همه چیز در مورد سیستم آی نو تی ( inoti )

4/5 - (6 امتیاز)

آی نو تی چیست ؟ چگونه کار می کند؟ آیا کلاهبرداری inoti واقعیت است؟ نتورک inoti چیست؟

با سلام. از اون جایی که بررسی سیستم آی نو تی بیش از اینکه به مباحث بازاریابی شبکه ای مربوط باشد به حوزه فناوری اطلاعات مربوط است تصمیم گرفتم تا این سیستم رو مورد بررسی قرار بدم.

ساختار کلی اعضا در این سیستم بصورت شبکه ایست، به این شکل که در آی نو تی شما به رایگان ثبت نام می کنید که برای ثبت نام نیاز به کد معرف است. پس از ثبت نام، این امکان برای شما فراهم می شود که می توانید کدهایی  را که به کد CRM معروف هستند را رزرو و خریداری کنید. در واقع افرادی که در آی نو تی عضو هستند نقش بازاریاب را ایفا می کنند که باید این کدها را به شرکت ها و یا کسب و کارها عرضه کنند.

قیمت این کدها با توجه به تعداد و نوع کاراکترها متفاوت است و قیمت آن از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسند. پس از اینکه یک شرکت یا هر کسب و کاری یک کد برای خود تعریف کرد، از این پس هر کس کد مورد نظر را به شماره ۱۰۰۰۸۵۹۰ ارسال کند اطلاعاتی نظیر آدرس، شماره تماس و یا هر اطلاعات دیگری برای شخص مورد نظر پیامک می شود که در واقع فعالان این سیستم از آن به عنوان کارت ویزیت آنلاین نام می برند.

پس از ثبت کد CRM شخص می تواند از خدمات پیامکی یا به اصطلاح CRM هم بهره مند شود که از جمله آنها :

  • ارسال پیامک تبلیغاتی براساس شهر یا منطقه
  • ارسال پیامک به مشتریان در تاریخ های معین
  • ارسال پیامک بر اساس جنسیت مشترکین تلفن همراه
  • و ..

نکته: البته برای ارسال پیامک می بایست حساب کاربری خود را شارژ کرد.

بخش نهایی کسب درامد مربوط به پاداش کارشناسان فروش می باشد و در این پاداش ۱۵ درصد از حجم فروش کل شرکت در بخش کدهای CRM و همچنین ۵ درصد از حجم فروش کل شرکت در بخش شارژ پنل های پیامک طبق فرمولی بین بازاریابان تقسیم می شود. برای دریافت این پورسانت باید حداقل شارژ ۳۰ هزار تومان پنل پیامکی در ماه صورت بگیرد. البته شروط دیگری نیز برای دریافت این پورسانت وجود دارد که در این مطلب جای بحث نیست.

آی نو تی دقیقا چه چیزی هست؟

بر اساس بسیاری از مطالب منتشر شده توسط سایت این شرکت و همچنین فایل های صوتی که توسط مدیران و بازاریابانشان منتشر شده است، این دوستان مواردی را ادعا می کنند که بسیار سطحی و در برخی موارد حتی خنده دار است. همانطور که در ابتدای این مقاله عنوان کردم این مباحث بیشتر به حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر مربوط است تا بازاریابی شبکه ای ،در ادامه برای شما موارد ادعایی این افراد را مورد نقد قرار خواهم داد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
همه چیز در مورد ابر باشگاه اقتصادی تخفیفات

 

۱(CRM (Customer Relationships Management:

سی آر ام یا همان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهمترین مفاهیم در حوزه بازاریابی و فروش است که در تمامی شرکت های معتبر دنیا نیز پیاده سازی شده است. شرکت های مختلف نیز از سیستم های نرم افزاری مختلفی در این حوزه استفاده می کنند که برای مثال یکی از معروفترین آن ها محصول شرکت ماکروسافت بنام Dynamics 365 است.

توضیح بیشتر در رابطه با CRM از حوصله این متن خارج است اما سوال اصلی اینجاست که در سال ۲۰۱۷ می توان یک پنل پیامکی را CRM محسوب کرد؟ همه مواردی که جز مزایای سیستم پیامکی آی نو تی مطرح می شود جز حداقل های هر سیستم پیامکی است که سال هاست راه اندازی شده اند و به هیچ عنوان نمی توان از آن به عنوان یک CRM یاد کرد. باز هم تاکید می کنم که این یک سیستم پیامکی ساده است، نه بیشتر و نه کمتر.

همه ما می دانیم که سالهاست تبلیغات پیامکی تاثیر خود را از دست داده اند و امروزه بسیاری از بزرگان بازاریابی معتقدند که استفاده از روش های سنتی در تبلیغات می تواند آسیب جدی به هر کسب و کاری وارد کند.

خود شما تا به حال چند بار به اینگونه تبلیغات اهمیت داده اید؟ باید توجه داشت که بسیاری از خطوط تلفن همراه حتی بخش پیامک تبلیغاتی آنها بسته شده است و اصلا اینگونه پیام ها توسط بسیاری دریافت نمی شود و حتی به فرض دریافت دارای اثرگذاری بسیار کمی است.

در نهایت به شما پیشنهاد می کنم سیستم ملی پیامک که یکی از قدیمی ترین سامانه های پیامکی کشور محسوب می شود را بررسی کنید تا به تفاوت هزینه ها و خدمات آشنا شوید.

ملی پیامک

 

۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای رزرو کد CRM پرداخت می کنید و به خود می بالید که ۳۰ درصد پورسانت آنی دریافت کرده اید؟ به جرات بزرگترین شوخی این سیستم بخش کدهای آن است. طبق فایل های صوتی منتشر شده از فعالین این سیستم، این عزیزان مدعی بودند که کارت ویزیت های کاغذی همیشه در دسترس نیستند و طبیعتا بعد از مدتی خراب می شوند و .. که به همین دلیل نیاز است به کارت ویزیت آنلاین.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا

اینکه مشتری کدی را ارسال کند و در نتیجه یک پیام حاوی اطلاعات تماس و .. برای وی پیامک شود را کارت ویزیت آنلاین تلقی می کنید؟ خب به جای صرف این همه هزینه می توانید از اینستاگرام استفاده کنید. اینستاگرام فقط یک مثال بسیار ساده است که در ادامه مزایای اینستاگرام رو نسبت به کدهای آی نوتی بررسی کنیم:

  1. در اینستاگرام قابلیت جستجو می باشد اما در آی نوتی خیر.
  2. اینستاگرام در دسترس ترین ابزار موجود در بازار است.
  3. رایگان است.
  4. بسیار زیباتر و شکیل تر از قالب متنی پیامک است.
  5. در آی نوتی افراد باید کد هر کسب کار را بخاطر داشته باشند و در غیر اینصورت نمی توانند به اطلاعات تماس دسترسی پیدا کنند.
  6. در اینستاگرام امکان تعامل با مشتریان از طریق بخش نظرات و پیغام ها (دایرکت) موجود است.
  7. بسیار سریعتر و قابل اعتماد تر از سیستم های پیامکی است.

از این جهت اینستاگرام را مثال زدم چرا که همه ما تجربه کار با ان را داشته ایم. اما در ادامه می خواهم یک ابزار رایگان و بسیار کاربردی دیگر را معرفی کنم چرا که مصداق کامل یک کارت ویزیت آنلاین است. این ابزار کاربردی که آدرس آن Profile.ir است، شما می توانید در آن کارت ویزیت شخصی یا کسب و کار خود را به رایگان ایجاد کنید و آدرس آن را در معرض عموم قرار دهید که پس از مدتی از طریق موتورهای جستجویی همچون گوگل نیز کسب و کار شما در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

حال سوال اینجاست کدام یک را می توان کارت ویزیت آنلاین در نظر گرفت؟ کدام یک اثر بخشی بهتری دارند؟ در سال ۲۰۱۷ دیگر تبلیغات سنتی همچون پیامک جای خود را به تبلیغات خلاقانه داده است و این یک امر کاملا بدیهی است.

و اما پیشنهاد آخر: با هزینه ای در حدود ۳۰۰ هزار تومان شما می توانید یک وب سایت داشته باشید که هم کسب و کارتان، هم محصولاتتان و هم مشتریانتان را در معرض عموم قرار دهید(قابلیت اتصال به سیستم های پیامکی نیز موجود است).

تصویر بالا پلن های مختلف سامانه ملی پیامک هست.همینطور که مشاهده میکنید با هزینه ی ۲۴۹هزار تومان شما قادرید به

  • ۳ خط اختصاصی رند
  • ۱۸۰۰ پیامک هدیه
  • ۱۰۰% امکانات پنل

دسترسی داشته باشید. برای مشاهده ی امکانات این سامانه اینجا کلیک کنید

برخی امکانات این سامانه :

 

 

پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

منبع : https://iranianmlm.com/what-is-inoti

 

پست های مرتبط

138 دیدگاه در “همه چیز در مورد سیستم آی نو تی ( inoti )”

  1. مهنّا

    سلام
    من کاری به نویسنده ندارم که نهایتا کارخودشوتبلیغ کرد
    ولی راجع به شرکت آی نوتی بگم که من کلی تحقیق کردم حتی وارد سیستمشون شدم ومتوجه شدم خیلی زیرکانه داره قانون رو دورمیزنه یعنی مجوزها رو بهت نشون میده فقط مجوز بازاریابی شبکه ای رونداره ووقتی بپرسی چرااین مجوز رو ندارید میگن کارمابازاریابی نیست هرمی هم نیست به این دلیل وبه اون دلیل؛ درصورتی که چیزی غیرازاین نیست هرکس عضوشرکت شد زیر نظر اعضای قبلی آموزش میبینه آموزش های اولیه گول زننده ست ولی برای درآمدزایی شمابایدمشتری پیداکنی و طبق آموزشهای نهایی کدها رو به اعضای جدید بفروشی یعنی دقیقا تواین سیستم آموزش میبینی که مردم رو بدوشی براشونم مهم نیست که طرف مقابل چقد هزینه کرده به هیچ وجه هم بعدازخرید اگرپشیمون شدید پولتون برگشت داده نمیشه واینو بگم که برای هرسوالی که دارید پشتیبانتون که تحت آموزش لیدرها هست ،پاسخگوی شماست متاسفانه این شرکت تونسته با تشکیلات وپشتیبانی تیمی وبه قول خودشون تیم ورک ، خیلیها رو گول بزنن
    مردم عزیز حواستون جمع باشه کاربرایی که میان ازآینوتی تعریف میکنن یا ابتدای کارن و منتظروعده های پوچ لیدراشون یا لیدرهایی هستن که خون ملت رو توشیشه میکنن. اینم بگم که رئیس شرکت آینوتی آقای معارفی هست که ازروسای گلکوئیست بوده فقط اینجا روش دوشیدن مردم رو عوض کرده
    لعنت برظالم . اون دنیا بایدپاسخگو باشید

  2. ناشناس

    موفقیت عرضه میخواد که قطعا شما نداشتی دوست عزیز شما با چنین دیدگاهی نه تنها در ابنوتی بلکه در هیچ کجای دیگه هییییچی نمیشی

    1. کیانا

      چیزی که به مردم میگید همینه. ذهنیت خوب!
      ذهنیت خوب با عملکرد درست و صحیح جواب میده.
      چرا جوابی برای ایراداتشون ندارید؟
      اگه راست میگید، جواب بدید.
      جوابی متقاعد کننده و نه حرفهای پوچ کلاسهای راز موفقیت

  3. Oliya

    سلام خدمت همه دوستان
    بنده تقریبا 6ماهه که تو این سیستم هستم و خیلیی راضیم از درآمدش ،پشتیبانیهاش،اموزش هاش و کیفیت خدماتش

    می توانید با اراده و عشق در هفته 15میلیون درامد کسب کنید و بیشتر…
    دقت کنید شما حتی اگر در بهترین و هموارترین مسیر قرار بگیرید
    و همه مسیرو بهتون نشون بدن
    کمک تون کنن
    راهنمایی تون کنن
    ولی شما به این مسیر باور نداشته باشید موفق نمیشید

    و قطعا شخصی که ذهنیت درست،انگیزه و تعهد (آگاهی،اراده،اطلاعات و دانش این کسب و کار)داره وارد این سیستم بشه موفق میشه

    فکر نکنید همین که وارد این شرکت شدید
    دیگه تمام و من موفق میشم!!

    نخیر
    از این خبرا نیست

    به قول کارشناس عالی رتبه شرکت آینوتی به درده همه میخوره ولی همه به درده آی نوتی نمیخورن

    1. Mr.V

      چرا از زیر مجموعه گیریشون حرف نمیزنی؟!

  4. المیرا

    سلام خدمت دوستان من میخام تجربه خودمو بگم اول بگم به هیچ عنوان وارد این شرکت نشید همش دروغ و کلاهبرداریه خودشون منکرش میشن اما شرکتشون کاملا هرمی و نتورکه که باید اول خودتون یه کد مسخره به قیمت ۵ میلیون بخرید و بعد بیفتید دنبال ادما اونارو خر کنید و وارد شرکت کنید هسچ سودی برای شما نداره و فقط برای ارشدها سود داره به شما وعده پولدار شدن و میلیاردر شدن توی پنج سالو میدن که همش دروغه

    1. M

      اگ فقط ثبت نامشو زده باشیم مشکلی پیش میاد؟؟باکدملی وشمارمون???

  5. علی

    خدایی یعنی اینقدر مردم احمقن که به حرفای تو گوش بدن؟اومدی یه شرکت رو کوبیدی با پیش پا افتاده ترین خدماتش .
    دوستان لطفا این ها رو باور نکنید خدمات اینوتی بینظیر هستش لامصب تو میتونی برای ختم پدرت آی سی وی بگیری که مردم دیگه علاف پیدا کردن منزل بابات نشن از روی چک مپ اینوتی به راحتی بدی مردم پیدا کنن اونوقت حرف از خدمات میزنی؟!
    بنده خودمم وارد این شرکت شدم تا حالا درامدی نداشتم حدود یک ماهه اما اطمینان دارم شما برید همون کوبیدن مردم و بیشرف بازیتونو ادامه بدید

    1. محمد

      مثال واقعا مضحک

    2. Mr.V

      خدماتی که هیچ کارایی ندارن فقط پوشش برای کلاه برداریای بزرگشون!

    3. پریسا

      مثالتون واقعا مزخرف بود

  6. Mahdieh

    دوستان هر کس وارد هر کاری بشه و براش مهم باشه و انگیزه داشته باشه میتونه موفق بشه، شما راه خودتون رو برید، به حرف کسی توجه نکنید، خیلی ها رو دیدم ک بعد از رفتن از این شرکت که اون هم به دلیل بدبینی و منفی بافی بوده دوباره تصمیم به برگشت گرفتن و از هر راهی اقدام کردن اما نشده، دوستان باور کنید اگه به هر حرفی که می‌شنوید گوش بدید اصن نمیشه توی هیچ کاری موفق بود، من به شخصه دیدم که یک نفر یک کد بیست میلیونی فروخت و نه میلیون پور سانت گرفت، درحالی‌که برای این نه میلیون باید چن ماه کارگری کرد، لطفا بزارید موج الکترونیکی توی کشور رواج پیدا کنه و فک نکنید کار یعنی باید از صبح تا شب بری جون بکنی، در ضمن این کار برای همه هست اما همه برای اینکار نیستن??

    1. مهدی

      سلام . پورسانت ها 30 درصد هست. هیچ وقت بابت 20 میلیون 48درصد پورسانت نمیدن/

  7. عباس

    سلام من وارد این برنامه شدم یعنی فقط اطلاعات ثبت کردم میشه بگید چجوری اطلاعاتم و پاک کنم؟؟

  8. هم وطن

    سلام
    بیایید با دید بیشتری به قضیه نگاه کنیم…البته من هم در آی نو تی ثبت نام کردم ولی هنوز قصد ندارم پولی بدم حالا حالا ها کار دارم….
    به من گفتن اگر پکیج نهری سود پانزده درصدی میبری از فروشن
    اگه بخری ۳۰ درصد….دوستان من راضی به ۱۵ درصد هستم از مهم زیاد نمیکنم و پولی نمیدم…
    ببینید البته با یه کمی تفکر و تحقیق به این نتیجه می رسیم این کد ها مزیت های بیشمار خودش رو داره واسه کسب و کارها…
    درست ما جهان سوم هستیم هنوز جا نیفتاده ولی وقتی امکاناتش بخونی خالی از لطف نیست …،.
    از کم شروع کنید …..تحقیق کنید…جستجو کنید….عجول نباشید….به عمق مطلب پی ببرید

  9. برو بمیر معارفی

    کلاهبرداریه محضضضضضض … ایندفعه با استفاده از قانون … خیلیا پکیج خریدن چیزی هم عایدشون نشده. بریده باد دست مال مردم خور … یارو هیچ توضیحی نمیده به من قبل از خرید پکیج چرا ؟؟؟ چون میدونن مردم به این چیزا پول نمیدن… هر سوالی می پرسم میگه اول پکیج بخر بعد آموزشت میدیم. خدایا شکرت که بالا سرم بودی … خدایا شکرت تا آخر عمر مدیونتم.

    1. ناشناس

      آموزشها از سایت تا آپارات رایگان هست.نیاز به خرید نیست تا آموزش ببینی

  10. همدرد مردم

    کاملا کلاهبرداریه بنده با خیلی ها ارتباط گرفتم و گقتند که اصلا فروش کد در کار نبود و صرفا بعد از خرید پکیج حتی آموزشی هم ندیدن … 30 درصد پورسانت ؟؟؟ یک شبه ثروت مند شدن = کلاه برداری … چند ماه یا چند سال دیگه اعضای این شرکت متواری میشن ببینید کی گفتم. دارن با استفاده از قانون درآمد کسب میکنن و الفرار.

  11. محمد خسروی

    سلام وقت بخیر
    دوستان این گفته ها نشون میده اصلا کار سیستم ای نوتی ندانسته چیز هایی گفته شده

    به طور مثال سی ار ام گفته شده
    کار سی ار ام چی هست؟
    شرکت ها و کسب و کار ها نیاز دارند در تمام شبکه های اجتماعیی حضور پیدا کنند و این شبکه ها در اختیار مردم قرار دهند
    خب مردم چنان وقتی ندارد که بخوان در اینستا یا تلگرام یا جای دیگر کسب و کار را سرچ کنند و دنبال کنند
    به طور مثال شما چند بار در طول عمرتون کارتی که دریافت کردید را نگه داشته ایید یا وارد شبکه های اجتماعی رو ان کارت شده اید؟؟؟؟؟

    سیستم آی نوتی این کار و مشکل کسب و کار را حل کرده و فقط با ارسال نام ان کسب و کار کلیه اطلاعات ان کسب و کار برای ان مشتری ارسال میشود
    در این سی ار ام

    سایت تک صفحه ایی برای نمایش محصولات وجود دارد
    و دیگر خدمات

    و در جواب پنل پیامکی هرکس فقط رایگان ثبت نام کنه این پنل برای ان فرد فعال میشود و آی نوتی بابت پنل هزینه دریافت نمی کند
    در مورد تیم سازی هم بگ هیچ گونه مشکلی ندارد
    موفق و سر بلند باشید

    1. بزرگوار من اگر اسم کسب و کار رو بدونم به نظرت راحت تره که تو اینستا یا گوگل سرچ کنم اطلاعات تماسشو پیدا کنم یا برم نامشو که اینگلیسی یا فارسیش هم ممکنه متفاوت باشه به پنل شما پیامک کنم ؟
      اطلاعات یه پیج اینستا از یه کسب و کار بیشتره یا یه پیامک که ای نوتی به من قراره بده؟

  12. م.ص

    سلام اگه آینوتی ازاداره سمت مجوزداشته باشه وطبق آئین نامه شورای نگهبان نسبت به بازاریابی شبکه ایی عمل کنندکارشون درست هست اگرنه که قابل اعتمادنیستند

    1. Sehri

      آی نوتی اصلا بازاریابی شبکه ای نیست که بخواد چنین مجوزی را داشته باشه. سیستم آی نوتی پلنش تک سطحی است و پاداش آموزش هم تعریف جداگانه ای داره که نمیتوان آن را طرح mlm نام برد. این مقاله نشان دهنده اینه که چقدر بعضیا از اطلاعات درست شرکت عقبند و هنوز نمیدونند آینوتی دیگه کد CRM نداره و خدمات بهتری داره که هیچ شرکتی با این کیفیت اونو نمیتونه ارائه بده.

      1. به تاریخ درج این پست توجه کنید لطفا

    2. محمد

      کاملا مشخصه که نویسنده مقاله هنوز نمیدونه شبکه چیه پلن چیه دایرکت سل چیه
      فقط اومده یکی از ابتدایی ترین خدمات شرکت که مال 5 سال پیشه رو اورده و داره میکوبه !!!
      واقعا براتون متاسفم که دارید با این افکار مسموم و کهنتون تیشه به ریشه خودتون و مملکتتون میزنید
      خلایق هر چه لایق

      1. به تاریخ درج مقاله دقت کن مهندس.

  13. منصور

    من اینو به جرات میگم هر شرکت کلاه برداری بهتراز شرکت قانونی جمهوری اسلامی ایران هست .از کدوم شرکت قانونیش مردم سود بردن بورس بانکها خودرو؟ ؟؟؟آقا ه شرکت غیر قانونی بهتره هرچند اون شرکتهای که اینا میگن کلاه برداری هست از ترس خودشونه که پول مارو نتونن بخورن

  14. ناشناس

    خوب معلومه کلاهبرداریه. عین رسنو که تازه اون هم با کلی اپلیکیشن قرارداد داشت و تهش معلوم نشد چی شد. الان هم برنامه ادسی آینوتی کار نمیده و از اون طرف هم سایت اینما هم هیچ تبلیغی نداره و هیچ پولی به کانال هاش نمیده

    1. Sehri

      شما اخبار شرکت را دنبال نمیکنید چرا قضاوت بیجا میکنید!؟ ادسی را خود شرکت حذف کرد چون پروژه تبلیغاتی قوی تری رونمایی کرده. الان ادسی بود شما استفاده میکردی خداییش.؟!

      1. لاله

        کد سی میلیونی پورسانتش میشه 9 میلیون عزیزم با 30 درصد پورسانت کد 20 میلیونی حدود 6 میلیون نیشه

  15. کاربر ناشناس

    حس میکنم آینوتی تنها کار درست و حسابیش اینه که یه عده ای رو داره که هی ازش تبلیغ کنند و به دروغ بگن که من چندمیلیون درآمد داشتم ازش. نمونه اش نظرات گوگل پلی برنامه هاش

  16. ایکس

    هرازچندگاهی افرادی سودجوپیدامیشن که باشیوه ها ویترین‌های مختلف به فکرسرکیسه کردن آدمهای ساده لوح هستند که متاسفانه خیلی هم دراین کارموفق هستن.اینجورشرکتا اولش یه سودخوبی بهت میدن تا حسابی طمعی بشی وهرچه سرمایه خودت واطرافیان ودوستانت بدی دست چنین کفتارهایی ولعدازچندمدت که به مقاصدشان رسیدن یهوقیبشون میزنه وقوانین اینجورشرکت ها بیشترشون افرادی هستن که براش تبلیغ میکنن وزیرگروه جمع میکنن واطرافیانوبدبخت میکنن.نمونه هاش تواین چندسال زیاددیدیم.یکیش توکارانرژی پاک لود ومیگفت تومعامله نفت هستیم به نام ورلدوایدانرژی(لات).گلدکوئست و…… دوستان اگرمی هستین ودوست دارین ره صدساله روطی کنین حتما زیرشاخه چنین شرکت هایی بشین لپ کلام طمع زیادی روزی کم ومیبره

    1. ناشناس

      درود بر شما.دقیقا

      1. یوسف آزادی

        هر شرکتی حتی از خدا مجوز بگیره اما اولش عضوگیری اجباری و مخصوصا ازت پول بخاد کلاهبرداری بیش نیست پس آی نوتی یک کلاهبردار واقعیه که در مملکت بی سروسامان ما کسی جوابگوی خلافکاریاش نیست

        1. Mob

          شبکه چیزیه ک تو کل هستی داره استفاده میشه و استفاده ازش غیر قانونی ک نیست هیچ تازه کشور های جهان اولی خیلی ب این موضوع توجه میکنند

  17. محمد

    سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستانی که دارن این پست رو میخونن

    خوب شما توی دنیا هر کاری رو‌که انجام بدید یک سری مخالف و منتقد داری ،
    حتی اگه یک بقالی بزنی ، همکارهای توی اون کوچه که مثل شما بقالی دارن پیشن رقیب شما ، و با شما رقابت دارن
    حالا اگه اونها بیان بگن شما کلاه بردار هستید و …. و بخوان شما رو زیر سوال ببرن خیلی نامردیه اونم به ناحق
    من یک ساله دارم توی آینوتی کار میکنم ، مکانیک هم هستم و در کنارش به صورت پاره وقت دارم این کار رو انجام میدم، بیتعارف راضی هستم .
    الان اگه شما داخل گوگل اسم و فامیل بنده رو سرچ کنید رزومه بنده رو توی این یک سال میبینید .
    خداییش هم خدمات شرکت خوبه و هم درآمدش ، و به هیچ وجه کلاه برداری نیست .
    این انتخاب توئه که بیای کار کنی و‌ موفق بشی ، بالاخره توی هر شغلی چالش هست ، سختی هست ، تا یک‌ شاگرد در کنار استادش صبر نکنه و کار یاد نگیره مثل استادش ماهر نمیشه و در دوران شاگردی یک سری مشکلات هست ، خداوند همیشه همراه صبر کننده هاست ،

    1. رضا

      آخه تو که میگی اسم من رو سرچ کنید با یک اسم خودت رو چقدر بزرگ دیدی که وقتی اسم خالی بدون نام خانوادگی و غیره رو بزنن اسمت بیاد بالا .؟؟؟پس این خودش حکایت از….

  18. سهیل فاروقی

    سلام اسکول خان جواب بالایی ها رو بده آقای همه چیز دان
    جستجو گر

    1. ایکس

      واقعابایدخیلی ساده باشی که گول این شرکتا روبخوری

  19. kamii

    این شرکت هیچ تمایزی با بادران و گلدکوئست و امثالهم ندارد همه‌شان کلاغ ذنگ میکنند به جای قناری کاش بشود اطلاع رسانی کنید
    مانور اصلیشان هم به مجوز ها و خدماتشون هست
    می‌گویند فلان سال مدیر 4 ملیارد پول داده به مخابرات و کد مادر گرفته و ازاون کد دارن ملیارد ها مد می‌زنند
    نمیدونم ایا واقعا دولت و مخابرات‌ پاکدامن ما اینقدر ساده اند!؟
    آیا فروش خدمات ملیونی اینها و دریافت ناچیزی از سود عاقلانه است!؟

  20. زهرا

    سلام ممکنه بیشتر توضیخ بدین؟

  21. محمد

    ای نوتی این همه خدمات داره فقط تونستی رو کارت ویزیت مانور بدی؟!اخر سر هم پنل خودتو معرفی کردی؟!
    ای نوتی فروش پنل پیامکی نیست، یک ایده هستش که گفته بجای خرید پنل ،اسم خودت رو بخر و باهاش خودت رو معرفی کن و با این خرید،پنل پیامکی رو به صورت رایگان میده،قابلیت مسیریابی رایگان میده،سایت اختصاصی بهت میده که سئو میشه و ربات تلگرامی هم بهت میده، چرا ایناشو نگفتی عشقم؟! اگه دلسوز ملت هستی همش رو بگو دیگه
    بعدشم مقایسه قابلیت های اینستاگرام با کارت ویزیت قیاس اشتباه و ناقصه چون اینستاگرام باید با قابلیت لایو و استوری یوتیوب مقایسه بشه نه با کارت ویزیت
    کارت ویزیت اسمش روشه و کارش مشخصه که یه راهیه برای معرفی خودم یا کسب و کارم به بقیه
    شما اینستا داری درست،ولی مشتری وقتی میاد در مغازه باید یه جوری بهش ارائه بدی اینستاتو دیگه
    اومدیمو مشتری اینترنت نداشت که همون موقع سرچ بزنه،حالا بجای کاغذ که درخت قطع میشه بابتش و درنهایت دور انداخته میشه با پیامک خودتو معرفی میکنی
    شماهم خیلی تحلیلگر و دلسوز بودی میومدی اینستا رو با قابلیت اینمای ای نوتی مقایسه میکردی
    اینستاگرام بابت تبلیغ و بازدید کلیپ ها پول نمیده ولی اینمای ای نوتی بابت هر ویو پول میده،اینستا کلیپ رو سئو نمیکنه توی گوگل ولی اینما میکنه،اگه توی اینستا کسی رو دعوت کنی و اون فیلم بذاره از بازدید خوردنش نه خودت نه اون شخص پولی نمیگیرین ولی توی اینما میگیرین، هم نسخه رایگانش موجوده هم نسخه خریدنی که اونم باز قابلیت درامدزایی متفاوتی داره
    در ضمن اگه تبلیغات با پیامک منسوخ شده بود روزانه این همه پیامک تبلیغاتی نمیومد رو گوشیامون
    اقای بی نام که اصطلاحا دلسوزی همیشه اطلاعات کامل بده به مردم

    1. دوست عزیز به تاریخ درج مطلب توجه کنید .

  22. امیر

    پسر تو خیلی با حالی این همه آی نوتی رو کوبیدی که آخر بیای خط های خودتو بفروشی؟? اصلا مجچزت کجاس جوجه

    1. برداشت هرکس به اندازه فهم اوست …

  23. حمید

    این که تبلیغ ملی پیامک بود واقعا خودتو مسخره کردی با این تحلیلت واقعا کسی که بخواهد کار کند همه راهکارهای تبلیغاتی را دارد وگرنه که تابلو مغازه بهترینه نیاز به چیز دیگه ای نیست البته تحلیل بالا اینو میگه
    در ضمن من از خدمات آینوتی استفاده میکنم خیلی بیشتر از اینه که نوشتی ومنم راضی هستم

    1. No name

      منم کاملا با شما موافقم

  24. دانیال

    کاملا کلاهبرداریه حتی بدتر از گلدکوئیست اون حداقل یه سکه میداد به آدم های ساده‌ای که گول میخوردن اما این کلاهبرداری محض چون به دولت مالیات میدن و به مخابرات هم پول میدن جلوشون رو نمیگیرن الکی وارد نشدید پولتون رو از دست میدید.

  25. محمد

    لعنت بر پدر و مادر اونی که منو وارد این شرکت کرد همش کلاهبرداریه اولش که میگن پکیج حتما باید بخری و نمی گن که خدمات ارزون تر هم هستش ، و با کلی ترفند روانشناسی اونقدر پر میشی که بدون هیچ دستمزدی یه مدت براشون کار کنی و بعدش تمام . امیدوارم عاقلانه فکر کنید .

    1. شما تجربه اش رو داشتین میتونید بیشتر توضیح بدین ؟

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *