همه چیز در مورد سیستم آی نو تی ( inoti )

4/5 - (6 امتیاز)

آی نو تی چیست ؟ چگونه کار می کند؟ آیا کلاهبرداری inoti واقعیت است؟ نتورک inoti چیست؟

با سلام. از اون جایی که بررسی سیستم آی نو تی بیش از اینکه به مباحث بازاریابی شبکه ای مربوط باشد به حوزه فناوری اطلاعات مربوط است تصمیم گرفتم تا این سیستم رو مورد بررسی قرار بدم.

ساختار کلی اعضا در این سیستم بصورت شبکه ایست، به این شکل که در آی نو تی شما به رایگان ثبت نام می کنید که برای ثبت نام نیاز به کد معرف است. پس از ثبت نام، این امکان برای شما فراهم می شود که می توانید کدهایی  را که به کد CRM معروف هستند را رزرو و خریداری کنید. در واقع افرادی که در آی نو تی عضو هستند نقش بازاریاب را ایفا می کنند که باید این کدها را به شرکت ها و یا کسب و کارها عرضه کنند.

قیمت این کدها با توجه به تعداد و نوع کاراکترها متفاوت است و قیمت آن از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسند. پس از اینکه یک شرکت یا هر کسب و کاری یک کد برای خود تعریف کرد، از این پس هر کس کد مورد نظر را به شماره ۱۰۰۰۸۵۹۰ ارسال کند اطلاعاتی نظیر آدرس، شماره تماس و یا هر اطلاعات دیگری برای شخص مورد نظر پیامک می شود که در واقع فعالان این سیستم از آن به عنوان کارت ویزیت آنلاین نام می برند.

پس از ثبت کد CRM شخص می تواند از خدمات پیامکی یا به اصطلاح CRM هم بهره مند شود که از جمله آنها :

  • ارسال پیامک تبلیغاتی براساس شهر یا منطقه
  • ارسال پیامک به مشتریان در تاریخ های معین
  • ارسال پیامک بر اساس جنسیت مشترکین تلفن همراه
  • و ..

نکته: البته برای ارسال پیامک می بایست حساب کاربری خود را شارژ کرد.

بخش نهایی کسب درامد مربوط به پاداش کارشناسان فروش می باشد و در این پاداش ۱۵ درصد از حجم فروش کل شرکت در بخش کدهای CRM و همچنین ۵ درصد از حجم فروش کل شرکت در بخش شارژ پنل های پیامک طبق فرمولی بین بازاریابان تقسیم می شود. برای دریافت این پورسانت باید حداقل شارژ ۳۰ هزار تومان پنل پیامکی در ماه صورت بگیرد. البته شروط دیگری نیز برای دریافت این پورسانت وجود دارد که در این مطلب جای بحث نیست.

آی نو تی دقیقا چه چیزی هست؟

بر اساس بسیاری از مطالب منتشر شده توسط سایت این شرکت و همچنین فایل های صوتی که توسط مدیران و بازاریابانشان منتشر شده است، این دوستان مواردی را ادعا می کنند که بسیار سطحی و در برخی موارد حتی خنده دار است. همانطور که در ابتدای این مقاله عنوان کردم این مباحث بیشتر به حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر مربوط است تا بازاریابی شبکه ای ،در ادامه برای شما موارد ادعایی این افراد را مورد نقد قرار خواهم داد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
بازاریابی شبکه ای چیست؟

 

۱(CRM (Customer Relationships Management:

سی آر ام یا همان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهمترین مفاهیم در حوزه بازاریابی و فروش است که در تمامی شرکت های معتبر دنیا نیز پیاده سازی شده است. شرکت های مختلف نیز از سیستم های نرم افزاری مختلفی در این حوزه استفاده می کنند که برای مثال یکی از معروفترین آن ها محصول شرکت ماکروسافت بنام Dynamics 365 است.

توضیح بیشتر در رابطه با CRM از حوصله این متن خارج است اما سوال اصلی اینجاست که در سال ۲۰۱۷ می توان یک پنل پیامکی را CRM محسوب کرد؟ همه مواردی که جز مزایای سیستم پیامکی آی نو تی مطرح می شود جز حداقل های هر سیستم پیامکی است که سال هاست راه اندازی شده اند و به هیچ عنوان نمی توان از آن به عنوان یک CRM یاد کرد. باز هم تاکید می کنم که این یک سیستم پیامکی ساده است، نه بیشتر و نه کمتر.

همه ما می دانیم که سالهاست تبلیغات پیامکی تاثیر خود را از دست داده اند و امروزه بسیاری از بزرگان بازاریابی معتقدند که استفاده از روش های سنتی در تبلیغات می تواند آسیب جدی به هر کسب و کاری وارد کند.

خود شما تا به حال چند بار به اینگونه تبلیغات اهمیت داده اید؟ باید توجه داشت که بسیاری از خطوط تلفن همراه حتی بخش پیامک تبلیغاتی آنها بسته شده است و اصلا اینگونه پیام ها توسط بسیاری دریافت نمی شود و حتی به فرض دریافت دارای اثرگذاری بسیار کمی است.

در نهایت به شما پیشنهاد می کنم سیستم ملی پیامک که یکی از قدیمی ترین سامانه های پیامکی کشور محسوب می شود را بررسی کنید تا به تفاوت هزینه ها و خدمات آشنا شوید.

ملی پیامک

 

۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای رزرو کد CRM پرداخت می کنید و به خود می بالید که ۳۰ درصد پورسانت آنی دریافت کرده اید؟ به جرات بزرگترین شوخی این سیستم بخش کدهای آن است. طبق فایل های صوتی منتشر شده از فعالین این سیستم، این عزیزان مدعی بودند که کارت ویزیت های کاغذی همیشه در دسترس نیستند و طبیعتا بعد از مدتی خراب می شوند و .. که به همین دلیل نیاز است به کارت ویزیت آنلاین.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید
ارجاع به سایت ایران هشدار توسط جانشین پلیس آگاهی ناجا

اینکه مشتری کدی را ارسال کند و در نتیجه یک پیام حاوی اطلاعات تماس و .. برای وی پیامک شود را کارت ویزیت آنلاین تلقی می کنید؟ خب به جای صرف این همه هزینه می توانید از اینستاگرام استفاده کنید. اینستاگرام فقط یک مثال بسیار ساده است که در ادامه مزایای اینستاگرام رو نسبت به کدهای آی نوتی بررسی کنیم:

  1. در اینستاگرام قابلیت جستجو می باشد اما در آی نوتی خیر.
  2. اینستاگرام در دسترس ترین ابزار موجود در بازار است.
  3. رایگان است.
  4. بسیار زیباتر و شکیل تر از قالب متنی پیامک است.
  5. در آی نوتی افراد باید کد هر کسب کار را بخاطر داشته باشند و در غیر اینصورت نمی توانند به اطلاعات تماس دسترسی پیدا کنند.
  6. در اینستاگرام امکان تعامل با مشتریان از طریق بخش نظرات و پیغام ها (دایرکت) موجود است.
  7. بسیار سریعتر و قابل اعتماد تر از سیستم های پیامکی است.

از این جهت اینستاگرام را مثال زدم چرا که همه ما تجربه کار با ان را داشته ایم. اما در ادامه می خواهم یک ابزار رایگان و بسیار کاربردی دیگر را معرفی کنم چرا که مصداق کامل یک کارت ویزیت آنلاین است. این ابزار کاربردی که آدرس آن Profile.ir است، شما می توانید در آن کارت ویزیت شخصی یا کسب و کار خود را به رایگان ایجاد کنید و آدرس آن را در معرض عموم قرار دهید که پس از مدتی از طریق موتورهای جستجویی همچون گوگل نیز کسب و کار شما در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

حال سوال اینجاست کدام یک را می توان کارت ویزیت آنلاین در نظر گرفت؟ کدام یک اثر بخشی بهتری دارند؟ در سال ۲۰۱۷ دیگر تبلیغات سنتی همچون پیامک جای خود را به تبلیغات خلاقانه داده است و این یک امر کاملا بدیهی است.

و اما پیشنهاد آخر: با هزینه ای در حدود ۳۰۰ هزار تومان شما می توانید یک وب سایت داشته باشید که هم کسب و کارتان، هم محصولاتتان و هم مشتریانتان را در معرض عموم قرار دهید(قابلیت اتصال به سیستم های پیامکی نیز موجود است).

تصویر بالا پلن های مختلف سامانه ملی پیامک هست.همینطور که مشاهده میکنید با هزینه ی ۲۴۹هزار تومان شما قادرید به

  • ۳ خط اختصاصی رند
  • ۱۸۰۰ پیامک هدیه
  • ۱۰۰% امکانات پنل

دسترسی داشته باشید. برای مشاهده ی امکانات این سامانه اینجا کلیک کنید

برخی امکانات این سامانه :

 

 

پیشنهاد میکنم مقاله ساده ترین روش تشخیص بازاریابی شبکه ای از هرمی های محصول دار را نیز بخوانید.

منبع : https://iranianmlm.com/what-is-inoti

 

پست های مرتبط

138 دیدگاه در “همه چیز در مورد سیستم آی نو تی ( inoti )”

  1. کورش

    سلام،
    این که ما برای بازاریابی محصول یا خدمات خودمون روی شرکتهای مشابه فوکوس کنیم و بدون بررسی کارشناسانه شرکت و خدمات اون رو زیر سوال ببریم، توی ایران باب شده؛ و متاسفانه افرادی هم هستند که گول مقاله های این چنینی رو میخورند، شما که میخواستی تبلیغ خدمات خودت رو انجام بدی راه های بهتری هم بود و اگر خواستی می تونی از مشاوران فروش شرکت آی نوتی هم استفاده کنید.
    اما یک پیشنهاد به شما دوست عزیز دارم، حداقل یک ثبت نام رایگان در سایت آی نوتی میکردی، خدمات رو بررسی میکردی، بعد مطالب دقیق تری می نوشتی.
    کارت ویزیت الکترونیکی
    پنل پیامکی رایگان
    نقشه یابی آنلاین
    کدهای USSD برنامه نویسی شده، بدون نیاز به دانش و تحصیلات خاصی در خصوص استفاده
    رزومه ساز ICV
    آنتی ویروس پادویش
    و در نهایت شاهکار شاهکارها ، Enama.ir

    دوستانی که این مقاله رو مطالعه میفرمایید، نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای در کل دنیا استفاده میشه، فقط نمیدوم چرا هر شرکتی وارد ایران میشه، و توی ایران کار میکنه اسمش میشه کلاهبردار،
    دوستان نگرشتون رو باید عوض کنید، چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید.
    برای شما آرزوی موفقیت دارم.

    1. سلام دوست عزیز.
      ما هیچ ارتباطی با خدمات سایتی که مثال زدیم نداریم و صرفا یه مثال جهت مقایسه بود. لطفا به تاریخ انتشار این مطلب هم توجه کنید.
      ضمنا اگر سایت ملی پیامک مشتری ما بود هیچگاه در مورد inoti مقاله نمی زدیم و تیم سئو ما قطعا روی کلمه پنل پیامک کار میکرد. دیگه کاملا واضحه که کلمه پنل پیامک بیشتر سرچ میشه یا inoti .ما صرفا نظرمون رو راجع به خدمات inoti اعلام کردیم

      1. امیرحمزه

        هر کسی اندکی فکر کنه متوجه میشه که فقط یه فرد علاف و بیکار هست که تمایل داره اکاذیب درباره یه کمپانی معظم منتشر کنه

        1. ناشناس

          خدا ریشه وشر حقه بازایی مثل شماهارابکند اینوتی های عوضی

    2. اکرم مایی

      آینوتی راه تازه ای برای کلاهبرداری است اونم با پیچاندن حرف شیک حقه بازی میکنه خدا به جونشون بزنه آدمای زودباور گول حرفا و وعده وعیداشون را میخورن پولشون را پس نمیده الکی میگه رایگانه پشتیبانم گفت باید ازمون خدمتی بخری پشیمانم برام بیفایده بود افسوس پول ریختم زهرمارشون بشه من گول تبلیغاتشون راخوردم میگن اموزشا رایگانه اما شهینه فولادی اصل پشتیبانم گفت اول باید خدمتی بخری 800000دادم بعدش دیدم برام بی فایده است گفتم پولم را پس بدید بهم ندادن دلم غصه دارشد خیلی ناراحتم کاش اطلاع رسانی بشه ثواب داره

  2. جباری

    هر وقت سیستمی قوی عمل می‌کنه و رشد سریع ونتایج عالی داره و نه دل رقبا رو خالی می‌کنه که خدمات ناکارمدشون کم کم رو به زوال و نابودیه نمیتونن بیکار بشینن
    بجای ارتقا خودشون و بجای ایده پردازی سعی میکنند شرکتی که بهترین خدمات رو ارائه میده و بهترین پشتیبانی رو داره و برای عده ی زیادی که جویای کار هستن و هر جایی که مراجعه میکنند چالشی پیدا میکنند در این شرکت با هر شرایطی میتونن دانش و مهارت وسطح درأمدی خودشون رو رشد بدن،رو تخریب کنند
    وخبر ندارند که حقیقت هیچ وقت پنهان نمونده ونمی مونه

    شرکتی که مورد تایید ۵۷کشوراسلامی هست ومدرک بین المللی معتبر در این ۵۷رو به افراد آموزش دیده خودش از طرف دانشگاه اسلامی جهان ارائه میده
    دیگه نیازی به دفاعیه افراد موفق در این سیستم هم نیست

    یکسری افراد بهانه جو و بی هدف که فقط و فقط بخاطر جنبه مالی وارد هر سیستمی میشن و توقع دارن بدونه آموزش بدونه تلاش و باسوااستفاده ازتلاش دیگران بقول معروف به پول قلمبه بدست بیارن وقتی وارد این سیستم میشن و میبینن این خبرا نیست بایدم این صحبتهای بی پایه و اساس رو منتشر کنند
    واقعا جای تأسف داره

  3. امیر

    اصلا وارد کارهای بازاریابی نشید که همشون دروغ و رویاپردازی
    خواهشا عضو هیچکدوم نشید
    سیستم این شرکتا مثل اینه که بقیه رو شما پا گذاشتن رفتن بالا شما هم دنبال کسی باشید که ازش برید بالا
    وجدان آدم اجازه دروغ نمیده
    همیشه میگن پول و موفقیت با کار و زحمت واقعی بدست میاد
    امیدوارم فریب نخورید
    موفق باشید

  4. محسن

    سلام ، امیدوارم همه نقدهایشون منصفانه باشه و نکات مثبت و منفی را به قصد آگاهی دادن افراد منتشر کنند ولی به گمانم اینحا این اتفاق نیفتاد من حدود 3 ماه وارد این مجموعه شدم ، به نظرم پکیجشون بسیار کاربردی هست شما با تنها خرید icv که کمتر از 400 هزار تومان است می توانید کل اطلاعات متنی ، ویدئویی و تصویری را در دنیای وب منتشر کنید و بعد مدت کوتاهی در موتورهای جستجوگر در صفحه اولش قرار گیرید با این وجود که یک پزشک هستم و اسمم در جستجوها به راحتی در صفحه اول بالا میومد با دیدن امکاناتش کل پکیج را خریدم و نه تنها پشیمان نیستم بلکه بیسار خوشحالم با چنین امکانات خوبی روبرو شدم و قویا به دیگران هم توصیه می کنم بعد مطالعه دقیق و تصمیم آگاهانه بعد خرید از امکانات کم نظیر و شاید بی نظیر اون بهره ببرن

    1. حسن

      اقای دکتر اون قویا که نوشتین اشتباهه فکر کنم باید گویا مینوشتین
      بهتون پیشنهاد میکنم از طرف جامعه پزشکی سخنرانی نکنید ممنون

      1. Bermooda

        منظورشون قویاً بوده داداش

      2. احمد

        شما لطفا اینقدر زود قضاوت نکنید جناب پروفسور

    2. S

      اصلا و عبدا وارد نشید.کلاه برداریه آی نوتی.یکیشون داشت قانعم میکرد که بسته رو بخرم ازشون هی سوال جواب میکردم کم اورد پیام منو میفرستاد یکی دیگه اون ویس پر میکرد یکی از ویسارو اشتباهی فرستاد که فلان حرفارو بگو ک دهنش بسته شه و اینا…بچه ها کار اینا کاملا کلاه برداریه و شما باید آخرش زیرمجموعه گیری کنید.وقتی اینستاگرام داره به صورت رایگان ارائه خدمات میده ک هر ارگانی هرجایی محصولاتشو معرفی کنه چه نیازی به این کدهاست؟

      1. امید قابضی

        دوست عزیز، شما که میگی کلاه بردای هست :1چرا میگی؟ 2آپشن هایی که ما داریم، اینستاگرام نداره، شاید معایبش رو برطرف کنه ولی آپشن هاش رو اصلا نمیتونه داشته باشه.
        هر کس با این حرف من مشکلی داره، میتونه به شرکت اصلی زنگ بزنه و متوجه بشه

    3. Narges

      دقیقا موافقم قصد این سایتها سم پاشی هست ومیتونن موفقیت یک شرکت دانش بنیان رو ب
      بینن

    4. الهه

      من بیشتر گیج شدم. چون فصد همکاری باهاشون داشتم البته الان قیمتها میلیونی هستند و من شرایط مالی خیلی بدی دارم. بنابراین برام مهم بود درست تصمیم بگیرم و واسه همین در مورد این شر کت سرچ کر دم ولی بیشتر سردرگم شدم

      1. naseh saeidi

        سلام خب الان به چه نتیجه ای رسیدی ؟

    5. ناشناس

      یه حسی به من میگه اینقدر جانبداری از یک سایت، عادی نمیتونه باشه. احتمالا اینا هم از خود آینوتیا هستند

  5. فهیمه

    کاری که اداره کار محل سکونت از قراردادش باخبر نباشه و تحت قانون کار نباشه اسمش پادویی و حمالی هست، دیگه کار نیست
    درضمن اون چهار آتیشه هایی که سنگ ای نوتی را به سینه میزنم اگه راست میگن و هنر دارن خودشون ایده طرح کنن و دانش بنیان تاسیس کنن، زیر بلیط این و اون کار نکنن,برای خودشون کارکنن…!!!

  6. محمد

    سلام . من تازه ثبت نام کردم ولی پولی واریز نکردم . خواهشا کمک کنید آیا جای اعتماد داره یا خیر . آیا درآمد زایی میکنه

    1. محمد کارجی

      سلام بنده ‌یشنهاد میکنم استارت بزنید

    2. محمد طاهری

      درامد داره فقط باید تلاش کنی

  7. Ali

    ايا بعد از ثبت نام براي پكيج ها طرح برنز يا نقره بايد پول پرداخت كرد

    1. محمد کارجی

      آره دوست عزیز
      بزار با مثال توضیح بدم
      شما اگه بری یک کلاس اموزش گیتار ثبت نام کنیکلاسشم من میگم رایگان باشه .
      استاد به صورت تئوری بهت یاد میده گیتار بزنی ولی به صورت عملی شما باید خودت گیتار داشته باشی تا تمرین کنی و یاد بگیری
      خرید یکی از پکیج ها هم‌ حکم یادگیری خدمات رو داره.
      کمک خواستی بنده در خدمتم
      کافیه داخل گوگل سرچ کنی محمد کارجی
      اطلاعات تماسم هست

      1. یه منتقد

        آقای کارجی من هم توی آینوتی هستم و فعالیت میکنم و هم اسم شمارو توی گوگل سرچ کردم و از صفحه تون بازدید کردم.
        قبل از هرچیزی میخوام یه سوالی ازتون بپرسم: شما هم توی مدرسه تون وقتی نمره بالایی میگرفتین اسم‌تون رو روی بنر یا توی روزنامه چاپ میکردن؟؟
        لذتی زیادی داره وقتی اسم‌ت رو یه جایی نمایش بدن که همه بیان و به به و چه چه کنن
        ولی دوست عزیز این صفحه شما که توی گوگل اول از همه بالا میاد به چه دردتون خورده تا حالا؟؟ نه ازش برای تبلیغ کارتون استفاده کردین و نه برای درآمدزایی!!
        فقط دلتون خوشه یه جایی اسم‌تون بالای همه اسم هاس?
        نمیگم خدمات آینوتی بده ولی بیشتر روی عضوگیری مانور میده. اول باید ۴_۵ نفرو عضو کنی تا بعد به درآمد برسی
        مگه غیر اینه؟؟!!
        اول کار که میپرسن رایگانه یا پولیه؟ میگین ثبت نام رایگانه. دروغ نمیگین ولی حقیقت رو هم کامل نمی گین. بعد از این که افراد ثبت نام کردن و اطلاعات‌شونو در اختیارتون قرار دادن، اون وقت میگین باید طرح بخری.

  8. بتول

    imapیکی از خدمات فرعیه در اینوتی بابتش هم هیچ هزینه ای دریافت نمیشه پر کاربردترین خدماتش ussdوEBCوicvهست که کلی کاربرد و قابلیت دارند لطفا یکم سوادتون رو ببرید بالا بعدا بیا اینجا اضهار نظر کن نتورکر گرامی نظرات با نام کاربریت نمیخونه در تناقضه

    1. ناشناس

      واقعا درسته.الان دیگه بدیه اینوتی رو کامل توضیح داد.ماشالا

    2. mahdihamidpoor

      آینوتی کارش حرف نداره من تعجب میکنم وقتی میبینم یه سریا چرا درگیر هستن !و هروقت یک چیز ی که خوب شنیده میشه براش گارد میگیرن خب بجای این جنگ اعصابها و تخریبهای بی حاصل تو یک کشور استفاده کن و لذتشو ببر دیگه چه کاریه آخه ،!

      1. مهدیه

        سلام شما واسه پکیج ها پولی واریز کردید یا ن؟ من هم مثل شما….میخوام ببینم اعتماد کنم یا ن

        1. امید قابضی

          از نظر اعتماد شما 100 درصد بهش اطمینان داشته باش، چون من خودم استفاده دارم میکنم و فوق العاده عالی هست

        2. محمد کارجی

          بله اعتماد کنید .

  9. بتول

    من تازه یه ماهه وارد شرکت اینوتی شدم اموزشام بعد دوهفته تموم شد و شروع به فعالیت کردم در عرض ۴ ساعت کار تونستم حدود ۱ تومن در بیارن ..ابتدای کارم به من چندتا پکیج معرفی شد از ۷۰۰ تا ۳ میلیون من ۱۵۰۰ هزینه کردم همه پولمم بهم برگشت واقعا عالیه کاملا حلال و شرعی تک سطحیه درسته شما تیم داری به خاطر همین تیم سازی همه فکر میکنند چند سطحیه ولی از سطح ۱ به بعد شما پاداش اموزشی از خود شرکت میگیری کلا درامدت از خود شرکته نه فروش محصولات خیلی عالیه الکی دانش بنیان نشده یکم سوادتون رو ببرید بالا اول بفهمید معنی دانش بنیان یعنی چی بعد برید ایراد بگیرید به مجوزاش و پلن درامدیش کور بشه چشم اونی که نتونه موفقیت شرکت و اعضاش رو ببینه کد ussdفروختن به دنیا اونم محصول ایرانی خودمون که بهتر از شامپو های ۵ هزارتومنی بادران و…است که ۵۰ تومن به ادم می اندازن و یا شرکتایی مثل اوریفلیم که محصول خارجی وارد ایران میکنند و ارز رو از این کشور خارج میکنند بنده خودم مدرک کارشناسی از یه دانشگاه معتبر ایران دارم که دارم این حرفا رو اینجا میزنم خواهشن از خودتون قضاوت نکنید بذارید جوونا پول دربیارن و خوشحال باشن کور بشه چشم حسود که نتونه این شرکت و اعضا و مدیرش رو ببینه

    1. 10030

      باریکلا دختر فاتحانی. یک مررردی آمده یا علی گفته و زودتراز شما خدمات مخابراتی کشور رو که یکیش USSDو بجز بانکها و یسریا شرکتهای قدَر کسی دیگه نمیتونسته استفاده داشته باشه. این بزرگ مرد اومده و این شرکت بزرگ INOTI با ی«(«شرکتهایی که اگراسم هاشون برند هم در متن این صفحه نقد میشد هیچ کسی منفیگرایی نمیکرد »)» درود بر همه اونایی که به هر نوعی برای سرپا نگهداشتن شرکت دانش بنیان آینوتی اقدامی انجام داده‌اند.

    2. خسرو

      زنده باد همکار گرامی
      قرر نیست که همه افراد از همه کارها سر دربیارن

  10. فهیمه

    دقیقا من خودمم دارم ازین سیستم پول میگیرم اینا حسودن??? من حتی حاضرم پورسانت های خودمم نشون بدم واقعیه

    1. ناشناس

      میتونم ببینم؟
      آیدی تلگرامم @alishabi1372

    2. مهدی

      میشه نشون بدین

    3. مرضیه

      فهیمه خانم من نیاز به راهنمایی دارم کمکم میکنی لطفا

    4. امیر م...

      ببخشید من ثبت نام کردم و طرح برنز خرید کردم ولی اصلا حوصله آموزشهای از راه دور و مجازی رو ندارم بخاطر همین انگار پولمو دور ریختم،اگه ممکنه من آیدی تلگراممو میدم به روشی ساده و راحت و با مثال راحت برام توضیح بدین که اصلا کار من چیه ؟ من باید چیکار کنم؟
      مچکرم
      Amirvoi e99
      آیدی تلگرام..ممنون میشم زود پاسخ بدین

  11. سیاوش

    سلام شرکت خوبیه شما حاشیه ساز هستید و من واقا از شرکت راضی هستم

  12. سیاوش

    مسخره نگید خیلیم خوبه من توش در امد میلیونی دارم

    1. M,. Gamshad

      آی نوتی انقلاب فقراست اونایی ک نتونستن فقط بخاطر داشتن پارتی استخدام بشن و حق زحمت تحصیلات چندسالشون دارن میخورن
      دروجودتون باید انقلاب کنید ک این فرصتی ک سر راه شما قرار میگیره دو دستی بچسبید و بعد از وارد شدن تو شرکت برنامه داشته باشی و مدیریت کنی خودت ، درامدت، سازمانت تا بتونی موفق بشی ، کی گفته بدون تلاش کسی ب جایی میرسه آی نوتی تلاش میخاد زمان میخاد اما خییییییلللللیییی کمتر از جاهای دیگه
      قدر گوهر را گوهرشناس داند و بس

      1. محمدحسن

        سلام بر دوستان عزیز من زیر و بم آینوتی رو چک کردم امکاناتش بی نظیره و لازم ب ای هر کسب و کار اون هم تو این شرایط موجود توصیه میکنم اول تحقیق کنید بعد نظربدین هیچ کاری بدون زحمت و تلاش میسر نمیشه آینوتی خدماتی ارائه میده که لازمه هر کسب و کاری هست ضمنا اینستا وتلگرام و خدماتی که ارائه می‌دهند خیلی خوبه اما آینوتی آمده خدمات رو تعریف کرده به سادگی با استفاده از گوشی موبایل و میز کاریکه بشما اختصاص داده قادر خواهید بود کسب و کارتون رو مدیریت کنید برای تمام مشاغل کاربردی هست نیاز به برنامه نویس و تبلیغات نخواهید داشت

  13. علیرضا

    شرکت دانش بنیان آینوتی در سال 90 ثبت شده و بعد از 5 سال کدنویسی و تحقیقات روی بازارهای داخل و خارج کشور، از دی ماه 95 فعالیت خودش رو شروع کرده و الان خدا رو شکر وارد سال پنجم فعالیت خودش شده. شرکت آینوتی خدمات مدرن، متنوع و کاربردی ارائه میکنه که عمدتا برای کمک به افزایش فروش، تبلیغات و بازاریابی کسب و کارهای کشورمون در این شرایط تحریم، تورم و گرونی هست. خدمات اصلی شرکت کدهای USSD، کدهای EBC، رزومه ساز آنلاین iCV برای رفتن به صفحه اول گوگل، نقشه کسب و کار iMap، سایت ساز اختصاصی، اپلیکیشن تبلیغات PPC با برند AdSee، سرویس اشتراک ویدیو enama یا iTV، آنتی ویروس ایرانی Padvish و… هست که داخل سایت شرکت کامل و ویدیویی واضح معرفی شدن. اگه بجای تخریب و آپدیت مطلبتون که از 3 سال پیش هست میومدین از این شرکت دانش بنیان فعال تعریف می کردین از شما چیزی کم می شد؟ من والله خودم از این شرکت درآمدی ندارم اما چون آدم پیگیری هستم، خدماتش رو کامل میدونم چیه تا در آینده واسه افزایش مشتری شرکتمون ان شالله خریداری کنیم. ضمنا یکی از مهم ترین مزیت های کدهای USSD و EBC نسبت به اینستاگرامی که عرض کردین در این هست که صاحبین مشاغل میتونن شماره همراه مشتری رو واسه همیشه بدست بیارن و تبلیغات مستقیم به گوشی مشتری بفرستن که 100 درصد ببینه نه به اینستایی که رایگانه و معلوم نیست مشتری تبلیغ رو بین انبوهی از پست ها و استوری ها می بینه یا نه! اینستایی که با نامه 400 طلبه حوزه علمیه قم میخواد فیلتر هم بشه! پیشنهاد میکنم پست رو یا حذف کنید یا با اطلاعاتی که الان گرفتید آپدیتش کنید تا مثل آقای م.ح نشین که به آینوتی توهین کرده بود و بعد وکلا و تیم حقوقی آینوتی پیگیری کردن و ویس معذرت خواهیش دراومد و همه جا پخش شد! کسانی که واسه 300 هزارتومن مثلا دنبال شکایت از این شرکت موفق هستن هم اگه واقعا خرید داشتن، باید قراردادی که موقع ثبت نام و موقع خرید خودشون تایید کردن رو برن دوباره بخونن تا یک یادآوری بشه واسشون. موفق باشید

  14. مهتاب

    سلام من آینوتی رو نزدیک ی ماه شروع کردم یسریا عادت کردن به کاغذ بازی باید بگم آینوتی ب تمام معنا مدرنه و جای پیشرفتش بشدت هست اینجا ایرانه و هرکشور دیگه پول مفت ب کسی نمیده کار کنید تا درامد دربیارید اونایی ک شکست خوردن و بد آینوتی رو میگید شما دنبال گنجید لطف کنید دستگاه گنج یاب بخریدو گنج پیدا کنید

    1. فاطمه

      سلام
      خیلی اینکار بهم پیشنهاد میشه ولی اعتماد نمیکنم که یکی دوتومن هزینه کنم و در آخر هم به نتیجه نرسم میشه راهنمایی کنید لطفا

  15. مجتبی

    سلام. خوب ظاهرا شما هنوز در ابتدای کار آی نوتی این سایت رو طراحی کردید الان باید بدونید هر کسب و کاری که کارت ویزیت الکترونیکی داره علاوه بر این که در سامانه 10008590 برندش می آید و پنل پیامکی هوشمند بهش تعلق میگیره یک سایت به صورت رایگان با قابلیت سفازش کالا در اختیارش قرار میگیره که هر کسی فقط اسم اون سایت سرچ کنه ظرف کمتر از 2 هفته در صفحه اول گوگل میتونه سایتشو مشاهده کنه. فقط همین سایت بسیاری از کسب و کار ها که دیدم بیش از یک ملیون هزینه کردند که امکانات کمتری هم نسبت به سایتی دارد که آی نوتی در اختیارش قرار میدهد. و علاوه بر سایت ربات تلگرام با منوی شیشه ای، ایجاد تعهدات مالی و نیز qr code به رایگان به هر کسب و کاری در کنار کارت ویزیت الکترونیکی داده میشه.دوستان یک بچه 9 ساله هم هم میتونه یک سایت طراحی کنه و هر مطلبی خواست در آن بگذارد. قبل از این که مطالب یک سایت رو بخوانید اول به قانونی بودن ان سایت و مجوز هایش دقت کنید بعد مطالبش را بخوانید.

  16. مجتبی

    سلام تو و امثال تو انتظار داری بیایید در آی نوتی در خانه روی مبل لنگتو دراز کنی و پول بگیری و بگی آی نوتی اره پول میده. نه آی نوتی دقیقا به اندازه کار های سنتی سختی داره ولی فرقش اینه که کار های دیگه سختیش 30 سال و حتی بیشتر هست ولی آی نوتی سختیش در یک الی نهایتا 4 سال هست با درامد عالی. اگر نمی توانی یک سال به خودت سختی بدی که همیشه درامد داشته باشی در هر کاری که دوست داری برو و انجام بده. بعد از گذشت مدتی متوجه سختی کار و درامد کمش خواهی شد.
    موفق باشید

  17. سالار

    سلام دوستان
    شرکت آینوتی شرکت قانونی و معتبر هستش.
    منتها باید سر زبون دار باشی. بلد باشی چطوری مشتری رو جذب کنی.
    من الان یه ماه هستش که کار میکنم و بیش از ۳۰ هزار تومن نصیبم نشده ۳۰۰ هزار تومن هم اول کار به عنوان پیش پرداخت دادم و الان پشیمونم
    کلا باید سرت توی گوشی باشه
    الکی هم فریب قول و قرار پول و اینا رو نخورید.
    خدمات شرکت هم بدک نیس ولی چون تبلیغات تلوزیونی نیس و تمامی کار های شرکت آنلاینه مردم زیاد اعتماد نمیکنن.
    به هر حال من که به شخصه راضی نبودم توی این یک ماه.
    ولی اگر کسی بتونه روش کار کنه و برای دراز مدت برنامه داشته باشه خیلی هم خوب و عالیه.

    1. fati am

      ,سلام خودتون هیچ تلاشی نکردید که بیش از30هزارتومنو داشته باشی… شرکت همچیش عالیه منتهی باید عالی ترباشی توتلاش کردن کخ بتونی موفق شی… لطفااااا اطلاعات غلط واشتباه واز رویه نادونی اظهارنظر نکنید

  18. ناشناس

    تووامثال توفقط چاه هاروپروخالی کنین د
    درحداینوتی نیستین که بخوای راجبش نظربدی

  19. رضا تجدد

    تو تو که تویی
    گنده تر از تو هم چهارساله تلاش میکنند که شرکت دانش بنیان روبه رشد آینوتی را تخریب کنند
    چرا
    چون داره تحولی تو نتورک ایجاد میکنه که هرکس به اندازه زحمتش بهره ببره
    اصلا چه ربطی به این تو ضیحات تخریب کننده ی تو داره
    برو جمع کن ،این گود حریف میخاد
    اما بذار یه توصیه بهت بکنم
    خیلی ها از اول آینوتی را تخریب کردند
    اما به کوری دلشون و سنگی چشماشون ،الان اینوتی رو قله س
    وهمه اونها ته چاه
    البته چاه هنوز پر نشده ،جا برای تو هم هست
    ازتخریب به جایی نمیرسی
    خود دانی .

    1. زارعی

      میشه لطفا بیشتر توضیح بدید
      من کارم معماری و طراحی دکوراسیون داخلی هستش که حدود دوسال کار کردم و همه ی درآمدم پای ی سهل انگاری از دست رفت خیلی اشتیاق برای کار در اینوتی دارم و از طرفی هم ترس دارم ممنون میشم راهنماییم کنید
      Decofa_officiall پیج اینستاگرامم

  20. فرهاد

    سلام و درود من خودم به عنوان بازار یاب وارد شرکت آی نوتی شدم همون اول 270هزار تومن ازم گرفتن و یه کارت ویزیت بهم فروختن بعد که با روش کار این شرکت آشنا شدم میخواستم برای خریت خودم گریه کنم چقد احمق بودم که حرف دوستامو باور کردم وارد این شرکت شدم ، بعد یه مدت اومدن گفتن نفری 1500000تومان پول بدید برای پیشرفتتون اگه ندید هیچ پیشرفتی نمیکنید ، بعد هر روز به ما میگفتن افرادی رو به شرکت معرفی کنین ، وارد کنین از خانواده دوست آشنا فامیل هرکی شد ، واقعا یه کلاهبرداریه

    1. مجتبی

      سلام دوست عزیز احتمالا پشتیبان شما نتوانسته به درستی آی نوتی رو به شما توضیح بدهد. عمزمان با شما آقای عنایتی و امثال آن ها آمده اند که با همین 300 هزار تومن مبلغ اولیه الان در حدود ماهی بیش از 40 مبیون تومن درامد کسب می کنند. در مورد 1500000 که گفتید برای ورود به کار شما حتی می توانید با یک ثبت نام رایگان به افراد این امکان را بدهی تا از طرح درآمدی آی نوتی استفاده کنند.
      موفق باشید

    2. مهربانو

      میشه بیشتر توضیح بدین من هنوز دودلم که وارد اینکار بشم واسه کلاساش سه میلیون باید بپردازم و اصلا سروزبوندارم نیستم یعنی خودمون باید بازاریابی بکنیم؟

      1. M,gh

        بلاخره وارد شدی خوبه یا ن؟؟؟

      2. جباری

        دوست عزیز inoti یک دانشگاهه
        که همه میتونند وارد بشن با هر شرایطی اما هر کسی باتوجه به میزان علاقه و آموزش پذیری واقداماتش خروجی متفاوتی میگیره
        دقیقا مثل دانشگاه یک عده با نمرات عالی یک عده متوسط ویک عده هم که فقط برای وقت گذرونی و حالا ببینم چی میشه اومدن دست خالی میان بیرون و مثل همیشه انگشت اتهام رو به بقیه میگیرن قافله از اینکه تنها مقصر خودشون هستن و بس

        هیچ شغلی در کل ایران بهتر بصرفه تر و آینده دار از inoti در حال حاضر نیست،مطمئن باش

        اینکار یک فرصت بینظیر شغلیه مخصوصا دراین شرایط حال حاضر کشورمان

        براتون آرزوی موفقیت دارم انشاالله بزودی همکار میشیم

      3. ard

        بله کار در این بیزینس جهانی پرستیژ اجتماعی بالایی داره چون هم روش های درامدزایی فوق العاده ای خاصی داره هم خدمات بی نظیری داره
        و هم به تازگی بین المللی شده و شما با کار وفعالیت در این شرکت یعنی پیگیری اموزشها تون و مسلط شدن به اونها میتونید هم به صورت حظوری و هم مجازی درامد زایی کنید
        من خودم تابستون 98 که استارت زدم فن بیانم خیلی ضعیف بود و زبون دار هم نبودم قابل توجه شما و اونایی که میگن این کار مخصوص کسایی که سر و زبون دار باشن
        بله این طور هست اما فن بیان ما و با عضو شدن در گروه های اموزشی و انرژی که با کار کردن دریافت میکنید همش حل میشه

  21. مهدی دهقان دار

    سلام
    دوستان ای نوتی تو هشتگرد،یک شعبه داشتش و‌از ما تو قسمت اموزشش ک کاملا رایگان بوده،۲ میلیون تومان پول گرفته،الان این شعبه جمع کرده و رفته،پیگیری کردیم گفتن ک اصلا ما تو هشتگرد شعبه‌نداریم.
    الان تکلیف این ۲ میلیون تومانی ک از هر ۳۰ نفر همدوره ی ما دریافت شده چیه؟
    خواهش میکنم راهنمایی کنید

    1. ناشناس

      دوست عزیز شرکت آی نوتی برخلاف جملات زشتی ک در موردش به کار رفته کاملا رسمی و قانونی هست و شما به هیچ وجه نباید پول نقدی به شخصی میدادید ما تمام خریدهامون از طریق سایت رسمی شرکت انجام میشه و مستقیم مبلغ واریز به شرکت و در لحظه خدمات برای شخص فعال میشه . اگر خدماتی خریدید میتونید از خود شرکت اقدام کنید اگر ن مبلغ دستی دادید مطمعنا اشخاصی بودن که به اسم آی نوتی در حال کلاه برداری هستن و شما باید با مشورت با شرکت اقدامات لازم رو انجام بدید

  22. ناشناس

    خیلی خوبه که شما تحلیل میکنید دئست عزیز ولی چرا یک شرکت که هرسال از کارآفرینان برتر کشور میشود و این همه مجوز دارد را برای اینکه تبلیغات خودتون رو انجام بدید خراب می کنید این بسیار بد روشی هست که شما پیش گرفتید و شک ندارم که شما نیز موفق نمی شوید ….به امید روزی که همه برای موفقیت هم تلاش کنیم و نه تخریب..

    1. دوست عزیز ما هیچ ارتباط و همکاری با ملی پیامک یا سایر پنل های پیامکی نداریم و صرفا یک مقایسه و تحلیل انجام دادیم.

      1. مسعود

        شما وقتی اطلاعات کافی ندارید نباید مقایسه می کردید و دردسترس عموم هم این مقایسه اشتباه را قرار میدادید

      2. ard

        ی قسمتی از تحلیل ت خیلی مبتدی و بیخود بود

      3. محمدی

        سلام و درود
        بهتره که بدون علم و آگاهی در مورد بهترین شرکت حال حاضر ایران با بهترین و عادل ترین طرح های درآمدزایی و بهترین خدمات اظهار نظر نکنیم من دو ساله اینجا مشغولم و بهترینها برام اتفاق افتاده یه علم جدید داره تکثیر میشه و یه عده کم سواد که اصلا هیچ آگاهی از این خدمات ندارن مثل صاحبان همین سایت میان در موردش اظهار نظر میکنن خوبه که یاد بگیریم برای مطرح کردن خودمون دیگران و تخریب نکنیم
        اینوتی بهترین تجارت هست که با کمترین هزینه میشه بهترین درآمد هارو داشت
        اون عزیزی هم که اومده تو آینوتی و نتونسته درآمد کسب کنه چون نخواسته و انتظار داشته که به محض ثبت نام و خريد پکیج ماهی ده میلیون بریزن به حسابش ?
        دوستان عزیز جویای کار اینوتی بهترین تجارت دنیاست حتما شروع کنید و آینده ی خودتون و متحول کنید

    2. مرتضی طاهری

      سلام
      مطالب بسیار سطحی و بی اساس بود دوست من.

      هلدینگ گستزش طراحان نقش الماس (آی نوتی) یک شرکت دانش بنیان هست که مستقیما زیرنظر ریاست جمهوری نظارت میشه.
      در ضما از شبکه نسیم و شبکه تهران و شبکه ۴ هم در رابطه با خدمات ما مستند نمایش داده شده. که اونجا خود عوامل شبکه خدمات ما رو توضیح میدادن و نه اینکه تریبونی باشه برای اینکه ما بخوایم شرکت رو تبلیغ کنیم.

      1. ناشناس

        سلام من الان یه ماه اومدم و پک الماس پلاس هم خریدن امکانات عالی داره و تو جامعه شناخته نشده یکم کند میره و من نحوه اموزش موافق نیستم چون مردم ترسیده شدن و به این راحتی نمیان باید صبر کرد و تلاش کرد تا به نتیجه رسید و شرکتمون رو به همه معرفی کنیم به امید اون روز

      2. ناشناس

        بله. اتفاقا بورس رو هم از دولت گرفته تا مقام بالاترش تبلیغش رو کردن. تهش هم دیدیم چی شد

  23. mina

    سلام دوستان.نظرات همه روخوندم.هرکس یه نظرشخصی داره به نظرمن اینوتی یه شرکت دانش بنیان که به صورت قوی وبه روز کارمیکنه.اینکه میگیدبدردنمیخوره بخاطراینه یکسری ادمای دزد وکلاهبردارسمت شرکت میان وارزش شرکت زیرسوال میبرن.ای نوتی اگه بتونه تیم قوی ودلسوز داشته باشه که خدمات درست وحسابی به کسب وکارها معرفی کنه هیچ مشکلی نداره.درضمن این طرح درکشورخارج بوده والان ایران ازش استفاده میکنه یکم فکرکنیدچقدرعقب هستیم ولازمه خودمون به روز کنیم چون ثبت برندشدن چیزکمی نیست پرستیش کاری کسب وکارا میره بالا بجای کارت سنتی وچاپی استفاده کنن که هم هزینه بره هم کسی ارشیو نداره نگهداره!!!به صورت انی دفترچه تلفن ثبت میشه وکلی خدمات دیگه داره..اگه خودتون سرچ کنیدواستفاده کنیدمیفهمید.باتشکر.

  24. نیما

    سلام به همه.
    رسما باید بگم این شرکت و امثال این شرکتها فقط و فقط از بیکاری جوان ها سواستفاده میکنن تا یه پولی به جیب بزنن.
    گول همچین کارهایی رو نخورید.
    سه تومن از شما میگیرن،در ازای این سه تومن هم باید آبرو،زمان،شخصیت،ارامش و خیلی چیزهای دیگه تون رو بدید تا بتونید پول بدست بیارید که اونم صد در صدی نیست.
    مثلا به شما میگن نیازی نیست زمان بذارید یا میگن اونایی که دارن تبلیغ منفی میکنن خودشون نتونستن کار کنن و زحمت بکشن و بهمین دلیل موفق نشدن.
    یه مسخره بازیه دورهمیه،
    هیچ کاری بدون زحمت و بدون علم به سرانجام نمیرسه. الکی وارد این شرکت ها نشید.
    خدماتی هم که داره ارائه میشه،تاریخ مصرفش گذشته س و برای عموم قابل استفاده نیست.
    اینو که بهشون میگی جواب میدن که ما تازه شروع کردیم و جز اولین ها هستیم.
    اگر این خدمات ارزنده بود که هرگز از این طریق فروش نمیرفت. اگر ارزنده بود شرکت با دادن نمایندگی فعالیت میکرد و مردم هم براش سر و دست میشکوندن.
    در مجموع بگم اینا کلاهبرداری بیش نیستن.
    برای هر کسی که داره از این مجموعه دفاع میکنه شک نکنید که منفعتی وجود داره.
    یه مشت ادم های دوزاری و بی سواد که خیر سرشون میخوان همه رو به موفقیت برسونن، ززززرررررررشششششکککککک..
    والسلام.

  25. IT

    سلام و درود خدمت دوستان عزیزم
    به نظر منم اصلا درست نیست اینکه یه شرکت نو پا رو تخریب کنید
    من وارد سایت اینوتی شدم بررسی کردم. جالب بود به نظرم
    خب این شرکت با توجه به توانمندی خودش یه سامانه ای راه اندازی کرده
    کدهای USSD .. رزومه ساز ..و کارت ویزیت الکترونیک
    ما باید حمایت کنیم تا رشد کنه این شرکت دانش بنیان
    میتونه حتی خدمات رو صادر کنه
    اشتغال زایی کرده..
    هیچ شرکتی اول کارش ۱۰۰ نبوده. کم کم رشد کرده
    امیدوارم یاد بگیریم از توانمندی داخلی هم حمایت کنیم.. میتونه زمینه رشد رو فراهم کنه

    1. ناشناس

      دوست عزیز شرکت آی نوتی یک شرکت بین المللی هست و خیلی از دوستان تلاش برای تخریب کردنش دارن فقط امیدوارم دودش ب چشم تودشون نره چون هنوز متوجه نشدن با چه شرکتی طرف هستن . از این موارد زیاد بوده که کارشون ب دادگاهی شدن و در نتیجه عذرخواهی از کل سیستم ای نوتی شده
      ما یاد نگرفتیم که مشاغل داخل ایران رو حمایت کنیم تا به پیشرفت کشورمون کمک کنیم
      ما یاد گرفتیم همدیگرو تخریب کنیم بلکه از فروریختن اون سیستم ما سودی ببریم

    2. حمیدرضاinoti

      اقا خواااهشا شما اگ تیغ زنید کله خودتونو تیغ بزنید خیلی هم از خودتون چرت نفرستین

  26. مسلم

    من مطالب شما رو خوندم، به نظرم چکیده کار اینوتی رو برای مخاطبین باز کردین که ازتون ممنونم، اینکه شما اینوتی رو به نفع تبلیغ برند خودتون تخریب کردین خوب نبود اما در مجموع تحلیلتونو دوست داشتم، همونطور که گفتین تا زمانی که اینستا هست نه اینوت و نه شرکت شما و … تقریبا شانسی تو این زمینه ندارین، به نظرم بهتره شما از حجم فروش اینترنت پول دربیارین تا از فروش خدمات چون مردم ایران عاشق چیزای رایگانن…
    بازم ممنونم از مطالب خوبتون

  27. اسما

    حاج اقا خودتم که داری با سیصد تومن همون خدماتم ارائه نمیدی..لاقل دم اینوتی گرم کسیو بد نمیکنه خودشو خوب.شما داری همون کارو میکنی که?پنل پیامکی بفروش کی بودی توووو

  28. رامین

    خیلی واسم جالب بود مطلبتون و حتماً به پلیس فتا گزارش میدم سایتتون رو.
    شما دارین علیه یک شرکت دانش بنیان تبلیغات سوء می کنین، اونم با هدف اینکه مخاطبین رو بیارین به سمت خدمات شرکت های دیگه، اگه اندازه ی سر سوزنی از بازاریابی سر در میاوردین میدونستین که تخریب یک برند دیگه نه تنها شما رو خوب جلوه نمیده بلکه تاثیر منفی هم روی کارتون داره

  29. رامین

    به نظر بنده هم کالا اینوتی خیلی بزرگنمایی میشه در صورتی که همانطور که فرمودن ۱۰۰ برابر بهتر شو اپلیکیشنهایی مثل اینستا ارائه میدن لطفا مردم رو سر کار نذارین همه از سادگی ملت سعی دارن به یه جایی برسن

  30. با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما
    مطلبتون رو کامل خوندم و اتفاقا خنده داره اگر کسی بخواد از یه پیامک ساده و یک کد که به سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰ پیامک کنه بعنوان crm یاد کنه.و جالبه که شما فرمودید که کارت ویزیت آنلاین که اتفاقا کارت ویزیت آنلاین هم نیست.این تعاریفی که شما و برخی از بازاریابان شرکت آینوتی میگن اشتباهه.خدمات crm خیلی گسترده اس و یه شرکت نوپا از یجایی شروع میکنه و کم کم ارتقا میده.خدمت شما عارضم که مقایسه ای که با پنلهای دیگه انجام دادید یک قیاس مع الفارقه عزیزم.
    سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰ یک سامانه معمولی نیست و crm هم نیست،این سامانه دقیقا مثل ۱۱۸ عمل میکنه و افراد در اون برند خودشونو ثبت میکنن بعنوان کارت ویزیت الکترونیکی(EBC) استفاده میشه،پس اسمش چیه؟کارت ویزیت الکترونیک.
    شما تصور کن همه برندها و افراد و مشاغل زیر چتر یک عدد ثبت میشن و برای دریافت اطلاعات دقیق هر برند و فرد کافیه اسمش رو به این سامانه بفرستید.
    سرویس بعدی که آینوتی داره ارائه میده و کاملا انحصاری هست و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رو مجاب کرده که این شرکت رو یک شرکت دانش بنیان اعلام کنن (و اگر وارد سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بشید و در بخش شرکتهای دانش بنیان سرچ کنید گسترش طراحان نقش الماس میتونید ببینید) سرویسUSSD هستش که فوق العاده ابزار قدرتمند و کاربردیه و اگر اطلاعاتی راجع به خدماتش و قیمتهایی که آینوتی داره ارائه میده ندارید حتما برید و یسر به سایت احسان سرور بزنید و یسر هم به سایت آینوتی بزنید.
    شرکت آینوتی تنها شرکت هستش که عاملیت فروش آنتی ویروس ۱۰۰ درصد ایرانی که شاخصه در کل دنیا رو بر عهده داره و بزودی به کل دنیا اون رو صادر میکنه.

    خدمات بیمه تکمیل درمان (بیمه sos) به سبد آینوتی اضافه شده و خدماتی که در مخیله شما نمیگنجه هم بزودی داره اضافه میشه.

    آینوتی یک پنل پیامکی ساده نیست دوست عزیزم.

    اطلاعات خودتون و سایتتونو بروز کنید تا نه در دنیا نه در آخرت مدیون کسی نشید.

    نظری که نوشتم برات نوشتم داخل سایتت منتشر کن اگر دوست داشتی.

    ولی بیشتر خواستم خودت یاد بگیری گلم

    1. the Networker

      دوست عزیز شما هم اپلیکیشن های دانرو یا پونز یا موارد دیگه که کم نیستن رو بررسی کنید تا متوجه بشید دیتابیس یا به قول خودتون ۱۱۸ کسب و کار یعنی چی ، ضمنا اینها امکان ثبت رایگان کسب و کار با تصویر و ادرسش روی نقشه و امکان ارسال نظرات کاربران برای هر کسب و کار رو دارند نه اینکه کلی پول بگبرند و یه متن رو اس ام اس کنند.

      1. وقتی راجع به سیستمی اطلاعات ندارید سکوت کنید بهتره به اصطلاح تتورکر عزیز

        1. the Networker

          در خانه اگر کس است، یک حرف بس است

        2. حسین

          آی نوتی بهترین شرکت تو ایرانه برید تحقیق کنید به این نتیجه برسید. البته از سایت هایی که زیر نظر دولت هستند و معتبر نه هر جایی

      2. مهران

        این همه اینوتی رو کوبوندی و تبلیغات پیامکی رو که دست آخر پنل پیامکی خودتو تبلیغ کنی!!!! مضحک و خنده دار کیه حالااا؟؟؟ خودت قضاوت کن،هرچند آینوتی انقدر بزرگ هست و روز به روزم به کوری چشم بدخواهان بزرگ تر میشه که با نظرات صد من یه غاز شما چیزی از عظمتش کم نشه، خودتو خسته نکن ?

        1. امید

          تخریب؟
          من فکر میکنم واقعیت رو گفت
          فضای مجازی یه مرحله بعد از ussd وپیامک واین چیزاست…و وقتی جایی که مخاطبان بیشتری داره مثل اینستا یا اپلیکیشن های معروف که میشه رایگان کسب وکارت رو معرفی کنی چه احتیاجی هست یه قدم بری عقب و از ussd استفاده کنی؟

          1. امیررضا

            چون ussdنیازی به اینترنت نداره. تو همین شلوغی اخیر دیدیم که دخل هرچی کسب و کار مبتنی بر میزبان های خارجی اومد. آیا دوست دارید بنیان کسب و کارتون رو در حالی که ایران کلی دشمن داره و از این اتفاقات قطع اینترنت بین المللی هم طبیعتا میتونه بارها اتفاق بیفته، بذارید؟!

          2. ناشناس

            ب نظر من این کار اینده ای نداره و این تبلیغ ها ک از شرکت میشه درسته ولی باید ببینیم تا چه حد مردم ب این کد نیاز دارن؟
            این شرکت نیازش چند سال بعد حس میشه ن الان

        2. علی

          اون ussd ک سنگشو ب سینه میزنی دقیقا چ منفعتی داره؟؟؟منم دارم ?

      3. Mohamad

        گل گفتی…تو این اوضاع مردمو سرکار میزارن…انرژی و وقت رو صرف چیزی میکنن که ارزش فکر کردن هم نداره…
        داخل چالی که پر نمیشه رو رهاش کن…برو بگرد دنبال چالی که بشه پرش کرد…

دیدگاه خود را بنویسید

معادله ی امنیتی *