شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!

4/5 - (3 امتیاز)

مجوز تلفیق هنر : شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم ) توسط مراجع و ارگان های مربوطه پلمپ شد.

به نقل از ایران هشدار شرکت بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر ( تلفیق و مینای خاتم هوشمند ) که مغایر با آیین نامه موضوع ماده ۸۷ قانون نظام صنفی و بدون کسب پروانه مبادرت به عضوگیری و پرداخت پورسانت چندسطحی می نمود توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمپ گردید.

 

بروز رسانی خبر ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ :

در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضایبازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.
به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر (تلفیق و مینای خاتم هوشمند) که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی(غیرمصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.

 

بروز رسانی خبر ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ :

جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور از فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر خبر داد.

جواد جاویدنیا با اعلام این خبر که پایگاه اینترنتی شرکتتلفیق هنر به دلیل فقدان مجوز بازاریابی شبکه ای و فقدان جواز کسب لازم از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد بیان داشت:  مدیر این شرکت با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور ادعاهایی را در خصوص نحوه کار خود مطرح کرده است و اعلام داشته حاضر است با پذیرش شرایط قانونی مجوز بازاریابی شبکه ای را دریافت کند.

جاویدنیا در خصوص درخواست مدیر این شرکت گفت:  بررسی تخصصی لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت این ادعا و انجام تغییرات لازم در پلن بازاریابی و ارائه تضمین های لازم همانند سایر شرکت های فعال در این زمینه، حمایت لازم در جهت صدور مجوز این شرکت به عمل خواهد آمد. اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فیلترینگ رفع نخواهد شد و پرونده می بایست روند قانونی خود را دنبال کند.

وی بیان داشت: به اعضای این شرکت اعم از تولیدکنندگان و بازاریابان اعلام شده است تا تعیین تکلیف نهایی شرکت و مشخص شدن وضعیت از ادامه فعالیت خودداری کنند. تلاش خواهد شد هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. البته مسئولیت فعالیت بدون مجوز بر عهده مدیران شرکت و لیدرهای اصلی آن خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
آیا شما هم تصور می کنید فعالیت بازاریابی شبکه ای همان فعالیت هرمی است؟

جاوید نیا تاکید کرد: البته مدیران شرکت در صورتی که موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای نشوند، خواهند توانست با تغییر پلن خود به حالت تک سطحی و بدون پرداخت سود به سایر بازاریابان سطوح قبل، پس از اخذ جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

معاون دادستان کل کشور افزود: به دنبال فعالیت شدید شرکتهای هرمی شورای عالی امنیت ملی مصوب کرد نمونه های داخلی شرکت های بازاریابی شبکه ای با نظارت های لازم شکل بگیرد.لذا هر گونه فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای بدون مجوز کمیته نظارت ممنوع است و با عاملان آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

خبرگزاری برنا

 

بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ اطمینان حاصل نمایید.
پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

 

تلفیق و هنر ی که بیخیال مکیدن خون مردم نمیشود
این بار در شبکه خبر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

مجوز تلفیق هنر

 

تلفیق هنر
مجوز تلفیق هنر – شرکت غیرمجاز تلفیق هنر

 

ویدیوی آموزشی بسیار عالی از علی بالازاده مدرس و مشاور بازاریابی شبکه ای

نتورک مارکتینگ یکی از تجارتهایی است که به دلیل وجود حیله گران دسیسه ی هرمی سالها از آن بدگویی شده است. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر مجددا در حال پس رفت به بیست سال گذشته در این مسیر هستیم. اگر آگاهی جامعه را بالا ببریم ، اگر مردم آگاه شوند و به هر قیمتی حاضر نباشند در این سیستمها کار کنند ، قطعا ریشه ی این دسیسه ها خشک خواهد شد. شما بعد از مشاهده این فیلم ظرف کمتر از ۵ دقیقه می توانید دسیسه های هرمی را از نتورک تشخیص دهید.
شرکت هایی مثل تلفیق هنر ، تخفیفات ، ۱۰۰۰ خدمات و کلیه ی شرکت های ۱ بار خرید در دسته هرمی قرار میگیرند.

 

بروز رسانی خبر در ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ( مجوز تلفیق و هنر ) :

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مینا و خاتم هوشمند اواسط سال ۹۵ با مجوز بازاریابی شبکه‌ای یکی از صنوف سازمان صنایع دستی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در بین عموم مردم جامعه با نام شرکت تلفیق هنر شناخته می‌شود.

سایت شرکت تلفیق هنر هدف از تاسیس این شرکت را ایجاد اشتغال مستقل برای بازاریابان، افزایش میزان صادرات و فروش صنایع دستی کشور، افزایش تولید صنایع دستی، آشنایی خانواده‌‌ها با صنایع دستی و بومی ایران و حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی کارگاه‌های طرف قرارداد با شرکت معرفی کرده است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
شرکت غیر مجاز بازاریابی شبکه ای 1000 خدمات ( کارآفرینان پویان درمان ایرانیان )

شرکت تلفیق هنر برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود سبک بازاریابی شبکه‌ای و هرمی را انتخاب کرده است، بدون اینکه مجوزی از کمیته بازاریابی شبکه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

در اساس نامه این شرکت آمده است که افرادی که قصد سرمایه گذاری در شرکت تلفیق هنر را دارند باید یک بار یکی از محصولات صنایع دستی تولیدی این شرکت را خریداری کنند و برای اینکه به سود دست پیدا کند دو نفر را به عنوان بازو‌های خود به خرید محصولات ترغیب و معرفی کنند. زمانی که یک نفر توانست ۱۰ کالا را بفروشد می‌تواند پاداشی را به عنوان سود از طرف شرکت دریافت کند.

به مرور زمان تعداد سرمایه‌گذران شرکت به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرد، اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد قادر به ترغیب ۱۰ نفر دیگر برای خرید محصولات شرکت نمی‌شدند عملا به سودی دست پیدا نمی‌کردند.

با تبلیغات انجام شده از سوی شرکت دفاتر آن در سراسر کشور راه اندازی شد و فعالیت‌های این شرکت بدون اینکه از مراجع ذی‌ربط مجوز‌های لازم را دریافت کند، گسترش بیشتری پیدا کرد.

این شرکت ادعا می‌کند با حدود ۳۰۰ کارگاه تولید صنایع دستی در شهر‌های مانند اصفهان قرارداد بسته است و موجب اشتغال صد‌ها نفر شده است.

عدم انطباق مجوز شرکت با نوع فعالیت آن موجب شد سایت شرکت تلفیق هنر از سوی دادستانی کل کشور فیلتر و فعالیت شرکت متوقف شود.

اخیرا شنیده شده است که فعالیت شرکت تلفیق هنر در برخی شهرستان‌ها مجدد آغاز شده است.

براساس پیگیری‌ها خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد به این شرکت ۶ ماه فرصت داده شده است تا بتواند فعالیت‌های خود را قانونی و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز بازاریابی شبکه‌ای دریافت کند.

اگر این شرکت بعد از گذشت ۶ ماه بتواند مجوز لازم را دریافت کند می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد در غیر این صورت ادامه کار آن غیر قانونی است.

 

بروز رسانی خبر در 31 تیر 1399 :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی، با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت هرمی غیرقانونی است، اظهار کرد: شرکت‌هایی که با پوشش ظاهری بازاریابی شبکه‌ای، مبادرت به فعالیت‌های هرمی می‌کنند، غیرقانونی هستند.

وی افزود: در این خصوص اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در این رابطه، اعضای اصلی شرکت بازاریابی شبکه تلفیق هنر خاتم هوشمند، معروف به تلفیق و هنر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: این شرکت بدون مجوز، فعالیت غیرقانونی هم انجام می‌داد و با اغفال جوانان ۲۰ تا ۳۰ساله در مراکز غیررسمی مانند کافی‌شاپ‌ها اقدام به عضوگیری می‌کرد.

پست های مرتبط

302 دیدگاه در “شرکت غیرمجاز تلفیق هنر پلمپ شد!”

  1. ناشناس

    با سلام ، بسیار ممنون از مطالب مفیدتون . خدارا شکر که مجددا سایت شرکت هرمی تلفیق هنر توسط مقام قضایی مسدود شده و امیدوارم هرچه زودتر با مدیران و لیدرهای اصلی این شرکت کلاهبردار برخورد لازم انجام شود . هرچند از طرفی هم مدیرای شرکت کارشون را خوب بلدن و حتما تلاش میکنن با رشوه و خریدن آدمای ارزون !! به فعالیت غیرقانونیشون ادامه بدن . به نظر من به عنوان یک تولید کننده صنایع دستی در رشته میناکاری آن هم در شهر جهانی صنایع دستی اصفهان ، خیانت اصلی را مدیران و مسئولینی انجام دادن که اجازه فعالیت این شرکت را در اصفهان دادن و جلوی اونها را نگرفتن . من خودم به همراه تعدادی از پیشکسوتان و هنرمندان درجه اول مینا در جلسه ای در حضور معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی مشکل فعالیت این شرکت و آسیب هاشو مطرح کردیم اما متاسفانه شاهد بودیم معاون صنایع دستی استان بجای حمایت از هنرمندان و تولید کنندگان از فعالیت غیر قانونی این شرکت حمایت کرد و اجازه کتبی کردن شکایت ما از تلفیق هنر را ندادن . همه تو اصفهان میدونن که اداره صنایع دستی حامی اصلی این شرکت هرمی بوده و حتی با کارشناس خودشون که فعالیت این شرکت را نقد کرد و برعلیه فعالیت تلفیق هنر مطلب نوشت، برخورد کردن و مجبورش کردن از اداره مرخصی بگیره و بره بیرون !!! خدا هیچ ظلمی را پایدار نمیزاره …

    1. الهه

      سلام وقت بخیر
      بنده هم یکی از شاکیان شرکت هرمی تلفیق و هنر هستم و در به در دنبال اطلاعاتی از خانم بهرامیان یکی از لیدرهای شرکت هستم تا بتونم ازشون شکایت کنم، برای بازاریابی این شخص به تبریز سفر کرده بودند و خیلیارو اغفال کردند،

  2. مسلم

    سلام همیشه از اسمون به زمین میباره.اما تو این شرکتها از زمین به اسمون میباره سود از پایین به بالا میره همیشه هم اخریها سرشون بی کلاه میمونه. شماهایی ک ادعای رونق اقتصادو بسینه میزنید مگ همین چین نیست واسه اقتصادش قیمت جنساشو ب نازل ترین قیمت از سایر کشورها میده نه شماهایی ک انگشتر صدتومنی رو سه ملیون به هموطنات غالب میکنی… این اشتغال زایی جوونا نیست این یاد دادن دزدی به جووناست ک متاسفانه ن اگاهی درستی دارن نه از دین چیزی سر در میارن… ماهم زنگ زدیم به تمام دفاتر همه هم گفتن صلاح نیست .من جمله دفترسیستانی.فقط رهبری حواله کرده ب شورای نگهبان و قوه قضاییه ک اوناهم ب تلفیق گفته مدارکاتون رو بیارید تلفیقم تاالان هیچکاری نکرده
    جون میدونه گیره.اگ اعضای تلفیق ادعای مجوز رو دارن درحد ادعایی بیش نیست.من خواهرزادم باشون دوساله کار میکنه هروقتم ازش مدرک خاستیم فرار میکنه یسری مدارک مجازی نشونمون میده معلوم نیست فتوشاپه چیه.بش گفتیم برو راست میگی برابر بااصلشون کن دفترخونه ده تومنه .از وقتی ک گفتیم دیگه ندیدیمش هههععع

  3. بیطرف

    به عقیده من همش کلاهبرداریه از بادران گرفته تا صنایع دستی همشون جنسهای بیکیفیت وبا قیمت بالا به مردم میفروشن ، سوال مت اینه این چه حنسی هست که شما میفروشین واز فروختن اون جنس تمام لیدرهاتون سهم میبرند تازه شماها باید حمالی کتید سودشو اون بالایی با به و چح چح میبره خدایش این چه در امدی هست فقط میخوان مخ طرفو بزنن که این جنس بی کیفیت را بخرن به هر قبمتی که شده شما جلسه بذاره دوساعت با طرف صحبت کن که راضی بشه بیاد داخل اینکار به عقیده شماها مخ زنی نیست

  4. ناشناس

    خیلی خری
    تلفیق که داره با قدرت کار میکنه و دفتر جدید شرکت هم خرداد ماه افتتاح خواهد شد.

    شل مغز دروغگو

    1. الهه

      راجب خانم بهرامیان لیدر شرکت تلفیق و هنر اطلاعات میخوام لطفا اگه میشناسیدشون بفرمائین متشکرم

  5. رضایی

    سلام دوستان چرااینقدرشرکت های بازاریابی رومی کوبید
    لطفادست ازاین کارهابردارین،من شش ماهه دارم تلفیق کارمیکنم فوق العاده است وبه درامدرسیدم،محصول هم سرتاریخ معین به دستم رسیدوهمینطورهمه مجموعه ام.
    پس بیخودی از چیزی که اطلاع نداری نظرنده،تنهاشرکتی که فقط به رونق تولیدواشتغال زایی داره کمک میکنه فقط
    شرکت محترم تلفیق میناوخاتم هوشمند
    باتشکرازمدیرعامل محترم شرکت

    1. ناشناس

      دوست عزیز فرمایش شما صحیح هست بنده هم عضو این شرکت معظم هستم خدا به بانیان این شرکت عمرباعزت بده

    2. ناشناس

      هنوز داغی عجله نکن میفهمی

      1. بیطرف

        همش کلاهبرداریه برای فروختن جنسهای بیکیفیت از بادران گرفته تا اینای دیگه فقط مخ زنیه ، جلسه میزارن لیدر میاد دروغ میگه که طرف فکر کنه چی خبره ، طرف بیسواده میاد میگه من لیسانس عنران دارم بعد که میاد روی کاغذ توضیح بده میبینی خطش مثل کلاسهای اول دبستانه

    3. ناشناس

      معذرت میخوام اما حماقت و بی عقلیه کامله
      تعجبم این جنسای بی کیفیت رو به 3 برابر قیمت میخرید
      بعد واسه گرفتن سود باید سر 4ونفر دیگه رو کلاه بذاری که این جنس بی کیفیت رو خرید کنن
      بعد بیایی اینجا به به چه چه کنی
      خجالتم خوب چیزیه

    4. بهرامی

      باهاتون خیلی موافقم من کمتر از یکماهه تو تلفیق تونستم ۶ میلیون سود داشته باشم . خیلی خوشحالم ک تو این مسیر قرار گرفتم این وسط ی سری افراد بخاطر منافع شخصی خودشون بدگویی میکنن ک دیر یا زود خودشون ب تلفیق هنر ملحق میشن ????

    5. علیرضا شیخی

      کسی ک درباره نتورک اطلاعاتی داشته باشه میدونه ک نتیجه اصلی بعد از حداقل 2 سال مشخص میشه نه 6 ماهه . هنو استارت کارته عزیزم.اکه 6 ماه دیگه هم این حرفو زدی قبوله

  6. johnny

    خدمت دوست عزیزی ک میگه بادران سال نود و شیش مجوز گرفته باید بگم ک تو ک هیچی نمیدونی نظر نده….بادران اوایل نود و چهار یه مجوز پنج ساله گرفته ک پنجم شهریور سال نود و نه مجوزش تموم میشه…مگه اینکه دوباره بگیره

  7. ت ت

    باسلام خدمت دوستان گرامی تعاونی اعتبار های فراوان وشرکتهای خیلی زیادی تو سالهای گذشته تحت لوای اسامی والقاب مختلف بودند که اعتماد مردم رو جذب کرده بودند وسالها فعالیت داشتند اما … گندشون در اومد بهتره از گذشته عبرت بگیریم

  8. مجید

    سلام من در شرکت تلفیق کار میکنم تا حالا هیچ مشکلی خدارو شکر پیش نیومد سایتش هم بازهستش میتونید توی گوگل تلفیق هنر بنویسید خودتون نگاه کنید نزدیک ۵۰۰ هزار بازاریاب دارن کار میکنن صنایع دستی میخرن وفعالیت دارن تو خدا اینقدر سنگ اندازی نکنید بزارید جوانها کار کنن

    1. Zahra

      ببخشید ولی با یه تحقیق ساده متوجه می شید که درآمد حاصل از بازاریابی شبکه ای حرام است. با پول حروم جوون ها لازم نکرده کار کنند. بی کاری بهتر از بردن پول حروم سر سفره ی زن و بچه است. اینو میتونید تو استفتائات مرجعتون پیدا کنید

      1. ناشناس

        عیسی به دین خود
        موسی هم به دین خود

      2. نصیر

        سلام میشه حرام بودن کار شبکه ای طبق سند و مدرک برای ما هم بیاری ما هم بدونیم

        1. arman

          شما چرا از کسی مدرک میخواهید؟ماشالله دفتر مراجع هست تماس بگیرید به حرف مردمی که به سان خوارج هستند گوش نکنید…این افراد از آیت الله خامنه ای آیت الله سیستانی و سایر مراجع تقلید که اجازه صادر کردند بیشتر از دین سررشته دارند:)
          02133440925 آیت الله سیستانی
          ۰۲۱۶۴۴۱۲۰۰۰ آیت الله خامنه ای

      3. arman

        ۰۲۱-۶۴۴۱۲۰۰۰ دفتر آیت الله خامنه ای
        021-33440925 دفتر آیت الله سیستانی
        خانم به اصطلاح دیندار قبل تهمت به بقیه مردم کمی تحقیق کنید یک موقع در ماه رمضان روزه هاتون باطل نباشه??

        1. ازاده

          ما تحقیق کردیم گفتن هر چی شورای نگهبان تایید کرد که چیزی هم که شورای نگهبان تایید کرده زمین تا اسمان با کاری که شما میکنی فرق داره ، ضمنا من با نماینده اقای سیستانی حرف زدم ایشون هم موافق نبودن الکی مایه نزارید ازشون

      4. ناشناس

        میشه بگین حروم یعنی چی

    2. علیرضا شیخی

      الانم هنوز بازه؟ :))
      جالبه…

      1. ..

        من گوشیمو فروختم رفتم تو این تلفیق اخرم نه چیزی برام اومد گفتن باید کلاس بیای و ادمم میخاسم بیارم ک پلمپ شد الان من چجوری باید برم رسیدگی کنم وپولمو پس بگیرم کسی بلده

  9. mohsen

    هر انسان عاقلی میدونه که فرایند مجوز زمان میبره
    شرکت بادران از سال ٨٩ شروع به کار کرد و در سال ٩۶ مجوز گرفت شرکت تلفیق هنر هم از سال ٩۶ شروع به فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای کرد و به زودی جواز مدت دار (٣ ماهه ) شرکت داده میشود و در صورت نداشتن شکایت جواز اصلی صادر خواهد شد .
    درود بر فعالان اقتصادی کشور عزبزمان ایران

    1. الهام

      سلام دوستان یه مدتیه دوستی که خیلی وقت ازم سراغ نمیگرفت اومده رو مخم و تلفیق معرفی کرد حتی جلسه هم رفتم باهاش واقعا وقتی لیدر ها صحبت کردن اونجا تحت تاثیر قرار گرفتم ولی میام خونه شل میشم موندم وسط بالاخره یکی بگه خوبه درامد داره یا نه اون لیدرا که اوه خیلی درامد داشتن.اکثرا هم موقع صحبت از بیچارگی و بدبختی و فقر قبل ورود به تلفیق گفتن و اینکه بعدش زتدگیشون از این رو به اون رو شده

      1. آزاده

        دروغ زیاد دارن وارد نشو

  10. ایمان تقدسی

    سلام رفیق ، اتفاقی دیدمت ، چرا دیگه صداتون در نمیاد ؟؟ ?

  11. reza

    سلام
    اگه این شرکت مجاز به فعالیت شبکه ای نمیباشد با چه مجوزی در سالن همایش های تهران سمینار برگزار میکند و افراد زیادی را جذب شبکه و سازمان خود مینماید؟!!!!!!
    ۹۸/۷/۱۹

  12. Z

    اگر واقعا پلمپ شده چرا در شرکت باز

    1. حنیف

      چرا واقعا از گرفتن استعلام و بررسی میترسید؟؟
      وقتی فعالیت شرکتی غیر مجاز هست وقتی فعالیت در آن جرم هست یعنی فعالیتش با قانون مغایرت داره، یعنی کلاه برداری میکنه

      1. ناشناس

        حالا میشه سرمایه گذاری کرد یا نه؟

    2. ناشناس

      اگه یبار استعلام بکنی میفهمی بدون مجوزه

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *