کوچه ماهم سالی یه بار پلمپ میشه ولی نه تعطیل میشه نه کلاهبرداری میکنه!! ?

    1. عسل

      ببین دوست عزیز شرکت پنبه ریزو نمیتونی با شرکت دوزاری که تازه تاسیس شده و اصلا مجوز نداره مقایسه کنی. شرکت پنبه ریز ۳۵ ساله تاسیس شده برو دنبال بازیت

      1. مسیح

        با سلام
        به نام خالق باورهای پاک
        دوستان تمامی موسسات بازاریابی که از سال نود به قبل تاسیس شدن کاملا غیر قانونی بوده و هر کدام هم در طول مدت کاریش خود چندین بار پلمپ و فک پلمپ شده اند.
        ما درصددیم طبق مذاکرات با دیوان عالی کشور و سازمان میراث فرهنگی مجوز رسمی گرفته و در همین امر به ما مجوز فعالیت تا تاریخ معلوم شده را داده اند
        شرکت تلفیق هنر
        با توجه طبق بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای که فرمودند اشتغال و حمایت از تولید ملی امری واجب است این شرکت با به راه انداختن اکثر کارگاه های صنایع دستی و برگرداندن چرخ این اقتصاد و با اشتغال زایی بسیار در صدد است که نحوه درست بازایابی شبکه ای را که در انبوهی از اشتباهات در اساس نامه های شرکت های مختلف بوجود آمده گسترش دهد تا این شرکت زبان زد و باعث پیشرفت واقعی شود.
        تخریب کردن هر یک از شرکت های بازاریابی امری غیر اخلاقی است و شرافت یک سازمان و نتوکرانش به پایبند بودن به همین قوانین است
        این شرکت با صرفه جویی در هزینه ها با یک بار خرید آن هم خرید محصولاتی که تماما ایرانی هستند در صدد است تولید ملی را بالا برده و هم چنین درصدد است که صادرات جهانی را آغاز کند.
        شرکت تلفیق با توجه به میزان سرمایه ای که برای خرید دریافت میکند و با توجه به عضو.گیری اصولی وو تعیین سقف درامدی در صدد است که با تعیین سقف بتواند از پس پرداخت پورسانت ها برآمده و باعث شود بیشترین مزایا شامل حال بازاریابی و نتورکران عزیز بشود.
        از این رو هرگونه خبر ناشی از این که این شرکت فعالیت غیر قانونی دارد را تکذیب کرده و انشالله خبر های خوبی در راه است
        ما ایرانی هستیم و باید از تولید ملی حمایت کنیم
        شرافتمند باشید و استوار
        اینجا تلفیق و هنر است
        اسمانش رنگی دیگر دارد

        دوستدار شما مسیح

        1. شايان

          هروقت پلیس فتا اعلام کردم تلفیق اوکی هست ما باور میکنیم.

      2. سعیدج

        ادعات میشه نتورکر هستی ولی طرز صحبتت با کوچه بازاری هیچ فرقی نداره یکمی ادب بیاموز از شرکتت دوست عزیز

      3. حمید

        دوست گرامی شمایی که سنگ شرکتهای ام ال ام یا پنبه ریزو بادران و… به سینه میزنی توجه کن که همتون باید به زودی زود باید جمع کنید برید. چون فرق بین پلن باینری شرکت معظم تلفیق رو با شرکتهای خورشیدی و ویزیتوری رو نمیدونید. من حمید نگینی هستم یکی از اعضای تیم تلفیق. اگر خواستی ۰۹۱۲۳۶۶۲۸۱۲ این شماره من هست تماس بگیر منطقی فرقش رو بگم.

    2. مهدی رحیمی

      ببین یک تلفیقی عزیز.
      تو اگه بری تو سایت ایران هشدار میفهمی که کمپانی بادران تا بحال کوچکترین خطایی مرتکب شده یا نه؟؟؟

  30. سيد سعيد گنج زاده

    نه بابا بستنش؟؟ میگن الکیه سایت ایران هشدار دست مافیای نتوورکه، از این ورم این تلفیق معلوم نیست داستانش چیه میگن یه بار خریده اینجوری باشه خوب این بادران و بیزم میگن مگه ما چلاغیم ما ام یه بار خرید میکنیم پلانو اگه اوکیه!! ما که نفهمیدیم چی به چیه

    1. منتظر

      یه اتاق اداریش رو بخاطر جابجایی مکان پلمپ شده بود که امروز فک پلمپ شده..
      تا کور شود هرآنکه نتواند دید…

      1. حسین

        اصلا اینجا نه اسم داره نه رسم معلوم نیس منبعش کجاست ؟رفتن یه برگه پلمپ پیدا کردن از روش عکس گرفتن اینجا اوردن نشون میدن خدا ازشون نگذره که نمیتونن ببینن بقیه میخان کار کنن

          1. رضا رضا زاده

            آخه اینم شد منبع.معلوم نیست چرا فقط ایران هشدار اینو میگه؟
            معلوم نیست کی داره این سایت را مدیریت و ساپرت میکنه؟
            به کلیه نتورکر های عزیز این نوید را میدم سال دیگه با گل و شیرینی میاین برا عضویت تو تلفیق

        1. the Networker

          ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا
          سردار ” مسعود منفرد” در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی افسران پی جوی مبارزه با جعل و کلاهبرداری:

          به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی مدعی قانونی بودن فعالیت خود با عنوان بازاریابی هستند، اعتماد نکنند بلکه حتماً از طریق سایت های ایران هشدار و سایت مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از قانونی بودن آن اطلاع حاصل نمایند.

          http://luxurynetworker.ir/?p=1546

      2. Mohamad.reza

        Oskolan baba chera pasharo rosorate khodet mikoshi inja male badrane

        1. مهدی رحیمی

          بی زحمت در مورد شرکت شبکه بادران چرت و پرت نگو و حرف دهنتو بفهم.
          چطور میشه که ایران هشدار مال بادران باشه؟؟؟؟
          اون موقعی که بادران نبود ایران هشدار دست کی بود؟؟؟

          1. امیرحکیمی ورزنه

            عزیزدل برادر اخه اون زمانی ک ایران هشدار اومده گفته شرکت عیر قانونیه و مجوز نداره ک هنو شرکت فعالیتش رو شروع نکرده بود . ینی اصن عضو گیری نکرده بود .نیگا به تاریخ پیام بکن اون موقع هنوز شرکت واسه سال اولش مجوزش صادر نشده بود .
            بهتره یکم بیشتر تحقیق کنی

          2. the Networker

            به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود، اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است و هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.
            بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.

            http://luxurynetworker.ir/%D8%AA%D9%84%D9%81%DB%8C%D9%82-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/

      3. اسماعیل

        چی میگی واست خودت!!شرکت کلاه برداریه

      4. حسین

        آقا به نظر من این شرکت اگه اینجوری باشه کار خیلی خوبی میکنه و پلنشم واقعا عالیه منم خیلی دوست دارم برو ولی چن تا مشکل داره و به اقتصاد کمک میکنع من نمیتونم مبلغ پورسانتهایی رو که مده قبول کنمآقا اگه اینجوری باشه فرض کنید همه بیا و پولدار بشن و یارو در عرض مثلا یه سال ماهی ۲۰ یا ۳۰ ملیون تومن بگیره خب اینجوری همه پولدار میشن کمکم و تو کشور وارونگی اقتصادی پیش میاد اگه یه عده خیلی پولدار بشن و یه عده ضعیف اقتصاد داغون میشه بعدشم چرا آمریکا و چین همچین اجازه ای نمیده به خاطر همین چیزاس بعدشم اینقد پول خیلی زیاده ممکنه از یه جهت ممکنه درست نبشه اینقد پول زیاد به نظرم مقدار پورسانت دهیش خیلی زیاده درسته پلن معکوس نمیخوره ولی باعث دوگانگی جامعه میشه ممکنه همین پولدار شدن پول رو دست بعضی آدما بده که نمیتونن ازش درست استفاده کنن به نظرم باید روش فکر بشه و اگه اینجوری بشه نباید اجازه مجوز بدن

    2. پری

      ایران هشدار معتبره نماد الکترونیک برای سایت های خرید و فروشه

      1. احسان لبافی

        اگر میخوای راجبش بدونی بیا کانال تلگرامی @takhfifat021

      2. k2

        سلام دوست عزیز الان گرفتن نماد کاری نداره که.خواربار فروشی سر کوچه ما هم نماد الکترونیک داره

    3. احسان لبافی

      تلفیق هنر چون مالیات میده غیر قانونیش نمیکنند.والا کدوم آدم عاقلی گلدونی ک 300هزارتومنه رو 1/600میلیون میخره؟؟؟

      1. مریم

        تلفیق هنر قانونی نیست من با وزارت صنعت معدن و اتاق اصناف تماس گرفتم حتی از دیوان عالی هم پیگیری کردم خودشون میگن رای موافق دیوانو گرفتیم ولی فعلا که چیزی قطعی نیست متاسفانه یه رفتار غیرحرفه ای و بد که از لیدرای این شرکت دیدم اینه که میرن سراغ نتورکرای شرکتای دیگه! و من با دو تا از لیدرای این شرکت صحبت کردم کلا از دیگران بدگویی کردن! همه رو مافیا می دونن و یه جورایی میگن همه بدن ما خوبیم!!!! به بالاسریا پورسانت می رسونه ولی اونا که پایینن یه پولی هم بابت خرید محصول گرون و غیرمصرفی از دست میدن. لیدر این شرکت می گفت ما هم اومدیم بخوریم و یه چیزی ببریم!!!

        1. جچ

          من نمیدونم چرا ملت ایران در مورد چیزایی که نمیفهمن و نمیدونن اصلا چی هست نظر میدن . یکم مطالعه کنید .

          1. رضا

            اره والا قربون ادم چیز فهم

        2. مهدی

          احسنت موافقم. شامپوی تاریخ مصرف گذشته ی تلفیق خیلی گرونه. روغن پالمی که جای روغن کنجد هم میده گرونه. خدا رو شکر فرق احمق و احمق تر رو فهمیدیو

        3. Ariyanviper

          سلام دوسته گرامي. اين ضعيف بودن ويژن شما و ليدرتون هستش. مشكل از شماس نه سيستم ميتونيد درستش كنيد هنوز دير نيست

        4. Mili

          سلام من خودم هنوز نرفتم تو این شرکت ولی دوستم دو روز پیش دومین پورسانتشم گرفت دیگه مطمئن شدم واقعیه حتی دیروز تو همدان سمینار داشت شرکت و رئیس اموزش پرورش و چند تایی دیگه هم بودن توش اگه کلاه برداری بود اونا نمیومدن که

          1. رضا

            وقتی کسی پورسانت گرفت دلیل بر واقعی بودن همه چیز نیست

        5. علی

          باسلام.خواهشن این متن هارو نزارید .منم میتونم بیام با ی پیام سابقه و نون یه شرکت یا ی فردو ببرم ..
          تا کسی خودش نیاد توی اینکارها نمیتونه متوجه بشود.
          متاسفانه فقط یه ایرانی میتونه هم نوع خودشو خراب کنه …?

          1. سعید

            ای گفتی ای گفتی

      2. رضا رضازاده

        عزیز دل وقتی داره بهت فشار وارد میشه چرا اطلاعات دروغ و میدی.
        کلیه قیمتها زیر نظر اتحادیه صنایع دستی فروشان هست و البته بیشتر اجناس هم علاوه بر اینکه ارزان تر از بازار هستند یک روش سرمایه گزاری هست

        1. قربانی تلفیق هنر

          بی خیال بابا کجا قیمتاش زیر قیمت بازاره ، من خودم خرید کردم الان به شدت پشیمون ، و چرا وقتی به بالا سری ها اعتراض کردم گفتن اینا رو نخریدی که بفروشی!!! خریدی که فقط یادگار نگه داری!!!
          یادگار از بزرگترین حماقت زندگی

          1. سعیدج

            یه چیزی که از فروشنده ها یاد گرفتم اینه که همیشه عادت دارن بزنن توی سر جنس کسی دیگه و اون رو بی ارزش کنن. همه فروشنده ها همینچوری هستن

          2. lotus

            اتفاقا من تمام محصولاتم و توی بازار بیرون قیمت کردم و همشون گرونتر از شرکت بودن

          3. feri

            dadash man khodam talfigh kar mikonam avalan mahsoli ke dastam reside az ba keyfiyat tarin sanaye dastiie ke mishe did shoma ke sherkate dge kar mikoni esme baghiye sherkataro nemikhad kharab koni deghat kon bebin kodom behtare bedone tasob

          4. ایمان

            آفرین واقعا منم برای پرزنت بردن ولی قبول نکردم چون برای جذب کردن گفتم دوتا حرف منطقی بزن نتونست

          5. رضا

            قربانی تلفیق هنر با توام عزیزم…
            خوب گوش هاتو باز کن
            من پسر استاد کاری هستم که تا قبل از تلفیق داشت کارگاهشو جمع میکرد…خوب گوش هاتو باز کن و چشماتو بیشتر:چند دفعه صنایع دستی خریدی؟پدر من ۳۵ ساله خاتم کاری میکنه…و هر ساعت کارش ۸ برابر خاتم کاری من ارزش داره…ببین قیمت گذاری روی محصول صنایع دستی فرق داره با اون چیزایی که تا الان خریدی و ماشین تولید کرده…اینو از یه استاد صنایع دستی بپرس یا یکاری کن یسر خیابون نجات اللهی تهران بزن یا نقش جهان اصفهان بعد اسم استادکار رو بپرس …اونوقت ببین اون استاد کار تو چه سطحیه…اونموقعه که متوجه میشی قیمت با قیمت فرق داره…اره داداش جنسای تلفیق صد تومنیش هم هست ولی بیار پیش منه استاد کار تا بهت ترکاریاشو نشون بدم…
            ببین امثال مرتضوی بدرد این مملکت میخورن نه آقای x و y که خیلی پدر سیستمی صداشون میکنن…
            آقای لبافی
            عاقلانه فکر کن…
            تلفیق منفعتش برای سیستم حکومتی ارز آوریه نه مالیات…چیزی که بادران تا رادین خواااااااااابشم نمیتونن ببینن…والا پسر خالم سال ۹۵ برا مادرش رنگ موی شرابی گرفت موهاش هویجی شد…بس نیس اینقدر احمق بودن…چیزی که توریست ها و خارجی ها براش سر دست میشکنن هنر دست من و پدرمه نه شامپویی که از چین میاد و تو اشتهارد جلدش عوض میشه…
            این همه منفی بافی علیه تلفیق هم بخاطر اینه که دستتون رو شده…
            فقط یه گوششو میگم برو تا تهش :وقتی وزارت گردشگری و صنایع دستی تاسیس شد میفهمی که دورتون تموم شده و بقول یکی از دوستان با گل و شیرینی میرید دم دفتر تلفیق…

          6. ناشناس

            برو بابا من تو هفت ماه سورنتو خریدم برید ببینم با شامپو و چرت و پرتای فله ای خارجی میتونید وارد بازار جهانی بشید امیر کبیر یه جمله قشنگ داره میگه یک کشور نه پادشاه دانا میخواد نه وزیر دانا تنها و تنها فقط و فقط مردم دانا میخواد ملت ما هم فقط دنبال منفعت خودشونن بدبختا اون صنایع دستی مال کشورمون از نظر تنوع تو دنیا دوم هستیم از نظر فروش اخر بعدشم صنایع با ارزش افزوده ای که داره کلی ارز وارد کشور میکنه تو این اوضاع بد اقتصادی

      3. امیراچ اس

        شک نکن ادم عاقلتونیستس چون اون گلدون ۳۰۰هزار تومنیو من به ۳۰ هزار تومنم میتونم بخرم
        نمیدونم ملتفت شدی یانه ولی میگم اولا اون گلدونو میتونی نخری دوم هدف رسیدن به پلن کاری هستش نه خریدن یک محصول بعدشم صنایع دستی فرق داره قیمتش و دوم هم دسته واسطه ها کم شده وگرنه اون گلدون ۱.۶۰۰ رو تو باید نزدیکه ۳میلیون میخریدی

    4. اریانا

      اگر اوکی باشه طرح و پلن و همه چیزش عالیه. اصل تصاعد تو اینه فقط باهاش.توافق قانونی بکنن چیز عالی هستش تو این اوضاع اقتصادی

      1. مهدی

        ب این سایت یر بزن یکم اطلاعات نتورکیت بالا بره…
        http://on-networkers.ir

    5. بنده خدا

      آره یکبار خریده بیشترین سود تو ایران به بازاریاباش میده سیوینگ داره یعنی هرماه تلاشت صفر نمیشه ذخیره میشه کلا خییییییییییییییییییییلی خوبه لغو جایگاه هم نداره من راضی ام خییییلی

      1. ناصر

        آقا اومدو یکی رفت و خوشش نیومد خواست لغو بزنه اونوقت داستان چی میشه

        1. محمد

          انصراف اضافه شده

      2. سمانه

        Khodeto dari gool mizani man chizaie mi2nam va didam ke hich vaght zolm dar haghe hichkas. NEMIKONAM KE vared beshan

    6. k2

      سلام دوست عزیز
      شرکتهای که محصولاتشون لوازم مصرفی هستش قابلیت اینکار رو ندارن که یکبار خیرد بشن.
      همینطور نمیتونن کالا خودشون رو صادر کنند چون کشورهای دیگه محصولات بهتر ارائه میدن.
      ولی صنایع دستی برای کشور خودمونه و بیرون از مرزهای ایران هم طلبه خودشو داره-درصورتی که شرکتهای دیگه ادعا میکنن که محصول برای خودشونه در صورتی که دارن از بیرون وارد میکنند.
      در ضمن شرکت تلفیق الان رفع پلمپ شده و داره کارشو با قوای بیشتر انجام میده.
      جهت اطلاعات بیشتر با آیدی زیر در تلگرام تماس بگیرید.
      kamrankhodabadneh@
      یاعلی

      1. سمانه

        شرکت کاملا غیر قانونی هست چراتوی کافه پرزنت میکنن چرا دفاترشون تابلو نداره چرا اجناسی که توی کافه هست موجودی ندارن تیم ضعیف دارن بلد نیستن حرف بزنن فقط میگن خرید بزن و بعدش ولت میکنن من چندتا لیدراشون رو میشناسم که دبی و آلمان زندگی میکنن اومدن جیباشون رو پر میکنن و برن
        چرا توی سایتش اطلاع زدن دیگه دفترشون رفت و آمد نشه
        من خودم خرید زدم و کلی پشیمونم چون خیلی خوب توشون داخل کردم
        آموزش صفر
        برخورد صفر
        فقط به فکر جیب خودشونن به زودی فعالیتشون جمع میشه میگه نه صبر داشته باش آقای محترم
        بعد خودت میمونی و شرمندگی اونایی که آوردیشون
        مگه صنایع دستی نیست چرا مجوز بهش نمیدن
        دیوان هم تا برج ۱۱ سال ۹۷ حکم داده
        خیلی راحت میگن یه خرید میکنی دیگه

        1. سجاد

          سلام ممنون میشم که اگه اطلاعات کافی دارید بیاید پی وی بنده و توضیح بدین و استفاده کنم واقعا محتاجم به توضحات بدور از هیجان.
          ۰۹۱۴۲۸۰۱۰۶۷

          1. رعنا

            به ایدی بنده پیام بدید @ranafarahani

    7. مهدی

      برای اطلاع از نتورک قانونی
      http://on-networkers.ir
      اینجا برید

    8. Mohamad.reza

      Slm
      Mlm mahsolatesh masrafiye nemishe yek bar kharid bashe
      Iran hoshdar ax polomp kardane daftaro zade vali ax baz shodanesho nazade
      Pas saite khabari nist
      Az invaram
      Kolie lideraye biz badran daran pamishe
      Kho mosalaman bayad az sherkateshon defa konan
      Inam shomaram khasti bishtar mota vajeh shi tamas begir
      ۰۹۲۱۴۸۲۹۴۱۸

    9. Mohamad.reza

      Slm
      Mlm mahsolatesh masrafiye nemishe yek bar kharid bashe
      Iran hoshdar ax polomp kardane daftaro zade vali ax baz shodanesho nazade
      Pas saite khabari nist
      Az invaram
      Kolie lideraye biz badran daran pamishe
      Kho mosalaman bayad az sherkateshon defa konan
      Inam shomaram khasti bishtar mota vajeh shi tamas begir
      ۰۹۲۱۴۸۲۹۴۱۸

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *