شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!

4/5 - (3 امتیاز)

مجوز تلفیق هنر : شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم ) توسط مراجع و ارگان های مربوطه پلمپ شد.

به نقل از ایران هشدار شرکت بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم هوشمند ) که مغایر با آیین نامه موضوع ماده ۸۷ قانون نظام صنفی و بدون کسب پروانه مبادرت به عضوگیری و پرداخت پورسانت چندسطحی می نمود توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمپ گردید.

 

بروز رسانی خبر ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ :

در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضایبازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.

 

بروز رسانی خبر ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ :

جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور از فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر خبر داد.

جواد جاویدنیا با اعلام این خبر که پایگاه اینترنتی شرکتتلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد بیان داشت:  مدیر این شرکت با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور ادعاهایی را در خصوص نحوه کار خود مطرح کرده است و اعلام داشته حاضر است با پذیرش شرایط قانونی مجوز بازاریابی شبکه ای را دریافت کند.

جاویدنیا در خصوص درخواست مدیر این شرکت گفت:  بررسی تخصصی لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت این ادعا و انجام تغییرات لازم در پلن بازاریابی و ارائه تضمین های لازم همانند سایر شرکت های فعال در این زمینه، حمایت لازم در جهت صدور مجوز این شرکت به عمل خواهد آمد. اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فیلترینگ رفع نخواهد شد و پرونده می بایست روند قانونی خود را دنبال کند.

وی بیان داشت: به اعضای این شرکت اعم از تولیدکنندگان و بازاریابان اعلام شده است تا تعیین تکلیف نهایی شرکت و مشخص شدن وضعیت از ادامه فعالیت خودداری کنند. تلاش خواهد شد هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. البته مسئولیت فعالیت بدون مجوز بر عهده مدیران شرکت و لیدرهای اصلی آن خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
بازاریابی شبکه ای چیست؟

جاوید نیا تاکید کرد: البته مدیران شرکت در صورتی که موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای نشوند، خواهند توانست با تغییر پلن خود به حالت تک سطحی و بدون پرداخت سود به سایر بازاریابان سطوح قبل، پس از اخذ جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

معاون دادستان کل کشور افزود: به دنبال فعالیت شدید شرکتهای هرمی شورای عالی امنیت ملی مصوب کرد نمونه های داخلی شرکت های بازاریابی شبکه ای با نظارت های لازم شکل بگیرد.لذا هر گونه فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای بدون مجوز کمیته نظارت ممنوع است و با عاملان آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

خبرگزاری برنا

 

بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

تلفیق و هنر ی که بیخیال مکیدن خون مردم نمیشود
این بار در شبکه خبر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

مجوز تلفیق هنر

 

تلفیق هنر
مجوز تلفیق هنر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

 

بروز رسانی خبر در ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ( مجوز تلفیق و هنر ) :

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مینا و خاتم هوشمند اواسط سال ۹۵ با مجوز بازاریابی شبکه‌ای یکی از صنوف سازمان صنایع دستی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در بین عموم مردم جامعه با نام شرکت تلفیق هنر شناخته می‌شود.

سایت شرکت تلفیق هنر هدف از تاسیس این شرکت را ایجاد اشتغال مستقل برای بازاریابان، افزایش میزان صادرات و فروش صنایع دستی کشور، افزایش تولید صنایع دستی، آشنایی خانواده‌‌ها با صنایع دستی و بومی ایران و حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی کارگاه‌های طرف قرارداد با شرکت معرفی کرده است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر

شرکت تلفیق هنر برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود سبک بازاریابی شبکه‌ای و هرمی را انتخاب کرده است، بدون اینکه مجوزی از کمیته بازاریابی شبکه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

در اساس نامه این شرکت آمده است که افرادی که قصد سرمایه گذاری در شرکت تلفیق هنر را دارند باید یک بار یکی از محصولات صنایع دستی تولیدی این شرکت را خریداری کنند و برای اینکه به سود دست پیدا کند دو نفر را به عنوان بازو‌های خود به خرید محصولات ترغیب و معرفی کنند. زمانی که یک نفر توانست ۱۰ کالا را بفروشد می‌تواند پاداشی را به عنوان سود از طرف شرکت دریافت کند.

به مرور زمان تعداد سرمایه‌گذران شرکت به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرد، اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد قادر به ترغیب ۱۰ نفر دیگر برای خرید محصولات شرکت نمی‌شدند عملا به سودی دست پیدا نمی‌کردند.

با تبلیغات انجام شده از سوی شرکت دفاتر آن در سراسر کشور راه اندازی شد و فعالیت‌های این شرکت بدون اینکه از مراجع ذی‌ربط مجوز‌های لازم را دریافت کند، گسترش بیشتری پیدا کرد.

این شرکت ادعا می‌کند با حدود ۳۰۰ کارگاه تولید صنایع دستی در شهر‌های مانند اصفهان قرارداد بسته است و موجب اشتغال صد‌ها نفر شده است.

عدم انطباق مجوز شرکت با نوع فعالیت آن موجب شد سایت شرکت تلفیق هنر از سوی دادستانی کل کشور فیلتر و فعالیت شرکت متوقف شود.

اخیرا شنیده شده است که فعالیت شرکت تلفیق هنر در برخی شهرستان‌ها مجدد آغاز شده است.

براساس پیگیری‌ها خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد به این شرکت ۶ ماه فرصت داده شده است تا بتواند فعالیت‌های خود را قانونی و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز بازاریابی شبکه‌ای دریافت کند.

اگر این شرکت بعد از گذشت ۶ ماه بتواند مجوز لازم را دریافت کند می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد در غیر این صورت ادامه کار آن غیر قانونی است.

 

بروز رسانی خبر در 31 تیر 1399 :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی، با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت هرمی غیرقانونی است، اظهار کرد: شرکت‌هایی که با پوشش ظاهری بازاریابی شبکه‌ای، مبادرت به فعالیت‌های هرمی می‌کنند، غیرقانونی هستند.

وی افزود: در این خصوص اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در این رابطه، اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند، معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: این شرکت بدون مجوز، فعالیت غیرقانونی هم انجام می‌داد و با اغفال جوانان ۲۰ تا ۳۰ساله در مراکز غیررسمی مانند کافی‌شاپ‌ها اقدام به عضوگیری می‌کرد.

پست های مرتبط

302 دیدگاه در “شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!”

  1. حسن

    سلام .خدمت دوستان. من میخواستم بیشتر اطلاعات کسب کنم. چون جدیدا اشنا شدم با این شرکت. مقدور هست من را راهنمایی کنید.با تشکر

    1. منتظر

      @MONTAZAR31369 ایمیل بفریت تو ضیحات رو میدم بهتوت

  2. سعید

    سلام من 28 روز اول که در تلفیق عنر بودم پاداش ادام را گرفتم واقعیت داره مجوز هم داره و داره کار میکنه از همه قشری هم توی دستهاشون دارند بیخودی تهمت نزنقد ولی تخقیق کنید

  3. ماهان

    با سلام خدمت همه نتورکی های عزیز
    من به مدت 3 سال تو شرکت های مختلف مثل بیز بادران پنبه ریز جانسو کار کردم و تو هیچ کدوم ب سود نرسیدم وتو تلفیق هنر هم تابحال کار نکردم ولی تحقیقی ک در مورد شرکت تلفیق کردم درسته ک مجوز نداره و فقط یک بار پلمپ شده توی بادران هم 3 بار تعلیق بود بیز هم 2 بار تعلیق شد برای ی نتورکر مهم کاره دنبال این حرفا نباشین ک مجوز داره یا نه جانسو هم مجوز داشت ولی الان بسته شده
    در ضمن شرکتی ک ب گفته شما جنس 50 هزاری یو 1600000 میفروشه واسه چی باید رئیسش در شرکتو ببنده بره؟؟؟؟؟؟؟ کجا میتونه انقدر سود کنه واسه یه نتورکر ملاک درامد زایی هست دنبال این مسخره بازیا نباشین تو هر شرکتی ک هستین سخت کار کنید و انقدر دنبال خراب کردن هم نباشید

  4. حاجی آبادی

    عالیه عالی، پلن فوق العاده محصول فوق العاده من که میخوام به زودی خرید بزنم

  5. سید

    به جای این دعواها به مرجع قانونی مراجعه کنید لطفا

    سایت استعلام اشخاص حقوقی :
    http://www.ilenc.ir
    بزنید تلفیق و ببنید چی میاره
    نوشته معتبر یا غیرمعتبر
    و تاریخ آپدیت مجوزش کیه
    و چقدر بعد از این خبر پلمپه

  6. داداش جواد

    دوستان عزيز و محترم من و همسرم مدت سه سال در شركت محترم بيز ميليون ها تومان خريد كرديم و اجناس بي كيفيت و گران آن را به فك و فاميل و فروختيم و وقت زيادي در اين راه تلف كرديم و در كل بسيار زيان كرديم ولي در مدت كوتاهي كه با شركت عزيز و محترم تلفيق هنر آشنا شديم همه زيان هايمان جبران شد در ضمن مجبور به فروختن چيزي هم نيستيم و از ديدن هنر دست هنرمندان هموطنم لذت توي دكور خونه ام لذت ميبريم . ما يك بار خريد كرديم و از هنر رو به نابودي هنرمندامون حمايت كرديم و به ديگران هم معرفي كرديم و حالا داريم پول در مياريم توصيه ميكنم به دوستاني كه از دست فروشي خسته شدن و هيچ نتيجه اي نگرفتن تشريف بيارن و بدون تعصب نتيجه اي كه ما گرفتيم رو اونها هم بگيرن

  7. Tmoeini.ir

    بازاریابی شبکه ای برای اینه که کالایی با قیمت کم و بدون واسطه برای افزایش قیمت از تولید کننده به مصرف کننده برسد. در این اوضاع اقتصادی که مردم به نون شب شون محتاج هستند خریدن کالای غیر مصرفی اون هم به چند برابر قیمت کار عاقلانه ای نیست و صرفا فقط به فکر پول بودن است و عناوینی مثل حمایت از کالای ایرانی صرفا اسم زیبایی برای کلاهبرداری هست . ممکنه به عنوان سرشاخه سود کنید اما زیر مجموعه های شما در صورت عدم معرفی فرد دیگر ضرر می کنند. به تبعات اجتماعی این قضیه فکر کنید.بدبخت کردن دیگران…
    من با بازاریابی شبکه ای مخالف نیستم و معتقدم خود تولید کننده باید برای محصولاتش بازاریابی کنه تا محصولاتش شناخته شده و حتی با قیمت کمتر به دست مشتری بریه و نه یک عده که فقط به فکر پول و سود و … هستند.

  8. مهدی

    باعرض سلام خدمت همه نتورکرهای ایران زمین تو هرشرکتی که فعالیت میکنند.منم با افتخار تلفیقی ام.نزدیک به دوسال هم توی شرکت محترم بیز بودم.نمیگم چیزی ازنتورک بلدم،فقط خواستم یه نظر درمورد این پیام دوست گرامی که با اسم ستار نظریه صادر کردن بدم،دوست محترم وقتی که ازهمه انتظار داری که حرف تو براشون حجت باشه،ودیگه به حرف کسی توجه نکنن،بهتره که مطلبی روبگی که برپایه عقل باشه،شما میگی گلدون رو میخرن26هزارتومن؟مرد مومن الان قاقالی لی هم دست بچه نمیدن این قیمت،
    بازم برای همه نتورکرها آرزوی موفقیت دارم.پیشنهادم به همه عزیزان اینه که اگه هرجایی کار میکنی حالت خوبه،با همین فرمون برو جلو،اما اگه نتورکت بهت حال نمیده،پاشو بیا تلفیق.
    خدا نگهدار همه تلفیقی ها هست
    یا علی مدد

  9. ستار

    گوش کنید ببینید چی میگم همه مطالب بالا را فراموش کنید و به حرف من خوب توجه کنید . من به عنوان کسی که از ابتدای تاسیس شرکت تلفیق هنر در این مجموعه بوده صحبت میکنم . شرکت تلفیق هنر یک شرکت کلاهبردار هوشمند می باشد و شگرد آن هم فروختن یک کالا به چندین برابر قیمت واقعی آن می باشد مثلا من خود شاهد بودم که یک جفت گلدان را که شرکت از یک تولید کننده زنجانی خریده بود جفتی 26000هزارتومن برای فروش در سایت قیمت گذاشتن 540000 هزار تومن حواستون رو جمع کنید و فریب نخورید . حتی من به طور تصادفی شنیدم مدیران شرکت از مردم به عنوان اسکول نام میبردن

  10. صادق

    ببیینید چجوری باعث استغالزایی جوانان ما در سراسر کشور شده
    https://www.aparat.com/talfighehonar/Talfigh_e_Honar

    کور شود هرآنکه نتواند دید

  11. حبیبه

    من نفهمیدم کلا اومدم متوجه بشم چجوری راهمم گم کردم

  12. محمد کروندی

    خفه کار کن چیزی نمیدونی چرا الکی جو سازی می‌کنی بهترین شرکت نتورک حال حاضر ایران تلفیق هنره مجموعه هاتون دارن فعل میشن چرا میاین پشت سر شرکت میریزید من ۱۶۰۰محصول خریدم ۱۵۰۰فروختم الآنم صدتا ۱۶۰۰درآوردم

  13. ایران وطنم

    سلام اینو از ی بادرانی که در عرض 5 ماه دومیلیونو پونصد ضرر کرد بشنوید بادران و شرکتهای شبکه ای شرکتهایی هستن که حداقل هر ماه میبایستی خرید بزنید تا از شرکت حذف نشید و شما اگر ماهی کف خرید ی نفرو میگم 150 تومن خرید میکردین 9درصد مالیات و کرایه حمل و بار ازت میگرفتن تا میومدی پای حساب میرسی به 200تا210 تومت اونوقت از این خرید 10 تومن میخاد پورسانت بده تازه بری تو کوچه و خیابون جنساشونو بفروشی واسشون و التماس کنی که من اصلا تو ذاتم نبود این کار همه جنسا رو دستم موندن و خودم استفادشون کردم الان ی شرکت به نام تلفیق و هنر اومده که شما یکبار اونم کالای دست هنرمند داخل کشورتو میخری و ی پولی سر سفره اون کارگری میره که تو کارگاه خاک گرفته اش که الان رونق گرفته میبره همه ما باید تلاش کنیم که اقتصادمون رونق بگیره دست از بدبینی برداریم در ازای پولی که دادیم حتی اگرم به قیمت بازار نباشه یا گرونتر بخرید شما اونقدر از شرکت دریافتی دارید که پولی رو که بابته اون محصول پرداخت کردین به چشم نمیاد کالای زیبایی میخرید که در ازای اون هیچ مالیاتی پرداخت نمیکنید و شامل گمرک هم نمیشه شما میتونید تا مادام العمر که در شرکت هستید از تخفیب ویژه و بن خریدتون لذت ببرید کدوم شرکت اینقدر امکانات خوب در اختیارتون میزاره ؟در ثانی شرکت سقف درامدی داره مثله شرکتای دیگه نیست که پایینیا جون بکنن بالاییا حال کنن ! ی امتیاز دیگه که شرکت داره اینه که امتیازاتتون سوخت نمیشه و شما میتونید هر وقت نخواستید ی مدتی استراحت کنید و دوباره شروع به کار کنید این همه امکانات عالی تو این شرکت واسه رونق گرفتن کار کارگر و هنرمند ایرانی دیگه چتونه اگرم به فرض محال کلاه برداریم باشه شما ی ماه زحمت بکشی کمه کم پول محصولتو دراوردی تاز محصولتم میتونی بفروشی دیگه چی از این بهتر با افتخار میگم یک ماه که تلفیقی هستم و از این شرکت بهتر پیدا نمیشه

    1. امیر

      آقا چرا بعضیا چرت میگن من توی بیز بودم توی چهار ماه فقط دومیلیون سود داشتم الان توی تلفیق توی یک هفته دارم دومیلیون درمیارم

  14. سامان . چ

    با عرض سلام خدمت تمامی دوستان
    دوستان عزیز از خودتون پرسیدید چرا همه نسبت به نتورک چرا دلسرد و بدبین شدند و تا اسمی از نتورک و بازاریابی شبکه ای میاد همه فراری هستن؟؟؟ دلیلش فقط وجود شرکتهای mlm هست که توی ایران بد پیاده شده ، محصول خارجی، نمونه های مشابه ارزونتر نسبت به محصولات، مشخص نبود نحوه پورسانت دهی، خرید و فروش به حالت ویزیتوری و دست فروشی، حرفه ای نبودن ،
    خب حالا یه شرکت اومده که پلنش باینری هست، محصولش 100 درصد داخلی و صنایع دستی مملکتمون، مشخص بودن پورسانت و البته رسیدن نفرات در مدت زمانی خیلی کم به پورسانت، کار حمایتی و گروهی، کار برد برد، یکبار خرید، فقط دونفر زیر مجموعه، پرستیژ داشتن شرکت (دستفروشی و ویزیتوری نداریم) به خاطر محصولات، رشد تصاعدی، یه شرکت کاملا قانونی، عالی و بی نظیر
    بالاسری من توی 75 روز کاری سقف 5 ملیون تومن در هفته رو زده، اگه کسی تو شرکتی بوده با این اوضاع بیاد قشنگ نشون بده…
    شاد و تلفیقی باشید .

  15. Fatem3h

    باسلام
    اول از همه چرا فک میکنید ی کار مس فیروزه کوبی شده قیمتش ۵۰هزار تومنه؟؟؟
    شرکت تلفیق شاید قیمتش یکم بالاار باش ولی اگ برید بیرون و حتی تو فروشگاه ها هم ببینید تفاوت قیمتی زیادی نداره..اگه حتی خیلی بخواد متفاوت بشه شاید ۱۰۰تومانه..ولی چرا ب این فکر نمیکنید ک تو ی مدت محدود چن برابر اون پول داره بدست میاد..اونن اقایی ک نوشتی من هزینه کردم و الان دنبال شکایتم ک پول بگیرم..مگ کسی مجبورت کرده بود؟؟شما ی هزینه ای کردی و ی محصولی هم دریافت کرده و ب ازای اون تو میتونی یک شغل داشته باشی..تازه ما کسی و داشتیم ک خرید کردو بعد انصراف داد..واین ک من خودم تو سه ماه ۱۲ملیون پورسانت گرفتم…اونم بااین ک هیچ سابقه ای تو کار نتورک نداشتم…الان کدوم شرکت نتورکی اینجوریه؟؟؟
    باافتخار یک تلفیقی ام..?

  16. نسرین سواعدی

    با سلام من از این شرکت راضی هستم و از جناب سید مرتضی مرتضوی کمال تشکر را دارم.

  17. Sadeghtehrani

    انواع کامنت هایه ملت رو خوندم .یه چند مورد درباره شرکت هایه بازاریابی شبکه ای بگم
    هیچ کدومشون به فکر من و شما نیستن
    هیچ تعهدی نسبت به پلن فعلی خودشون ندارن
    پس تعصب بیجا رو کنار بذارید و هالا که میخواین نتورک کار کنید از بین بد و بدتر شرکتی رو انتخاب کنید که در انتها سرتون بی کلاه نمونه .شرکت هایی مثل بادران بیز و که به صورت چند سطحی پورسانت میدن رفتارشون با ادعایه اونها همخونی نداره چرا که هیچ کدوم از محصولات ایرانی نیست سودی که شرکت ها ادعا میکنن واقعیت نداره و بسیار بسیار سودهایه کلان از بابت فروش این محصولات سطح پایین بدست می اورن و هالا شما برایه این ۴درصد مجبورید اجناس رو به ضرر بفروشید به امید اینکه روزی به پورسانت خوب برسید و با این امید مانند غلام حلقه به گوش شرکت ها میشین بماند که برایه فروختن این اجناس شخصیت اجتماعی خودتون رو پایین میکشید و با فالویه هدف داشتن به هر سازی شما رو میرقصونن امار وحشت ناک خروج افرا د از این شرکت ها گویایه همه چیزه و همه شون ضرر کردن چون زنده موندن تو یکسال فقط ده بیست میلیون خرج داره
    و اما اگر قراره برید بیز و بادران یکسال از جیب بخورید دست فروشی و التماس بکنید جنس دپو کنید و کلی متضرر بشید همون شیک و مجلسی برید یه صنایع دستی برایه یکبار بخرید و خودتون رو کوچیک نکنید تو جامعه اصلا با این دید اون صنایع رو بخرید که چهرصد تومنه دارن بهتون یک ششصد میفروشن باز هم میگم انتخاب بین گزینه بد و بدتر هستش .شما در تلفیق راحت رشد میکنی و پورسانت میگیری گیریم چند ماه بعد جمع شد شما فقط یک محصول گرون خریدین و دوستانتان هم همین حداقل در جامعه مثل بازاریابان بادران و بیز خفت و خار نمیشین که برایه پر کردن جیب شرکت و تعداد محدودی لیدر پورسانت بگیر دست فروشی میکنن و یکسال با قرض و قشنگی زندگی میکنن و فقط یک سری رویا و خیالات بزرگ دریافت میکنن دستمال فروشی با رویایه بنز .هموطن از بین بد و بدتر انتخاب کن نه وعده بادران و بیز رو باور کن نه حرف هایه تلفیقی ها رو در اخر همه به فکر خودشونن
    اگر مشاوره و کمک احتیاج داشتین در خدمتم
    Iran_khaneyeman
    و با وارد کردن شماره ۰۹۳۵۵۸۲۸۹۷۱ من رو در پیام رسان هایه موجود پیدا کنید
    به علت توهین اشخاص خط خاموش بوده ولی خوشحال میشم راهنمایی تون کنم
    در اخر بنده در هیچ یک از شرکت هایه بازاریابی شبکه ای عضویت ندارم ولی به خاطر وجود شرایط موجود کشور عزیزانی که به خاطر نبودن شغل به سمت نتورک میان بتونم کمک کنم که کمترین خسارت رو متحمل بشن و با انتخاب گزینه معقول تر بلکه به در امدی هن برسن .در پناه خدا

  18. Paydar

    سلام دوستان
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    من به تازگی توی شرکت تلفیق و هنر ثبت نام کردم.
    حدود دو هفته برای تحقیق داخل این شرکت وقت گذاشتم و الان میخوام شروع به کار کنم.
    از نتورکر های عزیز خواهش دارم کمی تفکر کنن که از حمایت کالای ایرانی اصلا میشه صرف نظر کرد؟شما نمیخواید قبول کنید چون فکر میکنید نتورک حتما باید خرید و فروش باشه ولی تنها چیزی که تا الان عاید من شده خارج تجارت کاری مفید تو شرکت تلفیق ما مهم ترین کاری که داریم انجام میدیم حمایت از کالای کاملا اصیل ایرانی داریم میکنیم،ضمنا من خودم بزرگ شده ی اصفهان هستم و خواستم خدمت دوستان بگم که کسایی که میگن کوزه ی 50 هزارتومانی سخت در اشتباهن و کاری مینا و خاتم هنر دست هستن و قیمت های متغیر دارن و نسبت به چیزی که من دیدم از کارای تلفیق به قیمت خودشون می ارزن و اصلا اونطور که فکر میکنید قیمت بالا گفته نشده.
    التماس تفکر دارم
    به امید ارزوی موفقیت برای تمام ایرانیان ایران زمین

    1. k2

      دم غیرتت گرم

  19. سولماز

    سلام.
    دوستان بیاید یکم چشمامون و ببندیم ، فکر کنیم بعد نظر بدیم. چرا تو نتوورک شمشیرکشی و خونریزی راه انداختید ؟ بحث عالی بودن و معرکه بودن و ما بهشتیم شنا جهنمی هستید ، نیست ب ولله نیست. یکم ب روز باشیم ، عاقل باشیم لطفا. من خودم تلفیق فعالیت می کنم ولی وقتی می خوام حرف و نظری و بدم در حد سواد و عقل خودم صحبت می کنم. اولا تلفیق مجوزی از وزارت یا تعاونی یا اتحادیه نداره. قطعا ک اقدام کرده و قطعا ک ما دوست داریم جاپامون محکم باشه و ناگزیر جایی موند ب نام دیوان ادالت اداری ک اونم “حکم ” داده نه ” مجوز”. همین هم ب خاطر کارشکنی های کمپانی های دیگه و خود وزارت بود و هست و تا وقتی ک تلفیق با این دو نهاد کنار نیاد ، شرکت با همین حکم فعالیت می کنه ک خوشبختانه تا ب الان پشت گرمی خوبی بوده چون بالاترین نهاد جمهوری اسلامی هست. این ب این معنا نیست ک ما یا مدیریت پامون و انداختیم رو هم و هیچ کاری نمی کنیم و انتظاری نداریم. قطعا حتی برای منافع شرکت و نماینده ها هم ک شده در آینده نزدیک اقداماتی انجام میشه‌ . من فقط می خوام بدونم چرا داریم جلوی این اقدامات رو هم می گیریم. یکم آرامش و منطق اونقد مسائل رو حل می کنه ک فکرشم نمی کنیم. نمی گم تلفیقی ها همه معصوم یا چارت تلفیق بی ایراد هست ولی ب خاطر مشکلات، سنگ اندازی ها و چالش هایی ک دیگران فراهم کردن فعلا اوضاع اینه. لطفا ب تلفیق و آینده تلفیق فرصت بدید. این ها همه عملکرد این هشت سال ما هست ک جایی ب نام تلفیق ب وجود اومد. ما هم ایرادات رو می دونیم و در جریانیم ک باید اصلاح بشه. شخصا برای معمولی بودن و چالش نداشتن وارد نتوورک و تلفیق نشدم، پس حتما چیزی دیدم ک وارد شدم ولی در کنارش چشم هامونم باز کردیم، بدون جو دادن و قیل و قال و پرچم ما بالاست و این حرفا. نتوورک شوخی نداره با من. یاد بگیریم از نقاط قوت کمپانی ها ب محکمی و با علم دفاع کنیم و باگ هارو برطرف کنیم. تلفیق بخوایم نخوایم ب امید خدا بزرگ میشه و حرف برای گفتن داره فقط خواهشا بهش اجازه بدین با زدن و خون ریختن هیچی حل نمیشه. باور کنید ما هم رو ابرا سیر نمی کنیم. تلفیق ایجاد شده پس اصلاح میشه و ب امید خدا نماینده خوبی برای ارائه محصول ایرانی و درامدزایی برای ایران خواهد بود. بهش اجازه بدید لطفاااااااااااا. تشکر

  20. ali

    کسی که خوابه رومیشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده نه.این شرکت از دیوان عالی کشور واز تعاونی صنایع دستی مجوز داره .اخه من نمیدونم چه ربطی به وزارت صنعت ومعدن داره مگه فروش کالای صنعتی میکنه که باید از این وزارت مجوز بگیره لااقل این شرکت داره فروش کالای ایرانی میکنه نه مثل شرکت های mlmصابون ترکی و……به فروش برسونه اونم میگه شما واسه مصرف خونتون خرید کن اخه همون کالای بهداشتی رو توی بازار کوثر با یک دهم ابن قیمتامیفروشن اخه اگر واقعا پورسانت هم میدادن یه چیزی من خودم چهار ماه توی یکی از این شرکتها نزدیک به ۳ میلیون خرید کردم ۸۰ تومان پورسانت گرفتم بازم فکر کنید

  21. Designer of Plan

    جسارتا کجای نتوورکه دنیا گفته نتوورک یعنی خرید و فروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونی که شما میگی اسمش اضافه کردن واسطه است . نه حذف واسطه

  22. بیشتر تحقیق کنید

    هر کس در مورد مجوز مورد نظر نگاه مثبت یا منفی داره به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲ پیامک بزنید و اسم شرکت را بفرستید مجوزات معتبر شرکتهای نتورک حتما از وزارت صنعت معدن و تجارت باید صادر شده باشد … مجوزاتی که بقیه اصناف و ارگانها برای بازاریابی شبکه صادر میکنند اعتبار اجرایی چندانی نداره
    وقتی اسم شرکت را به اون شماره پیامک کنید بهتون جواب میده که مجوزی در کار هست و قانونیه یا نه

    ضمنا تو مملکت ما اول کار به اینجور موسسات گیر نمیدند میگذارند خوب پول توش،ذخیره شه بعد دستور پلمپ میدند و اعضا بیچاره میشند

  23. سساوش

    حیف نیست وقت خودتون را به پای توهم هدر میدهید کار کردن و پول درآوردن آنطور نیست

  24. مسعود

    چند روزی میشه که پرزنت شدم واسه شرکت تلفیق هنر
    در جواب سوالی که ازشون پرسیدم که چرا مجوز بازاریابی شبکه ای در اصناف ندارد گفتند چون ما تک محصولی هستیم از صنعت و معدن مجوز نگرفتیم و به جاش از اتحادیه صنایع دستی تهران مجوز داریم
    اما در خود سایت اتحادیه اعلام شده شرکت تلفیق هنر هیچگونه مجوز قانونی ندارد
    خواهشن دوستان عزیز قبل از شروع فعالیت به این موارد کمی فک کنید
    این از کوتاهی مسئولین هست که اگه این شرکت مجوز قانونی نداره چطور اجازه میدین به فعالیت خود ادامه بده !!!

    1. میثم

      من واقعا متاسفم برا همه اونایی که فکر میکنن نتورکر هستن چرا که به طمع اینکه مبدا مجموعه اشون رو از دست بدهند دارن ی شرکتی رو که واقعا داره به تولید کشورشون به حمایت از کالای صدرصد ایرانی و کار هنرمند کشورشون کمک میکنه خراب میکنن جای تاسف داره واقعا، من شرکت پنبه ریز کار کردم به اسم بازاریابی شبکه ای کالا و محصول خارجی به مردمش میداد و میخاست تجارتشو جهانی کنه کدوم احمقی جنسی که تو کشور خودش میتونه نصف قیمت ایران بخره رو میاد از ایران دوبله بخره با نصف کیفیت ولی صنایع دستی ایران رو تو تمام کشورا رو چشم میزارن و به هنر دست ایرانی و هنرمندش بها میدن واین خودش برای ایران افتخاره
      راجع به قیمتهاشم تماما برسی شده هم سایز هم وزن هم هنرمندش کاملا واقعی و دقیق قیمت گذاری شده
      اینو مطمئن باشید دوستان اگه غیر قانونی باشه یکساعتم اجازه فعالیت بهش نمیدن چون کاری نمیکنه که به اقتصاد کشور لطمه بخوره بله سود اوری ازری هم داشته و هنرمند صنایع دستی کشور کارش رونق گرفته امیدوارم واقع بین باشیم و گول اراجیف لیدرهای شرکتای خارجی پرست رو نخورید و عرق ملی داشته باشید
      ممنون از همه

  25. مسعود

    چند روزی میشه برای تلفیق هنر پرزنت شدم.
    سوالی که ازشون پرسیدم این بود اگه شما جزو بازاریابی شبکه ای هستید پس چرا تو سایت اصناف مجوز ندارید ؟ در جواب به من گفتند چون ما تک محصول هستیم از صنف خودمون که همون اتحادیه صنایع دستی هست مجوز داریم، که یه عکس به من نشون دادن که از اتحادیه صنایع دستی استان تهران مجوز قانونی دارند برای فعالیت در بازاریابی شبکه ای !
    اما وقتی من تماس گرفتم با اتحادیه صنایع دستی به من گفتند اصلا ما هیچ مجوزی به شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند نداده ایم !
    حتی تو سایت خود اتحادیه
    خبر اولشون اینه که شرکت تلفیق هنر هیچگونه مجوزی ندارند برای فعالیت !
    سوالی که پیش میاد چرا مسئولین اجازه میدهند شرکتی که هیچگونه مجوز ندارد به فعالیت ادامه بدهد !؟
    جواب این همه ادمی که با هزار ارزو ثبت نام کرده اند چیه ؟!
    خواهشن دوستان عزیز تا زمانی که مجوز قانونی نگرفته از صنف بازاریابی شبکه ای گول حرف های پر زرق برق این ها رو نخورید ! تو این دوره زمونه ۱۶۰۰ هم خیلی پوله

  26. هویج

    سلام. من امروز با تلفیق هنر آشنا شدم. چیزی هم نمیدونم. لطفا راهنمایی کنید

    1. سید

      زنگ بزن اتحادیه صنایع دستی اطلاعات بگیر.شمارش تو کامنتای بالا هست

  27. ميلاد نظري

    من دوماه وارد اين شركت شدم تا الانم ٣،٥٠٠،٠٠٠ ميليون دارامد داشتم، خيلي ام قانونيه خوبم پول ميده، با هيچ شركتو نتورك ديكه هم كار ندارم، فقط ميكم واسه كسي ك به قدرت نتورك و تساعد ايمان داره اينجا بهشته براش.

  28. سمیرا رحیمی

    سلام من بیست سالمه و تو تلفیق هنرم با پورسانت عالی ودرامد خوب
    واقعن ازکارم راضیم اگرهم ازنظر شما کارقانونی نیس من ضرری نکردم پول دادم جنس خریدم دونفرم معرفی کردم حالا چه پنجاه چه پونصد
    مهم اینه که کارم واقعن عالیه و راضی هستم

  29. شهاب

    سلام و عرض تاسف خدمت همگی
    نه بسیجیم نه بهم پول دادن نه میلیونی بگیره تلفیق وهنرم
    فقط دو کلام حرف حساب با کسانی که در حال تحقیقات درباره این شرکت هستند دارم
    اقتصاد مقاومتی-تولید ملی-کار واشتغال-کالای ایرانی
    موارد بالا قانون را تعریف می کند یعنی تلفیق داره کاری و انجام میده که لیدر اصلی مدت ها قبل فهمیده راه نجاتمون از این شرایط اقتصادی و تحریم هاست
    کسانی که با بی رحمی میگن محصولات 50 هزار تومان مییرزه نه 500 تومان جالبه بدونن که یک بشقاب و کاسه مینا کاری یک روزه کاری زمان میبره برای اون هنرمند و با احتساب این دوستان 4 دلار حقشه در حالی که کارگر ساده در کشورهای دیگر حداقل 40 تا 80 دلاره.پس به فکر کمک برای صادرات این حرفه و هنر 100% ایرانی باشیم تا سنگ اندازی
    مس فیروزه نفت و … را خام نفروشیم
    و ای کاش سقف درآمد شرکت بجای 360 میلیون تومن در ماه فقط 3میلیون 600 هزار تومان بود تا اینهمه اتهام به این شغل وارد نبود
    اخبار جهانی شدن در راه است…

  30. حسن

    به نظر می رسه اقدامات خیلی ناجوانمردانه ای از سوی شرکت بادران داره بر علیه تلفیق هنر انجام میشه.
    محصولات گران شرکت بادران به اسم محصولات مصرفی داره تو سایت به خورد بازاریابان داده می شه و به بهانه تحریم قیمت همه کالاها رو بیش از 100 درصد افزایش دادن و علیرغم این همه تبلیغاتی که دارن میکنن پلن شرکت رو طوری طراحی کردن که چند نفر اون بالا مثل دلال زاده، قربانی، بهرامی به سود برسن و برای کف مجموعه هیچی نداره
    اگر یک نفر بیاری زیر مجموعه ات یک میلیون خرید کنه هیچی بهت نمیده اما از همین خرید بیش از 100 تومن تحت پاداشهای مختلف به بالایی ها میده.

    تلفیق هنر برای کسب درآمد از بادران که خیلی بهتره

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *